Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kevättä edelleen rinnassa! Sweetie darlings, mikä fiilis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pössis on ihan jeesch, kun chihu otti lääkkeenkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:chihu otti lääkkeenkin.
Oot niin äijä! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Lääkäripäivä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tänäänKÄÄN lähde toimistolle, vaan jään kotiin seurailemaan hurttaa, joka eilen aamulla tai toissa yönä pisteli poskeensa asioita mitkä ei kuulu koiran vatsaan. Toivottavasti ne asiat menee läpi eikä aiheuta mitään ikävää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

prööt, prööt !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:chihu otti lääkkeenkin.
Oot niin äijä! :h:
No daah!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pössis on noh, ihan jees. Laskeskelin uutta verokorttia ja olin tarttumassa puhelimeen, mutta myös verohallinto on päivittänyt moderniin aikaan ja sen pystyi tekeen kätsästi netissä.

Joo vedin yläkanttiin ettei tarvi maksella sitten jälkikäteen.

Pitäis kans siivota kun on taas kerran näyttö tääl.. Jos mä maailmassa jotain vihaan, niin tuntemattomia ihmisiä kotonani. Tää on nyt 3 näyttö, ja viimeks kun soitti että tuota pitäis tulla, niin oli pakko sanoa että " kai tämän hintaa nyt on tarkistettu, ei kukaan täysipäinen ihminen maksa 21 neliön läävästä 120k euroa, vaikka kuinka on a kiven kadulla" " No hinta on tarkistettu ja se on nyt 113k euroa.." " Pistäkää suoraan 105k niin olisi jotain toivoa.."

En arvosta, en niin yhtään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Pitäisi hankkia uusi asunto. Tai siis ei uusi vaan käytetty. Tuo ois just sopiva.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teinpä taas omia hommia ehkä meen service teskiin ottamaan ERP-asetukset kohilleen pääsee uudella vanhalla työpuhelimella käpistelemään..

Aamusella oli arvaatte mikä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Takuukuitin mukaan olen ostanut 1.3.2011 uuden laturin kännyköihin. Kissa söi sen eilen poikki. FML
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

YESH!!!!!

Toisaalta ei tuolla ongelmaa poisteta, oikeasti.. Ja valitettavasti..
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ryhmähali!!!!!!!
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, sitten tätille pitämään referaatti että missä elämäni kulkee. Oli ostanut miulle mahalääkkeitäkin, tietysti tietämättäni ja tahtomattani. Ilmoitti vaan että nyt pitää tulla noutamaan joku päivä, niin ihanaa kun mun elämääni puututaan ilman mun lupia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna töihin parin viikon loman jälkeen. Ylihuomenna soukoold virkistyspäivä eli puoli tuntia ahkeranesittämistä ja iltapäivällä Himokselle. Sitten vielä illalla hiivaa sisään, kauhan koko vielä auki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

CeDell Davis kirjoitti:Ryhmähali!!!!!!!
Ei pysty, voi tarttua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Lolita kirjoitti:Takuukuitin mukaan olen ostanut 1.3.2011 uuden laturin kännyköihin. Kissa söi sen eilen poikki. FML
Sellanen 3-4 laturia menee vuodessa.

Jostain kuulin, että laturista lähtee joku korkeataajuinen ääni, jonka ainoastaan eläin kuulee. Kissa hakeutuu ääntä kohti ja sitten purressaan johdon poikki tajuaa, että ääni loppui. Itseohjautuva systeemi, ja veikkaan, että kännykkävalmistajat lisäävät äänen vain lisätäkseen latureiden myyntiä kissatalouksiin.
CeDell Davis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:Ei pysty, voi tarttua!
Anna tulla vaan. Koeponnistetaan mut. En ole ollut kipeänä.... öyh... en nyt muista milloin viimeksi. Saikulla olen ollut viimeksi noin 6 vuotta sitten kun oksutauti pääsi nahan alle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

elco kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Takuukuitin mukaan olen ostanut 1.3.2011 uuden laturin kännyköihin. Kissa söi sen eilen poikki. FML
Sellanen 3-4 laturia menee vuodessa.

Jostain kuulin, että laturista lähtee joku korkeataajuinen ääni, jonka ainoastaan eläin kuulee. Kissa hakeutuu ääntä kohti ja sitten purressaan johdon poikki tajuaa, että ääni loppui. Itseohjautuva systeemi, ja veikkaan, että kännykkävalmistajat lisäävät äänen vain lisätäkseen latureiden myyntiä kissatalouksiin.
Hyvä tietää, etten ole yksin ongelman kanssa. Ainoa laturi, joka ei ole kissoille kelvannut on Kanarialta ostettu merkitön halpislaturi, joka lataa puhelimen puolet tavallista nopeammin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perusinsinööri olisi kyllästynyt samantien ja lyönyt vaikka metallipunosputken piuhan päälle suojaksi.

Tai todennäköisemmin tehnyt kissasta rukkaset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Bluntly kirjoitti:Tai todennäköisemmin tehnyt kissasta rukkaset.
Sä et ole insinööri. Minä ja Elco ollaan, koska tykätään kissoista.
Bruce Willisika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Soneralaiset ehti näemmä pukata modeemini postiin juuri ennen kuin kalppivat luvatta koteihinsa. En nyt tosin ole aivan varma, olenko hommannut telkkupakettini puhelimessa luvatuin ehdoin vai onko mua vedätetty. Onneksi noi mulkerot palailee koloistansa jo ensi viikolla, joten ehdin käymään mahdollisen sinuttelelevan henkevän keskustelun jonkun pikku puhelinihmisen kanssa ennen palautusajan umpeutumista. Luvattiin siis kahdeksi vuodeksi kiinteään kk-hintaan, mutta nettisivuillansa väitetään paketin olevan ilmainen muutaman kuukauden jonka jälkeen normaalishinnaston mukainen.

Lisää saksaa, kiitos.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkeen hallilla. Jännittävää. Pakkovoitto x 3.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikäs hemmetin mikään-ei-toimi-keskiviikko nyt on?

Sähköposti ei toimi, tykistä taisi palaa lamppu ja jäin hissiin jumiin puoleksi tunniksi. Joku lekuri voisi määräta pillua tähän vitutukseen. Tosin tuskin mulkkukaan toimisi tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lähden lauantaina työmatkalle Budapestiin. Koska sunnuntaille ei ole mitään varsinaista työohjelmaa, niin varasin dayspasta jonkun hemmottelupaketin. Luvassa neljä tuntia hierontaa, kuorintaa ja muuta möyhimistä, loppuun vielä kylpylän ja allasosaston vapaa käyttö. Oon aika innoissani!
Vastaa Viestiin