Perjantaina on hyvä valvoa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Muuta Tampereelle.
On ollut harkinnassakin jossain välissä. Mutta työt on väkisinkin Helsingissä, enkä halua vaihtaa, kun niin kovin rrrrrrrakastan duuniani.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikun vanhoille hoodeille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ehkä se oonkin mä jonka pitäis muuttaa.
Todellakin!

Tänäänkin ois pileet. Monen junalla tuut?
Vitsi! Olis kiva tulla, mutta tänään on täällä päässä pitkästä aikaa ei-lähiöräkäläilta, kun vuorossa ovat Bertha ja Inez.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:
huima kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ehkä se oonkin mä jonka pitäis muuttaa.
Todellakin!

Tänäänkin ois pileet. Monen junalla tuut?
Vitsi! Olis kiva tulla, mutta tänään on täällä päässä pitkästä aikaa ei-lähiöräkäläilta, kun vuorossa ovat Bertha ja Inez.
Hallo Exsu!

Miten sinä biletät? Mitä kuuluu biletyksiisi noin vakiosti ja mitä mahdollisesti ja mitä taas ei koskaan?

Tulisikohan minusta hyvä manselainen? Olisin sitten "Manchesterinarska". Miten tamperelaiset ottaisivat minut vastaan! Olisi minulla ainakin suojaa sinusta ja Sairasta!!

Tulisinkohan mä toimeen? Kuunaan en ole tosissani ajatellut muuttamista, mutta se itseasiassa olisi ihan mahdollista. Minulla on löyhät juuret jos juuria ollenkaan, vaikka olenkin Stadin rakastaja ja Stadinarska, mutta myös Stadinpaska ja Stadinturska ja miljoona muuta nimeä. Olenkin miettinyt kuinka rakas voinkaan olla kun minulla on takuuvarmasti eniten nimiä täällä hassussa Kitinävaltiossa!

Ehkä pärjäisinkin Mansessa vai olisiko se liian suuri kultturisokki minulle? Saisinko yhtään ystäviä? (Te voisitte riittää, olen vaatimaton Turska)

Voi hyvin Tampereen Aurinko ja terkut Tampereen Helmelle jos näkee!

PASTELLI STADINARSKA (Style by Anrybird 2011)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jahas, ei voi päästä Arskaa noresta. Pysyisit nyt saakelin idiootti siellä omassa ketjussas, jos ei ihmismäinen kirjoittaminen kerran onnistu. Lyön lusikalla minäkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:Jahas, ei voi päästä Arskaa nyt , jos ei kerran onnistu lusikalla.
Lolita hyvä!

Teet elämäsi turhaan hiukan vaikeammaksi. Mitä sinusta oli edellisesssä kirjoituksessa pahasta. Oikeastaan en haluaisi vastata total asiattomiin kommentteihin, mutta kun se tuli sinun taholta niin katson että vastaan. Olisitko jopa hiukan kiusaantunut siitä, että sinua ei huomata. En nyt oikeasti usko, se oli heitto, mutta kovin se sen mustasukkaisuuden näköinen reaktio on noin pintapuolisesti! :)

Noraa minut Lolita hyvä, ettei tule sitten tällainen ihme purkaus! Suosittelen sitä, koska ilmeisesti sinulla on jotain periaatteellista minua vastaan? Exsu ja Saira varmasti pitävät postauksesta!! Tai uskon niin vahvasti.

En todellakaan , todellakaan, pidä kovin ilkeistä sanoistasi. Koeta kirjoittaa kauniimmin. En voi ilkeyksiin ja tyhmyyksiin vastata! !

En ole kuitenkaan lammas... määä määä :D

Ystävällisin toivein,. Lähetän sinulle hymyn!! :)

Ja sitten vain odotetaan seuraavaa mustasukkaista! :(

PASTELLI STADINARSKA (Style by Anrybird 2011)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.03.2011 23:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
AngryBird

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mene nyt arska vittuun määkimästä.
Bruce Willisika

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Onko Arska tämä raisiolaisnuorukainen, joka vei sun suomenmestaruutesi?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Angr ... 5264934778
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bruce Willisika kirjoitti:^Onko Arska tämä raisiolaisnuorukainen, joka vei sun suomenmestaruutesi?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Angr ... 5264934778
Hehheh. On hän nyt vihainen, mustis ja aika änkyrä tyttölintunen (birdie) ! Olin aika näppärä ja nopeampi kuin oma vihainen lintumme!

Nyt hän sitten nokkii ilkeästi, auts! :x

Terveisin :)

Joonas Koivula
murkku vinnare
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin