Perjantaina on hyvä valvoa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »



Rebecca Black - Friday [Cough Syrup Remix]

wow, drink that Syrup! On kyllä vahvasti Dj Screwn ja muun yskänlääke-räpin hengessä tehty remixi. Ja aika grime myös jos kehtais sanoa.

Mutta 1000000000 parempi kuin orkkis..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:laatta:

Vielä hirveempi kuin originaali.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dumis

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Riemumieli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Yksinkertaisetkin elämän asiat (poislukien seksi ja viinan kanssa läträäminen) tuntuvat jotenkin tyhjänpäiväisiltä ilman lapsia.
Onneksi olkoon, olet muuttunut suomalaisen feministipaskan kastroimaksi ihannemieheksi, joka ei kelpaa tosimiestä (TM) etsiville eli kenellekään.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni naaraat ei suosi tosimiehiä jossei ne viihdy MYÖS kotona ja kakaroiden kanssa.

Toisaalta mun kirjoissa tosimies hoitaa ensin jälkikasvunsa ja sen jälkeen vasta hurvittelee.

Vielä puoltoistuntia vapauteen!!!

edit: sen jälkeen tää tosimies menee parturiin ja värjää fledan, jos kerkee :P
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vagabondo kirjoitti::laatta:

Vielä hirveempi kuin originaali.
http://en.wikipedia.org/wiki/Screwed_and_Chopped

http://en.wikipedia.org/wiki/Purple_drank

Kyseinen musatyyli syntyi Houstonissa kun räppärit tinttailivat kodeiini-pitoista yskänlääkettä tylsyyksissään. Yllättäen kys. harrastus on vaatinut lukuisia uhreja Houstonin rap-skenessä, kuten edellämainitun DJ Screw:n.

Ja siltä tuo kyllä kuulostaa, että hitaalla mennään..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elohiiri silmässä seitsemättä päivää, melko p*skamaista!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Etätöihin kotiin ja sitten tärviölle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kyseinen musatyyli syntyi Houstonissa kun räppärit tinttailivat kodeiini-pitoista yskänlääkettä tylsyyksissään.
Jotenkin kutkuttelevan hauska syntyhistoria. :)
Joo,repeillyt tuolle itsekin. En niin tuollaisesta musasta pidä, mutta kunnioitettava syntyhistoria tuolla:D

Toi on melkein hooceempaa ku punkkarit, ne joi vaan kiljua, veti herskaa ja räki menemään. Nämä räppi-nepperit tinttaan yskänlääkettä,viina, vetää muita turruttavia ja kuolee sydäreihin hyvin alle 40 vuotiaana. Pakkohan tuolle on nauraa.

Kummastahan jää nätimpi raato?:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Elohiiri silmässä seitsemättä päivää, melko p*skamaista!
Eikä ole muka flaksi käynyt vaikka olet vilkuttanut silmää jo viikon ajan? :roll:
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Se olis sitten winter wacationin aika. Leikkikää kiltisti.

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

küllküll kirjoitti:Se olis sitten winter wacationin aika. Leikkikää kiltisti.

Kuva
Eikö tuo kuusi pitäisi kaataa? Kyll kull varmaan! :D

PASTELLINEN
Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.03.2011 18:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuli exceptional ratingia duunissa, mutta korotuksen pienuuden otin suoranaisena loukkauksena. Kaiken päälle uhittelivat, ettei tupokorotuksia tämän jälkeen sitten makseta.

Herkesin keharikeskusteluissa perusmonologiin kurjistetusta asemastani, loppumattomista firman minuun kohdistamista kirkuvista vääryyksistä, pyyteettömyydestäni(!), tinkimättömästä kärsivällisyydestäni ja haukuin siinä itseni pönkittämisen sivussa vähän kaikki muut.

Kotiin tultuani katsoin palkkakuittia ja pisti oikein naurattamaan, miten tunteella ja hyvin vedetty.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti: Herkesin keharikeskusteluissa perusmonologiin kurjistetusta asemastani, loppumattomista firman minuun kohdistamista kirkuvista vääryyksistä, pyyteettömyydestäni(!), tinkimättömästä kärsivällisyydestäni ja haukuin siinä itseni pönkittämisen sivussa vähän kaikki muut.
Kiitos tästä mielikuvasta, tulee aina hyvä mieli kun maailmassa on ihmisiä jotka osaavat, kehtaavat ja uskaltavat vaatia sen mikä heille kuuluu, ja ehkä vähän päälle. Viimeksi hymyilytti samalla tavalla kun kaveri lypsi laittomasta irtisanomisesta yli 10x korvauksen mitä muut, kun mies tiesi pelin säännöt, oman arvonsa, sekä tapahtuneen vääryyden mitat.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
AngryBird

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Öhhh... En todellakaan tiennyt mihin ryhdyn kun tätä nykyistä projektia aloiteltiin :shock:

Teen nyt koko viikonlopun tv-grafiikkaa. Näppärää, kun en ole ikinä ennen moiseen joutunut...
Bruce Willisika

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Päivitin nettiyhteyden sataan megaan ja kaupan päälle tulee jokin tv-korttipaketti. Hintaa koko lystillä viisi euroa enemmän kuussa kuin nykyisellä kymppimegaisella liittymällä. Pitäisi näkyä ainakin vormulat, toivottavasti myös snuukkerit. En tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu, nykyisin katson telkkarista n. uutiset n. kerran viikossa.
Dave

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:Öhhh... En todellakaan tiennyt mihin ryhdyn kun tätä nykyistä projektia aloiteltiin :shock:

Teen nyt koko viikonlopun tv-grafiikkaa. Näppärää, kun en ole ikinä ennen moiseen joutunut...
Laita siihen tissejä, räjähdyksiä, hevosvoimia ja sukkahousurokkareita!
AngryBird

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Öhhh... En todellakaan tiennyt mihin ryhdyn kun tätä nykyistä projektia aloiteltiin :shock:

Teen nyt koko viikonlopun tv-grafiikkaa. Näppärää, kun en ole ikinä ennen moiseen joutunut...
Laita siihen tissejä, räjähdyksiä, hevosvoimia ja sukkahousurokkareita!
Väärä kohderyhmä :D
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja elco »

AngryBird kirjoitti:
Väärä kohderyhmä :D
No niin mekin ollaan, mutta myy kuin häkä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on tylsä elämä. Pitäsköhän muuttaa Helsinkiin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pussailututtaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täähän on muuttumassa MUN ketjuksi!

No mutta siis, kun en päässyt chattäämään, aloitin esileikin Cityssä. Toistaiseksi olen huomannut, että totaalisia hiekkap*llutuksia aiheuttaa mm.
  • asun kommuunissa
  • Musiikkimaku: Celine Dion
  • hemmetin pitkät sepustukset
  • välilyöntien korvaaminen pisteillä
  • moiks! !! :):)
  • Pimpin maku ja haju on kuin hunajainen piiras.Olen siisti ja huumorintajuinen.Pippelini on terhakka ja terska muhkea.
  • Viimeksi lukemani kirja: Suomen sivistys sanakirja
  • Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa äänioikeuden saatuani, yleensä Vihreitä tai Vasemmistoliittoa. Olen myös kasvissyöjä.
  • Tulevaisuudesta on vaikea mennä sanomaan mitään.
Voi s*atana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No sviddu. En mä sitten päässytkään/juotunutkaan tärviölle. Mut käraåkea tuli hoilattua ekaa kertaa! Taisivat saada lähtemättömiä traumoja.
Aamulla aikaisin ylös etsimään kaverille uutta autoa. :roll:

PiNppi ois kyllä kelvannut. Jaksaisikohan huomenna uudelleen käydä metsällä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Toistaiseksi olen huomannut, että totaalisia hiekkap*llutuksia aiheuttaa mm.
  • Pimpin maku ja haju on kuin hunajainen piiras.Olen siisti ja huumorintajuinen.Pippelini on terhakka ja terska muhkea.
Voi s*atana.
No haista nyt paska. Tuskin olisit itsekään osannut miehenä muotoilla tuota paremmin!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Täähän on muuttumassa MUN ketjuksi!

No mutta siis, kun en ....tana.
Vesper kultaseni! Ihana kun olet opettelemassa värien saloja. Aluksi ihan ihmettelinkin, että enhän minä Vesper ole vaan Stadinarska! Ja minähän muutin vain avatartani!

Ihan upea luomus sulla! Tunnustathan veijaritar: Otitko pikkuisen copy/pastea Arkalta hih! Tai no tuo oli niin lyhyt taidonnäyte, että sen jaksaapi tehdä yksinkin! Mutta olisiko kuitenkin tuon pitänyt tehdä esteettisemmin näin: MUN
Mitä olet mieltä?

Voi sinua kun sulla oli tylsää. Helsinkiin muutto voisi olla ratkaisu enkä suosittele kissan hankkimista, koska se taas tuo yksinhuoltajan fiiliksen.

Ja Arskastako sinä et tykkää tarpeeksi? Se on tietysti väärä valinta tai ajatus, mutta minkäs minä sille voin tähän hätään. Enhän ole Jumala.

Hiekkahommiakin siinä oli ja oikein listaus ihan kuin joskus Arskalaisella.

En olekaan miettinyt kuunaan sitä, kuka olisi palstalla arskatar eniten, mutta muistaakseni se oli meidän ihana Xiberiamme kun sanoin.

Sinulla on ihan selkeitä SA-piirteitä joissain asioissa, joten ristin sinut osa-aika-Arskattareksi ja tykkään sinusta ja asiasta!

Anteeksi, etten ollut paikalla jutskaamassa kanssasi illalla täällä. Mutta jos et olisi edes vastanna niin toki SA olisi murhettunutkin.

Jatketaan, mukava Vespertyttö- osapäiväArskatar. Ulkona paistaapi arska niin kaapataan se nyt sieltä sisälmyksiin ja lähdetään baanalle haistelemaan kevätilimoooo.

Ja täältä saat kaksi isoa ja märkää pusua! :h: :h: .

KitinäYstävyyden toivossa

PASTELLI STADINARSKA (Style by Anrybird 2011)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Mulla on tylsä elämä. Pitäsköhän muuttaa Helsinkiin?
Muuta Tampereelle. Täällä on ihmisellä hienoa. Sitäpaits sä olisit mulle täydellistä biletysseuraa, oon vähän tympiintynyt nykyisiin. Minkä helvetin vuoksi pitäisi aina lähteä jonnekin lähiön karaokekuppilaan, tai vielä pahempaa, naapurikylän "yökerhoon"? Mulla on kotiovelta alle kilometri kaikkiin keskustan paikkoihin, ja jostain syystä silloin harvoin kun minnekään lähdetään, päädytään lähiöräkälöihin Tanen ja Peran puristeltavaksi. Ei ole oikein se!

Ehkä se oonkin mä jonka pitäis muuttaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantaina on hyvä valvoa?

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Ehkä se oonkin mä jonka pitäis muuttaa.
Todellakin!

Tänäänkin ois pileet. Monen junalla tuut?
Vastaa Viestiin