Tähän kaikki pääsiäistoivomukset, mulkku- ja tiputoiveet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tähän kaikki pääsiäistoivomukset, mulkku- ja tiputoiveet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi ilon kevättä. Se valoisuudessaan on meille suonut taas pääsiäisen ajan mulkkuineen ja ruohoineen ja tipuineen.

Olen perustanut ihan itse tämän ketjun, johon kaikki saavat toivottaa toisilleen ja tutuille ja tuntemattomille Hyvää Pääsiäistä ja toivoa läheisilleen hyvää nyt lähinnä. Kuunaan emme ole tällaista erikoisketjua saaneetkaan. Saattaa olla, että tämä on liian uusi systeemi tunnetusti vanhakantaisille republikaani-kitisijöillemme!!

Mutta asiatonta ei saa panna.

Esimerkkinä asiattomuudesta voisi olla että isäntä pani pöytään muutamassa minuutissa kovettuneita mulkkuja ja tipuset niiden ympärille. Sitten syötiin jälkeenpäin paskhaa.

Tällaista törkyä emme me sivistyneet juhlijat pane. tai sanotaan emme kirjoita. Johan siitä manatuksi joutuisi. Varokaa, ettei kuvan noita vie teitä pesäänsä! Minä muuten en varoisi ollenkaan, siksi sanon teille, että varokaa, että pääsisin itse!

Kuva

Mutta minä aloitan sophistikoidusti:

Kaikille HYVÄÄ ja armollista Pääsiäistäistä Stadinarskalta! Muistakaa käydä kirkossa myös kuuntelemassa musaa ja pappeja. Älkää pilkkikö, teitä tarkkaillaan! :)


Toivoo ystävämme

© STADINARSKA
joka toivoisi myös pääsiäisterveisiä joiltain teiltä... (olen kalastelija, elän rakkaudella)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tähän kaikki pääsiäistoivomukset, mulkku- ja tiputoiveet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kaikki taitavat olla päästäisenvietossa. Niin minäkin. Otan jopa punaviiniä ja herkkuja ja tunnelmaa!

Jotenkin outo fiilis mulla aina näin pääsiäisenä. Jotain ihmettä siinä on, mut ikinä en tiedä mitä. Jotain lievää levottomuutta. En osaa selittää, mutta se levottomuus on ikäänkuin miellyttävää.

Stadinarskan sanomissa on Daven juttu. Pitäisi keksiä joku vastaava vitsi tälle herralle, hehheh.

Mitä te muuten luulette, onko Sleazoid sama kuin Manala? Minä olin ihan 99% varma ja olen oikeastaan vieläkin. Mutta en uskaltaisi henkeäni vetoa lyödä. Kertokaa ja todistakaa miten asia on!

Minä lähden nyt hiukan tunnelmoimaan!

Toivoo ystävämme

© STADINARSKA
joka toivoisi myös pääsiäisterveisiä joiltain teiltä... (olen kalastelija, elän rakkaudella)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähän kaikki pääsiäistoivomukset, mulkku- ja tiputoiveet

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: onko Sleazoid sama kuin Manala? Minä olin ihan 99% varma ja olen oikeastaan vieläkin. Mutta en uskaltaisi henkeäni vetoa lyödä. Kertokaa ja todistakaa miten asia on!

ystävämme

STADINARSKA joka toivoisi myös pääsiäisterveisiä joiltain teiltä... (olen kalastelija, elän rakkaudella)
Kysymykseen: en tiedä. En välitä.

Hyvää Pääsiäistä kaikille. :h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tähän kaikki pääsiäistoivomukset, mulkku- ja tiputoiveet

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: onko Sleazoid sama kuin Manala? Minä olin ihan 99% varma ja olen oikeastaan vieläkin. Mutta en uskaltaisi henkeäni vetoa lyödä. Kertokaa ja todistakaa miten asia on!

ystävämme

STADINARSKA joka toivoisi myös pääsiäisterveisiä joiltain teiltä... (olen kalastelija, elän rakkaudella)
Kysymykseen: en tiedä. En välitä.

Hyvää Pääsiäistä kaikille. :h:
Hyvä Home!

Kiitos vastauksesta, joka oli selkeäpiirteisyydessään huippua.

Hyvää Pääsiäispyhöööö myös sulle.

Minulla on runo:

Muista röpöttää maltillisesti, silloin hyvä olo kauemmin kesti, ja säilyy kengässä paremmin lesti ja onnistuu alkometritesti ja ei tule kotiaresti, vaimokkeelta, jolta putoaisi miestään kohtaat pinnat, ja alkaa tulla suhteelle kovat hinnat ja miestä alkaa kiinnostaa torilla yhtäkkiä enemmän vastaantulevien tyttöjen... siis kulttuuritausta ja opiskelumahdollisuudet yms. asiat tietysti. :D

Oliko hyvä ? Ihan oli eks temppporee.

Värijohtajanne Pastellinen Hifkinkannattaja iäisesti Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin