Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Riippuu siitä miten verokertymä käytettiin. Jos hyvin, koko kansa voitti, jos huonosti, koko kansa hävisi. Häviämistapauksessa "tappiot" vain jaettiin suuremmalle ihmisporukalle ja "tappio" yksilöä kohden pieneni, mutta kokonaisuutena "tappio" silti oli suurempi.
Toivottavasti et pääse eduskuntaan.
En pääse. Ei siis tarvitse olla huolissaan.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja salanikki »

prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Riippuu siitä miten verokertymä käytettiin. Jos hyvin, koko kansa voitti, jos huonosti, koko kansa hävisi. Häviämistapauksessa "tappiot" vain jaettiin suuremmalle ihmisporukalle ja "tappio" yksilöä kohden pieneni, mutta kokonaisuutena "tappio" silti oli suurempi.
Toivottavasti et pääse eduskuntaan.
En pääse. Ei siis tarvitse olla huolissaan.
Olet yhä kuitenkin ehdolla vaikka lupasit vetäytyä jos näyttää siltä että et ole ajankohtaan X mennessä varteenotettava kilpailija medioille hihhulisiipeen verrattuna? Jopa poliitikkojen alkiot syövät sanansa, jo ennen vaaleja. O tempora, o mores.

-Tiski
lolleroinen ja repskops
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Politiikka ei ole miehen hommaa, sillä ennen mies maansa myöp kuin sanansa syöp. Tästä voimme päätellä, että eduskunta on täynnä akkoja.
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Käyttötapaus autovero: kun veroa laskettiin niin verokertymä kasvoi. Kuka hävisi?
Riippuu siitä miten verokertymä käytettiin. Jos hyvin, koko kansa voitti, jos huonosti, koko kansa hävisi. Häviämistapauksessa "tappiot" vain jaettiin suuremmalle ihmisporukalle ja "tappio" yksilöä kohden pieneni, mutta kokonaisuutena "tappio" silti oli suurempi.
Taloustiede on mielenkiintoista, mutta tämä on jo jotain enemmän.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

salanikki kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Toivottavasti et pääse eduskuntaan.
En pääse. Ei siis tarvitse olla huolissaan.
Olet yhä kuitenkin ehdolla vaikka lupasit vetäytyä jos näyttää siltä että et ole ajankohtaan X mennessä varteenotettava kilpailija medioille hihhulisiipeen verrattuna? Jopa poliitikkojen alkiot syövät sanansa, jo ennen vaaleja. O tempora, o mores.

-Tiski
Ei tuosta puolueesta kukaan muukaan pääse, eli puolueen sisällä olen varteenotettavampi kuin hihhulisiipi, joten en ole syönyt sanaani. Piiri itse lyttää M.E.:tä parhaansa mukaan jopa hesarissa, joten jos hän oikeasti saa eniten ääniä, se on ihme. Olen myös huomannut, että niissä tilaisuuksissa joissa mainoksia jaellaan, hänen mainoksensa näyttävät "unohtuvan" paketista epäilyttävän usein, eli hänen kohdallaan läpimeno edellyttää kyllä suuren luokan mediamylläkkää, jota tuskin enää on tulossa. Todennäköisin ollenkaan potentiaalinen läpimenijä tällä hetkellä on se toinen valtuustolainen, joka lisäksi on sitoutumaton.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bruce Willisika kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:
Käyttötapaus autovero: kun veroa laskettiin niin verokertymä kasvoi. Kuka hävisi?
Riippuu siitä miten verokertymä käytettiin. Jos hyvin, koko kansa voitti, jos huonosti, koko kansa hävisi. Häviämistapauksessa "tappiot" vain jaettiin suuremmalle ihmisporukalle ja "tappio" yksilöä kohden pieneni, mutta kokonaisuutena "tappio" silti oli suurempi.
Taloustiede on mielenkiintoista, mutta tämä on jo jotain enemmän.
Kansantaloustiedettä? :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä odottaa kitinän Martial Arts harrastajien selvitystä kuinka iskeä potkaisemalla????

Taitaa olla parhaiten menestyneitä ruotsinpakolaisia, kun ei malta olla koko ajan potkimatta? Tällaisia pakolaisia lisää Suomeen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dave kirjoitti:Hoidin aviolliset velvollisuudet lauantaina. Tänään ei tarvitse.
Mihinkähän aikaan se mahtaa olla Taavin ja Taavittaren aikataulussa!!

Ennen saunaa vai saunan jälkeen ja kellonaika on ainoastaan arvattava! Arvaanpa, että saunan jälkeen klo 20.00

Toivomme kai kitinäkuorossa ettei kännykässä tai herätyskellossa ole merkki päällä... :facepalm:

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
CeDell Davis

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Sssshhhhh!! Peli alkaa!
AngryBird

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lapsi on kuumeessa ja yskässä :(

Hyvin onkin flunssat pysyneet meiltä poissa tänä vuonna, tähän asti.
Bruce Willisika

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

prosessi kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Taloustiede on mielenkiintoista, mutta tämä on jo jotain enemmän.
Kansantaloustiedettä? :D
Taloustiede, jota kansantaloustieteeksi on aikansa kutsuttu, palaa virallisesti takaisin alkuperäiseen kirjoitusmuotoonsa ainakin pääkaupunkiseudun opinahjoissa.

Mutta aiheeseen: jos voitan lotossa miljuunan, hyödyttää summa kansantaloutta negatiivisesti jos hummaan sen (kotimaisiin) typeryyksiin? Sijoittamalla rahan viisaasti hyödyttää se kansantaloutta positiivisesti? Jompi kumpi meistä on ymmärtänyt jotain väärin (kansan)taloustieteestä.
CeDell Davis

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Jussi Piha ja no look -syöttö. Luv it!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pisti hiukan harmittamaan tämä meikäläisen sosiaalinen status. No eipä auta itku markkinoilla, eikun valkosipulinkynsi nenään ja nukkumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bruce Willisika kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Taloustiede on mielenkiintoista, mutta tämä on jo jotain enemmän.
Kansantaloustiedettä? :D
Taloustiede, jota kansantaloustieteeksi on aikansa kutsuttu, palaa virallisesti takaisin alkuperäiseen kirjoitusmuotoonsa ainakin pääkaupunkiseudun opinahjoissa.

Mutta aiheeseen: jos voitan lotossa miljuunan, hyödyttää summa kansantaloutta negatiivisesti jos hummaan sen (kotimaisiin) typeryyksiin? Sijoittamalla rahan viisaasti hyödyttää se kansantaloutta positiivisesti? Jompi kumpi meistä on ymmärtänyt jotain väärin (kansan)taloustieteestä.
Ei. Sinun esimerkissäsi puhut omista rahoistasi, minä puhuin verovarojen käytöstä. Sinun valinnoillasi omien rahojesi suhteen ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten verovarat ovat kansantaloudelle hyödyksi.

Eli se mitä yritin sanoa oli se, että optimaalinen verojen kerääminen ei automaattisesti ole kansantalouden näkökulmasta optimaalista, vaan siihen on liityttävä myös optimaalinen verovarojen ohjaaminen oikeisiin kohteisiin, jotta voitaisiin puhua hyödystä. On jotenkin hassua, että tässä kaikista maailman ihmisistä juuri sinä ja elco nyt kovasti toivotte, että valtio saisi kerättyä mahdollisimman ison veropotin vaikka sitten roviolla poltettavaksi, kun taas minä kyseenalaistan veropotin kasvattamisen hyvyyden tavoitteena. Kyllä Suomi valtiona pärjäisi paljonkin pienemmällä veropotilla, kunhan valtiontalous hoidettaisiin järkevämmin. Sitten sinulle ja elcollekin jäisi enemmän rahaa tuhlattavaksi omiin huvituksiinne.
Dumis

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

H-I-F-K!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Oliks ikävä, jos ei ollu niin en varmast kirjota yhtikäs mittään.
Ootsä ollu pois? Ei olla huomattu ollenkaan.
No just näi, elämäni tarina. Oon tehny hiukka tutkimust yhteen juttuun, oon hengaillu tuol yhes islamistises sivustos ja kauhukseni on pakko sanoo et siel o enemmän seksii mitä tääl. Miettikääs sitä.

Ps. kai ees sä urpsu huomasit et oon hissukseen, varovast sen vastaukses kans ettei mun sydän mee palasiks. Siis kai sä vastaat, eiks jee.
Mä nyt tässä vaiheessa korostaisin, että kuten yleensäkin viikonloppuisin, olin itse päiväkausia pidempään poissa. Missäs sen huomioiminen on?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Kovasti Toivottu Pano Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Ootsä ollu pois? Ei olla huomattu ollenkaan.
No just näi, elämäni tarina. Oon tehny hiukka tutkimust yhteen juttuun, oon hengaillu tuol yhes islamistises sivustos ja kauhukseni on pakko sanoo et siel o enemmän seksii mitä tääl. Miettikääs sitä.

Ps. kai ees sä urpsu huomasit et oon hissukseen, varovast sen vastaukses kans ettei mun sydän mee palasiks. Siis kai sä vastaat, eiks jee.
Mä nyt tässä vaiheessa korostaisin, että kuten yleensäkin viikonloppuisin, olin itse päiväkausia pidempään poissa. Missäs sen huomioiminen on?
Kyllä mä aina huomaan kun olet poissa, ei oo niin kuumat oltavat. Ajattelin lämpimästi! En vaan kuuluta sitä julkisesti, tää on niinku semmosta salaista internetsi rakkautta!
Vastaa Viestiin