Veteraanien keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään on veteraanipäivä!
Muistakee heitä.

Eka tpk.
küllküll

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Olipas ihana nukkua yönsä, niin ettei tarvinnut pitää puhelinta päällä..
Askartelin eilen pojalle polkupyörään työntötangon ja apupyörät. Ei se vielä ihan kauhean innostunut fillaristaan ole. Lähinnä opeteltiin ohjaamista ja eteenpäin katsomista. Kaippa ne jalat saadaan jossain välissä mukaan. Tuntuu että esikoisella kehitys menee verbaalinen puoli motorisen edellä. Päästelee jo pitkiä lauseita ja aika abstraktejakin juttuja.
Dumis

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Havaitsin laskutuksen ja raportoinnin välillä pienen epäkohdan ja ilmoitin asiasta kaikille, kohta syttyy maailmojen sota jonka syyllinen olen minä.
Ja mulle kun on ihan sama miten asiat tehdään, kunhan tehtäis samalla tavalla. Oon saanut aikaisemminkin kiitosta näistä huomautteluista :twisted:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Yleinen kysymys, lähinnä Davelle kohdistettu, mut saa toki muutkin vastata. Eli mikä on matalan verenpaineen ja korkean lepopulssin yhteys? Mulla siis normaalia alhaisempi verenpaine, ja aina välillä kun laskee mun normaalista, lepopulssi tuntuu korkeammalta. Onko tässä siis joku sydän lyö nopeammin jotta veri kiertäisi paremmin kun verenpaine alhaalla-tyyppinen yhteys?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Paluu arkeen. Lepoahan tää on muuttamiseen verrattuna, mutta pää ei oo vielä ihan normimoodissa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

saira kirjoitti:Yleinen kysymys, lähinnä Davelle kohdistettu, mut saa toki muutkin vastata. Eli mikä on matalan verenpaineen ja korkean lepopulssin yhteys? Mulla siis normaalia alhaisempi verenpaine, ja aina välillä kun laskee mun normaalista, lepopulssi tuntuu korkeammalta. Onko tässä siis joku sydän lyö nopeammin jotta veri kiertäisi paremmin kun verenpaine alhaalla-tyyppinen yhteys?
Syketason nousu johtunee sympaattisen hermoston aktivoitumisesta, joka puolestaan johtuu siitä, että elimistö pyrkii nostamaan verenpainetta.
Dumis

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Havaitsin laskutuksen ja raportoinnin välillä pienen epäkohdan ja ilmoitin asiasta kaikille, kohta syttyy maailmojen sota jonka syyllinen olen minä.
Ja mulle kun on ihan sama miten asiat tehdään, kunhan tehtäis samalla tavalla. Oon saanut aikaisemminkin kiitosta näistä huomautteluista :twisted:
Tilanne päättyi siihen laskutuksen&dokumentaation esimies ja tuotantopäällikkö "keskustelivat" asian halki ja sitten tuotantopäällikön nappulat olivat isommat.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dave kirjoitti:
saira kirjoitti:Yleinen kysymys, lähinnä Davelle kohdistettu, mut saa toki muutkin vastata. Eli mikä on matalan verenpaineen ja korkean lepopulssin yhteys? Mulla siis normaalia alhaisempi verenpaine, ja aina välillä kun laskee mun normaalista, lepopulssi tuntuu korkeammalta. Onko tässä siis joku sydän lyö nopeammin jotta veri kiertäisi paremmin kun verenpaine alhaalla-tyyppinen yhteys?
Syketason nousu johtunee sympaattisen hermoston aktivoitumisesta, joka puolestaan johtuu siitä, että elimistö pyrkii nostamaan verenpainetta.
HOOO!!!! Mulle on monta kertaa sanottu että onpa korkea pulssi sulla ja olen itsekin sitä ihmetellyt. Sen sijaan verenpaine on matala. Tämä selittää pulssin, kiitos!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Dave kirjoitti:
saira kirjoitti:Yleinen kysymys, lähinnä Davelle kohdistettu, mut saa toki muutkin vastata. Eli mikä on matalan verenpaineen ja korkean lepopulssin yhteys? Mulla siis normaalia alhaisempi verenpaine, ja aina välillä kun laskee mun normaalista, lepopulssi tuntuu korkeammalta. Onko tässä siis joku sydän lyö nopeammin jotta veri kiertäisi paremmin kun verenpaine alhaalla-tyyppinen yhteys?
Syketason nousu johtunee sympaattisen hermoston aktivoitumisesta, joka puolestaan johtuu siitä, että elimistö pyrkii nostamaan verenpainetta.
Kiitos vastauksesta! Mietin, et jotain tällaista yhteyttä varmaan löytyy, mut ajattelin varmistaa fiksummilta... Tää verenpaine on meillä sukuvikana, ja esim kesällä aina kantaa automaattisesti mukanaan vettä, missä suoloja mukana, koska liiallinen hikoilu saa tärinäolon ja huimauksen. Mut korkeaa pulssia oon miettiny oikeastaan vasta nyt, kun mies on huomautellut asiasta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bruce Willisika

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kävin parturissa, ja koska tuntui siltä, ettei raskaan viikonlopun jälkeinen hikoileminen lopu koskaan, päätin antaa lopuille pisaroille vähän vauhtia fillarilenkin muodossa. Keuhkot tuumasivat, notta olet vissiin poltellut tupakkiakin pääsiäisenä...*limakurlköh*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahs. Päivä mennyt ajattelemieni tekemisien kannalta toistaiseksi persiilleen. Heräsin klo 10 jälkeen ja klo 13 aloitin viiden tunnin tirsat.
Nyt lenkille !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ensi puraisu... aaahhh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Ensi puraisu... aaahhh!
Esitän kateuteni.
Dumis

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ensi puraisu... aaahhh!
Esitän kateuteni.
Juokset nyt sinne terdelle!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Aarrgghh! Haluan kiihkeän suhteen (en ole puutteessa, en ollenkaan) :?
Dave

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mirkku kirjoitti:Aarrgghh! Haluan kiihkeän suhteen (en ole puutteessa, en ollenkaan) :?
Harmi, ettet eksynyt johonkin viriilimpään porukkaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Joo. kuollutta näyttää olevan joka puolella :(
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Aarrgghh! Haluan kiihkeän suhteen (en ole puutteessa, en ollenkaan) :?
Harmi, ettet eksynyt johonkin viriilimpään porukkaan.
Dave, perkele, älä feidaa tollai! Nyt dressmannin vaalea khakipylly sheikkaamaan, preppy-hymy naamalle ja heität jotain kaksi- tai puolimielistä läppää. Sano sille esim että "Kaunis ilta tänään, mansikat maistuvat nams. On muuten skorpparin elkeet tällä neidillä että poks ja onhan sulla ihana posliini jeh". Ne tykkää siitä.
Dave

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Aarrgghh! Haluan kiihkeän suhteen (en ole puutteessa, en ollenkaan) :?
Harmi, ettet eksynyt johonkin viriilimpään porukkaan.
Dave, perkele, älä feidaa tollai! Nyt dressmannin vaalea khakipylly sheikkaamaan, preppy-hymy naamalle ja heität jotain kaksi- tai puolimielistä läppää. Sano sille esim että "Kaunis ilta tänään, mansikat maistuvat nams. On muuten skorpparin elkeet tällä neidillä että poks ja onhan sulla ihana posliini jeh". Ne tykkää siitä.
*kirjoittaa muistiin*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minkä ikäisenä ei ole enää sopivaa syödä irtokarkkeja? Ostin eilen 350g, vetäsin juuri hemupussin kevyeksi. Olen kuvitellut, että tosimiehen makuaisti siirtyy viimeistään kolmissakymmenissä tukemaan sikarin ja oluen kaltaisia äijämakuja, makean eri sävyjen tippuessa pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miten ton Anni Sinnemäen äänenpaino voi vaihdella noin radikaalisti? Nyt alan ymmärtää miksi jengi halus kapulan sen suuhun, tuohon on ihan kauheaa. Ekana puhuu normisti ja sitten kun painottaa, niin mörisee kuin minä :shock:
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Tässä on originaali guumaa energyy reilun viiden vuoden takaa:
jouden-za kirjoitti: ...
Ja voisinhan mä muuten tulla mutkutkut te puppelit (siis jotkut) teette kaikkenne ettei Jouskari murmeli ees pääsisi jubaa kenenkään kanssa..hiii ja haa ja huu tästä tuleekin mieleeni se eka krt ku olin miitinkis hah..istuttiin trotylin kanssa päydässä ja kohta siellä oli jo heti muutama namu tekemässä MUHUNMUHUN tuttavuutta vaiks palstalla olikin haukuttu vaiks miks..joten saatanhan mä tulla jotain pikku-narttuu tullakin joskus kiusii..tiiäkkö zilleen et voin oikien tuntea kuinka se pillu hohtaa guumaa enrgyy ja voin vielä tuntea kuin se kiiman tuoksu vahvasti mieltäni kutittaa..voiskohan sitä nussia oikein kunnolla jossain vessassa, zilleen seinää vasten ja lopuksi "ime sitä kyrpää pikku narttu"..orks poks ja naps.

Nautitaan syksyn marjoista, kun niitä vielä on tarjolla, on nams.
Jonain päivänä tätä lauletaan kansalliseepoksessa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin juoksemassa, toimi. Joku huuteli perään peppukommentteja, otin kohteliaisuutena, vaikka "jumalauta mikä perse" voisi toisaalta olla myös moite.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

küllküll kirjoitti:Olipas ihana nukkua yönsä, niin ettei tarvinnut pitää puhelinta päällä..
Askartelin eilen pojalle polkupyörään työntötangon ja apupyörät. Ei se vielä ihan kauhean innostunut fillaristaan ole. Lähinnä opeteltiin ohjaamista ja eteenpäin katsomista. Kaippa ne jalat saadaan jossain välissä mukaan. Tuntuu että esikoisella kehitys menee verbaalinen puoli motorisen edellä. Päästelee jo pitkiä lauseita ja aika abstraktejakin juttuja.
Lapsestasi tullee evidently seuraava "Lassi" eikä kyseessä ole nepalilainen juoma..
Pyyhin Netikettiin..
Bruce Willisika

Re: Veteraanien keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^^Höpsis löpsis! Noi pitää ottaa kohteliaisuuksina, kuten Miehen tulee ottaa kohteliaisuutena "vittu mikä mulkku" yms. päivittäin kuullut kehaisut.

Kamalia yskänkohtauksia. En polta enää koskaan. Enkä juo viinaa. Tai hengitä.
Vastaa Viestiin