Palautuspäivä torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ei, lottokuponkia ei tarvitse palauttaa keskellä viikkoa jotta ehdittäisiin laskemaan osumat ~käsin kuten kultaisella 80-luvulla tehtiin. Tänään on siis kauden toiseksi viimeisen harkan palautus, jonka juuri sain omalta osaltani valmiiksi. Munat huuhteluun ja sitten lusimaan pakolliset kuuden tunnin kauneusunet. Jos toissapäiväistä uutisankkaa on uskominen, mä keski-ikäistyn vauhdilla, vaikkei ihan kaikesta päätellen uskoisikaan...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Uhoh, sorvilla taas. Arvostan kyllä ehdottomasti sisäistä kelloani, joka on mitä ilmeisemmin taottu Sveitsissä. Tänään heräsin ihan liian kämästen unien jälkeen ilman herätyskelloa 04.55, kello olisi soinut 05:00. Jo viikkoja olen heräillyt joka aamu noin minuutin kaksi ennenku kello soi itsestään, jos on saanut nukkua yli 6 tuntia.. Tämän viikon alku oli kyllä sitten rankempi, kun herätys siirtyi tunnilla 6 -> 5.

Muttajoo, kivempi herätä itse kun kellon räminään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toka TPK. Ai perkele että oli taas paha herätys, ei olis millään tahtonut nousta.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Kolmas tpk!

Jännä päivä, täynnä juoksemista ympäriinsä. Harmittaa, että taas työpäivä kärsii.

Lauantaina, jos kroppa salliin, niin sitten juostaan oikeasti :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla sisäinen kello herättää noin 5.30., tosin saan ihan hyvin nukuttua senkin jälkeen.

Tänään unessani just ennen heräämistä Elppa oli lähdössä Kallioon(jonne mun pitäis mennä tänään) ja sillä oli muuten normit vaatteet, mutta päässään nunnatyylinen huivi jonka se halusi ehdottomasti olevan rypyssä. Olin itse nukkumassa vielä, joten en viitsinyt kommentoida, kun stressaili että onko se nyt varmasti hyvä. Tuli vaan mieleen että tuliko Elpalla jo lähtö? :) Unessa oli myös muutama oikean vauvan painoinen baby born -nukke.
Prepare for the worstest.
küllküll

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ihana räkätauti. Kolmannen vesilasin ja viiden minuutin yskimisen jälkeen sai raakuttua ensimmäiset sanat tälle päivälle. Ääni tulee matalammalta kuin Barry Whiten perunakellari. Pitäisköhän avata oma 0800-linja?
Dave

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Ihana räkätauti. Kolmannen vesilasin ja viiden minuutin yskimisen jälkeen sai raakuttua ensimmäiset sanat tälle päivälle. Ääni tulee matalammalta kuin Barry Whiten perunakellari. Pitäisköhän avata oma 0800-linja?
Joo joo. Se oli se Jack Daniels pullo, jonka eilen joit.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Tuli vaan mieleen että tuliko Elpalla jo lähtö?
I wish! :D Hauska uni sulla, mä olen yleisesti niin epähuivimainen ihminen että...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon nähnyt monena yönä painajaisia. Viime yönä yritin ensin tappaa paljain käsin jotain mutantti-ihmistä (ei riittänyt voima sen kuristamiseen ja se nauroi mulle) ja sen jälkeen jouduin tahtomattani jonkun tyttörakkausdraamailun keskelle junassa. Edellisyönä ajoin lentokenttäbussilla vahingossa väärään kaupunkiin ja myöhästyin lennolta.
Bruce Willisika

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

exsu kirjoitti:Mä oon nähnyt monena yönä painajaisia. Viime yönä yritin ensin tappaa paljain käsin jotain mutantti-ihmistä (ei riittänyt voima sen kuristamiseen ja se nauroi mulle) ja sen jälkeen jouduin tahtomattani jonkun tyttörakkausdraamailun keskelle junassa. Edellisyönä ajoin lentokenttäbussilla vahingossa väärään kaupunkiin ja myöhästyin lennolta.
Tähän ei tarvita Freudia:

Jännität tulevaa Baltianmatkaa. Lennolta myöhästyminen sekä neljän hengen huoneen tyttörakkausdraama + kuristettava mutantti-ihminen täsmäävät kaikki käsikirjoituksen kanssa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

:D Miten en itse hoksannut.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:tyttörakkausdraamailun keskelle
Hei mäkin oon nähnyt tän leffan!
Dumis

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miksi noiden eläkeläisten täytyy puhua seksistä lehdissä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/jari-t ... 73205.html

Uosukainen diares vaan filmille, jepuje!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaako kun ne saa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juu, olen niin hillittömän kateellinen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Vituttaako kun ne saa?
Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta rumien tai wanhojen ihmisten seksielämä. Joku vois diagnosoida, mistä tämä johtuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta rumien tai wanhojen ihmisten seksielämä. Joku vois diagnosoida, mistä tämä johtuu.
Hmm, taidan osua kumpaankin kategoriaan. Voisin siis alkaa suoltamaan tänne tekstiä omastani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Tiedätkö mitä yhteistä on lihavan naisen kanssa rakastelussa ja mopolla ajossa aikuisena?
Se voi olla tosi hauskaa, mutta ei siitä kehtaa kavereille kertoa tai tehdä sitä julkisesti?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

:lollero:

Olin ostanut Unkarista töihin tuliaisiksi epähuomiossa seuraavan tuotteen:
"Tea with mulled wine honey - flavoured tea in bags with alcohol"

Kuva

Toimistolla työskentelee kolme eri ehkäisevän päihdetyön lafkaa.
Dumis

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas tylsä päivä, huomenna uudestaan. Nyt taidan rimpsiä salille ja sitten skodillaccia näyttämään.
Bruce Willisika

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tämän kevään vikat saksanläksyt kreivin aikaa paketissa, tunti alkaa neljältä, joten ehdin mukavasti vielä syömään Urpiainen & Co:n subventoiman päivällisen. Lounaskin oli ihan jees, kiitti siitä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ekat valmistujaisjuhlat vietetty, nyt Tallinnaan! :] Rai rai!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

exsu kirjoitti::lollero:

Olin ostanut Unkarista töihin tuliaisiksi epähuomiossa seuraavan tuotteen:
"Tea with mulled wine honey - flavoured tea in bags with alcohol"
Aika pliisua. LSD:ssä tai rotanmyrkyssä liotetut pussukat takaisivat teehetket, joita koko työporukka odottaisi, ei ehkä vesi kielellä mutta mielenkiinnolla.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pihakukat on nyt kasteltu. Olivatkin melkein päässeet kuolemaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Palautuspäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rennonletkeät viikonloput, namivapaat alkaa...pröööt!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin