Keväinen PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Älkää ihmetelkö kun kirjoitan näin aikaisin. En kuitenkaan ole Manalan sivunikki. Tarkoitan, että Manala on yöeläin.

Tämä perjantai menee töissä ja sitten olen ihan vapaa ja se kuulostaa huipulta!

Tai mitä se vapaa nyt tarkoittaa :roll:

SA
tuttu myös perjantaiaamuna
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Välipäivä, tänään Dumiskin treenaa 8)
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Pelottavan hyvin joo menee, Blyyssi ei ole ollut missään IFK:ta parempi. Ehkä muutaman pommin enemmän ovat antaneet, mutta se johtuu siitä että on helpompaa taklata kun ei ole kiekkoa :twisted:
Niin ja että Lennu on ollut poppariosastolla.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Viimeiseen asti oon kyllä yrittänyt varoa mitään mestaruus-ajatuksia vielä, mutta kyllä on vaikea aatella että huomenna Nordikselta voiton veisivät. 3-0 sillasta SM-liigassa yksikään jengi ei ole tullut ohitse, joten huomenna saatetaan jo katkaista selkäranka.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei, lätkäjutut omaan ketjuun, vaikka koskevatkin HIFKiä :h:

Onneks on jo perjantai, alkaa olla takki tyhjä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Hei, lätkäjutut omaan ketjuun, vaikka koskevatkin HIFKiä :h:
Zorppa, nyt on vaan vaikea pysyä housuissaan :D
Fiilis oli kotistudiossakin eilen kohdillaan, onneksi nuo matsit loppuvat ysiltä, muuten naapureiden häirääminen olisi todennäköistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

VP-ketju nimenomaan huutaa urheilujuttuja. Lätkäjututkin kelpaavat oikein hyvin varsinkin kun futiksessa teki homon näin paikallisesti.

Itselläni on illalla häät, jonne suuntaan suoraan töistä. Varauduin taas "hyvissä ajoin" ja aamulla pukuani autoon laittaessa, huomasin sen olevat aikuisten oikeesti rypyssä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lätkä on homojen hommaa..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Panokset kovenee; pitäskö tilata tiistaiksi pekkanen jos mestaruusjuhlat alkaisi jo maanantaina GAME 4:n jälkeen?
Voi olla vaikeuksia saada maanantaina kun ehkä joku muukin tahtoo jos lauantaina tulee voitto 8)
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olin tuolla suhepuolella jo melkein komppaamassa Suvista taas ja lähes kaikkia muitakin naisia ja sitten laikkariketjussa itkustelen makeiden syönnistä naisten kanssa :shock:

Nyt siis aika tasapainottaa hormounit ja hakea treenimotivaatiota ultimate_treenivideosta:

ROARGH!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W8xHjC27YvM [/youtube]
AngryBird

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:Olin tuolla suhepuolella jo melkein komppaamassa Suvista taas ja lähes kaikkia muitakin naisia ja sitten laikkariketjussa itkustelen makeiden syönnistä naisten kanssa :shock:
Dumis ja muut tytöt :h:

Tänään on hyvä päivä pestä auto!
Iltapäiväksi pitäis mennä treffaamaan ministereitä :)
küllküll

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Sairasta esikoista kotihoitamassa. Eilisilta oli aika kamala, tänään potilas on huomattavasti helpompi. Kissamehua ja Palomies Samia kun piisaa, niin kaikki on hyvin. Suostuis vaan syömään jotain.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Tarkoituksena oli juoda tänään persukset. Joku on kuitenkin tyhjentänyt viinakaapin, ja se joku en ollut minä.

Alkoonkaan ei tänään ehtisi piipahtamaan. Elämän vaikeita asioita. Jonkinlainen viinan kotiinkuljetus (sexyllä kuriirilla) olisi ihan poikaa.
Dave

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:Tarkoituksena oli juoda tänään persukset. Joku on kuitenkin tyhjentänyt viinakaapin, ja se joku en ollut minä.

Alkoonkaan ei tänään ehtisi piipahtamaan. Elämän vaikeita asioita. Jonkinlainen viinan kotiinkuljetus (sexyllä kuriirilla) olisi ihan poikaa.
Jos viinaa haluaa juoda, niin se ei yleensä jää kiinni siitä, että ei jaksa lähteä alkoon. Veikkaan, että sua ei janota riittävästi.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Alkoonkaan ei tänään ehtisi piipahtamaan. Elämän vaikeita asioita. Jonkinlainen viinan kotiinkuljetus (sexyllä kuriirilla) olisi ihan poikaa.
Jos olis teleportti, niin voisin kyllä sun kanssa vetää tumut :D
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, alan olemaan jo siinä iässä että noi amispojat voi herättää jotain fiiliksiä siellä alhaalla, pitää testata. Dave, okei, muotoilin ehkä väärin. Mä en pääse käymään Alkossa, mutta ehkä mun on pakko kysyä mieheltä josko se voisi piipahtaa töistä tullessaan, mutta en viittis juoksuttaa. Ja Dumis, tumut sun kanssa ois varmaan kokemus, hyvällä tavalla! <3
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti: Ja Dumis, tumut sun kanssa ois varmaan kokemus, hyvällä tavalla! <3
<3
Se Panteran karaoke-raiskaus vois olla paikallaan :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä tuun messiin! Mut vaan sillä ehdolla että saan Dumikselta sylitanssin ;) Tai ehkä me molemmat!

Tumut olis poikaa, sen verran hermoja raastava kurssiviikko takana. Ehkäpä, ehkäpä... Kelikin houkuttelis ulkoilemaan, enkä tarkoita nyt mitään sauvakävelyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Mut vaan sillä ehdolla että saan Dumikselta sylitanssin ;)
Onx tää nyt semmoinen nevöfoget? Jumalauta :D

Edit: niin ja kukaan muu ei oo kyllä ikinä saanut semmoista, enkä tiiä saakokaan, joten voisit kätkeä onnesi pikku hiljaa :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mut vaan sillä ehdolla että saan Dumikselta sylitanssin ;)
Onx tää nyt semmoinen nevöfoget? Jumalauta :D

Edit: niin ja kukaan muu ei oo kyllä ikinä saanut semmoista, enkä tiiä saakokaan, joten voisit kätkeä onnesi pikku hiljaa :wink:
En pysty!!!

Tää on vähän niinq elcon paljastukset romanttisista vaahtokylvyistä kynttilänvalossa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä mun pitää saada tää kämppä kuntoon että voin pitää Kitinä tuparit. Kaikki A-luokkalaiset sinne sitten (elco ja manaaja voi sitten tapella miten nää luokat menee, draamaa).

Sylitanssia, karaoke raiskausta, Vesperin tissit, kyllä tää melkein aika must juttu on.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Parikymppinen polkaistu ja riiviöluokka taltutettu. Tyypit meinasi hyppiä silmille oikein urakalla; mä pidän enemmän psykologisvoittoisesta lähestymisestä ja olen mieluummin sellainen sopivan tiukka hyvis, mutta tänään oli pakko heittää keskitysleirikomentajan vaihde silmään. Sain luokan melko hyvin hyppysiini, kovakalloisimman sittiäisen nakkasin jälki-istuntolappu kourassa pihalle.

Nyt maistuisi viina. Aion toteuttaa itseäni tosin lukemalla ensin kansista ja aloittemalla sitten rahoituksen viikonloppuvittuilupaketin.

Jos jotakuta naista kiinnostaa kunnon kyyti, niin huomenna pääsisi mukaan toivottavasti aurinkoiselle fillarilenkille. On vapaapäivä salihommista, joten täytyy nakata vähän pidempi raise iltapäivällä. Voin viedä polkemisen jälkeen vaikka jätskille.
RP

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Bruce Willisika kirjoitti:Parikymppinen polkaistu
Aika nuorta lihaa (vaikka vissiin tarkoititkin polkupyöräily, en voi vastustaa).
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:Jos jotakuta naista kiinnostaa kunnon kyyti, niin huomenna pääsisi mukaan toivottavasti aurinkoiselle fillarilenkille. On vapaapäivä salihommista, joten täytyy nakata vähän pidempi raise iltapäivällä. Voin viedä polkemisen jälkeen vaikka jätskille.
Awww...! Ihana kun näitä pehmopuolia alkaa näkyä näissä meidän könsikkäissä! Jos mun maastofillari olis kunnossa, lähtisin heti. Mut Jopolla en taida päästä mukaan. :/
Viimeksi muokannut Vesper, 15.04.2011 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Keväinen PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^^Tällä kertaa tein tuon tarkoituksella!

^Jopolla voipi jäädä keuliminen vähemmälle, liian hidasta menoa!
Viimeksi muokannut Bruce Willisika, 15.04.2011 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin