Suklaamunasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AngryBird

Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Täällä korvessa ei ole virpojia jonoksi asti! Saan syödä suklaat itse :]
Dumis

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Söin eilen saamani suklaamunan enkä aio ollakaan kotona koko päivänä kun kohta lähden liikenteeseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eipä taida tänä vuonna suklaamuna mennä suuhuni. Ja jätän muutenkin ostamatta. Kummitytölle ehkäpä joku muu pääsiäis-jutska.
Trullit taidan laistaa menemällä laittamaan betonilaatoja alaterassille. Trulleille olisikin tarjolla vain xylitol-purkkaa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Keittiön kaapissamme on reilu parikymmentä suklaamunaa virpojille. Jos lapsettaa, makeanhimotuttaa, niin eiku oksa käteen ja tännepäin!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meidän talossa ei asu lapsia, joten jouduin tilaamaan virpojat ulkopuolelta. Kummipoikaa pikkusiskoineen odottaa kaksi aivan liioitellun suurta suklaamunaa, kokoluokaltaan jotain vastaavaa kuin meidän koira.

Nyt suunnittelemaan vappubrunssin ruokalistaa!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ush, ai niin jokavuotinen häiriösunnuntai. Onneks ei kalliossa nyt ihan liikaa noita muutenkaan heilu.

Kahvit tulille ja sterkkoihin päivän teemabiisi eli Kallio Undergroundin ikiklassikko " Vittuun mun ovelta".

"Valtiovalta, kirkko ja kaiken maailman virpojat, täällä ei vietetä pääsiäistä eli vittuun mun ovelta"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Me "ei olla kotona". Meillä ei oo ees ovikelloa, että ei voi tietää jos joku on oven takana. Se painonappi kyllä on oven vieressä mut se ei johda ovikellomekanismiin, sitä ei ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eka satsi virpojia kävi. Tulivat takapihalle kyselemään, että miksi en avaa ovea vaikka kuinka soittivat ovikelloa ja hakkasivat ovea :roll:
Kas kun ei ulos alapihalle kuulunut. Saivat kukin Elovena tumma suklaa välipalakeksit. Aika vähäiset oli niiden saaliit toistaiseksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kas, kävi virpovia muksuja ovella. Annoin heille purukumia ja kourallisen kolikoita ja sain vastalahjaksi pajuisen piiskan. Toivottavasti noita ei tule ovelle enää montaa parvea, vievät köyhän opiskelijan juomatta jääneet rahat.

Tässä vielä viimehetken äänestäjille nopea yhteenveto arvontakohteista:

http://freodom.blogspot.com/2011/04/i-g ... nnish.html
Bruce Willisika

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kas, kävi virpovia muksuja ovella. Annoin heille purukumia ja kourallisen kolikoita ja sain vastalahjaksi pajuisen piiskan. Toivottavasti noita ei tule ovelle enää montaa parvea, vievät köyhän opiskelijan juomatta jääneet rahat.

Tässä vielä viimehetken äänestäjille nopea yhteenveto arvontakohteista:

http://freodom.blogspot.com/2011/04/i-g ... nnish.html
Bruce Willisika

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Bruce Willisika kirjoitti:Kas, kävi virpovia muksuja ovella. Annoin heille purukumia ja kourallisen kolikoita ja sain vastalahjaksi pajuisen piiskan. Toivottavasti noita ei tule ovelle enää montaa parvea, vievät köyhän opiskelijan juomatta jääneet rahat.

Tässä vielä viimehetken äänestäjille nopea yhteenveto arvontakohteista:

http://freodom.blogspot.com/2011/04/i-g ... nnish.html
Aika jees.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bruce Willisika kirjoitti:Kas, kävi virpovia muksuja ovella. Annoin heille purukumia ja kourallisen kolikoita ja sain vastalahjaksi pajuisen piiskan. Toivottavasti noita ei tule ovelle enää montaa parvea, vievät köyhän opiskelijan juomatta jääneet rahat.

Tässä vielä viimehetken äänestäjille nopea yhteenveto arvontakohteista:

http://freodom.blogspot.com/2011/04/i-g ... nnish.html
Jepajee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun ei kerran uskalla pihallekkaan lähteä niin pidetään sitten kevätsiivous, ainakin tietsikkapöydälle.

Pitäisi tehdä uusi datailupöytä kun nykyinen alkaa olemaan aika kulahtaneen näköinen. Kun vain olisi jokin tila missä voisi lastua lennättää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Huomisesta alkaen pääsee juoksemaan hiekalle, kun lumet on vihdoinkin sulaneet. Ei ollut ruuhkaa äänestyspaikan ulkopuolella. Veikkaan äänestysprosentiksi kolmea.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oi ihana...Mulle tuli saman oman taloni ja viereisenkin taloni tyttöjä virpomaan. Olivatpahan niin suloisia. Juteltiin kissoista, kun ne näkivat ostamani kissataulun, joka kolmiuloitteinen. Minullahan ei ole kissaa kotona. Annoin varaamiani omenoita ja karkkipussit kaikille käteen. Kaikki varaamani 4 pussia meni
Nyt olisi vielä suklaapatukoita jäljellä! Saankohan syödä ne itse?

Huh kun jännittää, mutta jos huomioivat itse Stadinarskan niin avaan aina virpojille oveni! Nämä meidän tytöt ei onneksi ole sellaisia kun olen joskus nähnyt että eivät saa sanaa suustaan vaan on jo vaatimassa- rahaa!!!

Nää oli niin nätisti äidit pukeneet ja eihän niistä voi tulla kuin hyvä olo!

STADINARSKA ELI ARSKISS :h:
Fenomen Herr Färg
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli aika kova himo päästä saunaan.

Tahtoo, tahtoo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

3 ja 4 -viotiaat pikkutytöt oli noitahattua ja itsetehdyt pajunoksan koristeet..
virpomisvärssy vähän hakusessa ja koska partainen ja hikinen äijä avasi oven riensivät pois patukan-voitaluuta ja pikkumunan ja merci trösselin ja parin joulusuklaapallon jälkeen molemmille omaan kahvipannuun, pohjalla oli vanhukset laittaneet jo usean suklaamunan..
Ikävää flunssa iski päälle koskoo koskoo..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
Dumis

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kikkeliskokkelis, 8h töissä jo, eikä vielä pariin tuntiin pääse puis. Pässiäisen aion olla jossain muualla, vapun taas vois skipata ja tienata samalla. Kiva että on noin aurinkoinen ilma 8)
Vähemmän hiekkatornadoja vaan, kiitos.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Jaa-a, voisi kohta harkita aamiaista. Pomo maksoi eilen piffit (sivuveto, jota en edes muistanut) ja 18 drinksua. Heitin pyyhkeen kehään ja nostin valkoisen lipun tuossa kohdassa, kun aloin olemaan tod seipäässä. Hoipuin himaan yrjöämään.

Nyt on sellainen olo, ettei enää ikinä viinanvetokilpailua, mutta katsotaan nyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Jaa-a, voisi kohta harkita aamiaista. Pomo maksoi eilen piffit (sivuveto, jota en edes muistanut) ja 18 drinksua. Heitin pyyhkeen kehään ja nostin valkoisen lipun tuossa kohdassa, kun aloin olemaan tod seipäässä. Hoipuin himaan yrjöämään.

Nyt on sellainen olo, ettei enää ikinä viinanvetokilpailua, mutta katsotaan nyt.
Nössö, 18 paukkua jo lähti laatta liikkeelle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apua. Pitäisi kutsua possea mun valmistujaiskekkereille, mutta huomasin just, että kaveripiirini muodustuu hyvin suppean ydinjoukon lisäksi ainoastaan sellaisista semifrendeistä, joiden kutsumisesta en ole nyt ollenkaan varma. Voi vihvilä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suklaamunasunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvin kulki juoksu vaaliraivolla. Koira jäi jossain kohtaa jälkeen, ei raukka oikein tajunnut mitä helvettiä tässä nyt ravataan.
Vastaa Viestiin