TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko arki taas tervetullut?

Kyllä
2
22%
Ei
5
56%
Ihan yhdentekevää, emmä osaa sanoo...
2
22%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Status on se, miksi sen teet. Tärkeintä on luopua vyölaukusta ja salihousuista.
Kun kerran noin sanot niin taidan ostaa sen vyölaukun. Salihousut ostinkin jo jonkin aikaa sitten, mutta en ole saanut itsestäni vielä lyhentämään lahkeita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Hirmumyrskyasteikolla 1-5 tämä duunipäivä on ollut F4.5
Kiitokset vaan ISP:lle joka tunaroi taas oikein ruhtinaallisesti kyykyttäen koko firman nettiliikenteen :evil: :evil:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki ja myös muut!

Noniin. Nyt pääsee ystävänne Arskis Narskis taas ohjaimiin. Hassua tulla taas aamun jälkeen ja tämä onkin omistamani ketju tämä viikonpäiväketju ja vilkaisin mitä te olette jutelleet ja ihan mukavaa ja sopuisaa. Joku oli kärttyisä aamusta ja joku oli lomalla ja ihmetteli miksi pitää olla arjessa.

Mukavaa. Mukava, että olette ajatelleet arkiasiaa.

Mitäs sitten pitäisi tehdä. Kiittää kai kaikkia aktiivisuudesta. AINIIN NIPA peeveli. Mitä se oikein meinaa. Olen luullut, että hän on tukijani, mutta onko hän jotenkin vihainen minulle. Outoa asiatonta homotuskielenkäyttöä! Siistipä suutasi Nipanen Nipa tai muuten saatan tulla vihaiseksi!

Noniin, älkää te muut välittäkö tällaisesta.

Minä taidan lopettaa nyt! Ajatelkaa kaikki, minä aika hyvin onnistuin tiivistämään! Antakaa mulle kannustus!

Mutta kuka minä ketjun tämänpäivän johtaja ja postauksen kirjoittaja olen. No taisitte minut tunnistaa, olen nimittäin...

PASTELLINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kaipa ne suvinakit pitää vaihdattaa samalla kun myllytän ja vahautan skodillacin. Ens viikolla pitäs sit olla ihan ihkun uudennäköinen skodillac.

edit: vaha tietty guumaa ja sisäpesu luonnollisesti mesenaattiin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä kotiuduttu. Selkä entistä vetreämpänä Stihl-'kahvakuulilla' pöristeltyäni. Sit vielä vähän sähkötöitä ja muuta remppahommaa. Jostain syystä nukutti hyvin.
Pari päivää lomaa jäljellä. Tiedossa piha- ja puutarhatöitä. Ja noin 30 metriä rännikourujen putsausta. Ja kesärenkaiden vaihto.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI ,ARKI on saapunut, olitko valmis?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi ihan kiva jos selässä olisi tunto, luulin hanan jääneen tippumaan jonnekkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin