Aivan anaalista-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

IFK! :ohyeah:
Dumis

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:^ Ei tainnut lopulta tehdä edes tiukkaa numeroista huolimatta.
No IFK oli sen maalin verran parempi ja tehokkaampi. Muuten kyllä kohtuu tasaista. Ei vielä finaalipeleistä suurin, mutta ensimmäinen se kyllä oli. Luulen että kummatkin parantaa vielä.
küllküll

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Poika oksensi sänkyynsä viime yönä. Mukavaa hommaa tuo laattojen siivoaminen aamuneljältä :swirl:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikkea uutta sitä oppii kun internetziä selailee. Tuo taloyhtiömme aitaan rajoittuva asfalttitaival onkin yleinen kulkutie, eikä viereiseen taloyhtiöön vievä pihatie niinkuin olen luullut. Vastahan tässä on jotain 11 vuotta tullut asuttua, ei sitä kaikkeen ole ehtinyt tutustumaan.

Mutta nyt juomaan ilmaiset viinat pois virkaanastujaisissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Täälläkin kipeä poika, sai mun flunssapöpön kai. Onneksi kuume on ainoa oire *kopkop* tähän mennessä. Sohvapäivä siis tiedossa!

Illalla matsia katsomaan; tulinkin niin hyvälle tuulelle eilen puhelusta että naurattaa. Oon helppo :D (:h:)
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Ei käy kateeksi tuota siivousurakkaa.
Ehkä tässä on jotain runollista oikeutta. Muistanpa eräänkin pääsiäisaamun - olisko ikää ollut 16 vuotta - kun mutsi tulee krapulaista poikaansa herättelemään. Olin sitten laatannut just ennen nukahtamista sängyn ns täyteen. Hyvä tuuri sinänsä, ettei käynyt Bon Scotteja...

En usko pojan olleen ainakaan kovin paljoa kännissä ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Muistan tulleeni itse ylipoppilasjuhlista aivan hirveässä kännissä, mutta en laatannut minnekään, olen jatkanut menestyksekkäästi tuota ja alkoholin takia oksennukset voin laskea kahden käden sormilla 27 vuotta kestäneellä juopon urallani..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vinkki Manalalle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei ole anaalista! Mun lomani alkaa ja 12 tunnin päästä olen jo laskeutumassa Heathrowiin. Whii. Viime viikot ovat olleet uskomattoman rankkoja, duunissa on ollut hullua stressiä ja opiskelut ovat vaatineet tosi paljon aikaa. Eilen koin jonkinlaisen pre-lomahermoromahduksen, olisin vain tahtonut istua pöydän alla ja itkeä.

romahdus oli sen verran voimakas, että aikalailla hetken mielijohteesta irtisanouduin meidän seuran hallituksesta ja pistin välit poikki puheenjohtajan ja rahastonhoitajan kanssa. Tää on nyt aikamoinen end of an era, mutta ehkä mä selviän hengissä. Vähemmän selkäänpuukotusta, vitutusta ja stressiä tiedossa tulevaisuudessa. Haikea, mutta samalla helpottunut olo. Vaikeinta tässä on se, että mies istuu edelleen samassa hallituksessa, joten eivät nämä asiat täysin katoa mun elämästäni. Mutta ainakin eniten tässä maailmassa inhoamani henkilö katoaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämän päivän Kauppalehdessä on afrikkalaisista teräsmies taiteilijoista, hyvä nyt on saatu afrikkalaiset taiteilijat Suomeen mutta kuinka saadaan heidät näyttelyn jälkeen 7(kk?) pois Suomesta? ;)

Eilen oli loistava uutinen, turhaa taiteellista koulutustä vähennetään vihdoinkin Suomesta, váikka en haluakaan sitä korvattavan afrikkalaisilla kouluttamattomilla tee-se-itse taiteilijoilla?

Suomessa tunnetuin taiteenmuoto lienee kuitenkin erilaiset "Känni-performanssit"? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On tää kyl vähän *naalista.
Asiakaskäynneille ja sieltä loppupäiväksi etätöihin kotiin.
Illalla voisi lapioida lunta. Yksi muutaman kuutiometrin kasa tarttis levitellä - sulatusapua keväälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pulkannaru kirjoitti:Yksi muutaman kuutiometrin kasa tarttis levitellä - sulatusapua keväälle.
Aivan turhaa. Kyllä ne sulaa joka tapauksessa. Mutta tietty, jos haluaa kuntoilla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Pitää laittaa pihaa tosta kohdasta kondikseen. Viime kesänä/syksynä siinä vieraili kaivinkone salaojien kimpussa.. Eli routa sulaa nopeammin ja ei haitanne pihan kuivumistakaan. Kuntoilu tulee sitten bonarina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Oh dear, toivottavasti en joudu kantamaan ylioppilasjuhlista palaavaa oksennuksessa kylpevää junioria joku päivä taksin takapenkin lattialta kotiin sisälle makaamaan. :oops:
Mä selvisin lakkiaispäivästä mokailematta, mutta "onnistuin" """vahingossa""" juomaan kaikki lahjarahat seuraavan kesän aikana :oops:
Dumis

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, IFK:n toimistolle on tullut lisää fanipaitoja kun kokojakin tuntuu taas löytyvän. Joutunee ajamaan sinne duunin jälkeen.
Bruce Willisika

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Veronpalautuksia toista kilotonttua, jeah! Noilla saa muutaman piñacoladan jossain Aruban lähistöllä marraskuussa.

Kitupäivää taas vietetään, vaikka eilinen olikin tämän viikon ruuhkahuippu. Ohjattua ohjelmaa puoli seiskaan asti, sitten salin&saunan kautta valmistautumaan huomiseen tiukkaan, kolmen tunnin työpäivään.
Dave

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Bruce Willisika kirjoitti:Veronpalautuksia toista kilotonttua, jeah! Noilla saa muutaman piñacoladan jossain Aruban lähistöllä marraskuussa.
Toista kilotonnia?
Dumis

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Jaaha, IFK:n toimistolle on tullut lisää fanipaitoja kun kokojakin tuntuu taas löytyvän. Joutunee ajamaan sinne duunin jälkeen.
Kannatti.
Kuva
Viimeksi muokannut Dumis, 14.04.2011 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Huoh! Työpäivä ohi ja loma alkakoon! Hermo meinaa mennä pikkumieheen, kun pyörii perseellään olohuoneen lattialla eikä kuule mitään, mitä sille sanoo. Käskin painua omaan huoneeseensa lelujensa kanssa tai lahjoitan romut vieraille lapsille. Julma äitee... :evil:
RP

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:

Poetic justice sucks.
Love it!
Bruce Willisika

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Veronpalautuksia toista kilotonttua, jeah! Noilla saa muutaman piñacoladan jossain Aruban lähistöllä marraskuussa.
Toista kilotonnia?
Okei, laskuvirhe pankissa sinun eduksesi, peri kaikilta pelaajilta yksi kilo pois. Toista tonnia siis. Täytyy vielä puskea julkisten käytön imaginääriset kilometrikorvaukset sisään, tosin loppuvuoden joutuu huijamaan huokeammalla opiskelijahinnalla. Se on suuri vääryys, sillä eihän esim. Thaimaassa saanut mitään opiskelija-alennuksia (vaikka tälle verovuodelle kohdistuukin).

Koulun salilla oli kovin hiljaista, koskapa tänä iltana on meneillään jokin opiskelijoiden metroitse tapahtuva känniralli. Mun salin suosikkiböönani siellä tosin tepsutteli tunnin verran juoksumatolla. Daamin ainoa vika on, että hän näyttää aivan liian täydelliseltä, nam. Onneksi sali on vuorattu lähes kattoa myöten peileillä, joten silmä-perse -koordinaatio toimii sopivan huomaamatta.

Eli muut rypee ympäri kaupunkia, daami tepsuttelee ja mä valmistaudun huomiseen työpäivään. Hieman suu napsaisi, mutta onneksi kouluhommissa on nollatoleranssi alkoholin suhteen (en tiedä, onko oikeasti, mutta uskoisin, ettei viinalle haisevan sijaisen tarvitse tulla enää toista kertaa mestoille haisemaan) ja täytyy vierittää hommaa hieman syssymmälle. Itse asiassa Pääsiäiseen, sillä ensi vklopun ajattelin lusia kouluhommaillen. Pääsiäisenä alkaakin jokaisen kylterin hyvin ansaittu ryyppylomaputki, joka kestää yli vapun. Mä olen aikatauluttanut sen sikäli tiukasti työskentelyyn ja opiskeluun, että varsinaisia juhlapäiviä lukuunottamatta mennään kuivin suin. Pääsiäinen mennee Tambereella, joten jo tässä vaiheessa on hyvä muistuttaa natiiveja mustanmakkaran purijoita yms. jutiloita: olkaa varovaisia.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Join just teen mukana epähuomiossa muurahaisen. Jossain nekin on varmasti herkku.

Flunssa pahenee, pää painaa tonnin. Ei muuten tu mentyä huomenna ikeaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bruce Willisika

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Teippasin seinälle huonomuistisen miehen motivational posterin:

"Tee vastalihakset, läski!".

No more excuses, bitch.
Dumis

Re: Aivan anaalista-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huh huh, kuin sitä voi olla niin pienestä onnellinen. No jos venaa tusinan vuotta niin ehkä sitten perspektiivi alkaa löytyä.
Vastaa Viestiin