Äitien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mutta toistaseks on kyllä vielä mun lauantai. Alla ehkä n. 16 cosmoa, mahti kemut! Maistuis ehkä teillekin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Maistuisi. Ohjelmassa tosin viinilasin tyhjentämisen lisäksi pari-kolme tuntia mm. saksan kielioppia. Schmeckt vielleicht auch für euch?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pakko myöntää että jääkiekon katsominen selvinpäin ei oo mistään kotoisin. Onneksi en näin tehnyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai mää nyt sitten olen vanha. Join pari olutta ja tajusin löhöäväni elämäni viimeisellä sohvalla.

Mutta heitetään nyt risti vitonen pöytään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:Schmeckt vielleicht auch für euch?
Tai ehkä ei. Mulle maistuis nyt tiedät-kyllä-mikä. Olisko tarjolla?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vesper kirjoitti:Mulle maistuis nyt tiedät-kyllä-mikä. Olisko tarjolla?
Jep, kaadoin juuri itsellenikin Baileysin!

Valkkarin paskiainen pisti närästämään, joten halusin säästää itseäni moiselta litkulta toistamiseen ja join pullon tyhjäksi samojen konkurssikustannusten piikkiin kansantaloustiedettä lukiessani. Koska Vesperkin on liian kaukana, joutunen itkemään itseni uneen jonkin leffan parissa, sillä tunnen oloni liian levottomaksi rauhoittumaan uutukaisen iltasatuni, "Kemiaa insinööreille" parissa. Pläni muuten selvä(pun intended), mutten osaa päättää onko seuraava napsu minttu-B:tä vaiko viskiä. Käyn neuvoa antavassa suihkussa miettimässä tekosiani.
Bruce Willisika

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kyllä seuraavakin napsu oli Baileysia. Mutta kellohan onkin jo aivan vitusti, ei tässä mitään leffoja ehdi vahtaamaan. Lähden etsimään mannapuuroa ja mansikkaa ja juuri oikeanlaista kemiaa kirjasta, meillähän on kaikilla aamulla pyörälenkkikin tiedossa ja silleen. Öit.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sellaisia ne äidit on. Ei vastaa edes puhelimeen. Pöh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Äitienpäivät pitäs kieltää laissa
:evil:
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Äitienpäiväaamuun kuuluu lipun nostaminen salkoon, valkovuokkojen kerääminen sekä herkkuaamiainen. On ihan kiva lusmuta vanhempien nurkissa, niin pääsee viettämään äitienpäivää kunnolla :)

Perinteinen äitienpäiväkävely taitaa jäädä minulta väliin, äiti saa ottaa meidän koiruuden mukaansa metsäkävelylle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvää Äitienpäivää!

Mulla oli tänään ainoastaan yksi agenda; ei mikään lahjojen vastaanotto tai laiskottelu niin että kaikki tehdään mun puolesta... vaan se, että tiedän tänään saavani tahtoni lävitse about missä vain. Nyt on sitten olkkarin Ikean iso kirjahylly pojan huoneessa, pojan huoneen täysin turha lipasto olkkarissa, lattiat on imuroitu ja pesty kimpassa sekä tuhat ja sata pikkujäbän kirjaa laitettu järjestykseen! Mwaha.. eli siivoukseksi meni tämä päivä, ei haittaa mua.

Nyt hetki lepoa kun pätkäkin vetää lonkkaa, sitten sapuskaa anopille, omalle äidille ja avomiehelle sekä veljelle. Lohitapakset, fetasalaatti, valkosipulipatonkia ja alkoholitonta kuplajuomaa pihalla :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää äitienpäivää kaikille palstamammoille!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

KiipeäMpä katolle narun (ja turvavaljaiden) kanssa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Äitiii, tuu pyyhkiiii!

Muorille soitettu. Tempaisin aamiaiseksi 17.8km pyörälenkin, suihkun jälkeen harkita jotain syötävääkin. Ja sitten taas sorvaamaan.
AngryBird

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:Äitienpäivät pitäs kieltää laissa
Jaa että miksi ihmeessä?
küllküll

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Koko lailla "Hirvein päivä ikinä perheen kanssa top 3"-kategoriaan mahtui tämä päivä. Muuta ei ehtinyt tekemään, kuin ruokkimaan pentuja, repimään niitä irti joko toisistaan tai pahanteosta - tai sitten siivoamaan niiden sotkuja.

Arvioisin että joka kolmas tänään sanomani sana oli "EI!" Onko tuota vanhinta purrut vesikauhuinen koira? Täytyykin tarkistaa illalla, löytyykö hiusrajasta "666"-tatuointia.

Hulluksi tässä tulee. Ihan oikeasti. Eikä kärsivällisyyttä millään lisää se, että tässä ollaan oltu varmaan alun toista kk putkeen koko ajan joku porukasta kipeenä.
So Hard

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos joskus on ollut energiavarastot loppu niin nyt ne ovat. Onneksi pääsee huvitteluilta töihin lepäämään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olin reipas poika ja kävin viihdyttämässä äitiä nukkumalla sohvalla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tiilikaton ja vesikourujen puhdistaminen 1,5 vuoden neulasista, sammalesta ja jäkälästä on aika raskasta. 70% jäljellä, nyt on tullut harjattua alas kaksi kottikärryllistä rojua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

En oikein tiedä pitäisikö raportoida tänne, lomamatkareposteluihin vai itkuketjuun, mutta viikonloppu Riikassa aasinajajan ja pommimiehen kanssa on onneksi ohi.

En ikinä enää lähde minnekään kenenkään kanssa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:En ikinä enää lähde minnekään kenenkään kanssa.
Ai meenkö muka häämatkalle yksin?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olipas tapahtumien täyteinen viikonloppu, onneksi huomenna iltahuki niin ei tartte spennaa herätyksen kanssa.
Manaaja

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:En ikinä enää lähde minnekään kenenkään kanssa.
Ai meenkö muka häämatkalle yksin?!
Apua. Sain glamour-Tuksu flashbackeja.
Vastaa Viestiin