Vaaliaatto läwwäntäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Minkä puolueen ehdokasta äänestät?

SDP
6
33%
KOK
6
33%
KESK
1
6%
Vihreät
2
11%
Persut
2
11%
Vasemmisto
1
6%
KD
0
Ei ääniä
RKP
0
Ei ääniä
Joku muu, kuten Nibä-puolue
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 18

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vapauttaako Mari minkit vai jakaako Jutta juovaa? Katainenko kriisissä, Timo lienee tinneripäissään? Sinnepäin Sinnemäki halannee puuta kaikkien suurten puolesta. Levotonta lyriikkaa, liemessä ollaan.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 16.04.2011 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

IFK!
Oon jo äänestänyt, tänään ei kiinnosta ne pelit.
Tästä tulee kiva viikonloppu :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hups. Olipas hyvät unet. Heräsin just äsken. Meni samalla aamu- ja iltapäivän ohjelma melkein kokonaan uusiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Valtaosa perussuomalaisista on viikonloppuna joko kännissä tai krapulassa, eivätkä ne jaksa lähteä sunnuntaina äänestämään. Hyvä niin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihanaa, ei tarvi tehdä mitään eikä stressata(paitsi vaaleista eikä nyt 130% niistäkään) mistään ja aurinko paistaa :h: Ulkoilua ja ehkä uimaan.
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Koska tytöistä ei ole edes fillaroimaan, ja koska ei napannutkaan heittää pitkää lenkkiä juuri tänään, polkaisin 16.5km aamupalaksi. Tarkkasilmäinen kaupantyttö aavisti aivan oikein mun käyvän salilla, eikä valitettavasti ulkomuotoni vaan ruokaostosteni perusteella.

Sitte kouluhommii.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kello kakskyeetkolme El Clasico, be there! ...homon teki, jos menee liian myöhään töissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Dave »

Oho, kitinässä on demareita! Tunnustakaa heti!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Oho, kitinässä on demareita! Tunnustakaa heti!
Suuret puolueet ovat politiikan supermarketteja.
Ne ovat isoja ja tarkoitettuja kaikille. Hallia ja hyllyä riittää, mutta yllättävän usein hyllyillä ovat samat murot ja pallojuustot. Kokoomus ja Sdp kilpailevat kuin Prisma ja Citymarket, ostoskärryn saa varmasti täyteen kummastakin eikä kukaan tunne pahasti tahriutuvansa, jos piipahtaa joskus tien toisella puolella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:Oho, kitinässä on demareita! Tunnustakaa heti!
Suuret puolueet ovat politiikan supermarketteja.
Ne ovat isoja ja tarkoitettuja kaikille. Hallia ja hyllyä riittää, mutta yllättävän usein hyllyillä ovat samat murot ja pallojuustot. Kokoomus ja Sdp kilpailevat kuin Prisma ja Citymarket, ostoskärryn saa varmasti täyteen kummastakin eikä kukaan tunne pahasti tahriutuvansa, jos piipahtaa joskus tien toisella puolella.
Eli sinä ja KK ainakin. Tampere on punainen ;)

Eiks poliisin pitäisi äänestää persuja tai kokkareita? Kuria ja järjestystä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:^Syvällistä!
Apunen muotoili asian noin. Itse en moiseen tietenkään pystyisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Eiks poliisin pitäisi äänestää persuja tai kokkareita? Kuria ja järjestystä!
En kommentoi puolueasiaan :perse:

Btw, työkaveri pyrkii Vihreiden listalta. Meitä on moneksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja RP »

Cavallo kirjoitti:Valtaosa perussuomalaisista on viikonloppuna joko kännissä tai krapulassa, eivätkä ne jaksa lähteä sunnuntaina äänestämään. Hyvä niin.
Ei huolta, kyllä mä vaikka konttaan paikalle jos se siitä on kiinni. Krapulassa tai ei.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkki heitetty kaverin kanssa. Hyvin kulki. Tuntuu kroppakin taas käynnistyneen, itse asiassa jo pari päivää sitten. Josko paino jatkaisi samalla tippumistaan parempaan tahtiin.
Iltaruokana voisi vetää vaikka sushia ja pikku pullon shampanjaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dave kirjoitti:Eiks poliisin pitäisi äänestää persuja tai kokkareita? Kuria ja järjestystä!
Itse veikkaan, että 95% poliiseista äänestää persuja. Ei siksi että olisivat rasisteja vaan siksi, että eräät ihmisryhmät, joita he joutuvat kohtaamaan työssään, ovat niin saatanan vastenmielisiä. Loput viisi prosenttia on ylintä päällystöä, jotka äänestävät kokkareita. Paatero äänestää demareita, eli poliiseiltakin tulee demareille yksi ääni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apua, mun piti tännä keskittyä vaalikoneisiin. Olen sen sijaan vältellyt niitä koko päivän mm. crossaamalla, shoppaamalla, haravoimalla, nikkaroimalla ja laittamalla ruokaa. Vastenmielistä!! Mutta pakko kai olis. Tai sitten ajattelen pelkästään omaa napaani. Se olis kyllä lähinnä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ja ai niin. Kävin tänään huppari ja verkkarit päällä kaupassa. :shock:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Sola »

Sen verran upia keli ollut tänään että innostuin ulkoilemaan jopa kolme eri kertaa. Vikalla kerralla lähin ihan vaan ostamaan jätskiä ja yhtäkkiä huomasinkin että olin toisella puolella kaupunkia. Ei vaan malttanut tulla kotiin kun aurinko paistoi ja aurinko lämmitti.
Nyt on vähän tekemisen pula, tylsähköä jopa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Reilu kolmetoista tuntia töitä takana, puoleen yöhön pitäis ainakin vanua....puuh.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sauna tulille. Päivän askareet painaa jaloissa positiivisesti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään oli erittäin ihana päivä. Treffasin kavereita aika monessa paikkaa ja sitten lopulta kotistudio jossa IFK voitti.
Terassikausikin tuli avattua. Nyt on jo aika väsy, taidan mennä lepäämään että huomenna jaksaa, raskas päivä tiedossa.
Bruce Willisika

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Sananen viikonvaihteeksi: markkinaportfolio(hattu).

Huomenna lisää rahoitusjuttuja, jippii. Jospa läski sitten tekisi vatsalihakset, lukisi huiliessa vähän kansista, venyttelisi kintut ja rauhoittuisi sen jälkeen leffan tjms. pariin. Kaapista löytyy pullo Sol-olutta, joten tässähän ehtii vielä heittäytymään riehakkaaksi. Keitin kyytipojaksi paketin kidutettujen kanojen halpamunia, niistä tuli tällä kertaa n. 60 minuutin mulkkuja, koska unohdin ne ensin täysillä paahtaneelle levylle hetkeksi ja lopulta tunniksi hiukan pienemmille tehoille. Hyvä homma.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tässä kohta vois kotiin luikkia. Canalilta tulis vielä derbykin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Vaaliaatto läwwäntäi

Viesti Kirjoittaja RP »

Whittu mikä päivä. Onneksi löysin kivan jämän kossua, kyllä mä sillä pääsen fiiliksiin. Onko tämä meidän palstan oma Jutta Urpilainen ottanut vettä väkevämpää vai miksi papukaijattaa noin kovasti?

Ihan hyvällä asialla olen liikkeellä.
Vastaa Viestiin