Torjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Enää pari tuntia... :wink:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paluuta eiliseen:
Vesper kirjoitti: B lukee "lihapullien" tuoteselosteen niin johan loppuu niidenkin napostelu.
Vilaisin nyt tuon tuoteselosteen, eikä se aiheuttanut minkäänlaista vastustusta.

Lihapitoisuus 70%.

Raaka-aineina naudanliha, vesi, raaka- ja paistettu sipuli, maissijokin, porkkanajokin, aromivahvenne joka ei muistaakseni ollut natriumglutamaatti.

Muisti ei noin pitkälle riitä.

Olisin ostanut jos olisi ollut auto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kävin ostamassa kaljaa ja blandista. Ajattelin juhlistaa paskaajauhamatonta toteutustani hyppäämällä kirjan kanssa sänGyyn. Pelimiehen veto.

Tänään käytiin kersojen kanssa pääsiäiskirkossa. Mua jostain syystä hikoilutti koko reissun ajan. Mieleeni tuli sanonta "hikoilla kuin (mies)huora kirkossa" ja se sai mut hymyilemään kuin lapsi ristiinpujotetulle Jeesus-lapselle. Ehkä mä juon sittenkin yhden kaljan.

Huomenna Tampereelle, jossa seura on parasta mitä mies voi sietää housut jalassa. Tai no, ollaan me pari kertaa laulettu karaåkea duettona huomattavan housurajoitteisinakin. Ei olla molempin kiireiden takia näkemään melkein vuoteen, joten tiedossa ahkeraa paskanjauhantaa ja erilaisten alkoholijuomien makutestejä. Meiniki noissa kinkereissä yltyy vain monesti ylikierroksille, ne harvat vuorokauden tunnit, joina kaverini ei ole sammuneena, hän huutaa ja paukuttaa rumpuja/pianoa/stereoita/megafonia kuin huomista ja erityisesti eilistä ei olisi. Jos oma "unirytmini" ei osu samaan synkkaan, aiheuttaa unen ja viinan määrän negatiivinen korrelaatio toisinaan ennalta-arvaamatonta häiriökäyttäymistä, kuten Pinotex-purkkiin tallomista tai paikkojen tahatonta remppaamista. Onneksi olen jo vanhempi ja fiksumpi herrasmies, joten tuollainen toiminta on lopullisesti taaksejäänyttä elämää... :vihelt:


Mä en vaan pääse millään yli tästä pätkästä, sori:

AngryBird

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bruce Willisika kirjoitti:kaljaa ja blandista
Ota raakana vaan. Ei se kalja blandaamalla parane.
Bruce Willisika

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

AngryBird kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:kaljaa ja blandista
Ota raakana vaan. Ei se kalja blandaamalla parane.
En uskalla, voipi tulla muuten humalaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bruce Willisika kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:kaljaa ja blandista
Ota raakana vaan. Ei se kalja blandaamalla parane.
En uskalla, voipi tulla muuten humalaan.
Nysvä, Nössö, Nööli, Nynny..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnistui täydellisesti! Jos joku kitinäläinen sattuu oleen täällä, ni mä oon se, joka ei kuulu joukkoon... .Mut hauskaa on!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin