Keväinen PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bruce Willisika kirjoitti:"Jag tycker om Lennart, han tycker om mig..."

Ei vainenkaan, suhde Lennarteihin on puhtaasti platoninen, mutta päivän kolmas suihkusessio tuli juuri vetäistyksi. Urheilijanuorukaisen elämä on yhtä läträämistä. Ja suihkussakin pitää käydä melko usein.
On todettu että homot tosiaan pyykkää itseään turhan usein, mutta ehkä armahdan pikku homoutesi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Kas kun kaveri kyseli lenkille klo 14 ja peruutti sitten klo 16.30. piti lähteä klo 18.
Onneksi huomiseksi sovittu lenkki toisen kaverin kanssa toteutuu 99,9% varmasti. Tän päiväinen oli 50% - omasta mielestäni etukäteen ajateltuna.
Ja huomisen lenkkiseura pyysi lenkille mukaan, tarvitsi 'tekosyyn' pois yh-isyydestä. Eli lapsen hoito oli helpompi järjestää kun menee lenkille kanssani..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt heitti pahan. Kun huomenna on iltapäivällä aurinkoa ja +14, niin mikä on juoksulenkkivarustus? En osaa ajatella, on niin pitkä aika tuollaisesta lämpötilasta. Pitäis vielä nyt pakata, kun lähden aikaisin dösällä töihin. Riittäisköhän t-paita...olis jotenkin ylevää vetää sortseilla. En taida uskaltaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ +14 eikä uskalla vetää sortseilla? :D :D :D
Jengin kippari veti bolliksella -5 asteessa sortseilla aikoinaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:^ +14 eikä uskalla vetää sortseilla? :D :D :D
Jengin kippari veti bolliksella -5 asteessa sortseilla aikoinaan.
Lällärinä otin kireet juoksuhousut (homoa juu, tiedän), t-paidan ja ohuen juoksutakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Niin, possu oli pajalla kun pari kuukautta sitten sorruin tilannevirhearvioon ja kuljetin vehkeet ovi edellä päin raitiovaunua. Tekevälle sattuu ja talvelle budjetoitu tötöily saatiin tehtyä.
Teinikseille ei koskaan pitäisi ekaksi talveksi takatuupparia.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Teinikseille ei koskaan pitäisi ekaksi talveksi takatuupparia.
Olisin voinut lyödä mistä tahansa vetoa, että kommentoit aiheesta jotakin viisasta.

Pistin mä aikanaan kolme pyörääkin kyljelleen - ja yhden katolleen.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Tota, mä taidan lähtee ostamaan vaalisuklaata. Moiks!
Manaaja

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Teinikseille ei koskaan pitäisi ekaksi talveksi takatuupparia.
Olisin voinut lyödä mistä tahansa vetoa, että kommentoit aiheesta jotakin viisasta.

Pistin mä aikanaan kolme pyörääkin kyljelleen - ja yhden katolleen.
Sun pitäisi hommata semmonen EVO-lancer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Sun pitäisi hommata semmonen EVO-lancer.
Auton pitää näyttää hyvältä.
Vastaa Viestiin