Maanantain WTF

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Dave »

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis mun päiväohjelmakin on menny uusiks vaalien takia! Heräsin just päikkäreiltä kun piti valvoa yli puolen yön ja herätä aikaisin ja käydä heittään muksu kouluun ja käydä lenkillä ja syödä ja kouluhommiin ei voinu edes keskittyä kun oli pakko ottaa päiksyt ja tässä sitä ollaan. Persut tunkivat levottomiin uniyrityksiinkin, kannattaa juoda kofeiinia ennen päiväunia. On tää siis just tätä. :roll:

Syön aprikoosipiirasta, josko se auttais..
Prepare for the worstest.
CeDell Davis

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mä leikin viikonloppuna Pulkkista puusavotassa ja leikin ens viikonloppuna lisää menemällä mökille puuhastelemaan Pulkkismaisia juttuja. Kevät <3

Ja jos noi jäät suvaitsee lähteä siihen mennessä, niin toteutan myös itseäni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bhven kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.
Tuossa onkin ihan saatanan vahva korrelaatio. Alkoholin ja läskin kustannukset yhteiskunnalle on varmaan jotain 20 miljardia.
Kreikalle tukeä 200 Miljardia ?
Portugalille tukea 80 Miljardia?

Peanuts?

Ainiin..

Perusuomalaiset romahtaa!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Elppis »

"Onnea Kike!"

Kuva


"Kiitti mussukka! :h:"

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kauheen hiljaista täällä. Olenko sanonut jotain hölmöä taas, kun kukaan ei puhu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ollaan kaikki vaan mykistyneitä vaalituloksesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Ollaan kaikki vaan mykistyneitä vaalituloksesta.
Mut puhuminen auttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vesper kirjoitti:Ollaan kaikki vaan mykistyneitä vaalituloksesta.
Emmää muuten ku Annin puolesta. Minkki-Marin saa ampua nahan takia. Jos joku nyt siitä rukkaset haluaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
tai voihan joku sen minkki-Marin balsamoida ja tuunata pystytisuksi tai miksi lie!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pulkannaru kirjoitti:^
tai voihan joku sen minkki-Marin balsamoida ja tuunata pystytisuksi tai miksi lie!!1
Tell it to the Gat!

Mut niinq, Kiekko-Espoo - suuntana mestaruus!! Ei tartte voittaa ku neljä! Helppoa ku lapsen teko.
Bruce Willisika

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Oivoi, kylläpä väsytti aamulla. Heräsin kaiken lisäksi unesta, jossa lennettiin jostain reissusta kotiin keskellä yötä. Seuraavana aamuna oli työpäivä, mutta lähdettiin silti vielä baariin ja oltiin tappiin asti. Juuri kun menin unessa parin tunnin torkuille, heräsin oikeasti. Maksimaalista tylytystä univerhon molemmin puolin.

Ohjelmassa oli uusi ala-aste uusin kujein. 4/5 päivästä oli teknisen työn tunteja, mitkä on kyllä kevyesti vittumaisimpia tunteja vetää. Itsetuhoisten viikarien potentiaali teloa itsensä minun vastuullani on korkein mahdollinen eikä opetettu aine muutenkaan edusta vahvinta ydinosaamistani. Kun työkalut nyt kuitenkin jotenkuten pysyvät lapasissa ja ko. aineen sijaisopettajista on pulaa, niin päätin ruksia tämänkin "osaamisen" opettajan CV:heni. Kaikki meni kuitenkin varsin loistavasti ja saahan noista tunneista sentään ~25%:n riskipreemion tunnilta (tosin saman saisi vaikkapa kielten opettamisesta).

Nyt kouluprokkis läjään mielellään ennen yötä, jottei huomennakin tarvitse vetää luomet silmillä. Kymppikilsan aamupoljento onneksi hieman herättää.
Manaaja

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

CeDell Davis kirjoitti:Mut niinq, Kiekko-Espoo - suuntana mestaruus!! Ei tartte voittaa ku neljä! Helppoa ku lapsen teko.
Voisin alkaa tässä vaiheessa kautta kiinnostumaan lätkästä. Näkyykö noi joltain urholta?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jäi vähän vaalivalvojaiset päälle, kun joka kerta yskiessä nousee vatsanesteet suuhun. Koska olen korvaamaton, en voi jäädä saikullekaan. Onneksi on pääsiäinen tulossa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan sitä vaan että nyt elco telkkari kakkoselle, guumaa energyy!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Ihan sitä vaan että nyt elco telkkari kakkoselle, guumaa energyy!
Tulee "Kakkosen pääsiäinen: Pikkusisar"-mainos!
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Vesper kirjoitti:Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.
Epäilen jotenkin, että Varsinais-Suomessa ei ollut hyviä ehdokkaita mutta kuitenkin halua äänestää persuja.

Kike on PS:n ko. piirin varapuheenjohtaja. Ex-työkaverini, joka myös valittiin, on puheenjohtaja ja on ollut alusta saakka PS:n puoluehallituksessa.

http://www.lauriheikkila.fi/files/lauri ... ._w500.jpg

(Ja on täysin tuntematon.)
Vastaa Viestiin