Itsetuntemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Harrastatko itsetutkiskelua?

Marinoin sormiani puutarhassa ja sitten nuuhkin
4
57%
Haluaisin tehdä noin, mutta en kehtaa
0
Ei ääniä
Yök
3
43%
 
Ääniä yhteensä: 7

Dave

Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Dave »

Harrastatko itsetutkiskelua?
Dave

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tietenkin nuuhkin!
Manaaja

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä jokaisen ihmisen soisi pitävän puutarhastaan sen verran huolta että tarkistaisi säännöllisesti flooran ja biomassan tasapainon, sekä mahdollisen exterminointitarpeen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime vuonna löytyi napa. Hukkasin sen parikymppisenä, enkä heti muistanut, mistä ihmeestä se löytyisi. :kainalofartti:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viime vuonna löytyi napa. Hukkasin sen parikymppisenä, enkä heti muistanut, mistä ihmeestä se löytyisi. :kainalofartti:
Mun mielestä navan hajumaailmassa ei oo oikein sellaista löytämisen ja tutkimisen riemua, se on aika tylsä. Siinä ei oo sellaisia vivahteita.
Manaaja

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Navassa on vähän sellainen turhauttavan ulkosyntyinen floora ilman sellaista kunnollista miehistä oman androgeenituotannon tunteita ja tuoksuja. Vähän sama kuin seisoisi jonkun rämeen reunalla sen sijaan että seisoisi Niederaussemin jäähdytystornien juurella.
Dave

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti: sen sijaan että seisoisi Niederaussemin jäähdytystornien juurella.
Aijaa, sulla on aika androgyyni metroseksuaali:

Kuva

mulla on:

Kuva
Manaaja

Re: Itsetuntemus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sun kassit ei haise hyvälle.

Sitäpaitsi:

Kuva

Kyllä tolla jonkinnäköstä respektiä irtoaa multa kun parisataa metriä korkeat tuubit tuuttaa tuollaista settiä ulos. Voisin lyödä vetoa että kun vihreät lyötäisiin bussiajelulle ja parkkiin vastarannalle siteet silmillä ja otettaisiin sitten siteet pois, niin priceless-ilmeitä ei olisi koskaan nähty yhtä montaa.
Vastaa Viestiin