Perjantai-haiku

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja saira »

Musta tuli eilen tuplatäti triplan sijaan. Tänään oon enää täti...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bruce Willisika

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Mitäs ihmettä siellä on tapahtunut? Tuolla vauhdilla sä et ole huomenna yhtään mitään.

Piti ottaa käyttöön nopeampi nettiliittymä kanavapaketilla femman hintakorotuksella/kk kahdeksi vuodeksi. Homma oli muuten jees, mutta myyjä unohti mainita, ettei myymäänsä nopeutta ole saatavilla taloyhtiöömme ja että kanavapaketti on voimassa vain kesäkuun loppuun jonka jälkeen hinta nousee sovitusta. Painoin cancel-namiskaa. Onneksi en ole ehtinyt asentelemaan mitään lähetetyistä vempeleistä, vaan voin heittää valmiin paketin reboundina takaisin sinne, mistä se on tullutkin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja saira »

^Veli vaimoineen odotti kolmosia. Syntyivät nyt viikolla 24 kaikki alle reilusti kiloisina, yksi kuolleena. Toinen kuoli tänään päivällä... Elossa oleva, suurin kolmesta, on 725g ja 34cm pieni...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bruce Willisika

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Sorry to hear. Toivottavasti sitkein jälkeläisistä pitää sun tätien kirjoissa. :boohoo:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kiitos! :h: On vaan ihan uskomattoman vaikeaa löytää oikeita sanoja osanottoon...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Gat »

saira kirjoitti:^Veli vaimoineen odotti kolmosia. Syntyivät nyt viikolla 24 kaikki alle reilusti kiloisina, yksi kuolleena. Toinen kuoli tänään päivällä... Elossa oleva, suurin kolmesta, on 725g ja 34cm pieni...
No huh.
Keskostapaukset on ikäviä. Miltä mahtaa vanhemmista tuntua. En tiedä, oliko kolmoisvoiton odotus heille hyvä vai huono, mutta että pitää lopulta pelätä säilyykö yksikään ennenaikainen hengissä, kamalaa.

Edit: Puhumattakaan mitä on synnyttää kuolut lapsi ja sitten kuulla toisenkin kuolleen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sairalle voimia!

Itse kävin vaparihommissa oikeuttamassa itselleni ravintolaillallisen ja leffan. Jos huomenna vähän rai rai... :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapsen kuolema
matematiikkaa ole
vaan aina turha

Moniraskaudet aina vaarallisempia, mutta erään tuttavan tuttavan täysi-ikäinen lapsi kuoli ennen syntymäänsä, riippumatta tapauksesta aina..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ollut Viikon Varkaudessa.
Nimittäin kaivoni ei vieläkään ole kunnossa. Täytyi peseytyä kerran neljään viikkoon ja pestä pyykkiä. Sunnuntaina takaisin. Täytyy nimittäin tehdä "töitä" eli kiskoa rahaa ihmisiltä. Neuvoteltu jo, kierot sopimukset täytyy tehdä asiantuntijan avulla. Kaivoakin voisi ihmetellä, josko roudan sulaminen auttaisi.

Tekis mieli jäädä "kaupunkiin" ja varmaan tulenkin taas. Siwassa on vielä se ihku kassatyttö, joka tunnistaa minut ja on niin iloinen minut nähdessään, että flirttailee. Onneksi olen vanha vaaraton setä ja sillä likalla ainakin viimeksi sormus. Joten vaikka kuvittelen sen Haluavan minua, en Häpäise itseäni ehdottelemalla, kunhan jutskaan. Naiselle! Minä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Niba »

haluaisin joo
väkivaltaista kyllä
seksiä paljon
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sairalle jaksamisia!

Työviikko selätetty, tai paremminkin fiilis on että työviikko selätti minut. Yritin nukkua junassa paluumatkalla Helsingistä, mutta ei siitäkään oikein mitään tullut. Nyt tyttöhömppää telkusta ja ajoissa petiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Niba »

Loistava valinta vetää torstai-iltana nuppi turvoksiiin..
Ja kärsiä lomapäivää krapulan kourissa, avanto auttoi pari tuntia, sitten hedonistiset aineet hävisi ruumiin sisältä taas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja saira »

Kiitos kaikille! Tosiaan, vaikea vain keksiä sanoja veljelle ja vaimolleen. Ovat jo yhden (syntymättömän) lapsen saaneet haudata, nyt kaksi enkeliä hautausta odottamassa. Todella toivon, että tämä yksi selviää, muuten en tiedä kuinka tämä äiti jaksaa jatkaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

saira kirjoitti:Kiitos kaikille! Tosiaan, vaikea vain keksiä sanoja veljelle ja vaimolleen. Ovat jo yhden (syntymättömän) lapsen saaneet haudata, nyt kaksi enkeliä hautausta odottamassa. Todella toivon, että tämä yksi selviää, muuten en tiedä kuinka tämä äiti jaksaa jatkaa...
:-/

Toivotaan parasta. Terveisin 1,9 kiloinen keuhkokuumeinen keskoslapsi 70-luvulta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
saira kirjoitti:Kiitos kaikille! Tosiaan, vaikea vain keksiä sanoja veljelle ja vaimolleen. Ovat jo yhden (syntymättömän) lapsen saaneet haudata, nyt kaksi enkeliä hautausta odottamassa. Todella toivon, että tämä yksi selviää, muuten en tiedä kuinka tämä äiti jaksaa jatkaa...
:-/

Toivotaan parasta. Terveisin 1,9 kiloinen keuhkokuumeinen keskoslapsi 70-luvulta.
Kun veljen vaimolle on ennenkin käynyt noin, niin on varmaan painajaismaista. Liekö joku yhteinen syy noille?

Manaajalle, että olen luullut keskosista tulevan rääpäleitä, mutta eipä sinusta. Tilanteeseen sopimaton mauton juttu, että vanhan kansan muistama lastenlääkäri Arvo Ylppö lohdutti keskosen synnyttäjää: "Ei se mitään, minäkin synnyin keskosena". Äiti vilkaisi Ylppöä ja parkaisi: "Voi hyvä Jumala!" Ylppöhän oli puolitoistametrinen ruma laiheliini.

Minulla taas ennen syntymää sydänäänet heikkenivät, mutta sitten vahvistuivat. Syntyessäni olin ihan sininen. Olin ilmeisesti yrittänyt hirttäytyä napanuoraani. Mikä varmaan olisikin ollut viisasta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
saira kirjoitti:Kiitos kaikille! Tosiaan, vaikea vain keksiä sanoja veljelle ja vaimolleen. Ovat jo yhden (syntymättömän) lapsen saaneet haudata, nyt kaksi enkeliä hautausta odottamassa. Todella toivon, että tämä yksi selviää, muuten en tiedä kuinka tämä äiti jaksaa jatkaa...
:-/

Toivotaan parasta. Terveisin 1,9 kiloinen keuhkokuumeinen keskoslapsi 70-luvulta.
Oi kun surullista saada tietää Saira ihana. Voimia sulle :h: ja veljesi perheelle . Tämä on sellainen musertavantyyppinen asia, johon ei aina löydy sanoja.

Itse asiassa silmiini kiinnitti raskausviikko 24, jolloin varmaan ja toivottavasti tarkoitat sitä kun itse sikiön elämä alkoi. Puhutaanhan sitten yleensä kolme viikkoa isommasta raskausviikosta kun raskausvaihemahdollisuus naisella alkoi eli olettaisin, että tekninen raskausviikko olisi lapsen koko huomioiden 27?? Tosi pitkä lapsi tuohon painoon 725/34. Toivottavasti selviää elämään hyvin! Haastetta on eittämättä.

Manala on ollut onnekas koska hän on keskonen juuri ja juuri oikeastaan ja oli varmaan kohdussa jo täysin kehittynyt muutoin kun pituudeltaan ja massaltaan? On valtava ero syntyä 24 ja 34 raskausviikolla.
Keuhkokuume on kyllä hengenvaarallinen lisä.

Itselläni on myös epätavallisuus sikäli, että olen 1,5 viikkoa yli-ikäinen synnytyksessä.

Mutta pääasia oli halata Sairaa! :h:

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 09.04.2011 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

saira kirjoitti:Kiitos kaikille! Tosiaan, vaikea vain keksiä sanoja veljelle ja vaimolleen. Ovat jo yhden (syntymättömän) lapsen saaneet haudata, nyt kaksi enkeliä hautausta odottamassa. Todella toivon, että tämä yksi selviää, muuten en tiedä kuinka tämä äiti jaksaa jatkaa...
Toivotaan parasta. Osanottoni. Voimia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja saira »

Kiitos!! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin