Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

..... ....... ....... hidasta ..... ..... .....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miten yks makuuhuone voi näyttää niin paljon paremmalta kun sängyn kääntää 90 astetta?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti: Mitä tuohon huoritteluun tulee niin hassua, mutta mä en vaan osaa. En jotenkin osaa sanoa naista(ni) huoraksi edes sängyssä, edes pyydettynä. Jotenkin siinä vain tulee väkisinkin tietynlainen stigma mukana josta en pidä.
Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ei osaa eikä pysty, enkä tietenkään ole koskaan pakottanut ketään näin toimimaan. Ainoastaan kaksi miestä on onnistunut alistamaan seksuaalisesti, se on aika vaikeaa koska olen aika vahva persoona noin IRL.

Nämä kaksi miestä ovat kuitenkin eittämättä olleet ne "parhaiten kohtelevat" tapaukset suhdehistoriassa; erittäin rakastavia ja huomioonottavia.

Se mua on niin joskus naurattanutkin, huoraksi eivät useat viitsineet kutsua, mutta muuta vekkulia sitten voitiinkin tehdä. Lol.

Ylermille ja äitilleen suuret jaksut!
CeDell Davis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Elppis kirjoitti:Miten yks makuuhuone voi näyttää niin paljon paremmalta kun sängyn kääntää 90 astetta?
Niin te naiset luulette. "Hei muutetaan nää huonekalujen paikat - saadaan enemmän tilaa ja näyttää nätimmältä!!" Yeah right.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mitä tuohon huoritteluun tulee niin hassua, mutta mä en vaan osaa. En jotenkin osaa sanoa naista(ni) huoraksi edes sängyssä, edes pyydettynä. Jotenkin siinä vain tulee väkisinkin tietynlainen stigma mukana josta en pidä.
Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ei osaa eikä pysty, enkä tietenkään ole koskaan pakottanut ketään näin toimimaan. Ainoastaan kaksi miestä on onnistunut alistamaan seksuaalisesti, se on aika vaikeaa koska olen aika vahva persoona noin IRL.
Siis onnistunut seksuaalinen alistaminen == huoraksisanominen? o_O
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Elppis kirjoitti:Miten yks makuuhuone voi näyttää niin paljon paremmalta kun sängyn kääntää 90 astetta?
Itsekin harkitsin aikoinaan sängyn kääntämistä kyljelleen, mutta olisi tarvinnut sitten jonkinlaiset valjaat. Päätin luopua sängystä kokonaan.
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mitä tuohon huoritteluun tulee niin hassua, mutta mä en vaan osaa. En jotenkin osaa sanoa naista(ni) huoraksi edes sängyssä, edes pyydettynä. Jotenkin siinä vain tulee väkisinkin tietynlainen stigma mukana josta en pidä.
Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ei osaa eikä pysty, enkä tietenkään ole koskaan pakottanut ketään näin toimimaan. Ainoastaan kaksi miestä on onnistunut alistamaan seksuaalisesti, se on aika vaikeaa koska olen aika vahva persoona noin IRL.
Siis onnistunut seksuaalinen alistaminen == huoraksisanominen? o_O
No ei kyllä siihen kuuluu paljon muutakin, mutta se myös kuuluu siihen, omalla osaltani. Niin suuri faktori tuolla sanalla. Voi voi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bhven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miten yks makuuhuone voi näyttää niin paljon paremmalta kun sängyn kääntää 90 astetta?
Itsekin harkitsin aikoinaan sängyn kääntämistä kyljelleen, mutta olisi tarvinnut sitten jonkinlaiset valjaat. Päätin luopua sängystä kokonaan.
:D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vedin tuoreananasöverit. Kieleen sattuu, apuaaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mitä täällä tapahtuu? Mun joka keväinen vitutus on poissa, arvaatte varmaan syyn ;)

Petrellin paidan osakkeet aika korkealla, varmaan täytynee poistaa se kun talous vihdoin alkaa osoittamaan hyviä merkkejä. Tällä hetkellä pyyhkii taas ihan jees :)
AngryBird

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kirjoitan tiimille oikeinkirjoitusohjeita (=kopioin yhdyssana- ja pilkkusääntöjä) ja teen gmailohje for dummies -pdf:aa. Tähän aikaan illasta. :tiistai:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mielenkiintoinen torstai odotettavissa... Miehen kaveri haluaa keskustella mun kanssa exästään. Siis siitä tytöstä, jota oltiin Budapestissa moikkaamassa. Ei edelleenkän ole päässyt tytöstä irti, ja tänään soitti, ja mahtipontisen kuuloisesti ilmoitti, et haluaa "nostaa asiat pöydälle ja puhua ne halki." Mä tai mies ei kyl millään ymmärretä mistä tämä kaveri haluaa puhua, kun aina ennen on puhunut tästä suhteesta mieheni kanssa, tai jos satun oleen seurassa, ni sit munkin kanssa. Mut joko kyseessä on pikkujuttu, joka vaan mahtipontisesti ilmoitettiin, tai sit se oikeasti kuvittelee, että mulla ja tällä tytöllä on suhde, niinkuin tytölle jossain vaiheessa sanoi uskovansa. Mut siis ihan ystävällisissä väleissä ollaan, ja kylhän sekin nyt järjellä tietää, et jos mä haluaisin harrastaa seksiä sen exän kanssa, ni en kai mä miestäni mukaan ottais! Kun ei sit kuitenkaan mun miestäni epäile kai mistään. Enkä mä miestäni muutenkaan pettäis, miehen TAI naisen kanssa. Ei ummarra...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin