Aivan finaalissa-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään ne alkaa!

Mietin justiinsa että tuleeko minustakin 4-spörtin katsoja tänään.
Ehkäpä sitä tulee, jaksais paariin mennä aina notkumaan.
Dumis

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Luulin kyllä, että otsikko viittasi olotilaan. Itse olen ainakin tosi nuutunut.
Hah, mä oon ihan pirteenä nyt verrattuna alkuviikkoon! 8)
Game-time, nyt ollaan iskussa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Säärilihakset valittavat olevansa finaalissa. Illalla kuitenkin lenkille.
Hiljaa siellä alhaalla!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikka onkin aivan perkeleen paska päivä niin täytyy olla iloinen niskakipujen katoamisesta leikkauksen jälkeen. Tikit kylläkin kutittaa hemmetisti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Taitaa nuo magnesium-napit olla ihan paskoja mitä mulla on. Ens tilistä täytyykin täyttää lisäravinne- ja jauhokaappi. Alkoi semmoinen elohiireily lapaluiden kohdalta että hyvä jos penkissä pysyy.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Luultavasti kun en ole mitään onnellisuusnappeja ikinä käyttänyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Siellä sitä lippupalvelussa vilahteli muutama lippu nenän edessä kunnes ne loppui, en ostanut. Jos nyt vaan saan jonkun kohtuullisen tarjouksen siitä 4sportista (esim 6x12,95e/kk), niin täytyyhän se poistaa. 12kk-diiliä jos jamppa kaupassa ehdottaa, niin kerron hänelle harjanvarresta ja että mihinkä voi sen korttinsa jälkeen sijoittaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ystävän avioero saa aina vain mielenkiintoisempia piirteitä. Ei voi kuin pyörittää silmiä ja päätä. Voi herranjumala.

Koira oli ollut omatoiminen kun olin toimistolla. Se oli menny ihan itte ottamaan banaanin pöydältä, kuorinut sen ja syönyt suihinsa. Lisäksi jotain oli ilmeisesti höyläilty kun juustohöylä oli lattialta. Eilen syömäni BJ oli tuoksahtanut tyhjästä ja huuhdellusta purkista nokkaan, purkki oli silputtu. Ja minä sitä niin säästin taimia varten. Aterian päätteeksi suu piti tietysti pyyhkiä nenäliinoilla, melkein tyhjä nenäliinapaketti oli revitty riekaleiksi ja jäljellä olevat nessut kans. Välipalan jälkeen uni oli alkanu painaa, joten sohvalta oli kannettu kaksi tyynyä lattialle ja unihan tulee paremmin kun on lapsella tutti suussa, yhtä tyynyn kulmaa oli lussutettu oikein antaumuksella. Se ei sentään ollut rikki, imetyn näköinen vain. Viime viikolla lussutus oli ollut rajumpaa ja tyyny (eri tyyny!) oli suolistettu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Koirastakin saa hyvät rukkaset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

hehheh O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:^ Koirastakin saa hyvät rukkaset.
Ootetaan nyt vielä kymmenisen vuotta ainaki, ainaki nahkarukkasia. Sitä ennen vois kyllä teettää lankaa karvoista ja kutasta vanttuut!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:^ Sen verran sanottava, että eikös lasten kanssa pääsisi helpommalla?
Ei, siksi suosinkin kaktuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riippuu käytetystä mitta-arvosta, mutta kyllä tonnin painoinen pallokaktus nurkassa on huomattavasti suurempi kuin kiinan palatsikoira.

Onneksi omani mätänee kauan ennen tuota kokoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

2x4poro kotona ja nyt studiota virittämään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Sen verran sanottava, että eikös lasten kanssa pääsisi helpommalla?
Ei, siksi suosinkin kaktuksia.
kaktus on erisuuri kuin pahatapainen koira (liekö pentu, kun noin hölmöilee?)
Kuka on sanonu että koira on pahatapainen???? Ei koirat ole ilkeitä, ei ne osaa, Ilkeys vaatii suunnittelua ja siihen ei koiran aivokapa riitä. Kyseessä on hormonimyrskyssä pyörivä teini joka on purkanu tylsyyttään parhaalla valitsemallaan tavalla. Ihan sama noiden tyynyjen ja juustohöylien kans kuhan ei sohvia alkaisi jyrsimään. Pitää ostaa jotain koirakarkoitetta ja suihkutella sitä sohviin.

Ja ei, lasten kanssa ei kuulemani mukaan pääse helpommalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Odotamme Kuva pitkällään Persujen kannatuksen toteutumista vaaleissa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään tuli ilmoitus Chilifesteistä! Täytyy koittaa pitää päivät vapaana, pääsis hakeen uusia chililajikkeita kotiin... :cheer:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaveri perui yhteislenkin just äsken, onneksi en vielä ollut autossa matkalla kaverin luokse - olisi saattanut vitu***a.
Nyt on lenkkireitti mitattuna, noin 7,5km. Eli matkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt Pupu lopetat sen muilla palstoilla huorrrrraamisen ja palaat takas Kitinään. Täällä on kuolettavan tylsää!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Huomenaamulla haastattelu, tänään nousi kuumetta. Nooh, säälittävät 37,6 mutta kumminkin. Kofeiinilla ja ibumaxilla iskuun!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bruce Willisika

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Söin ja join tällä kertaa rahoituksen laitoksen piikkiin samalla jorinoita kuunnellen. En oppinut mitään uutta ja erityistä, mutta päädyin sentään Arvopaperi-aviisin kestotilaajaksi puoleen hintaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Aivan finaalissa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Katsoin Stagea ja muistin, miksi en hakenut ilmaisutaidon lukioon. Koirakin vinkuu, pitäis varmaan katsoa parempia ohjelmia.
Vastaa Viestiin