IFK-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihana auringonpaiste heti aamusta! Ohjelmassa CS5-koulutusta kymppikerroksessa, iltapäivästä vapaaehtoisjuttuja ja illalla hyvä treeni. Life is good.

ps. :h: HIFK :h:
Viimeksi muokannut Vesper, 19.04.2011 7:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ No helevata, tulimme melkein yhtäaikaa. Kyllä vanhakin vielä osaa. ;)
Mä tulin kahdesti minuutin sisään. Mieti sitä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mies meni tänään ekaa päivää töihin :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NYT TULI ISO JYTKY!

IFK :h:

Suomen Mestarit 2011-paita päällä on kiva tehdä töitä :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensvuonna sitten divariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ensvuonna sitten divariin.
Uskon kyllä bluussista parempaa.
Tapparaa taisi tarkoittaa, kun on sen jengikin :wink:
küllküll

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kahden päivän ruiskupaskomisen jälkeen elämä alkaa voittaa. Vanhin poika on jo onneksi terve, mutta vaimo jäi naama valkoisena kotisohvalle ruikkopaskova pikkumies kainalossaan. Kakkajutut on nyt kovasti ajankohtaisia meidän latrinessa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mies meni tänään ekaa päivää töihin :]
Katsos mokomaa :]

Onnea IFK!

Siinäpäs ne hymyn aiheet olikin.. perse.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kevättä -80 en oikein muista, vaikka kuulemma isän kanssa hallissa aika lailla istuinkin. Sen sijaan keväät -83 ja -98 ovat lämpiminä muistissa ratkaisumaaleja myöten. Näihin verrattuna tämä ei tunnu niin vavahduttavalta. Luulen, että ainakin osasyynä on se, että ratkaisupelit eivät enää tule ilmaiskanavilta. Näin sellaista koko kansaa liikuttavaa jääkiekkospektaakkelia ei pääse syntymään. Lätkä jää asianharrastajien kuriositeetiksi. Voi kapitalismia, joka vie meiltä kollektiiviset elämykset.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
küllküll

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Jaa että ei kannata yskiä ettei tule rekyyliä? :)
Näinkin. Esikoinen todisti eilen mallioppimisen voiman. Kävelee yhtäkkiä eteeni, katsoa nakottaa silmiin, sanoo "katso isi, tässä on se persus" ja kas, täysikuu :perse:

Ilmeisesti päivähoidossa pari vuotta vanhemmat pojat ovat olleet vauhdissa. Oli muuten vaikea torua toista, kun itseä nauratti ihan vitusti :D
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Lolita kirjoitti:Mies meni tänään ekaa päivää töihin :]
Upeeta, onnittelut!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:Voi kapitalismia, joka vie meiltä kollektiiviset elämykset.
Tämä.

Formulat ja lätkä ovat muuttuneet nollajutuiksi minulle, koska ne eivät ole maksullisena viihteenä minulle riittävän rahanarvoisia että investoisin niihin emootiota, aikaa tai rahaa. Aikaisemmin ne olivat kollektiivisia hallusinaatioita siitä, että teimme tai saavutimme yhdessä jotain.

Noh. Onneksi on vielä vaalit.

Tosin eiköhän joku ekonomi ole jo miettimässä, miten vaaleja voisi tuotteistaa ja kaupallistaa. Esimerkiksi KokkariTV, josta saisi maksukortin avulla seurata vaaliturneeta livenä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Voi kapitalismia, joka vie meiltä kollektiiviset elämykset.
Tämä.

Formulat ja lätkä ovat muuttuneet nollajutuiksi minulle, koska ne eivät ole maksullisena viihteenä minulle riittävän rahanarvoisia että investoisin niihin emootiota, aikaa tai rahaa. Aikaisemmin ne olivat kollektiivisia hallusinaatioita siitä, että teimme tai saavutimme yhdessä jotain.
Mukava, että joku sentään ymmärtää! Työpaikan kahvipöydässä tuskailuni tästä(kään) aiheesta ei ole saanut ansaitsemaansa myötäelämistä. Olen aina pitänyt urpoina näitä autisteja, jotka ihmettelevät kykyäni innostua vaikkapa fudiksen MM-kisoista, koska "siellä vain isot miehet juoksevat pallon perässä 90 minuuttia". Näiltä puupäiltä jää asian merkityskenttä ja kollektiivinen taso kokonaan ymmärtämättä. Sen sijaan olen Huiman kanssa samaa mieltä siitä, että esimerkiksi formuloista ja osin SM-sarjan lätkästä vastaava latistus alkaa olla osuva, mainituista syistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Tähän päivään sopii hyvin Daven sanat: The deepest Blues are black. Ei tullut kannua missään lajissa :(
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:Tähän päivään sopii hyvin Daven sanat: The deepest Blues are black. Ei tullut kannua missään lajissa :(
Jaa kenen?
CeDell Davis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Tähän päivään sopii hyvin Daven sanat: The deepest Blues are black. Ei tullut kannua missään lajissa :(
Jaa kenen?
Itsekäs paska! Enhän mä susta puhunut, vaan The Davesta!
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Tähän päivään sopii hyvin Daven sanat: The deepest Blues are black. Ei tullut kannua missään lajissa :(
Jaa kenen?
Itsekäs paska! Enhän mä susta puhunut, vaan The Davesta!
Ei oo muita Daveja kuin Dave!!1
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olen aina pitänyt urpoina näitä autisteja, jotka ihmettelevät kykyäni innostua vaikkapa fudiksen MM-kisoista, koska "siellä vain isot miehet juoksevat pallon perässä 90 minuuttia".
Ichme juttuja teillä kahvipöydässä. Toteat vaan, että "te poijjaat taidatte olla homoja" ja se on sillä kuitattu.
Tähän nyt vissiin sisältyy sellainen sukupuolioletus, joka ei oikein toteudu työyhteisössäni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Jaa kenen?
Itsekäs paska! Enhän mä susta puhunut, vaan The Davesta!
Ei oo muita Daveja kuin Dave!!1
Sä nyt olet vain potilaiden kustannuksella interwebissä seilaava wannabe West Endiläinen. Dave on jumala.
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olen aina pitänyt urpoina näitä autisteja, jotka ihmettelevät kykyäni innostua vaikkapa fudiksen MM-kisoista, koska "siellä vain isot miehet juoksevat pallon perässä 90 minuuttia".
Ichme juttuja teillä kahvipöydässä. Toteat vaan, että "te poijjaat taidatte olla homoja" ja se on sillä kuitattu.
Tähän nyt vissiin sisältyy sellainen sukupuolioletus, joka ei oikein toteudu työyhteisössäni.
Oletko töissä Sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvoyksikössä?

http://www.stm.fi/yhteystiedot/tulosyks ... _id=255078
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Oletko töissä Sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvoyksikössä?
Kirjastossa? Terveyskeskuksessa? Sosiaalitoimistossa? ISSllä?
Sitten viime näkemän STM:n tasa-arvoyksikköön on näköjään palkattu yksi mies, sivutoimiseksi sihteeriksi :twisted:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Oletko töissä Sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvoyksikössä?
Kirjastossa? Terveyskeskuksessa? Sosiaalitoimistossa? ISSllä?
Sitten viime näkemän STM:n tasa-arvoyksikköön on näköjään palkattu yksi mies, sivutoimiseksi sihteeriksi :twisted:
No, ei tämä oikeasti ole juuri lainkaan naisvaltainen yhteisö. Pidin vain perttioletuksia niin perttioletuksina, että teki mieli mussuttaa vastaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tässä piristyy, kun lämpö ja valo lisääntyvät. Kondomi onkin turha keksintö. :väliprööt: Tyttö nukkuu ja mietin huoltaisiko pyörän, korjaisko auton pikkuvian, laajentaisiko takapihan terdelaudoitusta, vetäiskö tumppuun vai mitä ihmettä? Eikö Blunttis sponssannut runkit? ...se sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:korjaisko auton pikkuvian
:shock:

Onx susta tullu ihan äijä? Vai tarkoititko imurointia?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:korjaisko auton pikkuvian
:shock:

Onx susta tullu ihan äijä? Vai tarkoititko imurointia?
Joku vittu siellä etupyörrässä rahisee ja kinnaa ääriasennossa. Muija huomauttanut siitä turhan usein. On kai pakko edes vilkaista. Tässä vaiheessa on helppoa olla optimisti ja ajatella, että joku pikkuvika kyseessä, ehkä joku jääkökkö talven jäljiltä. Voi vittu...kai se olis sulanut, ehkä :?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin