Perjantai-haiku

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vittu toi hammas, tapan... ottamalla tänään isot tumut.
Hammaslääkäri?
Just olin :D
:sir:
küllküll

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja küllküll »

You can act real wild
they don't treat you like a child
Runaway boys !
(huutomerkki kelpaa viimeiseksi tavuksi, kun on näin hienosta biisistä kyse)

Viimeksi muokannut küllküll, 08.04.2011 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja RP »

Käyppä ostamassa apteekista semmosta tahnaa kun on tarkoitettu ientulehdukseen. Itselläni on sitä, käytän aina kun puoliksi ulostautunut visuri vaivaa eli tulehduttaa sen ikenen aika kivuliaasti kun jotain pöpöjä sinne pääsee. Hammalääkäri suositteli sitä aikoinaan.

Laitan sitä varovasti hammastikulla niihin ikenen "pusseihin", helppottaa aika nopeasti. Ettei pääse pahaksi ja joudu antibiootteja vääntämään.
Dumis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Käyppä ostamassa apteekista semmosta tahnaa kun on tarkoitettu ientulehdukseen. Itselläni on sitä, käytän aina kun puoliksi ulostautunut visuri vaivaa eli tulehduttaa sen ikenen aika kivuliaasti kun jotain pöpöjä sinne pääsee. Hammalääkäri suositteli sitä aikoinaan.

Laitan sitä varovasti hammastikulla niihin ikenen "pusseihin", helppottaa aika nopeasti. Ettei pääse pahaksi ja joudu antibiootteja vääntämään.
Jaa, täytyypä käydä hakemassa, tänks.
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:You can act real wild
they don't treat you like a child
Runaway boys !
(huutomerkki kelpaa viimeiseksi tavuksi, kun on näin hienosta biisistä kyse)
Uuuuh my kinda stuff! Tämmösellä tää talviloma lähtee :) :)
küllküll

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Ei muuta kuin kauluspaidasta hihoja repimään ja inkkarirasvaa vookiin :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:
RP kirjoitti:tahnaa
Jaa, täytyypä käydä hakemassa, tänks.
Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:^ Ei muuta kuin kauluspaidasta hihoja repimään ja inkkarirasvaa vookiin :)
Tosta klipistä tuli mieleen, että joku jossain joskus sanoi, että "et sä mikään basisti ole, jossei sulla ole sormet verillä keikan jälkeen". Toivottavasti se ei ollut Cisse Häkkinen!! Veikkaan kuitenkin jotain bystybassoa soittanutta jantteria. Taitaa mennä Melrosen laariin ja Repan sanomisiksi - ei voi muistaa, mutta ei se totuus kauhean kaukana tosta ole ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Vesper »

kapinallinen
tahdon olla en jaksa
haikuja jakaa
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:Tänään vituttaa niin moni asia, ettei pysty edes tänne postaamaan. Kolme ensimmäistä lukemaani ketjua saivat aikaan halun haukkua kanssakirjoittajat totaaliääliöiksi. Ei pysty, ei kykene.
Mulla on tuntunut tolta jo monta päivää.
RP

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja RP »

Mikäs pertsaan on mennyt. Ootkos rakastunut siellä oikeassa elämässäs?
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:Mulla on tuntunut tolta jo monta päivää.
Mun homopinkkikirja sanoo, että susta on tuntunut siltä jo monta vuotta!!!
Dave

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Mikäs pertsaan on mennyt. Ootkos rakastunut siellä oikeassa elämässäs?
Joo, rakastan elämää. :hevikaraoke:
Mulla ja Pertillä selvästi on tuo mensuunikierto on synkronissa, mäkin oon aivan happy happy jou jou

Kuva
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Mulla ja Pertillä selvästi on tuo mensuunikierto on synkronissa, mäkin oon aivan happy happy jou jou

Kuva
Taitaa liittyä perjantaipulloon?
Dumis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
RP kirjoitti:tahnaa
Jaa, täytyypä käydä hakemassa, tänks.
Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
Sitä tarttui matkaan kun täti aputeekissa suositteli.
Tilasinpa tänään semmoiset kiskotkin suuhun jospa ne jeesais kuorsaamiseen ja narskutteluun. Pakko kokeilla.
RP

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Jaa, täytyypä käydä hakemassa, tänks.
Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
Sitä tarttui matkaan kun täti aputeekissa suositteli.
Tilasinpa tänään semmoiset kiskotkin suuhun jospa ne jeesais kuorsaamiseen ja narskutteluun. Pakko kokeilla.
Joo, tuo liuos on kanssa ihan hyvä. Itse käytän tahnaa silloin kun kunnolla vaivaa, saa törtättyä muhimaan sinne tulehtuneeseen kohtaan, silloin ei tuo pusrkuttelu oikein enää tehoa yhtä nopeasti, jos ollenkaan.

Toivotaan että helpottaa!
Dumis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Täällä ollut samanlaiseen vaivaan apteekin Corsodyl-liuos, hammaslääkäri määräs. Autto mulle.
"... käytetään tilapäisesti silloin, kun hampaiden mekaaninen puhdistus on vaikeutunut."
Sitä tarttui matkaan kun täti aputeekissa suositteli.
Tilasinpa tänään semmoiset kiskotkin suuhun jospa ne jeesais kuorsaamiseen ja narskutteluun. Pakko kokeilla.
Joo, tuo liuos on kanssa ihan hyvä. Itse käytän tahnaa silloin kun kunnolla vaivaa, saa törtättyä muhimaan sinne tulehtuneeseen kohtaan, silloin ei tuo pusrkuttelu oikein enää tehoa yhtä nopeasti, jos ollenkaan.

Toivotaan että helpottaa!
Aion lisätehoina kaataa n. puoli litraa viinaa kurkusta illan mittaan.
küllküll

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dumis kirjoitti:Pakko kokeilla.
Mä käytin noita yhteen väliin varmaan kuukauden putkeen. En tiedä mikä taika niissä oli, mutta narskuttelu loppui.
Dumis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti: Joo, tuo liuos on kanssa ihan hyvä. Itse käytän tahnaa silloin kun kunnolla vaivaa, saa törtättyä muhimaan sinne tulehtuneeseen kohtaan,
Jos viittit kaivaa vielä sen tahnan nimen, niin olisin kiitollinen, ihan vaan varmuudeksi.
Dave

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mulla ja Pertillä selvästi on tuo mensuunikierto on synkronissa, mäkin oon aivan happy happy jou jou

Kuva
Taitaa liittyä perjantaipulloon?
No sitäkin, mutta Blues tänään loppuotteluihin, viikonloppu, hyvää ruokaa kenties aviolliset velvollisuudetkin voisi hoitaa!

Ellei sitten ole Japanin lippu salossa.
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:Blues tänään loppuotteluihin... kenties aviolliset velvollisuudetkin voisi hoitaa!
Noita ei sitten toimiteta päällekkäin! Nussimaan ehtii pelin jälkeenkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto kun ei osaa nukkua mahallaan, toinen yö putkeen minimaalisilla unilla.

Tarttis kai lähteä apteekkiin hakemaan juttuja. Samalla matkalla voisi tarttua kotiorjatar matkaan, saakutin hankalaa yrittää saada mitään esineitä otettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Musta alkaa tuntua siltä, että mä olen nyt tehnyt tämän firman eteen ihan tarpeeksi. No ainakin tälle viikolle ja olen lomani ansainnut. Jos nyt vähän otan töitä kotiin, niin eihän se ketään haittaa? Toi noin ja sitten levon kautta kylpylään :) CU suckers!!
Dumis

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niinpä, nyt taidan sutasta känniin, nähdään ens viikolla.
Bruce Willisika

Re: Perjantai-haiku

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Sama perjantai-setti kuin viikko sittenkin: aamupäivä lutuisten kullanmurujen kaitsemista ja iltapäivä pikku helvetin-perkeleiden suolestamista. Tällä kertaa nekin sentään käyttäytyivät lähes kuten ihmiset, olivat saaneet palautetta omalta opeltaan ja lisäksi sain virka-apua pirttihirmulta. Buukkauduin ensi viikollekin pariksi päiväksi, joten akuutein rahantarve alkaa tyydyttymään. Alkaa pian paukkumaan opintotuen tulorajat, saatana.

Aloitin dieetin todenteolla, joten pian alkaa muutenkin paukkumaan, kun pyllystä alkaa tupsahdella kuutiometreittäin sublimoitunutta proteiinia. Avaan ikkunan ja alan kouluhommiin, illaksi voisi tähtäillä salin suunnalle.
Vastaa Viestiin