IFK-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pidin vain perttioletuksia niin perttioletuksina, että teki mieli mussuttaa vastaan.
Tiedän jo mistä sinä pidät. :)
Guumaa energyy! :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pidin vain perttioletuksia niin perttioletuksina, että teki mieli mussuttaa vastaan.
Tiedän jo mistä sinä pidät. :)
Ostakaa jo se hotelli!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:korjaisko auton pikkuvian
:shock:

Onx susta tullu ihan äijä? Vai tarkoititko imurointia?
Joku vittu siellä etupyörrässä rahisee ja kinnaa ääriasennossa.
Po. etupenkillä?
Dave

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Viikonloppuna voisi laittaa Grillin tulille:

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo
CeDell Davis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joku vittu siellä etupyörrässä rahisee ja kinnaa ääriasennossa. Muija huomauttanut siitä turhan usein.
Taidat hoonata väärää vittua. Oikean hoonaaminen vie rahinat ja kinnaamiset mennessään, ja jättää vain tyytyväisen hymyn kasvoille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Viikonloppuna voisi laittaa Grillin tulille:

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo
Voisi vaikka siivota parvekkeen tuota ajatellen niin vai sitten naapurin kiuskasi istua munasiltaan (vatsamakkarat peittona) auringossa ja nauttia kylmää olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pidin vain perttioletuksia niin perttioletuksina, että teki mieli mussuttaa vastaan.
Tiedän jo mistä sinä pidät. :)
Guumaa energyy! :)
Tsöp, tsöp!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässä vaiheessa on helppoa olla optimisti ja ajatella, että joku pikkuvika kyseessä, ehkä joku jääkökkö talven jäljiltä. Voi vittu...kai se olis sulanut, ehkä :?
Tai koiranluu poikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Tai rengas osuu muovisen lokariin, joskus (varsinkin talverenkailla) näin käy kun on ajettu muovinen lisälokari kiinni esim hankeen. Siitä pääsee ylkeensä muovista lokaria säätämällä kiinnikkeitä löystäen ja kiristäen tjsp.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jumalialauta! Nyt löyty sellainen säksätys, että wanhallakin heilahti puoliheijari ensimmäisestä neljästä tahdista!

MSTRKRFT - Beards Again

Promokuvista päätellen Jason Voorhees on alkanut vääntää skittaelektroa :D

Kuva
Dumis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nakit keitetty kattilassa, kohta paitaa taas niskaan ja kohti Nordiksen parkkista jolla pidetään IFK:n MESTARUUSJUHLAT :hep: :ohyeah: :hep:
Manaaja

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joku vittu siellä etupyörrässä rahisee ja kinnaa ääriasennossa. Muija huomauttanut siitä turhan usein. On kai pakko edes vilkaista. Tässä vaiheessa on helppoa olla optimisti ja ajatella, että joku pikkuvika kyseessä, ehkä joku jääkökkö talven jäljiltä. Voi vittu...kai se olis sulanut, ehkä :?
Napalaakeri. Vai siis tapahtuuko rahinakin ainoastaan ääriasennossa? No, voi se silti olla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:^
Tai rengas osuu muovisen lokariin, joskus (varsinkin talverenkailla) näin käy kun on ajettu muovinen lisälokari kiinni esim hankeen. Siitä pääsee ylkeensä muovista lokaria säätämällä kiinnikkeitä löystäen ja kiristäen tjsp.
Tämä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Vai siis tapahtuuko rahinakin ainoastaan ääriasennossa? No, voi se silti olla.
Vain aivan ääriasennossa. Osuu muovisuojukseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Irtokarkkiöveri :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Päivät pitenee. Johtuisikin vain kallistuskulmasta suhteessa aurinkoon, mutta mentyäni puoli kolmen maissa kouluprokkiksen valmistumisen kunniaksi pehkuihin ja herättyäni seiskalta fillaroimaan peräkylille vain polkeakseni seitsemän tuntia myöhemmin salinsaunasapuskan kautta takaisin kotiin, tunnen oloni jossain määrin väsyneeksi. Onneksi koulunkäynti jatkuu vasta vapun jälkeen, nyt on hyvää aikaa ottaa vähän iisimmin - eli lähinnä opiskella. Sitä ennen tosin pari päivää töitä ja pari päivää viinaa. Tänään menen nukkumaan ajoissa, ehkä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voi helkutti mikä päivä. Illalla "nukkumaan", tosin unesta ei tietoakaan. Strepsilsiä, särkylääkettä, huppari ja fleecehousut päälle, nukkuma-asennon hienosääntö lähes istuma-asentoon ja uusi yritys. Muutama tunti huonolaatuista unta väliin ja aamulla umpeen rähmineen silmän aukiliottaminen. Pariksi tunniksi junaan istumaan, kahden tunnin luento olemattomalla äänellä (onneksi oli mikki käytössä!) ja takaisin junaan istumaan.

Huomenna ehkä aion joustaa korvaamattomuuteni harhasta sen verran, että teen töitä kotona. Hitto mikä olo. Mutta ei ole kuumetta, joten silloinhan ei ole oikeasti kipeä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Parantumishali :h:

Nuori juippi sylkäs Itiksessä vahingossa mun päälle. Sanoin että hei, sylkäsit mun päälle. Tyyppi häkelty, mumis jotain "jooo". Sanoin, että anteeksipyyntö olisi kiva. Se pyysi anteeksi ja oli kovin nolo, arvatenkin. Sanoin et ok, tiedän ettet tehnyt sitä tahallasi, mutta tsekkaa selusta ennen seuraavaa kertaa, oukheeei?

Olin ihan fiilareissa, toivottavasti tyyppi osas arvostaa sitä etten kiljunut falsetissa ja lyönyt käsilaukulla päähän/munille. Mulla oli tweedtakki ja Eccon nauhalliset kävelykengät, saksalaista taidelesbomallia. Tapahtuman tätipisteet: very high. Respect my authority. Ottaiskohan Mara A. mut konsulttiavuksi joku kerta? :hep:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vähän jänskätti millaista majavaa linkin takana on tarjolla, mutta oikeastaan ihan mukavaltahan tuo vaikutti. Ohjaajankin perusteella.

http://video.fi.msn.com/watch/video/maj ... fr2n?from=
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Aloitanko perkaamisen parin viikon läjästä vielä paaluttamattomia Kauppalehtiä vai jatkanko hyväksi havaitulla kansantaloustieteellä, kentieskö kovin alkuvaiheeseen jääneellä psykologian raamatulla vai taantuisinko silkkaa hedonistisuuttani Ellroyn "Mustaan Dahliaan"? Arvopaperi-lehden taidan jättää samaan tilaan muiden arvopapereideni kanssa, eli WC:hen. Kirjastosta pitäisi noukkia varaamani Warren Buffettin opus sekä taas yksi tähtitiedettä käsittelevä pumaska. Heikkona hetkenäni tilasin myös "Kemiaa insinööreille(!)"-kirjan (huutomerkin lisäsin itse), ei hyvää päivää. Onpahan jotain tekemistä ensi viikon vapaailtoina.
küllküll

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Paras konsti toipua parin päivän paskataudista on syödä perhepitsa ekstrafyllingeillä. Saapi suolot ja nesteet kerralla tasapainoon *burrrp*

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikähän hemmetin fiksaatio iskenyt paikkojen järjestelyyn ja siivoiluun? Onneksi on hitaanlaista tämä tekeminen ettei rasitu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olen ihastunut puhelinluettelon karttaan. Löysin itselleni tulevan asuinpaikankin, Raiskio. Läheltä löytyy Murhasaari ja Viinavuori.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä oon nyt ottanu vähän sen asenteen, että palauttelen työt kun palauttelen. Takaisinmaksuun menee tuet parilta kuulta kuitenkin, ehkä toukokuulta saisin jopa fiksusti peruttua. Jotenki ollu paljon rennompaa(no shit..), kun aattelen että itse päätän milloin palautan, ei se ny pitäis olla niin justiinsa ;) Ja jos puoli vuotta aikaa "täydentää" keskeneräistä, jo loppunutta kurssia, eihän tässä oo hätäpäevää. Katotaan kostautuuko tää jossain vaiheessa, mutta so not ;)

Sinänsä opintojen päämäärä on selkiytynyt tosi paljon parissa kuukaudessa, ja hyviä vaihtoehtoja on muutama, joista ainakin toinen toteutuu satavarmasti. Tää on just sitä nyt, mikä on ollu vähän hakusessa jo pitkään. Tykkään.

---

Eiku, luulin kommentoivani opiskeluketjuun, ja sitten tajusin että väärä ketju, mutta sehän olikin sikis joka tänne tunki opintojuttujaan ;) Not my bad!11
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: IFK-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Että tuntuu taas kivalle olla kotona. Ei olutta eikä jääkiekkoa nyt vähään aikaan... Tosin ens viikollahan kait mömmöt alkaa :wink:

Haistelin hiukan fanikulttuuria hc-fanien keskuudessa tänään, tuskinpa musta ikinä semmoista saa, mutta ei tää fanitus ainakaan vähene 8)
Vastaa Viestiin