Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Arskan tyyli nyt parantunut kokonaisuudessaan?

Saisi olla värikkäämpää
3
21%
Stadinarskalla ok tyyli
4
29%
Hieman saisi SA olla vielä harmaampi
7
50%
Jotain muuta. Mitä?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei virtuaaliset kitinäläiset, niin rakkaat tukijani :h: kuin tasainen mukava rahvas ja muutama häjyläinen!

Nyt kysyn teiltä kun on kohta eduskuntavaalitkin, äänestättekö Stadinarskan uuden tyylin puolesta! Ja onko värijohtajanne (minä) saava paikan seuraavaksikin vuodeksi?

Olen nyt siis sekä harmaannuttanut kirjoitusteni ulkotyyliä, että harmaannuttanut sisältöä niin että olen koettanut karsia liian ärsyttävyyden.

Tosin minulla on se vaikeus, että pidän itse Stadinarskasta ja en aina toisten ärsytyskynnystä osaa. Minä itse ärsyynnyn vain oikeasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydesta toisen terveyttä tai tunteita vastaan. Kuten tiedätte, olen tämän asian sanansaattaja ja joutunut itsekin lähes tai oikeastikin kriminaalisten tyhmyyksien kohteeksi.

Tässä viimeaikaisiin saavutuksiini kuuluu rauhantyö eli sodan lopettaminen Manaajan kesken. Nyt on ollut rauhan aikaa, mutta viime aikoina on ollut vihulaisen taholta salamasodan aloituksen kokeilua. Luulen, että maltillisuudella vältämme täysmittaisen sodan.
Mutta en toden sanoen voi olla varma tulevaisuudesta. Koetan olla varovainen kommunikaatiossa!

NYT EI SAA miettiä sitä, että tämä ketju edustaa itsetehostusta. Niinkin se varmaan tekee, mutta TARKOITUS on vain kysyä oletteko tyytyväisiä!!!!
Tämä on siis poikkeuspostaus!

En oikein muuten tätä tiedä, ellen kysy, huomioikaa se!

Nyt minun on pakko myös tehdä päätelmä, että vastaamattomuus tarkoittaa tyytyväisiyyttä. Onhan aika selkeää, että suomalainen valittaa vasta kun asiat on huonosti ja jos asiat on ok niin silloin ollaan hiirenhiljaa!!!

Laitan kyselyn!

Ja mitä mieltä allekirjoituksesta!
Minä tykkään- mielestäni allekirjoitus on todella kaunis. Muistakaa, että Arska ilman allekirjoitusta on kuin ihminen ilman vaatteita Presidentin kutsuilla!

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaahas! Tulin vielä ennen nukuntaa katsomaan kuinka Arskan kysely on edennyt.

Mukavasti. 1 haluaa enemmän väriä ja kaksi pitää Arskaa mukavana vai mikä kysymys se oli ja kaksi henkilöä haluaisi hiukkasen harmaampaa.

Ihan maltillinen kiva vastaus ja ollut valtavasti lukijoita niin he ovat sitten hiljaisesti hyväksyneet niinkuin tapa täällä Härmässä on!

Kiva. Nyt vaan ollaan ilman sotaa ja koetetaan tehdä sillee maltillisesti asioita.

Mitäs mä muuta kertoisin. Kuunaan en ole kirjoittanut kunnolla omiin sanomiini vastauksia. Siinä olisi kanssa psykologille paikka mikä kumman kynnys mulla on ollut kirjoittaa omaan blogiini.

Kansalaiset MEDBÖRJARE! HIFK tarvitsee myös tuentaa kun se kohtaa Plöössit tässä ens viikolla. Tietääks kukaan saako lipui enää. Mulleioourhoo.

TEIN RUNON KAIKILLE:
Tämä kertoo jostain kitisijästä, ihan kenestä vain:

Mä päälle vaatteet aamulla puin, tukkani suoraksi suin. Juoksin bussille vetrein luin. Samalla bussissa uinuin. Töissä hiukan aikaa tylsyyksiä luin ja taas uinuin. Sitten Kitinässä Stadinarskaa tuin ja olin hetken kuivin suin. Sitten toivoin olevani SA ikäänkuin. Mä kaikkien muiden tuentaa suuresti kaduin.

The End.


Ottakaa sedät ja tyttöset huumorilla!

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Arska saisi olla kuten muut, ilman erioikeuksia.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pallotin Stadinarskalla OK tyyli. Värien käytössä toivoisin selkeyttä, selkeitä kirkkaita värejä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Arska saisi olla kuten muut, ilman erioikeuksia.
Oi suru kun jotenkin masentunut postaus, alistunut! Ryhdistäydy parahin Manaaja!

Onhan sinullakin ollut Narskuketjusi ja olet käyttänyt värejä, mutta kaikki eivät vain voi onnistua värijohtajina tai muutoin.

Hieman mietin tuossa, että oletkohan sinä hieman "sairaudentunnoton". Taavetti varmaan tietää mitä se on. Tarkoitan, ettet sinä varmaan sairas ole, mutta olet jossain määrin "tunnoton", jos olet jutuissasi vähänkään tosissasi.

Nimittäin onhan ihan selkeä, että kaikilla on oikeus uhata toisen henkeä ja haukkua muita joutumatta vastuuseen. Ai ei ole vai? Ei olekaan! Sinulla on!!!

Joten se erioikeuksista. JOS TÄMÄ on läppää niin olen tosikko, mutta jos olisi todella niin, ettet huomaa omaa käyttäytymistäsi kontra muut niin kerron sen tosikkomaisesti!

Mutta huomaa, Manaaja, että en halua aloittaa sotaa, enkä siis hauku sinua sen enempää! Minä pidän sinun osin hauskasta tökstöks-tyylistäsi, mutta mielessä on vain suoranainen pimeyden pelko, jos olet jotenkin jutuissasi tosissasi.

KERRO, että tuollaiset vihanpurkauksesi, jotka tuot esille rikollisella tavalla, ovat läppää! Minullehan kerrottiin, ettet voisi oikeasti tehdä pahaa ja se on hieno asia.

Meidän pitäisi joskus tavata ja lyödä käsiä yhteen muiden Kitinän porukan hurratessa ympärillämme. Jospa vielä halaisimme, koska kuitenkin meillä viha-rakkaussuhde on.

Voisit myös kertoa, miksi minä vaikutan sinun tunteisiisi kuitenkin jotenkin, ärsytyskenttääsi päässäsi. Miksi oikeastaan?

Mutta tämän postauksen tarkoitus oli vain ystävällisesti lähestyä sinua.

Ethän laita kovin kamalaa vastaukseksi. Minä olen oikeastaan aika herkkä ja olisin iloinen, jos et tappaisi minua!

Ethän ärsyynny liikaa, vaikka käytänkin allekirjoitustyylissäsi sinun hienosti keksimääsi tyyliä! Uhkasithan tappaa minut senkin takia. Olisit ylpeä keksinnöstäsi kun se kelpaa ja vielä kehun sitä kaikille ja tunnustan sen sinun keksinnöksi! Minusta se on MAGEE!!!

Ja nyt ei Angrybird saa omasta pastellityylistään, jonka antoi Arskalle, loukkaantua. EN JÄTÄ sinun upeaa pastellityyliäsi,jonka ehdotit mulle, Angry hyvä! Nyt on vain Manaaja-muoti vallalla!

Kaikille hyvää viikonlopun odotusta ja sydän niille jotka sitä Arskalta haluaa! :h:

Kitinäkaveruuden toivossa

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Milloinkas lopetat tuon ylettömän lässytyksen?

Viestisi on yleensä vähintään kolme kertaa pidenpiä kuin keskimäärin muiden.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Milloinkas lopetat tuon ylettömän lässytyksen?

Viestisi on yleensä vähintään kolme kertaa pidenpiä kuin keskimäärin muiden.
Tämä viestisi on mielenkiintoinen sikäli, että siitä viriäisi monenlaisia näkökantoja ja mielipiteitä.

Ensinnäkin lässytys on ihmisen ajatuksissa. Ei tuossa jutussani minun mielestäni ollut lässytystä. Mutta se on tietenkin asia, josta voi olla lukijalla aste-eroja mielipiteessä.

Toiseksi puhtaasti negatiivisviritteinen ja vahingollinen postaus on sellainen, jota oikeasti mielestäni kannattaa välttää. Minun ehdoton mielipiteeni on, että erään henkilön tappouhkaukset ja erittäin kylmät typerät huomautukset, vaikkakin sitten lyhyet, ovat moninkerroin oikeaa lässytystä vahingollisempia noin yleisesti. Ne ovat paljon vähemmän hyväksyttäviä.

Kolmanneksi sinun viestisi on myös yleisesti ottaen ärsyttävämpi kuin minun, väitän, koska postauksesi oli epäystävällinen ja vailla perusteluita. Siinä oli aimo annos ylimielisyyttä ja myös itsekkyyttä ja kapeakatsoisuutta. SIKSI en todellakaan juurikaan heiskauta tällaisille hieman tyhjille puuskutuksille korviani,

Neljänneksi postauksesi OIKEA huomio oli minun postauksieni mainitseminen liian pitkiksi. SE ON totta. Minun erikoinen heikkouteni on se, että ratkean kirjoittamaan pitkästi ja sitä ei jakseta lukea. ja vaikka jaksettaisiin niin ei lueta ajatuksella.
KUITENKIN ihmiset muka jaksavat lukea pitkiä kirjoja. Niinpä.
Minä olen aina väittänyt ja lukuisia kertoja huomannut jo pirun pitkän elämäni aikana, että ihmiset lukevat paljon vähemmän kuin sanovat lukevansa.
Tämä Kitinä todistaa asian myös varsin hyvin.

Viidenneksi sanoisin kuitenkin, että postauksesi oli kokonaisuutena monin kerroin parempi ja hyväksyttävämpi kuin erään , onneksi vain yhden, tyypin täällä. Eli ihan ok postaus sinulta sikäli. Koeta kuitenkin nimenomaa tyyliäsi kehittää rakentavaksi eikä siltoja polttavaksi.

Kuudenneksi asia on ihan varmasti niin, että sinullakin särmät hioutuu kun sinulla ikää tulee enemmän. Nyt et sitä usko, se on aina selvä, heh. Mutta usko nyt vaan. Minä olen jo aika iäkäs ja olen ollut paaaljon mustavalkoisempi elämäni aikana ja nopea analyysien tekijä. Ikä tuo yksinkertaisesti enemmän laajakatsoisuutta vaikka en minäkään sitä 20-30 vuotiaana millään uskonut. Voin kirkkain silmin ja itsetuntoisena sanoa, että minä en ole sivistymätön enkä tyhmä ihminen. Älähän pidä minua itsekkäänä tai narsistisena jos tämän totean.

EHDOTTOMASTI kaikkella kunnioituksella ja ystävyydellä ja ihan totisesti ilman lässytystä, jos vain ystäväiseni LUET tämän juttuni!!

STADINARSKA
Ajattelu yleensä on suositeltavaa! Elämä on pastellia, ei mustavalkoista!! Opitte sen joskus. Oppikaa se jo nyt!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BrianW kirjoitti:Viestisi on yleensä vähintään kolme kertaa pidenpiä kuin keskimäärin muiden.
Kyllä meikäläisestä teksti on ihan vakiomittaista vuodesta toiseen:

"Stadinarska on norattu."
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Viestisi on yleensä vähintään kolme kertaa pidenpiä kuin keskimäärin muiden.
Kyllä meikäläisestä teksti on ihan vakiomittaista vuodesta toiseen:

"Stadinarska on norattu."
+like
No olihan tuo vakiomittaisuus tokaisuna ihan tosi hauska ja minäkin toki nauroin ihan ääneen.

Asiapitoisuus sinänsä siinä oli ehkä kuitenkin mahdollisimman kaukana! Kannattaisi lukea, vaikka en minä nyt halua tyhmästi itseäni korostaa. Otetaan se minusta pois nyt, heh.

Sain yöllä yv-viestin tuosta tämän ketjun edellisestä postauksesta, jossa mainittiin, että jokin 20-vuotias on sivistyneempi kuin vanhempi ihminen ikinä ja tottakai pitää lisätä tuohon edelliseen nimenomaa ihmisen oma taso. Kukin ihminen on omalla tasollaan omassa kyvykkyydessään eri asioissa.

On tietenkin selvä, että esim. kehitysvammaiset ovat omalla tasollaan ja hieman lahjattomat ihmiset ja sitten ihmiset, jotka saavat nobel-palkintoja. Mutta yhteistä heille on, että vanhempi ihminen heidän kategorioissaan on ymmärtävämpi asioissa ja laajakatsoisempi.

STADIN KIVA ARSKA
Ajattelu yleensä on suositeltavaa! Elämä on pastellia, ei mustavalkoista!! Opitte sen joskus. Oppikaa se jo nyt!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Väliarvio SA:n uudesta harmaammasta tyylistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Katsos kun kiva!

Äänestyksessä 7 kpl on positiivista ja niistä osa jopa haluaisi lisää väriä!

En oikeastaan taida lisätä väriä. Olen jokatapauksessa Kitinän värijohtaja. Näin luulen ilman muuta.

Ja tiivistys on mun kehityselämäntyöni, heh :D

Kiitoksia, tämä on joka tapauksessa nyt aika selkeä kannanotto Arskan toimintaan. Se on hyväksyttyä ja Arskasta pidetään tarpeeksi. Suhde on tuossa oikeinpäin ja asiatonta ei ole kuin yhdeltä kahdelta kolmelta.

Ja mikä on ihan selkeää niin vastaamattomille asiasta ei ole väliä, eli he ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Olen very happy tästä.

KIITOS. :D

Tämän ketjun kai voi jättää tähän! Kommentteja voitte antaa josko jaksatte!

STADIN KIVA ARSKA
Ajattelu yleensä on suositeltavaa! Elämä on pastellia, ei mustavalkoista!! Opitte sen joskus. Oppikaa se jo nyt!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin