Suvereenisti Sunnuntaihin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jep!

Paska päivä tulossa, ihan varmasti. Onneksi noi miehet on best ever, ei tätä yskimistä muuten jaksaiskaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vielä viisi minuuttia ja nälkäviisari heilahtaa rullakepapin kohdalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä taidan lähteä Hulluttelemaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vielä viisi minuuttia ja nälkäviisari heilahtaa rullakepapin kohdalle.
Heilahti takas, aatuutilullaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suussa maistuu tyttöviinan aiheuttama paskanmaku, päässä elää vitutus, niskassa lainehtii ja maha huutaa ruokaa. Asioille täytynee tehdä jotan, elämälle kanssa.

Taidan lähteä ostamaan näkkileipää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lauantai ensin vaikuttamassa Olutasioihin, Suomessa ja maailmalla.. Sitten epäonninen HBF ilta, viskiä ja olutta, rahaa ei mennyt runsaasti mutta kohmelo kova, vittu ensi viikolla kaksi juhlakokousta, taas viinaa ja olutta ja makkaraa ja viinaa ja olutta..

Ei ihme että aggrea ilmassa, vastaankävelijät väistää jo kymmenen metriä jos voivat ja varmaan kohta saan rauhassa oman metrohytin?

Vastoin odotuksia kova juhliminen ja syöminen ei tee oloa herkemmäksi vaan pitemmän päälle ainoa nouseva on vitutusKÄYRÄ.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Mä taidan lähteä Hulluttelemaan :]
Kävin! Ja mukaan tarttui ainoastaan niskatyyny lentomatkoja varten. Vanhassa puhallettavassa olikin reikä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kävin suorittamassa esiaviolliset velvollisuuteni, eli äänestämässä. Vedetyistä punaisista viivoista muodostui erään miespuolisen Kokoomuksen ehdokkaan äänestysnumero.

Kävin samalla salilla. Kotimatkalla fillaroituani taas yksiä punaisia päin ajoi siniseen potkupukuun sonnustautunut valtion virkamies siviiliautollaan rinnalle ja pyysi kohteliaasti siirtymään tien sivuun. Hetken rupateltiin eettisistä velvoitteistani niin yksilönä kuin kansalaisenakin ja kerrattiin hieman lainsäädäntöä tapaukseen soveltuvin osin. Koska olen niin charmikas ja sulavakäytöksinen ("ei sieltä ketään tullut, onhan mulla nyt silmät päässä, en ole ennenkään kolaroinut(enpä), ymmärrän kyllä rikkoneeni lakia"), selvisin varoituksella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Löysin täydellisen keskustakämpän, nyt pitäs enää löytää 400K massia. Kuinkahan nopeasti ton tienais esim. persettä myymällä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Kovasti samannäköinen kuin meidän edellinen kämppämme. Siinä ei tosin ollut saunaa, mutta sen tilalla oli maailman toiseksi suurin parveke. Sijainti oli tietenkin parempi; jos baarista joutuu ajamaan taksilla kotiin, asuu landella. Onhan tuo toki yksityiskohdiltaan siistimmäksi hiottu, ei siinä mitään. Eli saat lähes saman vähemmällä persevisan vinguttamisella, kun alat opiskelemaan ja kimppaudut jonkun kanssa!
RP

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Löysin täydellisen keskustakämpän, nyt pitäs enää löytää 400K massia. Kuinkahan nopeasti ton tienais esim. persettä myymällä...
Kyllä mäkin tuon takia voisin persettä myydä. Ja mitä tulee sun pepanderiin niin se on sen verran laatukamaa ettei siinä nyt kovin kauan menisi. Että jos näin on, niin lupaan olla hengessä mukana, tsempata go go girlinä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:alat opiskelemaan ja kimppaudut jonkun kanssa!
No nythän vitsin murjasit.
RP kirjoitti:Kyllä mäkin tuon takia voisin persettä myydä. Ja mitä tulee sun pepanderiin niin se on sen verran laatukamaa ettei siinä nyt kovin kauan menisi. Että jos näin on, niin lupaan olla hengessä mukana, tsempata go go girlinä!
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Löysin täydellisen keskustakämpän, nyt pitäs enää löytää 400K massia. Kuinkahan nopeasti ton tienais esim. persettä myymällä...
Aika hemmetin nätti, huutaa vain maalia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Aika hemmetin nätti, huutaa vain maalia.
Se huutaa tasan tarkkaan mua ja valkosia huonekaluja.

Ja ehkä jotain kivoja illanistujaisia, jossa saan hääriä keittiössä ja viihdyttää kavereita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vesper kirjoitti:
Ja ehkä jotain kivoja illanistujaisia, jossa saan hääriä keittiössä ja viihdyttää kavereita.
Niitä kutsutaan nykyisin pokerijatkoiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ja ehkä jotain kivoja illanistujaisia, jossa saan hääriä keittiössä ja viihdyttää kavereita.
Niitä kutsutaan nykyisin pokerijatkoiksi.
Kolehti kasaan niin saatte viettää pokerijatkonne mun kämpillä. Diili?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Löysin täydellisen keskustakämpän, nyt pitäs enää löytää 400K massia. Kuinkahan nopeasti ton tienais esim. persettä myymällä...
Ei parveketta eikä kylpyammetta ja väärällä puolella Pitkääsiltaa.

Mulle kelpaisi tämä. Vähän syrjässä kyllä tuokin. Jos vaihtaisi Porschen työsuhdeminiin, lopettaisi reissailut ja maksaisi raivolla lainaa niin kai sitä tuohonkin pystyisi. Ei tule kauppoja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Heti piti nokittaa.

Ihan kiva, mutta esim. toi "design-kamina" on suoraan saatanasta ja keittiössä on liian vähän kaappitilaa ja jääkaappi on ihan liian pieni. Ja mitä hittoa tekee kylpyammeella?!

Edit: mut siis osta ihmeessä, voin muuttaa alivuokralaiseks tohon toiseen makkariin, jossa on oma sisäänkäynti ja kylppäri!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Ja mitä hittoa tekee kylpyammeella?!
Kylpee? Kylpy on hieno keksintö. Siellä voi lillua, miettiä maailman omituisuuksia ja lukea kirjaa. Toimii etenkin kankkusessa. En ole mikään punaviinivaahtokylpypaviaani, mutta kyllähän kylpy ja kynttilät on aika romantique.

Jos minun pitäisi valita saunan ja ammeen välillä niin ehdottomasti amme eikä missään tapauksessa poreamme.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja mitä hittoa tekee kylpyammeella?!
Kylpee? Kylpy on hieno keksintö. Siellä voi lillua, miettiä maailman omituisuuksia ja lukea kirjaa. Toimii etenkin kankkusessa. En ole mikään punaviinivaahtokylpypaviaani, mutta kyllähän kylpy ja kynttilät on aika romantique.

Jos minun pitäisi valita saunan ja ammeen välillä niin ehdottomasti amme eikä missään tapauksessa poreamme.
No emmänyttiedä. Mulla oli edellisessä kämpässä amme, ja kyllä siellä tuli aika vähän lilluttua. Kissakin sekos mun lillimisestä. Mut joo, ehkä se on sellanen kiva "luksus", jos on reippaasti tilaa kylppärissä.

Jenkeissä asuessani menin ammeeseen kun hajos pää enkä jaksanut kattella ukkoa. Että ehkä se sittenkin on ihan jees.

Ps. joko teit tarjouksen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
Ps. joko teit tarjouksen?
En mä jaksa. Toukokuussa tulee kaksi vuotta täyteen Ausseista kotiutumisen jälkeen, jolloin voisi siis myydä tämän luukun. Katsoo sitten josko pitäisi pistää taas uusi kuusi numeroa lainaa ja kivampi kämppä vaiko ryhtyä velattomaksi. Velattomuus mahdollistaisi kikkailun kuin ei koskaan ennen auto/reissu-osastolla, mutta tiedä sitten josko asunnon maksaminen olisi "fiksumpaa" kuin hummailu.

Biits mii. Pitää miettiä taas kesällä, mitä elämältään haluaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:En mä jaksa.
Höh. Kai mun sitten pitää etsiä ihan oma koti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yhyy, pitäis jaksaa nousta suihkuun ja nostella pyykitkin kuivumaan. Mieli tekis vain nukahtaa tuohon lattialle tai jotain.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^ Rankat juhlat?

Kevät on selvästi tulossa. Unohdin laittaa maalle lähtiessäni lisää lämpöä taloon, ja nyt täällä oli kuitenkin yli +19C. No, kohta on pari kolme astetta enemmän.

Huomenna tiukka työpäivä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suvereenisti Sunnuntaihin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toimivaa tämä kitinään itkeminen, heti sain pyykit narulle, itseni suihkuun ja hampaat tiskattua.

Ei ollut rankkaa juhlimista, vasta päivän liikuntaosuus vei mehut.
Vastaa Viestiin