Keväinen PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bruce Willisika kirjoitti:Voin viedä polkemisen jälkeen vaikka jätskille.
Ei toi jätski riitä nykypäivä likoille. Huima kun on polkenut pienen ikänsä ja jaellut sivussa hoidoille suklaafondyyvaahtiksia, niin sun täytyy petrata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Voin viedä polkemisen jälkeen vaikka jätskille.
Ei toi jätski riitä nykypäivä likoille. Huima kun on polkenut pienen ikänsä ja jaellut sivussa hoidoille suklaafondyyvaahtiksia, niin sun täytyy petrata.
Toihan noissa vitun kylpyvaahtoskumppa-ankoissa yms. inflaattoreissa juuri vituttaakin: nostetaan hinnat korkealle omaan ja muiden nilkkaan ampuen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Bruce Willisika kirjoitti: Toihan noissa vitun kylpyvaahtoskumppa-ankoissa yms. inflaattoreissa juuri vituttaakin: nostetaan hinnat korkealle omaan ja muiden nilkkaan ampuen.
Vedä tekokalju päähän, pistä kakkulat naamalle ja mene kylpyyn pyllistelemään - ei voi hävitä!
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Elämäni tarina. Kun itse kaipaa että nämä internetsi miehet alkais hiukan kovistelemaan miehisesti niin sieltä tuleekin romanttista hattaraa.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

RP kirjoitti:Elämäni tarina. Kun itse kaipaa että nämä internetsi miehet alkais hiukan kovistelemaan miehisesti niin sieltä tuleekin romanttista hattaraa.
Mä puhuin kovasta ajosta ja mun eleeni täysin erheellisesti tuomitaan romanttiseksi hömpäksi. Naiset ei vaan tajuu!

P.s. Paitsi tietenkin jos romanttinen hömppä kuulostaa paremmalta (kiertoilmaukselta kovalle ajolle) kuin kova ajo, niin sitten tarkoitinkin sanomani romanttiseksi hömpäksi.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Semmoista keväistä romantiikkaa menossa että taidan tässä salillepääsyä venaillessa vetästä kunnon jöötit Mikrobittiä (Anttilan tissiliivimainoksia) lukiessa.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Bruce Willisika kirjoitti: Mä puhuin kovasta ajosta ja mun eleeni täysin erheellisesti tuomitaan romanttiseksi hömpäksi. Naiset ei vaan tajuu!
Okei, toi jätski jotenkin harhautti mut raiteilta. Ellei se ollut jokin kiertoilmaisu miehiselle proteiinipatukalle. Signaalit on nyt hiukan sekaisin.
küllküll

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bruce Willisika kirjoitti:Parikymppistä polkaistu ja riiviöluokka taltutettu.
Kumma miten kahta kirjainta vaihtamalla koko lause saa aivan uusia merkityksiä. Ajatelkaapa hetki :D
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

En mä nyt hoksaa. Toisaalta, ajattelu ei ole koskaan ollut vahvimpia puoliani.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nonni, nyt löytyi kunnon rosvo joka haluaa huomisen matsin lipuista(2kpl) "osta heti"-optiolla 600e.
CeDell Davis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Nukahdin eilen kesken pelin. Tänään sitä vaaraa ei ole.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KEVÄT ja PERJANTAI muuttuivat just ainakin viisi metriä paremmiksi. Mä olen niiiiin onnellinen :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kaveri sai äitiyslomansijaisuuden ens syksystä alkaen. JEEE :cheer:

Huomenna siivotaan terassi, sunnuntaina pitäisi olla grillauskeli :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Jes, 10 min ja ukkelin loma alkaa. Tiedossa siis kaikke extra ihku kivaa ensi viikolla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt olisi vakavan krapulamätön paikka.

En juo enään koskaan, prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:KEVÄT ja PERJANTAI muuttuivat just ainakin viisi metriä paremmiksi. Mä olen niiiiin onnellinen :]
Kerro meillekin! :] Kiitos kyläilystä!!

Kohta suht pirteän pojan kanssa isähahmoa vastaan töihin. Mä olin jo pariin otteeseen lähdössä tänään synnytyslaitokselle, viddu mitkä kivut. Kyllä tää tästä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viina ei lopu, torstaina kyllä meni ensin viisi tuoppia janoon sittten pari tykkiä väliin ja pari olutta päälle, aamulla pikkasen väsytti mutta yöhikoilulla ohi krapulasta!
Kaappiin on kertynyt taas pari litraa vodkaa, viskiä yms. jokaista lisää, suuri ongelma viinax ei kulu! Kun tulee tumutettua ravintolassakin.. :(
Kun kotona enimmälti yksin niin ei jaksa vetää kalsaria juuri koskaan, jos ei muuta niin illan hämärtyessä tulee livahdettua PikkuLintuun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Pajan pojat toivat Gaymanin takas ja nyt on alla taas Auto. Kaksi viikkoa sahaamista ensin vuokra-Faabiolla ja sitten duunimatkat faijan E-mallin diisselmersulla olikin vähintään riittävästi. Huoltiksella tsiigasin, kun Autoa tuotiin, että onpa jumalauta hienon näköistä. Sitten istuin puikkoihin ja olipahan elämys mersuiluun verrattuna: peileistä ja tuulilasista näkyy ulos neljä lokasuojaa eikä sitten muuta. Hymyilin koko kymmenen kilsaa kotiin.

Niin, possu oli pajalla kun pari kuukautta sitten sorruin tilannevirhearvioon ja kuljetin vehkeet ovi edellä päin raitiovaunua. Tekevälle sattuu ja talvelle budjetoitu tötöily saatiin tehtyä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kas. Kaveri peruutti tän illan lenkkeilynsä, mitä jo vähän osasin aavistaa.
Heittelen siis taas lunta. Huomenna lenkille. Siis lumen heittelyn ja pihalaattojen asentelun lisäksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ministerit treffattu. Nyt alkaa laiska viikonloppu. Sunnuntaina joutuu baariin :shock:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Ministerit treffattu. Nyt alkaa laiska viikonloppu. Sunnuntaina joutuu baariin :shock:
Siis älä vaan sano, että sinä olet ihan tavallinen yhteiskunnallisesti hyväksytty porvarillinen nainen? Ja autokin sinulla on, jota peset!

Tiedätkö, tää Kitinä on tehnyt minuun omituisen ennakkoluulon. Kitinän alussa täällä tuntui kaikki olevan ihan kummallisia ja ilkeitä. Ihan toisenlaisia kuin mulle ikinä livenä. Ja pikkupikkuhiljaa olen huomannut, että moni on aivan tavallinen täyspäinen ihminen.

Se hätkähdyttää aina.

Sinäkin, joka töksäyttelet joskus ihan pöhköjä ja vedät typerän häijyä linjaa, olet ihan pärjäävä työssäsi ja hyvin toimeentuleva!!??? Vai??

Ja sitten sinä esimerkiksi oikeasti saatat luulla, että MINÄ olen jotenkin hassu? Onko näin oikeasti???

Tää maailma joskus yllättää siis. Minä ajattelen kuten jotkut teistä!

Kerron sulle Angrybird, että sinullakin saattaa (hehheh) olla hippaisen väärät ajatukset minusta!

Onko sen asian väliä sitten. Ehkä onkin!

Tässä taas sinun kehittämäsi allekirjoitus! Huomaat, etten ole "jättänyt" sinua Manalan kehittämän allekirjoitukseni vuoksi!

Ainiin! Mikä auto sinulla on, parahin tyttölapsonen? Onko se kuvan auto? Minä tykkään autonpesusta ja tykkäisin pestä sinun...

..siis auton! Nyt menen nimittäin "likkani" viekkuun! Älä närkästy,Angrybird muruskainen-häjyläinen, mukamas!

PASTELLI-
STADINARSKA



Kuva

.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

"Jag tycker om Lennart, han tycker om mig..."

Ei vainenkaan, suhde Lennarteihin on puhtaasti platoninen, mutta päivän kolmas suihkusessio tuli juuri vetäistyksi. Urheilijanuorukaisen elämä on yhtä läträämistä. Ja suihkussakin pitää käydä melko usein.

Jalka ei kestänyt edelleenkään kyykkäämistä edes leveämmässä asennossa. Tein sitten jalkaprässiä, samainen polvi yritti vittuilla silloinkin, mutta näytin sille keskaria ja löin lisää rautaa koneeseen, kyllä se sen kesti. Veikkaan kivun johtuvan polven löysyydestä, täytyy pienen varoajan jälkeen kokeilla vähän vähemmän syvää kyykkyä.
Pulkannaru kirjoitti:Kas. Kaveri peruutti tän illan lenkkeilynsä, mitä jo vähän osasin aavistaa.
Raahasin joskus kavereita mukana salilla yms. yksinkin luonnistuvissa urheilutapahtumissa. Säännölliset oharit ja myöhästymiset opettivat Siperian lailla, nykyisin käyn mahdollisimman paljon rehkimässä yksin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bruce Willisika kirjoitti:Raahasin joskus kavereita mukana salilla yms. yksinkin luonnistuvissa urheilutapahtumissa. Säännölliset oharit ja myöhästymiset opettivat Siperian lailla, nykyisin käyn mahdollisimman paljon rehkimässä yksin.
Tämä yksin reenaaminen, lenkilläkäynti ja futisharjoitteet ovat jo pitkään olleet tapani toteuttaa liikuntafyyreriyttä. Muutenkin tykkään liikkua fiilispohjalta, siis ihan oman fiilikseni pohjalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainiin, häät lusittu. Huomenna 16h työpäivä, joten vituttaa jo valmiiksi. Eikä mitään vaihtelevaa kenttätyötä, vaan hela ilta menee sorvin ääressä naputellessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämä yksin reenaaminen, lenkilläkäynti ja futisharjoitteet ovat jo pitkään olleet tapani toteuttaa liikuntafyyreriyttä. Muutenkin tykkään liikkua fiilispohjalta, siis ihan oman fiilikseni pohjalta.
Samma här, juuri tuon takia mäkin pyrin liikkumaan yksin. Tykkään mennä omien aikataulujeni mukaan ja muuttaa niitä ex-tempore lennossa.
Vastaa Viestiin