P/E-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Sainkin juuri lukaistua kansiksen kirjan kannesta kanteen. Antoi paljon vastauksia mutta herätti samalla yhtä paljon kysymyksiä. Tuota voisi sanoa hyvän opuksen tunnusmerkiksi, antaisin mielelläni miinusta ~800 sivun laajuudesta, mutten kykene: turhaa tarinaa ei pahemmin ollut.

Tänäänhän alkaa sitten viimeisen rahoituksen harkan vääntö. Ja jottei viikonloppu menisi pelkästään sen parissa, niin ensi viikolla olisi jo eka puhutun saksan tenttikin, johon pitäisi kerrata vähintään sanastoa.

Taidan perua aamuisen väijyvuoroni töihinlähtijäksi...
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eka tpk. Tänään dumis lähtee vapaalle ja ulos. Rai, Rai.
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyvää nimipäivää Ylermille!
ninnithequeen

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UK:n veljen vaimo tulee kyläilemään aamusta, sitten asioille, tytsä kotiin ja lätkää sekä jauhelihakeittoa. Siinäpä nuo.

Ja naapuriasunto vapautuu 5.6. :]

EDit: ja soittivat Kelasta että ovat jättäneet maksamatta mulle jonkun hoitolisän, ja voin hakea sitä nyt tkautuvasti. Ihan kiva summa tulossa, jee!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk..

jännittää niin perkeleesti, ettei aivoissa liiku enää mitään.
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

DitaVonShagwell kirjoitti:tpk..

jännittää niin perkeleesti, ettei aivoissa liiku enää mitään.
No mikäs nyt jännittää? :D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumis kirjoitti:No mikäs nyt jännittää? :D
Mä käyn kokeilemassa hajoaako polvi puolimaratonilla vai ei ..
CeDell Davis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Nyt vähän jännittää huominen lähtö. Sillai kivasti ja hyvästi.
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

DitaVonShagwell kirjoitti:
Dumis kirjoitti:No mikäs nyt jännittää? :D
Mä käyn kokeilemassa hajoaako polvi puolimaratonilla vai ei ..
Jaah, no tsemppistä :)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dumis kirjoitti: Jaah, no tsemppistä :)
thx :)
AngryBird

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tällaisina aamuina ikävöin moottoripyörääni ehkä enemmän kuin ikinä :?
Dumis

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:Tällaisina aamuina ikävöin moottoripyörääni ehkä enemmän kuin ikinä :?
Ai sä olit hankkiutunut siitä eroon, en muistanutkaan.

Eilen kävi joku poropoika ajamassa skodillaccia, sanoi kattelevans jotain muitakin. Ehkä soittelee, tuskin kerta asuu Oulussa. Pitääkin taas trimmata myynti-ilmoitusta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Täällä olevan itkun määrä alkoi tympimään. Yhyy, on lapsia ja se ei kiinnosta, yhyy, ei oo miestä ja tekis mieli melaa, yhyy, ei oo pillua ja haisen paskalta, yhyy, en halua ketään, mutta moottoripyörää voisin laittaa, yhyy, yhyy. Sellaista elämä on ja sitten sitä kuolee.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:Täällä olevan itkun määrä alkoi tympimään. Yhyy, on lapsia ja se ei kiinnosta, yhyy, ei oo miestä ja tekis mieli melaa, yhyy, ei oo pillua ja haisen paskalta, yhyy, en halua ketään, mutta moottoripyörää voisin laittaa, yhyy, yhyy. Sellaista elämä on ja sitten sitä kuolee.
Mä tulin mopolla töihin, HD-tallennus toimii boxissa ja illalla otan drinksua. Elämä hymyilee. happy happy jou jou

:cheer:
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Nyt pelko väistyi... ja olen aivan innoissani :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Mä tulin mopolla töihin, HD-tallennus toimii boxissa ja illalla otan drinksua. Elämä hymyilee. happy happy jou jou :cheer:
Uuden töllön myötä pitäisi varmaan ostaa HD-boksi. En ole tosin ostanut sontaluukkua vielä, mutta ihan kohta. Ja on sama ostos, jota olen suunnitellut kolmisen vuotta.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mä tulin mopolla töihin, HD-tallennus toimii boxissa ja illalla otan drinksua. Elämä hymyilee. happy happy jou jou :cheer:
Uuden töllön myötä pitäisi varmaan ostaa HD-boksi. En ole tosin ostanut sontaluukkua vielä, mutta ihan kohta. Ja on sama ostos, jota olen suunnitellut kolmisen vuotta.
Ei kannata, ihan just tulee 4D-hologrammihajutelevisio. Ilman muuta kannataa odottaa ja kärvistellä vanhan kuvaputken kanssa ja katsella VHS-nauhoja, jotka on todistettu ylivertaisiksi Varkauden suunnalla kännitestissä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Ei kannata, ihan just tulee 4D-hologrammihajutelevisio. Ilman muuta kannataa odottaa ja kärvistellä vanhan kuvaputken kanssa ja katsella VHS-nauhoja, jotka on todistettu ylivertaisiksi Varkauden suunnalla kännitestissä.
VHSstä en tiedä, mutta hologrammihajutelevisio kiinnostaisi. Parasta pistää hankintasuunnitelma jäihin.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei kannata, ihan just tulee 4D-hologrammihajutelevisio. Ilman muuta kannataa odottaa ja kärvistellä vanhan kuvaputken kanssa ja katsella VHS-nauhoja, jotka on todistettu ylivertaisiksi Varkauden suunnalla kännitestissä.
VHSstä en tiedä, mutta hologrammihajutelevisio kiinnostaisi. Parasta pistää hankintasuunnitelma jäihin.
Haju tv:tä odotellessa voi haistella sillipurkkia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Haju tv:tä odotellessa voi haistella sillipurkkia.
Wanha vittu haisee todellisemmalta.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:
Dave kirjoitti:Haju tv:tä odotellessa voi haistella sillipurkkia.
Wanha vittu haisee todellisemmalta.
Onks sun vaimos puuma vai ootko ollut uskoton?

Pistä nyt riemis elämä risaiseksi, kalauta sisäistä virkamiesjuutalaista suurimmalla nuijalla jonka löydät ja osta vähintään 40 tuumaa ruutua olkkariin. Elämänlaatu kohenee heti ja virkamiehimystely vituttaa heti vähemmän kun on jotain minkä luokse tulla kotiin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Onks sun vaimos puuma vai ootko ollut uskoton?
Ei kai, neljä vuotta nuorempi kuin minä. Ja minä olen uskollinen palvelija vaikkei aina pitäisi.
So Hard kirjoitti:Pistä nyt riemis elämä risaiseksi, kalauta sisäistä virkamiesjuutalaista suurimmalla nuijalla jonka löydät ja osta vähintään 40 tuumaa ruutua olkkariin. Elämänlaatu kohenee heti ja virkamiehimystely vituttaa heti vähemmän kun on jotain minkä luokse tulla kotiin.
Mutta kun se on niin vaikeaa. Mitähän siitä tulisi jos olisi juutalainen, esinahan nirhaaminen veisi loputkin kulutushalut.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Onks sun vaimos puuma vai ootko ollut uskoton?
Ei kai, neljä vuotta nuorempi kuin minä. Ja minä olen uskollinen palvelija vaikkei aina pitäisi.
So Hard kirjoitti:Pistä nyt riemis elämä risaiseksi, kalauta sisäistä virkamiesjuutalaista suurimmalla nuijalla jonka löydät ja osta vähintään 40 tuumaa ruutua olkkariin. Elämänlaatu kohenee heti ja virkamiehimystely vituttaa heti vähemmän kun on jotain minkä luokse tulla kotiin.
Mutta kun se on niin vaikeaa. Mitähän siitä tulisi jos olisi juutalainen, esinahkan nirhaaminen veisi loputkin kulutushalut.
Aprikos, juutalaiset kauppamiehinä myyvät Jumalalle esinahan juuri sen takia, kun eivät itse tarvitse sitä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Aprikos, juutalaiset kauppamiehinä myyvät Jumalalle esinahan juuri sen takia, kun eivät itse tarvitse sitä.
Olen huono kauppamies, pitäisin sitä varmaan lasipurkissa muistona paremmasta seksuaalisesta nautinnosta.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Re: P/E-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Aprikos
Sulle on Dave tullut hokema. Mistä oot oppinu?
Vastaa Viestiin