My own private sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei yksinäinen unta saa ja muita kliseitä. No okei, flunssainen. Köh.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Huonoja selityksiä.

2/9 viikonlopun hommista tehty (kouluhommista siis). Saatoin ehkä sopia jotkit treffit huomiseksi jonnekin johonkin aikaan, mutten muista minne ja kenenkä kanssa. Mitään numeroita ei tietenkään löydy, luulisin. Hyvä meininki, tunnen itseni taas - taas - nuoreksi. Menen nukkumaan, enkä ehkä herää enää koskaan ennen huomisaamua. I'm too old for this shit, sanoisi sen Gibsonin Melin ruskettuneempi partneri.
Bruce Willisika

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Käyn moikkaamassa parasta kaveriani ever Pääsiäisenä. We go back a long time. Hulluin kusipää, jonka tiedän (vielä) olevan elossa. Love him. Onneksi pahimmat perseennäytöt on jo takana, meillä on ollut niinä harvoina yhteisinä hetkinämme viime vuosina helvetin henkeviä keskusteluita, joita kaipaan jo nyt. Kari Hotakainen arvosteli jonkun nuoremman käsikirjoittajan teoksen "hyväksi, mutta siitä uupui miehen näkemys, joka tiedostaa kuolevaisuutensa. Se syntyy vasta miehelle (henkilölle), joka on täyttänyt 35v.". Joudun yhtymään häneen, olen tänä vuonna toisinaan röökillä maleksiessani ensimmäistä kertaa ajatellut, että en mäkään täällä ikääni pidempään notku. Ajatus masentaa, mutta samalla tsemppaa käyttämään sen rajallisen käytettävissä olevan ajan johonkin, jonka itse kokee tärkeäksi tai miellyttäväksi. Onneksi mulle jo yksistään koulu antaa nykyisin sen tunteen, vaikka välillä mietinkin, onko näissä vitun sulkeisissa mitään järkeä. Ensi lukukaudella tämäkin helpottaa, saa opiskella vain ja ainoastaan niitä asioita, jotka oikeasti kiinnostaa. Ensi kesän työt myös hieman jännittävät; yhdestäkään paikasta ei ole kuulunut vielä mitään, joskin useimpiin haku on vielä kesken. Jos jää luu kouraan, vedän läpi kesän opintoja, mutta niissä on liian vähän valinnanmahdollisuuksia. Yli-ikäisen rahoituskusipään elämä on täynnää liikaa epävarmuutta. Onneksi sentään vähemmän, kuin yli-ikäisen IT-kusipään.
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Taas töihin, ens viikonloppuna kyllä en aio tehä mitään. Veli yrittää nakittaa Tallinnaan ostaan viunoja, taidan hyväksyä tarjouksen kun nyt ketuttaa nää pitkät illat jo niin paljon.
AngryBird

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pää hajoo. Sairastaminen on niiiiiin mukavaa, ihan sama kuka perheestä on kipeänä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

a) Minä .olen terve KUIN PUKKI nimeltä "Putput"En pysty jatkamaan sairauskertomusta. Olen pahoillani :D

b) Katsoin "Aamusydämellä". Miksi aina jätetään lääketieteellinen pohja pois ja lässytetään vain asian ympäriltä. Ymmärrän kyllä tyylin, mutta kun ihmisen tilanteeseen ei saa syvyyttä (ymmärtämiseen) jos ei tiedä taudin todellista vakavuutta tällä hetkellä. ONKO SE taas tärkeää koko ohjelma ja juuri minun , katsojan tietää, on täysin toinen asia!

c) VAROITUS: GOOGLE ON PASTELLISEN VÄRIKÄS. Älkää avatko tänään.
Sokeutumisvaara!

d) Tiedättekö, laitoin onneksi superlyhyen sunnuntaiketjun äsken kun en huomannut jonkun jo avanneen sen! Kun ei ollut päävalikossa ja englanniksi...

e) HIFK jeeeee! Voi kun olisi Geetzu niin fiilisteltäisiin!

f) Menen kohta meren äärelle ja haistan tuoksua. Elämän tuoksua. Tuleeko joku mukaani? Olen tekemässä tehtäviä linnassani niin minulla ei ole ketään nyt mukaan :cry: . Ei maar. Yksin luonnon kokeminen rauhassa on ihan huippua! :P

g) Mietin, pitäisikö minun sitten avata joku raakalaiskidutusketju Kitinän vastakohtaisuuden mukaan. Tuollahan on nimittäin Kitinän vastakohtaisuuden mukaan erään söpöysketju... :roll: Huhhuh.

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No nyt alkais olee semmoinen fiiwis että tarvis kainaloa. Ehkä täytyy yrittää tilata seuraa illaksi, kunhan täältä pääsee.
Ens viikon treenit näyttää vähän heikolle, kun polvi vetelee rajoilla että kestääkö kävelyä, veri nice.
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Ei yksinäinen unta saa ja muita kliseitä. No okei, flunssainen. Köh.
Ei sitten tanssijalat vienyt ulos? :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei yksinäinen unta saa ja muita kliseitä. No okei, flunssainen. Köh.
Ei sitten tanssijalat vienyt ulos? :D
No ei mulla näköjään ole kavereita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Heissuli kaikille :yo:

Alkaa jotenkin olla traditio, että oma syntymäpäivää vietetään jossain muualla kuin omassa kodissa. Vuosi sitten olimme kodittomia, tänä vuonna.. nooh koti on, mutta pitää olla putki- ja kylppäriremonttia paossa muualla, ts nyt on jo toinen jalka ovesta ulkona.
Ehkä vuoden päästä saa viettää oman syntymäpäivän rauhassa omassa kodissa.
Enttunen
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 22.01.2011 23:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Enttunen »

köh köh flunssaa pukkaa ... :roll:
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei yksinäinen unta saa ja muita kliseitä. No okei, flunssainen. Köh.
Ei sitten tanssijalat vienyt ulos? :D
No ei mulla näköjään ole kavereita.
Naamiksessa voi ostaa!

Onnex tänään vähän lyhyempi päivä duunissa. Onnex sataa, vois nuo lumet lähtee vex.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Katsoin eilen klo 13-22 kun muut joi, bailasivat ja riehui, oli mukavaa 8) Se on aika huvittavaa seuraavana päivänä muistaa KAIKKI ja mitä kukakin teki :twisted: Kolme yllättävän aikaisin kotiutunutta humalaista miestä nousivat yhteisymmärryksessä klo 9.30 ja hyväkuntoisina nauttivat vimpan päälle aamupalansa. Mä olen nyt vähän pettynyt kun ei kellään ollut kunnon krapulaa, amatöörit!

Kauhea hinku tänään käydä Sotkassa - teleportaatio olis ihana asia...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja elco »

Kulttuuri- ja gastronomiaimatka Prahaan on ollut jymymenestys - ainakin Tsadissa lusimiseen verrattuna.. Iloinen ylläri oli, että Burger King on saapunut kityyn. Olen parhaillaan Starbucksissa ottamassa gaffia, että jaksaa vetää terdellä keittoa naamariin. 21c ja afa paistaa niin että kalju kyrvähtää.Päiväkänät varmaan joutuu nukkumaan pois, jotta illalla on kondiksessa tahkoamaan pokkaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Kulttuuri- ja gastronomiaimatka Prahaan on ollut jymymenestys
Mies elää selkeästi Elämää.
Dave

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti:Kulttuuri- ja gastronomiaimatka Prahaan on ollut jymymenestys
Mies elää selkeästi Elämää.
Nääh! Minä olen töissä keräämässä rahaa, tämä se vasta on Oikeaa Elämää!

Hyvin menee mutta menköön ja rahantuloa ei voi estää, mutta menoja voi lisätä etc.
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Veli yrittää nakittaa Tallinnaan ostaan viunoja, taidan hyväksyä tarjouksen kun nyt ketuttaa nää pitkät illat jo niin paljon.
Taidan alkaa toteuttajaksi ja lähteä apinoiden kanssa Tallinnaan ens viikonloppuna, rai rai.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siis munhan on ihan pakko saada tällainen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin se meni tämäkin sunnuntai pelkissä pikkareissa ja viltissä hiihdellessä. No, sain sentäs kropan huollettua saunassa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On se vain kauhee katsoa kun mies jää totaalisesti tossunalle. Vaimo ajoi ensin hiukan lumista tietä pitkin ja soitti sitten kielsi miestään kyyditsemästä meikäläistä kun tie oli niin heikossa kunnossa ettei kotteronsa olisi muka selvinnyt siitä.

Onneksi oli vaihtoehto B.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt mun on pakko saada tääkin!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:No nyt mun on pakko saada tääkin!!
Mietin menisiköhän minuuttiakaan kun linkoaisin tuon vaakalentoa pihalle :D
Dumis

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No nyt mun on pakko saada tääkin!!
Mietin menisiköhän minuuttiakaan kun linkoaisin tuon vaakalentoa pihalle :D
Luultavasti samis :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tiukkapipot...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: My own private sunday

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:No nyt mun on pakko saada tääkin!!
Tästä mallia:

Vastaa Viestiin