SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki!

MINÄ NIIN tiedän, että teitä kultapossuja saattaa harmittaa tämä ja jotenkin ymmärränkin sen, mutta

PYYDÄN ANTEEKSI herkiltä ihmisiltä, jotka syyttäisivät erityiskohtelusta tai huomionhakuisuudesta.

TÄMÄ ei ole sitä!

Nyt vain yksinkertaisesti tulee aikaa, jolloin a) en jaksa, b) ei ole aikaa, nyt kahlata noita ketjuja niin läpi...

JOTEN PYYDÄN:

Laitatteko tähän, kun näette jonkun asian minusta Stadinarskasta tai jonkun letkautuksen, sodanjulistuksen, kehumisen, herjaamisen tai asiattomuuden tai asiallisuuden tai ainakin rakkaudentunnustukset ja kaipaamiset. ..


MUUTEN EN NYT AINAKAAN vuoden loppuun niitä ehdi kahlaamaan.

Oman blogini katson aina, mutta jos tulee tyyliin...

"On se kamala tuo snaditerska kun se on niin sellainen ja ihan vesipolla ja sitten se on sellainen ja nyt on muuten ihan iloinen teksti "Stadinarska norattu. NOIN ON ja pysyy. Ai kun helpotti. kas kun en sitä keksinyt"

tai

"Prkl kun tulin rekkautumatta ja sokaistuin noihin ääliömäisiin aivovammaisen ...jne"

tai

"Kyllä se tappaa pitää.."

tai

"Ihailen Arskaa, mutten kehtaa pyytää sitä illalla treffeille"

tai

"Haluaisin tukijaksi, mutta SA ei edes huomaa minua vaikka rakstan sitä"

tai

"Hei ole sleamana. Tunnustan olevani sekä Slea että mana mutta älkää kertoko sille Arskalle, joka siis muuten on ihan vatipää. Oletteko huomennaat ja minähän olen sen ihan norannut. JA PYSYY"

JOS NÄITÄ, mitä tahansa tulee, niin laittakaa huomautus tähän ketjuun.

SIIS MIKÄ KETJU ja missä suurinpiirtein ja kuka on kirjoittanut:


Annan esimerkin:

Vesper kirjoitti "Hyvin käynyt" ketjuun että haluaa tukijaksi.


Ei niinkään paljon tarvi kirjoittaa mutta sitten tiedän mitä minusta on ja ei tarvi kaikkea lukea.

OLEN PAHOILLANI, kun joudun keskittymään nyt vain omiin asioihin ja ketjun asioihin.

SE EI TARKOITA sitä, etteikö kirjoituksenne kaikki olisi arvokkaita. KAIKKI ON, mutta en kerkeä nyt lukea ja tarkistaa mahdollisia sotailmoituksia-

Kiitän, jos jaksatte JA KUKA TAHANSA SIIS VOI LAITTAA KUN NÄKEE SA:STA PUHUTTAVAN

Stadinarska

Stadinarska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 05.05.2011 18:53. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dumis

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vittu, eihän petrikään saanut näitä paska-ketjujaan perustaa.
Dave

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei helvetti.

SA: sanon sulle tässä ketjussa. Älä ole typerys. Lopeta jo.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumis kirjoitti:Vittu, eihän petrikään saanut näitä paska-ketjujaan perustaa.
Dumis hyvä ja mukava. Ymmärrystä pyydän sikäli, että minä en julista mitään sellaista hiukan sellaista kuin PetriFB, en ole verrattavissa siihen...

MINULTA JÄI TÄRKEÄ ASIA sanomatta...

Siis tämä pyyntöni on siksi koska minulla ei ole paljoa sanansaattajia täällä Kitinässä ja jäisin vaille tietoa...

KOSKA joudun vähentämään Kitinän lähes minimiin nyt ainakin kesäksi!!! Siinä nyt ainakin ollee sinulle Dumis iloinen uutinen jos jostain syystä et minusta pidä!

Koettakaatte ymmärtää. Teillä muilla on sisäpiiriä ja pempunnuolentaa ja minä olen tällainen aikalailla sooloilija heittopussi niin sitten näin!

Ei kai tämä nyt ketään häiritse, mutta kokeilkaa antaa tätä palvelua.

TUKIJANI nyt siis kehiin ja pikku työhön ja Dumikselle ystäväpyyntö!

Stadinarska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 05.05.2011 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mun tekis mieli mennä joka ketjuun täällä sanomaan tosta urposta jotain ja sit mä hykertelisin täällä kun se parka ei tietäis missä kaikkialla ja mitä on sanottu.
Voiko itserakkaampaa ihmistä olla kun sa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voihan paskanjauhanta. Arvostelukykyni petti ja sain sitten täyslaidallista Davelta ja Solalta...

ALOIN KATUA... Tarkoitus oli ihan hyvä kun nyt vähennän kirjoituksia tuntuvasti täällä KESÄN AJAN ENKÄ EHDI LUKEA KAIKKIA JA puolustaa itseäni ja ja...


ÄH JA PAH, mutta uskon, että tämä ketju kuolee pois itsestään???, jos pidätte tätä kamalana. Anteeksi anteeksi....

Tehdään niin ainakin, että käyn Stadinarskan sanomissa säännöllisesti ja sinne voi laittaa minulle juttuja, OLISI KIVA.

KESÄN LOPPUUN olen hyvin vähän Kitinässä, kun on erilaisia aktiviteetteja 25 tuntia vuorokaudessa. Siitä on paha repiä!!


NYT JO KATUVA Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Dave

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Pssst. Tehdään niin, että puhutaan SA:sta kaikkea pahaa joka ketjussa,mutta ei kerrota sitä täällä, niin se ei huomaa! Nii ja YV:llä ja tsätissä kanssa!
Manaaja

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Ei helvetti.

SA: sanon sulle tässä ketjussa. Älä ole typerys. Lopeta jo.
Ei se pysty, kun se on ihan oikeasti sairas. Vielä viiden vuoden jälkeenkin osa jengistä kuvittelee tän olevan vitsiä. Hullua.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Noni Hämis, eiköhän tässä ole annettu jo tarpeeksi monta mahista siivota värit yhteen ketjuun, bannia kehiin. Pakkoloma tehnee tässä tapauksessa vain hyvää.

http://kitina.net/viewtopic.php?p=560026#560026
Haemaeraemies 10.03.2011 kirjoitti:Kuten YV:llä sovin myös arskan kanssa, että ne värit ja boldit pysyy siellä omassa ketjussa, mutta nyt on linja vähän lipsunut.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kauheata inhaa sodankaltaista kostonhalua ja nautintoa toisen mahdollisesta tappiosta. Ihminen on tällaistakin.

Mutta olisin voinut laittaa ketjuni pikemminkin ilmoituksena "Arska vähentää kesällä, kertokaa juttunne tähän" . Minähän jo kaduin kun huomasin, että ketju on taas liian itsekäs.

Mutta Sleamana-riidankylväjä-kostonhaluinen: Tämähän on minun ketjuni!! Sinähän tarvitset minua, jotta "eläisit".

Joka tapauksessa antakaa ketjun kuolla, jos se ärsyttää. Toisten ketjuja en ole väritellyt kuin otsikolla iloisilla väreillä, huom!

Ja sitten Manalaslealle:

En ole sairas ja jos olisin niin vammaistahan ei saa tappaa!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Mutta Sleamana-riidankylväjä-kostonhaluinen: Tämähän on minun ketjuni!! Sinähän tarvitset minua, jotta "eläisit".
Kuulehan nyt psykonarsku. Keskustelunaloitukset ei tee ketjuista sinun ketjujasi. Ja mä en mitään muuta toivokaan kitinäkontekstissa niin paljon kuin että sä painuisit hevonhuitsinvittuun täältä. Sitten lupaan "elää" ja vaikka "juhlia". Slean puolesta en en uskalla sanoa, mutta tuosta ylläolevasta päätellen voisin kuvitella kaverin olevan suurin piirtein samoilla linjoilla.
Ja sitten Manalaslealle:

En ole sairas ja jos olisin niin vammaistahan ei saa tappaa!
Kyllä olet, sulla ei vain ole sairaudentuntoa. Ja kyllä sut pitäisi vähintään kirnuta jonkinnäköiseksi eritemössöksi, ja nussia sitten paremmalla onnella uudelleen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Kyllä olet, sulla ei vain ole sairaudentuntoa. Ja kyllä sut pitäisi vähintään kirnuta jonkinnäköiseksi eritemössöksi, ja nussia sitten paremmalla onnella uudelleen.
Metodisi palstadiagnosoimiesi narsismi- ja masennustapausten käsittelyyn eroavat toisistaan.
Manaaja

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kyllä olet, sulla ei vain ole sairaudentuntoa. Ja kyllä sut pitäisi vähintään kirnuta jonkinnäköiseksi eritemössöksi, ja nussia sitten paremmalla onnella uudelleen.
Metodisi palstadiagnosoimiesi narsismi- ja masennustapausten käsittelyyn eroavat toisistaan.
Niinkö, millä tavalla tämä eroavaisuus on nähtävissä?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Niinkö, millä tavalla tämä eroavaisuus on nähtävissä?
Masentuneeksi diagnosoimasi nettihenkilön sepustukset herättävät sinussa surua ja myötätuntoa, ja masentuneen pilkkaaminen vastenmielisyyttä; kun taas narsistiksi diagnosoimasi nettihenkilön sepustukset näyttävät herättävän sinussa vihaa ja raivoa.

Minä kun en ole vertaisesi nettimielenterveyden erityisasiantuntija niin ihmettelen miksi mielestäsi sairaalle ihmiselle pitää olla vihainen? Auttaako se sinua vai sitä sairasta?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mutta Sleamana-riidankylväjä-kostonhaluinen: Tämähän on minun ketjuni!! Sinähän tarvitset minua, jotta "eläisit".
Kuulehan nyt psykonarsku. Keskustelunaloitukset ei tee ketjuista sinun ketjujasi. Ja mä en mitään muuta toivokaan kitinäkontekstissa niin paljon kuin että sä painuisit hevonhuitsinvittuun täältä. Sitten lupaan "elää" ja vaikka "juhlia". Slean puolesta en en uskalla sanoa, mutta tuosta ylläolevasta päätellen voisin kuvitella kaverin olevan suurin piirtein samoilla linjoilla.
Ja sitten Manalaslealle:

En ole sairas ja jos olisin niin vammaistahan ei saa tappaa!
Kyllä olet, sulla ei vain ole sairaudentuntoa. Ja kyllä sut pitäisi vähintään kirnuta jonkinnäköiseksi eritemössöksi, ja nussia sitten paremmalla onnella uudelleen.
Tämähän on aivan totaalisen pöyristyttävää. Eikö häntä, tuota söpöläisketjun (vastakohtamaailma = Kitinä), todella)tekijää, saada jalkapuuhun tai rautapallo jalkaan ja pannia. Tuohan on niin kaikkea ihmisyyttä vastaan ja ihan kaikella tapaa mahdollisimman huonoa ja epähumaania käytöstä.

ETKÖ pelkää enää minua? Olethan kertonut, että pelkäät minua! Mistä se johtuu? Miksi olet minulle niin vihainen ja katkera ja miksi olet noin kade, sillä et sinäkään kai vammaisia tai sairaita haukkuisi.

Muistan joskus sellaisen radio-ohjelman, mutta nyt haluan kuitenkin kysyä Sleamanaiskainen:

MIKÄ SINUN ON?

Se on simppeli kusimus. Minä en ole pitkään aikaan ymmärtänyt. Olenko tietämättäni pokannut sinun naisesi suit sait. VOI PIHKA...Ei kai? hehheh.

Eikä tämä ketju ole varsinainen keskusteluketju vaan sellainen tietopalveluketju, mistä Stadinarskan asia löytyy. Tämä on sisällysluetteloketju!!

PIHKA tuota Taavettiakin. Älkää nyt jutelko minusta oikeasti missään ku kux klaanin tiimissä.

TUKIJAT. PANKAA SLEAMANA kuriin! Ampukaa imukuppinuolella aamunkoitteessa ellei ole pessyt saastaista suutaan.!



Minä mennä nukkumaan. Odotan Manalaiseltaslealta anteeksipyyntöä, mutta sitähän ei tule. Ihan kamamamamamamamalaaaaaa!!

Hyvää yötä ja työtä. Elän teidän myötä ja syötävää on!

PASTELLI-
STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Niinkö, millä tavalla tämä eroavaisuus on nähtävissä?
Masentuneeksi diagnosoimasi nettihenkilön sepustukset herättävät sinussa surua ja myötätuntoa, ja masentuneen pilkkaaminen vastenmielisyyttä; kun taas narsistiksi diagnosoimasi nettihenkilön sepustukset näyttävät herättävän sinussa vihaa ja raivoa.
Voisiko ihmisissä olla muitakin piirteitä jotka kenties määrittelisivät niitä vuorovaikutukseen vaikuttavia sävyjä? Ei sillä, kyllä narsistiset ja egosentriset ihmiset usein herättävätkin negatiivisia tuntemuksia, sen ei sinänsä pitäisi tulla yllätyksenä. Lisäksi vertaat nyt todettua mielialahäiriötä oletettuun persoonallisuushäiriöön. Ovat aika pitkälti eri asioita.

Mutta jospa kyse olisi ennemminkin vaikka siitä, että ihminen joko on tai ei ole mulkku. Esim. sinua pidän jonkinasteisesti mulkkuna tietynlaisen pikkumaisuutesi vuoksi, ja se vaikuttaa vuorovaikutuksemme sävyyn. Voit toki koettaa vaikuttaisiko masennukseen sairastumisesi tilannetta, itse epäilen ettei se vaikuttaisi.

Gattacasta pidän siksi - vaikka toisinaan äärimmäisen mulkku osaa ollakin - että hepussa on kuitenkin melko paljon inhimillisiä piirteitä, joihin voi tarttua ja joita voi ymmärtää, vaikka kaveri on mitä on. Stadinarskan piirteet sen sijaan eivät ole inhimillisiä, vaan koko persoona vaikuttaa niin keinotekoiselta, teennäiseltä ja mielistelevän itsekeskeiseltä että se aiheuttaa suoranaisia kylmiä väreitä.

Jos Gat onkin ihmisraunio, niin on sentään ihmisraunio.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Arska. Ootko sä oikeesti häiriintynyt vai esitätkö vain?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Arska. Ootko sä oikeesti häiriintynyt vai esitätkö vain?
Näin aamulla nopsasti, Rollo hyvä!

Olethan kitinäystäväni, tukijani (tuo sana on toki sekin saanut täällä negatiivisen merkityksen)

Sinun pitäisi tietää, että olen kyllä ihan tavallinen ihminen ja häiriintyminen on minusta, vaikka itse sanonkin, todella kaukana. persoonallinen voin olla, mutta se on siinä.

Mitä esittämiseen tulee, liittyy ehkä tuohon persoonallisuuteen. Tämä Kitinähän on keskustelupalsta eikä tällainen ketjukaan ole millään tavalla "paha" oikeasti. Mutta laitoin tämän liian pian, ok, älä ota Rollo vakavasti ja pyydän sitä kitinäkaveruutta! Mukava, että kysyit ja kommentoit! Kiitos.

Mutta mitä oikeasti tulee Manaajan nenäkkyyteen noissa vastauksissa. Niihin liittyy vakavuutta oikeasti. Mies, joka pystyy laittamaan kamalaa sontaa ihmisille postauksin ja sitten vielä tappotoiveita ja uhkakisia, mielistelee oikeasti joillain söpöysketjuilla.

Vetäkää johtopäätökset. Minä nyt luotan ihan lukijoihin, hehheh. Tai sitten jos lukijat eivät osaa vetää johtopäätöksiä niin ei sitten. Sitten vaan murheilme päälle, heh!

Kaikille, myös ihan varmasti Manaajalle, terveiset ja hyvänolon toivotukset ja tukijoilleni, karsaan minua katsojille! Tiedoksi siis että olen inhimillinen, usein liikaakin tunteikas, mukava, ihan tavallinen täällä maapallolla syntynyt terve mies.


Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Olen miettinyt asiaa ja arskahan on trolli. Pieteetillä rakennettu ja toimiva trolli, joka on vuosien aikana aiheuttanut vitullista ärsytystä ja mielipahaa monelle kitinäläiselle. Onnittelut arska, hyvin pelattu.
Loppuiko data & argumentit?
Dave

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sleazoid kirjoitti:Olen miettinyt asiaa ja arskahan on trolli. Pieteetillä rakennettu ja toimiva trolli.
Toivotaan niin.
So Hard

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:Olen miettinyt asiaa ja arskahan on trolli. Pieteetillä rakennettu ja toimiva trolli.
Toivotaan niin.
Jos mustamankeli, Chap ja homoboy ainakin kaikki ovat tavanneet Arskan, niin heillä lienee paras käsitys siitä onko turska trolli vai aidosti tyhmä.
Dave

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Toivotaan niin.
Jos mustamankeli, Chap ja homoboy ainakin kaikki ovat tavanneet Arskan, niin heillä lienee paras käsitys siitä onko turska trolli vai aidosti tyhmä.
Muistetaan nyt kuitenkin, että tälle palstalle oikeasti kirjoittaa vain kolme ihmistä näitä kaikkia nimimerkkejä.
Kuka se kolmas on?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:Olen miettinyt asiaa ja arskahan on trolli. Pieteetillä rakennettu ja toimiva trolli.
Toivotaan niin.
Jos mustamankeli, Chap ja homoboy ainakin kaikki ovat tavanneet Arskan, niin heillä lienee paras käsitys siitä onko turska trolli vai aidosti tyhmä.
Ei ole tyhmä.

Aivan normaali, kohtelias, hyvin käyttäytyvä, fiksu.

Taas ihmetyttää, miten tällainen(kin) ketju voi aiheuttaa näin paljon inhoa, suuttumusta, melkein vihaa. Tarkoitan, että ainakin minua ärsyttää enemmän mitäänsanomattomuus tai co-kirjoittajille pottuilu kuin harmiton överiksi vetäminen.

Ja mitäs nuo värit & boldaukset? Eikö tuo teksti ole täysin helposti lukukelpoista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hallo taas!

En minä mielestäni mikään trolli ole. Tai mikä sen merkitys on? Olen kyllä ihan tavallinen ihminen, joka hiukan saattaa koettaa tuoda valoa johonkin ja mörkkeyden pois ja sitten se tuokin Sleamanalle pimeyttä. VOIH.

EN TODELLAKAAN halua kenellekään pahaa mieltä enkä huonoja fiiliksiä, se on kyllä aivan täysin varma!! Olen ihan vastuuntuntoinen ja arvostan toisia niinkuin itseäni! Ainakin pyrin siihen!

Eli olkaatte rauhassa. Homeboylle kiitokset kivoista sanoista ja mielestäni oikeaan osuvasta mielipiteestä, KIITOS, luotettava tukijani!!

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE, ja jos nyt ette ihan kauheana pyyntöäni pidä, niin laittakaa, jos minusta on jotain jossain. Minulla alkaa tai pitäisi alkaa paljon töitä niin en SAISI ehtiä olla Kitinässä niin paljoa!

Valvokaa ja muistuttakaa jos olen liikaa täällä!! Hehheh. Ihan tosi!

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SA mainittu jossain ketjussa,joka tässä sanottu-palveluketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Miks sua niin hemmetisti kiinnostaa mitä joku susta kirjottaa? Mitä väliä sillä on?
Vastaa Viestiin