Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Ahma söi
0
Ei ääniä
Susi söi
0
Ei ääniä
Sai sydärin ja löytyy keväällä
0
Ei ääniä
Lapinmies kaappasi seksiorjaksi
0
Ei ääniä
Löysi elämänsä rakkauden ja lähti mukaan
0
Ei ääniä
Kyllästyi äitinsä hoitamiseen ja karkasi
1
100%
Huonot voiteet keräsi suksen pohjaan lunta ja väsyi ja nukahti hankeen ja kuoli
0
Ei ääniä
Lähti vadelmavenepakolaiseksi Ruotsiin
0
Ei ääniä
Villiintyi ja löytyy keväällä marjoja ja jäkälää napostelemasta
0
Ei ääniä
Teki itsarin
0
Ei ääniä
Kyllästyi hiihtokaverinsa hölötykseen ja karkasi
0
Ei ääniä
Joku muu syy? Mikä?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapissa hiihtoretkellä kadonneelle naiselle vuosimallia -65 tapahtui jotain, mutta mitä?

Nainen katosi esitetyllä tavalla..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuka on kadonnut ja minne? Jotain Marja-Leenaa on lehdissä otsikoitu?
Leevihän tekee Comebackin, ehkä tää on niiden PR-temppu?

Kumpaankin kuitenkin EVVK.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Lapissa hiihtoretkellä kadonneelle naiselle vuosimallia -65 tapahtui jotain, mutta mitä?

Nainen katosi esitetyllä tavalla..
Noudattaa varmaan nykyajan korrekteja ohjeita, että jos eksyy, ei missään tapauksessa pidä vain hiihtää/kävellä johonkin suuntaan jos vaikka tie tai asutusta löytyisi. Vaan ohjeen mukaan öksyessä perse kenttään ja odottaa helikopterin tuloa. Pääsee lehtiinkin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti:Noudattaa varmaan nykyajan korrekteja ohjeita, että jos eksyy, ei missään tapauksessa pidä vain hiihtää/kävellä johonkin suuntaan jos vaikka tie tai asutusta löytyisi. Vaan ohjeen mukaan öksyessä perse kenttään ja odottaa helikopterin tuloa.
Mä olen pyrkinyt noudattamaan poromiesten vanhaa ohjetta: eksymistapauksessa kannattaa mennä kotiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Noudattaa varmaan nykyajan korrekteja ohjeita, että jos eksyy, ei missään tapauksessa pidä vain hiihtää/kävellä johonkin suuntaan jos vaikka tie tai asutusta löytyisi. Vaan ohjeen mukaan öksyessä perse kenttään ja odottaa helikopterin tuloa.
Mä olen pyrkinyt noudattamaan poromiesten vanhaa ohjetta: eksymistapauksessa kannattaa mennä kotiin.
Mun mielestä on turha lähteä mihinkään, minne ei pääse bussikaistaa. Jos eksyy, niin tilataan taksi viimeisenä keinona.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Noudattaa varmaan nykyajan korrekteja ohjeita, että jos eksyy, ei missään tapauksessa pidä vain hiihtää/kävellä johonkin suuntaan jos vaikka tie tai asutusta löytyisi. Vaan ohjeen mukaan öksyessä perse kenttään ja odottaa helikopterin tuloa.
Mä olen pyrkinyt noudattamaan poromiesten vanhaa ohjetta: eksymistapauksessa kannattaa mennä kotiin.
Mun mielestä on turha lähteä mihinkään, minne ei pääse bussikaistaa.
Voi sinnekin eksyä, jos kommari putoaa lattialle ja etsintä kestää pitkään. Tulee vaikka vahingossa ajettua Itä-Helsinkiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mä olen pyrkinyt noudattamaan poromiesten vanhaa ohjetta: eksymistapauksessa kannattaa mennä kotiin.
Mun mielestä on turha lähteä mihinkään, minne ei pääse bussikaistaa.
Voi sinnekin eksyä, jos kommari putoaa lattialle ja etsintä kestää pitkään. Tulee vaikka vahingossa ajettua Itä-Helsinkiin.
:shock:
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Noudattaa varmaan nykyajan korrekteja ohjeita, että jos eksyy, ei missään tapauksessa pidä vain hiihtää/kävellä johonkin suuntaan jos vaikka tie tai asutusta löytyisi. Vaan ohjeen mukaan öksyessä perse kenttään ja odottaa helikopterin tuloa.
Mä olen pyrkinyt noudattamaan poromiesten vanhaa ohjetta: eksymistapauksessa kannattaa mennä kotiin.
Mä olen aina noudattanut periaatetta, ettei ole niin tarkkaa miltä puolelta tunturin kiertää. Joskus on tullut vajaa kymppi lisämatkaa yllättävän reittivalinnan johdosta, mutta ei kannata erämaahan lähteä, jos ei siellä pärjää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hei pattipäät nainen ollut hukuksissa jo vähän kauemmin kuin ehkä tukiaisen ritari, joka sekin on lapista luulen kun kerran nimi on Länsman, eihän sellaista ole kuin jollain joikhaajalla!

En ole koskaan eksynyt. kop kop
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Mun mielestä on turha lähteä mihinkään, minne ei pääse bussikaistaa. Jos eksyy, niin tilataan taksi viimeisenä keinona.
Kulta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Mitä tapahtui tunturiin kadonneelle naiselle?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Erikoiseltahan toi juttu vaikuttaa.. ja mitä enempi juttua on lueskellut, oon tullu siihen tulokseen, että omasta tahostaan son hävöksissä. Kyllästy hoitaan äitiään ja sano soromnoo.
Vastaa Viestiin