Hullut Päivät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kulta! Nähdään Stockan parkkihallissa!
Lähden vartin päästä. Tuun bussikaistaa niin ehdin hyvin! :h:
Niin ja me köyhät notkutaan ylimääräiset 20 min bussissa teidän takia. Vittu kun pitikin syntyä väärään sukuun :( Meen Alepaan... Saan ässää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja Niba »

CeDell Davis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kulta! Nähdään Stockan parkkihallissa!
Lähden vartin päästä. Tuun bussikaistaa niin ehdin hyvin! :h:
Niin ja me köyhät notkutaan ylimääräiset 20 min bussissa teidän takia. Vittu kun pitikin syntyä väärään sukuun :( Meen Alepaan... Saan ässää.
NÄIN..

alepaan kannattaa mennä tarjoukset samat kuin ÄS-merketissa mutta muuten hinnoissa 10-20s ykimääräistä joten vaikka stocka on kallis ei ei Alepakaan halb..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eka keikka tehty!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taidan tänään käydä vinkauttamassa mustaa Stockmann First korttia.
Eri asia on tarttuuko matkaan yhtään hullari-tuotetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ainoa inhimillinen ja miellyttävä tapa käypä hulluilla päivillä on olla töissä siellä. Kävelen rauhassa ilman ryysistä sisään henkilökunnan ovesta ennen liikkeen aukeamista. Suunnistan liki tyhjässä kaupassa osastolle jossa himoitsemani artikkeli on. Annan artikkelin kassahenkilölle, joka varustaa sen nimelläni ja laittaa syrjään.

Sitten pönötän päivän jossain ständissä, osotan kädellä eri osastojen suuntaan ja kerron ihmisille jännittäviä asioita, kuten että sähköjohto kannattaa kytkeä seinään ennen laitteen käynnistämistä jne.

Päivän päätteeksi käyn henkilökunnan tiloissa lunastamassa varaamani artikkelit.

Nyt kun ei ole viime aikoina ollut hulluilla päivillä töissä niin ei sinne ole kyennyt menemään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hullut Päivät

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kävin. En ostanut mitä luulin tarvitsevani. Heräteostoksena mukaan tarttui Buffalo JustStore 2TB, hinta oli mielestäni kohdallaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin