Työtön tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nii-i, tänään on vaihteeksi koulupäivä. Päätös pysytellä viikonloppuna viihde-taiteilun ulkopuolella maksoi itsensä juuri takaisin. Saatiin huomenna palautettava harkkatyö valmiiksi sekunti sitten, rilluttelusetin jälkeen normipäivystys jatkuisi keskiviikolle asti ja nyt piti olla yötä myöten skarppina. Mutta hyvää jälkeä tuli, sviddu soikoon. Harmi vain, että nämä kuningasideat syntyvät markkinoinnin kurssilla; aine, jonka ovet lyödään säppiin heti kurssin loputtua. Vaikka kuinka haukuinkin kurssia etukäteen ja haukun toki edelleenkin, niin kyllähän tässä joutuu/saa raa'an toimistotyönteon lisäksi käyttämään mahdollista luovuuttaan hyväkseen/haitakseen.

Venyttelen kaksi jalkaa kolmesta ja menen nuq. Onneksi luennot alkaa vasta puolen päivän jälkeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asia avattu voin mennä nukuksimaan itsekseni..

Plääsh!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, kivasti väänsi vatsaa kun työnsi sinne kolme palaa reissumiestä höysteillä heti aamusta. Tänään jos menis jumppaamaan niin sais sunnuntain makailust jumiin menneen selän taas jotenkin toimivaksi.
Äänestääkin vois jos kekkais ehdokkaan ja puolueen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ainiin uuden kortin lisäksi kävin eilen osoittamassa mieltäni vaalipöntössä! Verivalat vannotttuna..
Yritetään tehdä lisää eroa kokkareisiin...
Pyyhin Netikettiin..
AngryBird

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Njaaha. Näköjään asutaan niin lähellä läänin rajaa, että postilaatikkoon kannetaan näytenumeroita Salon Seudun Sanomista tarjouksen kera... :roll:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Miehen viikonloppuflunssa taisi tarttua. Palelee, särkee, pakottaa ja väsyttää. Nielu tuntuu tosin enemmän pahan närästyksen uhrilta kuin perinteiseltä kaktukselta, mutta ehkä se tästä vielä kehittyy.
AngryBird

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Se on ollut meillä maaliskuun vikasta viikosta saakka :x
AngryBird

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti: Lapsille vähän keljumpi pitkäkestoisuutensa takia.
Joo. Pojalla muuttui keuhkokuumeeksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on se tauti, se on tosi kiva!

Työtön tiistai = aamusta klo 8 terkkarissa piipahdus, kaupasta kotiin ja nyt oon ihan puhki. Voisin mennä nukkumaan takaisin kun tuli katsottua LIVERPOOLIN EILINEN VOITTO :cheer: Pakko tosta on riehaantua, ei ole ihan jokakertaista iloa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Hitto olisin tahtonut nähä ne Carrolin maalit!
Taisin muuten vihroin löytää ehokkaani, jee jee. Salin jälkeen pitää tempoilla jonnekin että kerkee äänestää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Mänsiti oli kyllä täysi vastaantulija. Se Carollin toinen osuma näytti kyllä OG:lta. Nukahdin tosin puoliajalla soffalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
So Hard

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Työmotivaatio on romahtanut niin pohjalukemiin, että päätin aloittaa kitinöinnin taas siihen asti kunnes pääsee taas lomailemaan. Kaiken lisäksi tuli pari aihetta, josta jossakin vaiheessa haluan virittää keskustelua.

Notta haistakaa itte vaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oho! Tuli äsken kutsu työhaastatteluun. Aika hyvin, ottaen huomioon että oon lähettäny tasan 4 hakemusta ja niistäkin 2 fiilis pohjalta, kepillä jäätä-meiningillä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pakko raportoida tännekin, että mulla on farkut jalassa! :cheer:
Kokeilin ehkä neljiä, ja yhet mahtu päälle. Hmph. Jaa, mutta loput kolmet taitaakin olla Elpan vanhoja..joten ei tässä mitään hätää vielä.

Jätkänpätkä pääsee tänään ekaa kertaa neuvolaan. Aika jännittävää. Et miten osaan liikkua tuolla vaunujen kanssa ja löydän ostoshelvetin hissit ja sen semmosta. (Lisäki koitan välttää törmäämistä kaikenmaailman mustalaisiin ja narkkareihin Tallinnanaukiolla.) Ja kirjastoon pitäis palauttaa yks kirja..katotaan nyt, mihin kyetään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
So Hard

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sipsi kirjoitti:Pakko raportoida tännekin, että mulla on farkut jalassa! :cheer:
Tästä näkee foorumin muutoksen. Ennen täällä oli Sika raportoimassa koska on vetänyt munasillaan, nyt täällä on mammat raporteeramassa että ovat saanet jumalan mieleen ja housut jalkaan.

Onnittelut jälkikasvusta, moneskohan kitinäbeibsi tämä oikein on? Kitinöikää ja täyttäkää maa, sano.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

So Hard kirjoitti:
Tästä näkee foorumin muutoksen. Ennen täällä oli Sika raportoimassa koska on vetänyt munasillaan, nyt täällä on mammat raporteeramassa että ovat saanet jumalan mieleen ja housut jalkaan.

Onnittelut jälkikasvusta, moneskohan kitinäbeibsi tämä oikein on? Kitinöikää ja täyttäkää maa, sano.
Haa! Oon ehkä vähän väsynyt, mut aloin nauraa ääneen. Osu ja uppos.
(Taksikuski sano lähes samaa Kättärin edessä: "Menkää ja täyttäkää maa". ) 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
AngryBird

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ootte tylsiä. Meen leikkaamaan omenapuita.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nöffiherra ei lähe enää lenkille :( Loppu lähenee, mutta kuinka kaukana se on? Itkettää jo nyt. Lenkittömyydestä huolimatta koira on kuulema muuten virkeä ja haluaa seurustella ja aina mennä auton kyytiin kun porukka lähtee jonnekin. Ilmeisesti takajaloissa on jo niin huonot lihakset että ei vaan jaksa lenkkeillä. Sanoin että kun jäät lähtee niin sitä pitää uittaa mahottoman paljon, pikkulenkkejä. Jospa se vähän auttais.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti: Notta haistakaa itte vaan.
Samoin. :]

Tervetuloa takaisin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Elppis kirjoitti:Mulla on se tauti, se on tosi kiva!
Jee! Olen saanut uutena oireena neulan korvaani. Auttaa hieman, jos roikuttaa päätä hassusti kenossa, paine vähenee tms. Ymmärrän koiria koko ajan paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pukkaa sen verran työrastia, että pitää oikein mielessäni tähdentää, ettei tällä palkalla pidä ylittää itseänsä edes hetkellisesti tai vahingossa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Turhauttaa! Olisi vielä kaksi päivää töitä ennen lomaa ja motivaatio nollissa. Mutta eiköhän se tästä iloksi muutu...
Dumis

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän meni taas pilkkimiseksi, kaffin paikka siis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Semmonen puoli vuotta lomaa ois paikallaan.
Tai uudet ja mielenkiintoisemmat työtehtävät.
Lyhyempää lomaa odotellessa.
No. Pillukin voisi VÄHÄN piristää!1!!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Työtön tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nuppi käy lämpöisenä. Havaittavissa kyllästymistä duunia kohtaan, eikä muutenkaan rutiinit nappaa.

Olisikohan alkoholismi enemmän meikäläisen juttu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin