Sunnuntain vähäiset unet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miksi olen vielä hereillä, siinä vasta kysymys! Mennen maate. Kello on muuten +1 tunti, joten anustappi.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kakarat ne vaan nukkuu, mä heräsin tunti sitten pirteenä...tytsällä kuumetta ja korvatulehus, UK tuli illalla tuomaan lääkkeitä. Suhteellisen koomista kun herra makoili tytön vieressä entisessä sängyssään :D

Harmi vaan tytsälle tulla kipeeks, meil oli niin kiva shoppailupäivä ja syötiin navat täyteen kiinalaisessa. Mun lompakko ei vaan ole enää täynnä...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kurkku käheenä. Tätä se kylmä viina tiesi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä taasen, vissiin aika pitkään saa olla. Huomiseksi vois yrittää pekkasta, jos vaikka näkisi lätkäpelin.
CeDell Davis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

En osaa päättää!! KuNpi?!

Kuva

Focus Mares AX2 Disc
Kuva

Tunturi CX900
Viimeksi muokannut CeDell Davis, 27.03.2011 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AngryBird

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Focus
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

^^Tunturi CX 900
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Väsyttää... heräsin yöllä monta kertaa omituisiin uniin entisistä sussuista (viimeisin dumppasi tekstarilla pari kk sitten). Tuli kauhea ikävä, kaipaa lempeä :( . Taitaa olla kevättä rinnuksissa... HÖH
CeDell Davis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:^Focus
Miksi? Mä en ehkä ollut täysin tyytyväinen edelliseen Focukseen. Tosin se ei ollut ihan tuon tason fillari ja ei varmaan vastannut käyttötarkoitusta.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mustikkapiirakka uunissa, ja naapurit soittelee josko ne lapset vois jo kotio tulla. No minkä mie sille voin että tykkää olla täällä...ja lupaukset pitää pitää, eli mustikkapiirasta naamaan ensin.

Kerrankin oltiin UK:n kanssa samaa mieltä, ja tyttö jää kotiin eikä mene isälleen tänään. :h:
Ei tarvinnut edes riidellä niinkun yleensä :shock:
CeDell Davis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

ninnithequeen kirjoitti:Kerrankin oltiin UK:n kanssa samaa mieltä, ja tyttö jää kotiin eikä mene isälleen tänään. :h:
Ei tarvinnut edes riidellä niinkun yleensä :shock:
Sillä on joku hoito siellä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CeDell Davis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kerrankin oltiin UK:n kanssa samaa mieltä, ja tyttö jää kotiin eikä mene isälleen tänään. :h:
Ei tarvinnut edes riidellä niinkun yleensä :shock:
Sillä on joku hoito siellä.
Itseasiassa sillä on tytön kummisetä siellä...oli pojalla vähän krapula ku soitti aamul, heh.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja elco »

Kissa oli paskantanut tahi muuten roudannut paskaa lattialle sängyn viereen. Kun nousin sängystä astuin sitten paskaan.

Päätös olla hankkimatta lapsia oli oikea ottaen huomioon miten tiukoille noinkin kevyestä paskatilanteesta toipuminen otti.
CeDell Davis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

ninnithequeen kirjoitti:Itseasiassa sillä on tytön kummisetä siellä...oli pojalla vähän krapula ku soitti aamul, heh.
No niinq mä sanosin.
ninnithequeen

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CeDell Davis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Itseasiassa sillä on tytön kummisetä siellä...oli pojalla vähän krapula ku soitti aamul, heh.
No niinq mä sanosin.
:D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Myöhään kestänyt kuppitelulla ryyditetty elokuvien vahtaaminen, kesäaikaan siirtyminen ja kohtuu aikainen formulaherätys on paska yhdistelmä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti: Päätös olla hankkimatta lapsia oli oikea ottaen huomioon miten tiukoille noinkin kevyestä paskatilanteesta toipuminen otti.
<3


Ei täällä vieläkään ole mitään erotiikkaa. Jatkan siis edelleen palstauskottomuutta toisaalla, pahoillani!
CeDell Davis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Ei täällä vieläkään ole mitään erotiikkaa. Jatkan siis edelleen palstauskottomuutta toisaalla, pahoillani!
Ei pysty ajattelemaan seksiä, kun pyörii munamankelit mielessä.
Dumis

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kovoo hommoo, vielä joku 4 tunnin rypistys. Toivottavasti huominen vapaa vetäis, tarviis lepiä. Ihan hieno keli ulkona tehä hommia.
Manaaja

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Väsyttää... heräsin yöllä monta kertaa omituisiin uniin entisistä sussuista (viimeisin dumppasi tekstarilla pari kk sitten). Tuli kauhea ikävä, kaipaa lempeä :( . Taitaa olla kevättä rinnuksissa... HÖH
Mulla sama. Onneksi sen jälkeen mulle ilmaantui uneen hervottoman kokoinen rasvaluomi kainaloon. Se vähän helpotti.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kallion kirkon pihalla oli jo nurmikkolänttejä näkyvissä. Lumensyvyys Kaisaniemessä enää 41 cm. Kesä tullee juhannukseen mennessä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Niba »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei täällä vieläkään ole mitään erotiikkaa. Jatkan siis edelleen palstauskottomuutta toisaalla, pahoillani!
Ei pysty ajattelemaan seksiä, kun pyörii munamankelit mielessä.
Mites se edellinen pyörä onko rikki vai mikä erinomainen syy? Haluat vain uuden pyörän? Hyi sua.


aurinko paistaa ja tuulee kimeästi, ainakin peli faradayni sisällä jatkuvaa vihellystä, vitun kokeilitalo ensimmäinen metallipotkien varaaan rakennettu, ilmeisen halpa rakenneratkaisu kun erään vanhan palsatalaisen uusi asunto perusdtettu samoin.. Pilvenpiirtäjä? Joo..
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Oikeassa polvessa on jokin kulkutauti. Ennen reissua kipuili sisäpuolen ristisiteet, nyt vaiva on pyörähtänyt ulkopuolen ristisiteisiin. Kyykyt jäi joka tapauksessa lämmittelypainoja lukuunottamatta tekemättä.

Loppuilta kepeästi markkinoinnin parissa. Vittu että tympii kyseinen touhu, ei kiinnosta pätkääkään. Kurssia vetää kaksi markkinoinnin KTM-spedeä, joiden materiaalit ja luennot on melko lailla turhia. Yleisluontoista rääppimistä sieltä täältä, fokus tuntuu olevan hukassa. Joutuu sitten tavaamaan taas läpi tuollaisen raamatunpaksuisen pumaskan, jotta saa revittyä sen pakollisen, kelvollisen arvosanan tästäkin kurssista. Proffien vetämillä luennoilla vähintään matskut on yleensä hyviä, usein myös itse luennot. Vi-tut-taa...
Bruce Willisika

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tämä vitutus rampauttaa aivan täysin, en yksinkertaisesti kykene siihen luovaan työhön jota tehtävänanto vaatisi, koska korvista nousee savua. Haluaisin tehdä jotain "vähemmän tärkeätä", kuten pää- ja sivuaineopintojen peruskurssien hommia, joita niitäkin riittäisi. Vittuvittuvitunvitunvittu. Pakko vetää taas väkisin. Vittu.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Sunnuntain vähäiset unet

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Voi voi tätä mun heikkoa lihaa. Miten se on niin vaikeeta pysyä erossa kielletystä??
Vastaa Viestiin