Perussuomalainen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Vielä yksi yön ja pääsee yllättän miehen! :h: Vanha työkaverinsa (jonka kanssa kierrellyt noita keikkoja), meidän yhteinen hyvä ystävä ja liput Infected Mushroomin keikalle. Ei muuta tarvita et saa hymyn miehen naamalle... Tietää sen verran, et Hesaan mennään huomenna, tälle hyvälle ystävälle käymään... Ja mun on pakko saada unta ensi yönä, maailman huonoin nukahtaja on kieriny jo kolmena iltana sen vähintään pari tuntia sängyssä ennen nukahtamista, koska heittelee sisäisesti kärrynpyöriä kun miettii iloisen yllätyksen antamista ja toisen ilmettä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Se on ihan paras fiilis kun saa yllättää toisen mieleisellä "lahjalla" :] Ainut on vaan että olo on kuin jouluna, jolloin esim. mä en meinaa pysyä housuissani :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koira sai hienon punaisen ilmapallon ajanvietteeksi, kun halusin sen pois häärimästä mun pinjatan valmistuksen ääreltä. Kuten arvata saattaa, pallo hajosi melko nopeaan pienen russelin käsittelyssä. Oletin koiran jatkavan puuhastelujaan ja hääräämistään kuten normaalisti, mutta nyt se istuu selvästi synkeän näköisenä tuossa jaloissa. Taitaa harmittaa hajonnut pallo.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Sepä siinä, vaikea selittää toiselle miksi ei ole saanut nukuttua, ku on ite niin innoissaan... :-D Ja tässä ollut vielä hauskoja käytännönjärjestelyitä mm. tatska-ajan siirtelyä yms ku keksin pikaistuksissa huonon tekosyyn lähteä Hesaan ("voidaan käydä vaikka Varustelekassa samalla") ja sinne ei kerettäis jos mies menis ottaan kuvaa. Onneksi taiteilija tuttu, ja sovittiin, et se soittelee miehen kanssa ja siirtää taiteilua myöhemmäksi viikonloppua...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, onpa taas kova säätö päällä. Ei ihmekään että välillä väsyttää kun taas buukkasin päästäisenkin täyteen kaikkea menoa. Tätä menoa se haudassa lepäily voi olla ennenaikaista :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa ottamaan jokseenkin päähän tämä kun yrittää keksiä itselleen jotain harrastusta niin aina tulee vastaan jokin juttu, joka pakottaa luopumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Alkaa ottamaan jokseenkin päähän tämä kun yrittää keksiä itselleen jotain harrastusta niin aina tulee vastaan jokin juttu, joka pakottaa luopumaan.
Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tarttisin jonkun harrastuksen...miks ratsastustalleilla ei oo lapsiparkkia? (joo, on mul kavereita mut en poikaa anna ku kolmelle hoitoon)

Pääsis ees leffaan. Huoh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Työperäinen vitutus loppui just! :] Tai no, se yks tietty vitutus jatkunee, mutta päivän pelasti juuri saapunut sähköposti. Oon RAUTAA!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Etätöitä tehden vielä puolisen tuntia. Aamulla töihin tuntia normaalia aikaisemmin, että ehtii tekemään pöydän tyhjäksi ennen viikon lomaa. Ennen vappua onkin vain sitten 1 työpäivä, joka lie aika vauhdikas.
Duunihakemus palautui tunti sitten 'kiitos jne'. Laitoin hyvin asiallisen kyssärin takaisin päin, toivottavasti vastaavat. Toisaalta.. tuskin olisin tuota duunia kolmea vuotta pidempään katsellut ja sitten oli ajatus että toiseen putiikkiin töihin lisääntyneen kokemuksen myötä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perussuomalainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Seuraa laskutehtävä, joka vaatii bistromatematiikan tuntemusta:

Lähikaupassa (Sellon cittari) oli myynnissä 18kg lihapullapakkauksia. B on tunnetusti suuriruokainen, mutta on laihiksella. Tosin tahdonvoima on heikko jos kaapissa on naposteltavaa. Lihapullat eivät vaadi lisukkeita, mutta chilinen soosi olisi kiva.

Kuinka monta päivää kestäisi B:ltä syödä ko. paketti tyhjäksi?
Kaksi?

Eilen töitten jälkeen työporukan ltaolut..
2Bushmills black, 1xGlenronach 12v, Guinness, Koffin porttteri, koffin III, voikko noin vähästä tulla päihinsä? Juo me 1,5tunnissa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin