Vappuaaton aatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ja jos tuon otsikon oikeinkijroitus meni väärin, niin mua ei kiinnosta, kele.
Viddu tää räkätauti ei lopu ikinä, joskin en oo enää kovin kipiä, juuri yhtään siis.
Kuivin vappu ikinä tulossa, no eipä tuo haittaa, on sitä tullut turhempiakin juhlia dokattua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minne menit? Tänne jäit!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hei mun piti syödä puuroa toimistolla, mut oon unohtanut.
Täytyykin alkaa keittelee.
küllküll

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Rupee oleen takki aika tyhjä näiden ylitöiden, sairastelujen yms kanssa. Kun eilen sain kakarat vihdoin petiin - nuorempi huusi tunnin suoraa huutoa - nukahdin sohvalle istualleni kaukosäädin kädessä. Viikonlopuksi suunniteltu reissu perutaan per heti. Ei vaan jaksa mitään ylimääräistä just nyte.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mä voisin lähtee sun reissulle? Ihan mihin vaan.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja küllküll »

On todellakin.
Snadi on ollut tämän viikon vara-perhepäivähoitopaikassa. Hoidosta kun menee hakemaan, kaikki on ihan ookoo. Kotia päästyä alkaa puolesta tunnista tuntiin kestävä huuto-raivokohtaus jonka aikana mikään ei kelpaa. En keksi tälle muuta selitystä kuin se, että on vihainen äidilleen joka "hylkäsi" hänet päivän ajaksi. Poor dude. Pity me nerves and ears.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tänään tiedossa valtavat synttärikemut, ihq! Aloitan päivän siis kampaajalla, hotelliin tsekkaamisella ja dollareiden vaihdolla.

Onnea myös palstan sankarille, grrrrauh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sviddu! Lomalta paluu ei ollut kiva. Kukaan ei ole koskenut pitkällä kepilläkään mun työjuttuihin ja nyt sitten pitäisi tehdä koko viikon hommat yhdessä päivässä.
Juu! tokitoki tikotiko. prkl.
No hmm, olkoon muiden (lue: esimiesten) murhe.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon Suvisen kanssa ilmeisesti samassa viruksessa, kyseessä viikko kolme. Tosin kurkku ei ollut missään kohtaa erityisen kipeä, mutta niin tulehtunut, että ääni ei kulkenut. Nyt viikko kolme on mennyt jo vähemmällä räällä ja rähmällä, korvat ovat tosin edelleen niin lukossa että puhelimessa tai hälyisessä paikassa saa tsempata jos haluaa pystyä seuraamaan juttukumppanin puhetta.
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perjantaina alkoi mun tauti kurkkukivulla ja sitten eteni räkätaudiksi ja nyt viikon verran räkää on tullut perkeleesti eikä millään näytä helpottavan. Perkeles sentään.
ninnithequeen

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon näköjään selvinny helpolla, mun kurkkukipu kesti tasan päivän.

Perskeles. Naapurikämppä vapautuu. Satasen kalliimpi ja yks huone lisää. Perskeles. Kakruille omat huoneet. Perskeles. Ja oisko vähän helppo muutto, seinän taakse. Perskeles. Soittas nyt se vuokranantaja takas :tiistai:
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Perjantaina alkoi mun tauti kurkkukivulla ja sitten eteni räkätaudiksi ja nyt viikon verran räkää on tullut perkeleesti eikä millään näytä helpottavan. Perkeles sentään.
Luulin jo eilen että tänään tää olis ohi, enkä yhtään tajunnut että tää voi nyt ihan hyvin pilata mun iltasuunnitelman, en kuitenkaan haluis tartuttaa ketään. Vai onkos tää nyt vielä tarttuvaa, luultavasti samaa virusperäistä flunssaa kuin Suvisella ja Exsatilla? Onkos puolisot kärsineet tästä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tulin varta vasten ylitöihin paikkaamaan kämmini. Taitaa olla ainutkertaista. Ei muuten, mutta pitäis pikku hiljaa alkaa tuo paikkaaminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä ainakin mies toi viruksen kotiin.
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:Meillä ainakin mies toi viruksen kotiin.
Niinpä, voi vitun vittu. Vastahan pääsiäinen meni tän takia munilleen ja nyt sit menee taas iltamenot ketuilleen. Että vituttaa :evil:
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:
exsu kirjoitti:Meillä ainakin mies toi viruksen kotiin.
Niinpä, voi vitun vittu. Vastahan pääsiäinen meni tän takia munilleen ja nyt sit menee taas iltamenot ketuilleen. Että vituttaa :evil:
Mutta toisaalta wikispedian mukaan virusperäisen(joka tämä nyt luultavasti on) flunssan itämisaika on 1-2vrk, eivätkä duunikaveritkaan ole tulleet kipeiksi vaikka samoja ovenkahvoja ollaan hinkattu viikon verran.

Että uskaltaako tässä sitten iltasella käydä tapaamassa erästä tyyppiä, jos vaikka joutuu pitää kädestä :twisted:

edit: auttakee, sanokaa jotain. Eikä sitten naamiksen puolelle mitään, kiitos.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kysyin mun mieheltä. Se oli sitä mieltä, että tartuttaa voi niin kauan kun on virusta kropassa. Kurkun karheus voi olla myös siitä, että on röhinyt sieltä pinnat karheeksi, eikä sikäli tartuttavaa.

En missais ton vuoksi kädestäpitämistä. :wink: Voit sitten korvaukseksi tarjota vähän TLC:tä, jos pahasti käy.
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:Mä kysyin mun mieheltä. Se oli sitä mieltä, että tartuttaa voi niin kauan kun on virusta kropassa. Kurkun karheus voi olla myös siitä, että on röhinyt sieltä pinnat karheeksi, eikä sikäli tartuttavaa.

En missais ton vuoksi kädestäpitämistä. :wink: Voit sitten korvaukseksi tarjota vähän TLC:tä, jos pahasti käy.
No ei mulla kurkku ole ollut kipiä sitten viime viikonlopun, ainoastaan tuota räkää tulee pään täydeltä. Korvissa taitaa olla vaikkua, pitäskin vissiin soittaa aika terkkarille huuhtelulle.
Mut onko sitä virusta viellä sit jos räkää tulee?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tai allergiaa tai katupölyä?
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:Tai allergiaa tai katupölyä?
Niin voihan se olla sitäkin, viimekin vuonna keväällä menin tukkoon. Korvat nyt ovat täyttyneet vaikulla lähes joka kevät monen vuoden ajan.
Mutta noin muuten ei pitäs olla mitään allergioita, tosin kissalle taisin tulla lievästi allergiseksi noin 6-8 vuotta sitten... :roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja saira »

Marinoidut valkospulikynnet tehty eilen, tänään paistettu yrttipatonkeja ja laitettu herkkusienet marinadiin likoaan. Vielä illalla salaatti ja ehkä sitruunapiirakka, sit lepoa, punkkua, hyvää seuraa ja grillausta! :h:
Viimeksi muokannut saira, 29.04.2011 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:En missais ton vuoksi kädestäpitämistä. :wink: Voit sitten korvaukseksi tarjota vähän TLC:tä, jos pahasti käy.
Juu, täytyy vaan kertoa toiselle mitkä ovat kädestäpitämisen riskit 8)
Aika surkeekshan tää elämä menis jos taas pitäs yksin kotona hengailla ties kuin monetta iltaa putkeen. Ja sitten onkin sopivasti viikonloppu töitä, plääh.
AngryBird

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti: Aika surkeekshan tää elämä menis jos taas pitäs yksin kotona hengailla ties kuin monetta iltaa putkeen.
:lollero:

Kokeile sellasta vajaata kuutta vuotta.
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

6 iltaakin on tällä hetkellä liicaa!
Dumis

Re: Vappuaaton aatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tulipa lähetettyä meidän firman ainoalle guumalle naiselle yksi ylimääräinen viestikin jossa varmistelin vain yhden asian mikä oli jo sovittu puhelimessa. Toki hyvät vaput oli pakko päästä toivottaa :jouden:
Vastaa Viestiin