Maanantain WTF

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikkonen, Toivola, Pelkonen, Wallinheimo, Elomaa. WTF?
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^That's poker...eiku politics.

Huomenna uuteen paikkaan opeilemaan heti aamusta, jaiks. Samaa settiä koko viikko, joten jätin neuvoa antavien ottamisen koko viikoloppuna väliin. Hyvä niin, koska tämän iltainen vaalihässäkkä söi tehoja siinä määrin, että huomenna saa painia vielä pitkän illan harkkahommien kanssa eikä rigor mortis noin niinq jälkitaudinkuvana ole haluttuun mielentilaan soveltuva.

Eli herätys liian aikaisin ja sitten mankelointia kohti kohdetta. Tulloopi 80km pelkkiä työmatkoja ensi viikon neljälle ekalle päivälle, joten olen Pääsiäisen pienen palauttavan jaksoni ansainnut. Jalkain hieronta onneksi siinä välissä.

Öit.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kike Elomaalla on bloginsa mukaan ohjelma, jolla ratkaistaan kansantaloutemme ongelmat. Ohjelma on Kiken oma jumppaohjelma, jolla työväki ja eläkeläiset saadaan parempaan kuntoon ja tätä kautta Suomi lähtee nousuun. Tulevaisuudessa sosiaaliturva sitten kai maksetaan pelkästään kuntoseteleillä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toverit, muistakaamme 16k ääntä ja Tony Halme. Jopa Kike vaikuttaa ihan normaalilta, kun rima lasketaan viikinkimäisiin lukemiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Toverit, muistakaamme 16k ääntä ja Tony Halme. Jopa Kike vaikuttaa ihan normaalilta, kun rima lasketaan viikinkimäisiin lukemiin.
Tarkoittaako tuo sitä, että salihousuilla ja niskalla pääsee eduskuntaan vaikka ilman puoluettakin? Pitää alkaa treenaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:Tarkoittaako tuo sitä, että salihousuilla ja niskalla pääsee eduskuntaan vaikka ilman puoluettakin? Pitää alkaa treenaan.
Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua ärsyttää toi sana toverit. Comrades. Saatanan kommarit!

Ystävät?

No joo.. on niitä jotka äänesti edustajaehdokasta, ja niitä jotka äänesti puoluetta, onneksi äänestysprossa oli noinkin korkea; eipä sille mitään voi jos Suomi on tätä mieltä, demokratia on demokratia tästäkin syystä..

Nyt mä lähden vähän hipelöimään lipastoja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.
Jep jep. Kikekin on huolissaan siitä, että ydinvoimaloita rakennetaan mannerlaattojen päälle. Sitä se aivomassa varmaan teettää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuotakin, ja myös sitä, että nyt voidaan tutkitusti todeta, että horkkujen käyttö näyttäisi lisäävän myös aivojen lihasmassaa ja suorituskykyä - toisin kuin on epäilty.
Jep jep. Kikekin on huolissaan siitä, että ydinvoimaloita rakennetaan mannerlaattojen päälle. Sitä se aivomassa varmaan teettää...
Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle. Halmeen tehtyä exit onlyn paikan otti Kike.

Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle.

Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
Pitäisi.

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pääasia että merikukkatiura-lehmistä päästiin eroon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sivustahuutaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle.

Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
Pitäisi.

Kuva
Älä osoittele

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:Mutta kieltämättä merkittävä havainto, että Suomen poliitikassa on selvä tilaus kehonrakentajalle. Halmeen tehtyä exit onlyn paikan otti Kike.

Pitäisikö vaalikonekysymyksiin laittaa jatkossa myös penkkitulos?
Joo. Kike tasapainottaa tilannetta. Nythän nämä voimapoliitikot ovat olleet meillä vähän nolosti tuontitavaraa ja ulkomaalaisvahvistuksia:

Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onneksi Asell ei jatka kuten ei Tiura. Pave oli karmea pettymys, taktiikka oli huono. No seuraavalla kerralla sitten taas jalasmökistä käsin liikkeelle.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Dave »

So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Miedon ohittaminen sekunnin sadasosalla ei ole vielä kovin vakuuttava saavutus :)
So Hard

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Onneksi Asell ei jatka kuten ei Tiura. Pave oli karmea pettymys, taktiikka oli huono. No seuraavalla kerralla sitten taas jalasmökistä käsin liikkeelle.
Pave pistää kaikki paukut pressanvaaliin. Vain etelän media voi estää Paven nousun diktaattoriksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.
Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voiko joku rehellisesti sanoa, että Kike olisi jotenkin erityisesti sen pahempi tollo kuin vaikka tipahtanut Juha Mieto?
Oon nyt hetken aikaa lueskellut Kiken blogia. Mä TODELLA haluaisin tietää kuka sitä on äänestänyt.
Yli 13 000 turkulaista. Koskaan ei pidä aliarvioida vaalikarjan typeryyttä. Mieto on kyllä ainakin yhtä paha, siitä olen SH:n kanssa samaa mieltä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paven nousun diktaattoriksi estää eräs puoliautomaattikivääri..

Nautitaan tästä, keskustan täydellinen nöyryytys oli täydellinen nöyryytys, paitsi että äänestysalueet on jaettu niin juonisti että saivat vielä 35 paikkaa? Mikä on vääryys, sillä oikeasti prosenttiosuuden mukaan heidän olisi pitänyt saada vain korkeintaan 32 paikkaa?
Mikään ei riitä minulle ei edes veret pysäyttävä tappio Keskustan..

SDP hävisi kuulema 1200 äänellä enemmistön eduskunnassa kokoomukselle..

No voivoi..

Stevaritkin sai oman edustajan etuskuntaan.. Jee jee..

Vihreät arvot niistettiin, mutta kaikkea ei voi saada, sekä ulkomaalaiskriittisyyttä että ulkomaalais...

Olisin juonut oluen persujen kunniaksi mutta kun kurkku on edelleen kipeä..
Viimeksi muokannut Niba, 18.04.2011 12:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päästin äsken ison jytkyn ja harmittelen etten vissiin ole saamassa huomenna vapaata, koska meillä ei ole enää duunareita, ei pidetä vapaita tai kesälomia.

Noh, kaipa sitä selviää vähemmälläkin kaltsulla mestaruusjuhlista 8)
Ainiinjoo, kävin äsken lippupalvelun sivuilla ja kokeilin matsiin lippua ja sitten näytti että 2 lippua löytyis.. meinasi leuka tipahtaa lattiaan, mutta sitten huomasin ruudun sivusta että olin klikannut vahingossa Duran Duranin keikkaa :D
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Onneksi Asell ei jatka kuten ei Tiura. Pave oli karmea pettymys, taktiikka oli huono. No seuraavalla kerralla sitten taas jalasmökistä käsin liikkeelle.
Pave pistää kaikki paukut pressanvaaliin. Vain etelän media voi estää Paven nousun diktaattoriksi.
Pavesta voi tuossa välissä tulla ministeri seuraavaan hallitukseen. Ulkoministerin pesti jäi viimeeksi kesken.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ritvan vaaliagendahan oli muistaakseni kuin punttiohjelma konsanaan. Kansa liikkumaan, terveys kohenee, samalla kuin itsestään maamme talousindeksit nousevat.
Tuossa onkin ihan saatanan vahva korrelaatio. Alkoholin ja läskin kustannukset yhteiskunnalle on varmaan jotain 20 miljardia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantain WTF

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja siellä kuntapuolella sitä pöhöä aiheuttaa eniten erikoissairaanhoito ja juurikin alkoholijohdannaisten sairauksien(ok, kaikkien syövät ei todellakaan johdu viinasta, mutta suuri osa silti) sikakallis hoito.

Totuuden siemen siis tässäkin ;)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin