SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Arska. Ootko sä oikeesti häiriintynyt vai esitätkö vain?
Näin aamulla nopsasti, Rollo hyvä!

Olethan kitinäystäväni, tukijani (tuo sana on toki sekin saanut täällä negatiivisen merkityksen)

Sinun pitäisi tietää, että olen kyllä ihan tavallinen ihminen ja häiriintyminen on minusta, vaikka itse sanonkin, todella kaukana. persoonallinen voin olla, mutta se on siinä.

Mitä esittämiseen tulee, liittyy ehkä tuohon persoonallisuuteen. Tämä Kitinähän on keskustelupalsta eikä tällainen ketjukaan ole millään tavalla "paha" oikeasti. Mutta laitoin tämän liian pian, ok, älä ota Rollo vakavasti ja pyydän sitä kitinäkaveruutta! Mukava, että kysyit ja kommentoit! Kiitos.
Kavereitahan me ollaan. Kysyin vain. Voisithan vaikka vaikuttaa siltäkin, että sinulla olisi murtunut jalka, eikä sekään kaveruuteen vaikuttaisi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Arska. Ootko sä oikeesti häiriintynyt vai esitätkö vain?
Näin aamulla nopsasti, Rollo hyvä!

Olethan kitinäystäväni, tukijani (tuo sana on toki sekin saanut täällä negatiivisen merkityksen)

Sinun pitäisi tietää, että olen kyllä ihan tavallinen ihminen ja häiriintyminen on minusta, vaikka itse sanonkin, todella kaukana. persoonallinen voin olla, mutta se on siinä.

Mitä esittämiseen tulee, liittyy ehkä tuohon persoonallisuuteen. Tämä Kitinähän on keskustelupalsta eikä tällainen ketjukaan ole millään tavalla "paha" oikeasti. Mutta laitoin tämän liian pian, ok, älä ota Rollo vakavasti ja pyydän sitä kitinäkaveruutta! Mukava, että kysyit ja kommentoit! Kiitos.
Kavereitahan me ollaan. Kysyin vain. Voisithan vaikka vaikuttaa siltäkin, että sinulla olisi murtunut jalka, eikä sekään kaveruuteen vaikuttaisi.
Oi kun kiva kuulla ja saada mukava postauksesi Rollo hyvä! Ja asiaahan puhut! Ja kiitos tukijana olosta! Pidämme yhtä ja kiinni kitinäkaveruudesta ja toivotaan, että nähdään livenäkin!!

HYVÄT KEVÄTJATKOT erikseen sinulle tässä postitettuna ja ilman postimerkkejä kun tämä on tällainen kanava :D

Manaaja! Vastaan sinulle lauantaiketjun Vaolajutun jälkeiseen tuentakyselyviestiisi kyllä, odotathan kärsivällisesti!

Sola! Anteeksi, sinä olisit ollut tässä ketjussa minun vastaukseni vuorossa. Mutta vastaan siihen kyllä. Kysymyksesi oli toki hyvä. Mietin asiaa!

Onkohan nyt muualla SA-huomioitavaa, muualla kuin omassa blogissani. Minua painaa vastaamattomuus siellä. HB on mm. kärsivällinen...

STADIN KEVÄÄNILOINEN ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arska, sinusta puhutaan täällä.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitokset Dumis :? , Dave :) , Elco :D , SoHard :o , SOLA :o , Rollo :) , Exsuaurinko :shock: :h: , Mussukka :h: :h: , Sleamana :? , ExPerttiMäkimaa :o .

Huh, mutta Exsu hyvä, emmä tommonen eko oo!! Kauheeata, mutta hauska kaskustrippi. Pertsa kanssa muistaa sitten missä se uus strippi on. Sleamana on pannut inhan jutun. Kiistän olleeni siellä.

Mussukkakin vieraili täällä!

Mutta ystävät ihanat ja tukijat ja tukemattomat epävarmat: Pankaa minua ...siis koskevat kirjoitukset, erityisesti tappamiset ja haukut ja ihailut ja halailut ja asiatkin jos niitä on!

Sitten tämä palveluketju on hyödyllinen Arskalaiselle! ja kaikille Arskalaisille koska minähän olen arskalaisten boss (tämä EI ole egoilua vaan fakta!)


Stadinarska eli SA!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille ja hyvää toukokuun oliivinvihreää iltapäivöö, voinko mä olla varma, ettei minusta nyt oo puhuttu. Matsi alkaa enkä ehdi nyt katsoa.

Voisitteko panna raporttia tähän kaikista niin vilkaisen. Sen verran palvelua nyt vanhalle mukavalle Arskalle!

S TYYPIN ARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.05.2011 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kissat ja miehet!

Onko Stadinarskasta tänään mainintoja? ANTEEKSI, ihan tosi, tää kysymys ja ketju saattaa olla ärsyttävä, mutta en tosiaan ehdi nyt katsoa! Koettakaa ymmärtää eikä SAA tulla vihaiseksi ja hylätä tai morkata vanhaa kiireistä Arskaa!!!

Jos ei oo mitään niin ei tarvii vastata. Jos on niin pyytäisin panemaan.



ARSKISSSSSS :h: PUSSSSNUSSS
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.05.2011 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ILIMAHÄLLYYYTYYYYYSSSS!!!


VOI keuhistus!

Joudun antamaan huomautuksen teille kaikille!

Eihän tää mun palveluketjuni toimi ollenkaan!

RYHDISTÄYTYTÄYTYKYTYDISTYKÄÄÄÄ!!!!
:twisted:



Minusta oli tappotoive TAAS tuolla rikos ilman seuraamuksia-palstalla!

MINUN on pakko tietää nämä asiat kun haluan tietää, että kuolenko kohta!

NYT PYYDÄN teiltä ilmoituksia, koska SA on tapetilla tai naulittuna!!!

En kerkä lukemaan ja inhoan jos minusta tiedetään enemmän muualla kuin omassa päässäni. Huh, menikö tää sekaisin.

Ihan tosi kaikki kiltit, pankaa mulle ilmoitus tähän kaikista niin sitten toimin sen mukaan!

STADIN (en viitsi panna loppua kun te tiedätte kuinka se jatkuu. Siinä menisi vain kamalasti vaivaa ja itseasiassa sormien pintakaan ei kulu ja punastu. Lyhennetty kirjoitus on muutenkin hyvä, koska ihminen kykenee paremminkin tajuamaan jos lyhenteet on tuttuja ja tämähän lyhenne eli mun nimeni on kaikille tuttu joten ihan sen takia jätin sen sanomatta. Siinäkin meilessä se on hyvä, ettei liikaa kirjoita, että kun tosiaan harjoittelen tiivistämistä niin miksi ihmeessä sitten arskaa kirjouttaisin ksoka kyllähän te minut tunnette. ja sekin asia vielä on, että ikäänkuin vilauksella sen näkee ja siksi pitkät sanat voivatr lukihäriöiselle olla vatrsibn vaativia ja ainakin tlloaistoloesetsi teistä on monsi suuri soa sellsiajasmjdjj djjijdfhjwef kwoqeofjqwefj wkdkdkkasw kasdkjmxl kdlkxlud
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.05.2011 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitä helvettiä sä nyt selität. Ei täällä muillekaan ole mitään palveluketjuja, miksi sulle pitäisi olla?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Voi kiesus, mikä TAMPIO! SA, lopeta jo! Ketään en ole vielä norannu, mutta tästä se lähtee.... :evil:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä helvettiä sä nyt selität. Ei täällä muillekaan ole mitään palveluketjuja, miksi sulle pitäisi olla?
Koska mua käytetään kaikenmoisissa vertailuissa ja monissa ketjuissa enkä edes ymmärrä kaikkia ja tahtoisin puolustaa itseäni ainakin siinä, jos joku hullu on tappamassa, milloin hukuttamalla, milloin luskikoilla.

Ei ole muilla palveluketjuja, mutta sille en voi mitään. Mulla on palveluketju. Toivon sen pelittävän. Älä ole Daavid niin ihmetyksissäsi näistä asioista äläkä vaivaa päätäsi mitä muilla on ja muilla ei ja mitä mulla nyt sattuu olemaan. ÄLÄ ainakaan ole vihaisenoloinen minulle. Olen vain maailman yksi kiltti ihminen, joka ehdottaa asioita rauhanomaisesti eikä halua pahaa. Ehdotan rauhaa ja...voisitko sinä ihan hiljaa laittaa tähän ainakin sen, jos kovin häjyä tai huomattavaa täällä SA-ihmiskappaleesta on. Olen kamalan utelias myös ja en MILLÄN voi kahlata kaikkia.
Monissa asioissa on tyyliin "sinähän kuulostat kuin SA.." ja "uskoisin SA:n tuon tekevän..." "pääasia ettei SA..." "päättäisin SA:n päivät..." "veri lentää ja SA juoksee..." HYI hitto.

Mutta olisi IHANA nähdä joskus kivaakin tyyliin " Minä tykkään SA.sta..." "SA on älykkäin täällä..." "Jos SA tekisi aloitteen niin saattaisin antaa..."

Ymmärrätkö parahin Taavetti! Sovitaanko niin, että ainakin vakavat asiat kerrot tässä servicekedjassa ja et ole vihainen erikoisketjustani!??

rauhan ja ystävyyden ajatuksin

STADIN POIKA
Rauhanenkeli
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mirkku kirjoitti:Voi kiesus, mikä TAMPIO! SA, lopeta jo! Ketään en ole vielä norannu, mutta tästä se lähtee.... :evil:
Sain uuden sanan! Tampio! Vau!

Mirkku hyvä!

1) otathan mut pois noresta

2) mikä on Tampio?

3) kiitos uudesta sanasta!

4) olen pahoillani tampooniudestani! ( :P )

5) sydän sulle ystävyyden koetuksena ja toiveena kuitenkin :h:

6) minä en ole paha enkä tyhmä

7) anteeksi varmuuden vuoksi

TAMPIO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti: 2) mikä on Tampio?


6) minä en ole paha enkä tyhmä


Pahuudesta en tiedä mutta ainakin aivan helvetin tyhmä kun et tajua kuinka ärsytät useimpia palstalaisia touhullasi ja aina vaan jatkat ja entistä kahjompaan suuntaan.

Bännin paikka on minusta nyt.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: 2) mikä on Tampio?


6) minä en ole paha enkä tyhmä


Pahuudesta en tiedä mutta ainakin aivan helvetin tyhmä kun et tajua kuinka ärsytät useimpia palstalaisia touhullasi ja aina vaan jatkat ja entistä kahjompaan suuntaan.
Voi tampio sentään. Taidat olla oikeassa että ärsytän. MINÄHÄN KADUIN tätä ketjuani heti aluksi ja olisi pitänyt antaa ketjun kuolla, mutta sitten se kuitenkin on elänyt.

MELKEIN asialliseen kommentointiisi sanoisin että ehkä se on mennyt hiven kahjompaan. Ehkä tää palveluketju oli todella Tampiona syntynyt ajatus!

Taidan antaa tämän palveluketjuni levätä rauhassa.

SOV I RO!!! Palveluketju, min kära!

VILA I FRED!!! Palveluketju, min älskning!


Onhan mulla omakin blogini tuolla.

Olen mä kyllä ihan liian

TAMPIO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onko nyt varma, ettei mua ole pantu missään ketjussa?

Joka tapauksessa pelästyin ettei Manaaja olekaan mahdollisesti Sleazoid.
David taitaa olla Sleazoid? Voi hyvä tavaton :shock: Sleataavetti!!

Taavetti varasti aseellisena vaikka siis aseettomana oikeastaan ketjuni tekijänoikeudet ja nyt niillä rahoilla maksaa maasturiaan. Hän on ketjulleni kade kun vain mulla on tää palveluketju.
MIKSI vain hänellä on V12 maasturi ja eukonkuljetuslaatikko?

Terveisin perveisin

STADIN HAUSKA POIKA toiselta nimeltään tietenkin

TAMPIO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ihan vaan taas tiedoksi sulle kun ei mene perille, että ainakaan Kitinässä et ole yhtään hauska vaan yleensä ärsyttävä, typerältä vaikuttava ja vastenmielinen ilmiö, joka ei tuo mitään muuta kuin itseään esille.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haloo kaikille ja erikseen Braianille!

Eikö ole oikeasti vakavaa esim. toi kamala kirjoittelu "Rikos.."-palstalle. Kirjoita sinne, että se on yhteiskuntakelvotonta ja vakavaa koska se sitä on.

Voi suru kun et pidä huumoristani. Kuinka saatat ajatella muuten olevasi Jumala ja tietäväsi, ettei kukaan välitä täällä huumoristani. Sinähän olet mielipiteelläsi oikeasti sekä ihan hassu Jumala ja itsekeskeinen ja varsinainen Tampio. Etkö oikeasti huomaa, että ehkä sinä et ole ihan kaikki? Minusta on vitsintynkää täällä, että olisin narsisti vaikken oikeasti ikinä ole sinnepäinkään, mutta sinähän nyt olet ihan vakavissasi kaikkien ajatukset tietävä?

Mutta kiitos mielipiteestä, se vain oli niin masentava jotenkin toisella tavalla kuin tarkoitit.

MUTTA SANO TAAVETILLE myös ketjun ideani ryöstämisestä!

BrianW, anteeksi, jos loukkasin tunteitani, mutta liian hassu ei saisi olla!

Olethan vielä ainakin samalla tavalla asiallinen kuin ennen ja arvostan tyyliäsi sanoa asiat selkeästi vaikka olisikin itsekästä. Pääasia, ettet tapa minua tai ammu ajatuksissasi.
Hyvää jatkoa ja koetan edistää huumoriani sinun haluavaksi. Onko se enemmän juopppohuumoria, insidea, yksisanaista vai minkälaista?

STADIN TAMPIO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Onnittelut arska, olet päässyt Wikipediaan! Varmasti hienoin saavutuksesi.

Kuva
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Onnittelut arska, olet päässyt Wikipediaan! Varmasti hienoin saavutuksesi.

Kuva
Joo, tää on tällaista pässinlihaa. Pikkujuttu. Tuosta saan hiukan suolarahoja leivälleni. Omalle leivälleni. Kenties myös kaviaaria. Kiitos informoinnista SleamanaTaavi.

Miten muuten, mitäs täällä on puuhasteltu? Ovatko lapset olleet kilttejä ja diivailleet kilpaa. Katsoin tuossa äsken viikonpäiväketjua ja hei kamoon, kyllä mun täytyy tunnustaa, etten tajua kaikkea tässä maailmassa!

Mitä ihmettä muuten minun oikeuksistani Parsky puhuu jossain! Ei minulla ole yhtään mitään erioikeuksia, kaikenlaista alasajoa sitä kuulee. Missä on näkyvissä minun erikoinen oikeuteni. Kaikilla on samat oikeudet. Ja minulla on oikeus elää myös, muuten! Tiedoksi tämä vaikeasti käsitettävä asia eräälle Nalle Puhille, hehheh :)

Mutta paneskelkaa tähän, arvon kullat, mitä on, jos on Arskasta bamlattu. Jos hän on saanut olla ihan rauhassa niin sekin kelpaa.

Minä luulen, että valmistaudun huomiseen päivään. Olen erittäin tyytyväinen tähän päivään kaikkinensa. Sain kehuja, muuten työpaikalla ja teinkin oikein.
Elämä menee eteenpäin ja kevät on saanut jo monena päivänä! Ja Stadinarska saa. En millään kehtaa kysyä että saatteko te koska sehän olisi varsin junttimaista ja minä olen herrasmies sentään!

Uskottekos te että olen herrasmies? No mitäs väliä sillä taas on. Okay, olen vain yksi ihminen maailmassa, mutta silti Stadinarska.

Pyydän että tulette Arskalaiseksi te lukijat, ettekä ajattele, että olisin kahjo tai muuta sellaista. Olen vain hjumoristisella päällä silloin tällöin ja varsinkin tällöin :P

Että sellaista. Geetzu vastaisi mulle, kun äsken saarella olin haistavinani hänen tuoksunsa. Hän lähettäisi mulle sydämen.

VOISIKO JOKU TUKIJA tai ystävällinen sielu, mieluimmin tyttö, lähettää mulle sydämen? :h: Olisi kiva ja nukkuisin hyvin ja näkisin sydämen lähettäjästä helliä unia!!


©STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti: VOISIKO JOKU TUKIJA tai ystävällinen sielu, mieluimmin tyttö, lähettää mulle sydämen? :h: Olisi kiva ja nukkuisin hyvin ja näkisin sydämen lähettäjästä helliä unia!!
Ole hyvä
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Stadinarska kirjoitti:Paskaa
Arska, minä olen pettynyt sinuun. Oletin että kunnioitat sanallista herrasmies-sopimustamme ja pidät ne paskasi siellä missä sovittiin ,mutta mitä minä näen?

Näen sitä paskaa vaikka missä ketjussa, ja muutamassa uudessakin. Mitä joudun tästä päättelemään? Että et kunnioita meidän sanallista sopimusta, et arvosta sitä ettet saanut suoraan banaania ja että et ole sanasi mittainen mies, saati stten herrasmies.

Sanalla sanoen olen pettynyt sinuun, ja toivon että menet pois.

Häpeä Arska, ja toivottavasti menet jonnekin muualle häpeämään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Hämä.

Ihan tosi lyhyesti kun kiire!

Jälkikirj: No eihän tää lyhyeksi jäänyt!! :P

Ihan aluksi, että vastaan paremmin ja ilmeisesti olen sitä mieltä illalla että postauksesi on sen verran asiallinen, että olen sikäli tyytyväinen, mutta tulen ihmettelemään sitä mikä on käsityksesi mukaan paskaa.
Tämä on pask. jauhantaosassto ja mielestäni minun juttuni eivät ole paskaa vaan nimenomaa olen entisten ajatustesi mukaan maltillistunut voimakkaaasti ja vähentänyt paljon väriä, enkä ole ollut muissa ketjuissa juuri lainkaan tai ainakan väriellä!!! ja pysynyt omissa ketjuissani . Mutta siis tarkoitit vain sitä yhtä isoa omaa. Tämä kyseinen palveluketju oli ylilyönti, anteeksi! Mutta kyl oikeesti muitten kirjoituskset ovat usein paljon suurempaa paskaa.

Oma blogini vaatiikin vastauksia. Siirrytään siihen. Älä puhua hassua häpeämisestä. Mutta postauksesi oli kuitenkin aikuisen asiallinen ja vailla idioottista haukkumasanoja ja sitä v-sanaa. Sitä on pakko uskoa!
Tehdään niin. Helpottaahan sen mua skriivata omaan blogiin.

Olethan silti huomannut muuttumiseni parahin Hämy ja mieti mikä kirjoitus on paskaa silti, oikeasti! Lue minun juttuja ja lue kaikki muut. En ihan sitä voi ymmärtää edes haudassa! Paskaksi asian tulkitseva on aina yksilöllinen mielipide! Mutta yhä edelleen, oma postauksesi oli niin asiallinen muodoltaan, että nostan sille koppalakkia, jota mulla ei ole

STA[DIN KUITENKIN MUKAVA ARSKA/size]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Olethan silti huomannut muuttumiseni parahin Hämy ja mieti mikä kirjoitus on paskaa silti, oikeasti!
Tottakai se on huomannut. Siksihän se sulle kirjoittikin. Sä olet nimittäin muuttunut jatkuvasti huonompaan, ärsyttävämpään, ylimielisempään ja narsistisempaan suuntaan.

Sulla oli yli parituhatta ensimmäistä viestiä muodollisesti ihan asiallisia (vaikka sama levy pyöriikin vuodesta toiseen), kunnes sulta on alkanut karkaamaan mopo käsistä jatkuvasti enenevissä määrin. Ja sitä röyhkeämmin ja ylimielisemmin sä viittaat kintaalla asialle, ihan sama vaikka 20 eri käyttäjää ja ylläpitäjät sanoo asiasta. Ja voit ihan itsekin todeta tämän katsastamalla vanhoja viestejäsi.
Vastaa Viestiin