Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Juu ei, mie en miehiä enää tartte. Mitä ny rekkistä sillon tällön käytän seksuaalisesti hyväkseni. Ja UK:ta kotihommissa. Ja oon umpi-ihastunut yhteen ihkuun mieheen, joka valitettavasti asuu liian kaukana.
Juu, eihän noita montaa näy olevan.. ;)
Jep, on se kiva ku yksinhuoltajaäiti joka ei ees baareissa tai missään enää käy ni saapi seuraa kuitenkin. Lähinnä kotiovelle ne aina tuodaan. Jännää :D
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti: Jep, on se kiva ku yksinhuoltajaäiti joka ei ees baareissa tai missään enää käy ni saapi seuraa kuitenkin. Lähinnä kotiovelle ne aina tuodaan. Jännää
Meillä päin ei ole ollenkaan noin hyvä palvelu. Viiteen vuoteen ei ole kukaan käynyt ovella tyrkyllä :shock:
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Meillä päin ei ole ollenkaan noin hyvä palvelu. Viiteen vuoteen ei ole kukaan käynyt ovella tyrkyllä :shock:
Ehkä kukaan ei tiedä kotiovesi sijaintia? :)
Ehkä ei.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ninnithequeen kirjoitti:rekkistä sillon tällön käytän seksuaalisesti hyväkseni. Ja UK:ta kotihommissa.
Onko UK nyt sitten jonkinmoinen feministisen liikkeen ja miehisen syyllisyydentunnon kastroima, alistunut antiteesi sille patriarkaatin perinteelle, että miehet kohtelevat naisia välineinä ja itsekkäästi omien halujensa tyydyttämiseen? Tai ehkä UK on jonkinlainen genderjeesus ja uhrilammas, joka kärsii kliseisimmän kohtalon muiden miesten puolesta. Tai ehkä tässä on kyse sellaisesta, että Ninni on edelläkävijä, joka on sisäistänyt parisuhteiden kapitalistisen markkinateorian ja shoppailee tarjonnasta itselleen parhaiten sopivat osat täysin itsekkäästi pakottaen tarjoajat erikoistumaan työnjaossa kapitalistisen mallin mukaisesti. Rekkis on vallannut perinteisen alfa-uros-mahtosonnin lokeron, UK:n joutuessa tyytymään jonkinlaiseen pseudohomoseksuaaliseen piikarooliin. Tosin on muistettava, että uskonnolliseenkin jeesusmyyttiin kuuluu uhrilampaan toinen tuleminen jonkinlaisesa aggressiivisessa muodossa, joka korjaa aiemmat vääryydet ja ajaa pahan väkivaltaisesti pois. Ehkä UK:kin nousee jonkinlaisen uuden miesemansipaatioliikkeen esitaistelijaksi, joka Hotakaisen kotirintamamies Matti Virtasen tapaan purskahtaa ulos alistetusta roolistaan siten, että tämä pyristely saa välttämättä jonkinlaisia varsin äänekkäitä muotoja. Elämme jännityksessä - onneksi voimme luottaa sihen, että kaikki raportoidaan Kitinään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ei ihan kaikkea ;)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:Jep, on se kiva ku yksinhuoltajaäiti joka ei ees baareissa tai missään enää käy ni saapi seuraa kuitenkin. Lähinnä kotiovelle ne aina tuodaan. Jännää :D
No ei mulla vaan :cry:
So Hard

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mirkku kirjoitti:No ei mulla vaan :cry:
Pyydä mustanaamiota lähettämää Guraninsa sun pakeille. Varaa kaljaa ja taulutelkkari lätkää varten. Kaikki voittaa.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jep, on se kiva ku yksinhuoltajaäiti joka ei ees baareissa tai missään enää käy ni saapi seuraa kuitenkin. Lähinnä kotiovelle ne aina tuodaan. Jännää :D
No ei mulla vaan :cry:
Mä syytän naapureitani tästä(kin). "Moi, täs on mun veli", "Moi, täs on mun toinen veli" tai "Moi, täs on mein pojan kummisetä"...ööö, okei. Kaikille oisin kelvannu :D

Ihan jees, kai. Mut en mie ny miestä halua,.
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikille oisin kelvannu :D
Tässähän tää juttu onkin.

Kyllä sitä moni kelpaisi vaikka kenelle mutta kun se ei ole aina kahdesuuntaista :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä syytän naapureitani tästä(kin). "Moi, täs on mun veli", "Moi, täs on mun toinen veli" tai "Moi, täs on mein pojan kummisetä"...ööö, okei. Kaikille oisin kelvannu :D

Ihan jees, kai. Mut en mie ny miestä halua,.
"Moi, täs on mun veli, pane sitä"? :o
No ei ihan noin kuitenkaan hei...
RP

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Se on sitä todellista sisar-rakkautta. Toisaalta, paha kun olen, mietin myös vaihtoehtoa viha.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mut onhan se toki kiva että kelpais vaikka silmäpussit roikkuu riipputissien alla, päällä on vanha t-paita ja verkkarit ja silti saa kuulla jälkeenpäin olevansa "nätti ja kiva ja hauska ja ihana". Mieltäylentävää.

Nyt mä tanssin Maniksen haudalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikille oisin kelvannu :D
Nyt sitten vaan vähän itsekunnioitusta peliin ja kermat päältä, eikä sitä paskasakkia. Ok?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaikille oisin kelvannu :D
Nyt sitten vaan vähän itsekunnioitusta peliin ja kermat päältä, eikä sitä paskasakkia. Ok?
Justhaa mie sanoin etten haluu miestä nyt. Tai no se yks kiltti kullannuppu ja AIKUINEN FIKSU mies kelpais mutku asuu niin kamalan kaukana :cry:

Plus miun lapset rakastaa sitä :)
Dave

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaikille oisin kelvannu :D
Nyt sitten vaan vähän itsekunnioitusta peliin ja kermat päältä, eikä sitä paskasakkia. Ok?
Tai kermat päälle ainakin.
creampie?
Dave

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:creampie?
Eikös sillä konstilla, ehkäisyasennosta huolimatta tai juuri siksi, ole tavannut väkiluku lisääntyä kämpillä?
En minä näistä tiedä enempää, kuin mitä isot pojat ovat kertoneet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt mun rupes tekemään mieli mansikoita, lähden sit kaupoille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt mun rupes tekemään mieli mansikoita, lähden sit kaupoille.
Ei kai sentään kermalla? :)
Nii nii! Kermajäätelöllä.. No perhana, kait se pitää tehdä lettujakin sit.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaikille oisin kelvannu :D
Nyt sitten vaan vähän itsekunnioitusta peliin ja kermat päältä, eikä sitä paskasakkia. Ok?
Tai kermat päälle ainakin.
Ihan sama minne, minä kun en raskaaksi enää voi tulla. Nää oli tässä nää kullannuput, kiitos.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nipsnaps.

Miten hiivatissa voi jänskättää näin paljon? Ihana isi heittää mut kirjottamaan vuokrasopimuksen ja mä oon ihan kauhuissani ja täpinöissäni. Apuva! Nitroja! Rauhoittavia! Jotain!
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt mun rupes tekemään mieli mansikoita, lähden sit kaupoille.
Ei kai sentään kermalla? :)
:laatta: Mulla on vilkas ja likainen mielikuvitus, mutta creampie-mansikat oli mullekin liikaa :laatta:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

küllküll kirjoitti:^ Arvioisin, että 80% kaikista keskustelupalstaviesteistä on joko kiusaamista, vittuilua tai urpoilua. Jos nämä siivotaan pois, niin aika vähän jää aktiivisia foorumeita jäljelle.
Enpä juuri pottuile co-kirjoittajille. Tavallaan siihen on "itsekkäät" syyt eli niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kun on mukava kanssaihmisille nekin ovat todennäköisesti mukavia sinulle. Paitsi tietysti Kitinässä. :roll:

Co-kirjoittajien allekirjoittaneeseen kohdistuneista vittuiluista kuitenkin n. 90 % on sellaista, että tippuu kuin vesi hanhen selästä.
Manaajan vittuiluista 100 % tippuu kuin vesi hanhen selästä, korkeintaan naurattaa. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mmm... lettuja.

Espoo suoritettu, illaksi Jyväskylään koiran kanssa. Ennen lähtöä pitää siivota, sillä kotiin tulee torstaina siivooja, eikä sitä voi tietenkään sotkuiseen kämpään päästää touhuamaan. :roll:

En viitsi kommentoida enää tuota edellistä ketjua, mutta Ninni, ymmärsit minut väärin. Tarkoitin, että äitisi kuoleman myötä tulleiden etuuksien johdosta onnitteleminen tuntuisi aika nihkeltä. Harvoin perinnöistä ym. on tapana onnitella, varsinkaan, jos kyseessä on läheinen ihminen.

Minulla on myös ihan erilaiset muistikuvat äitisi sairastumisen palstakäsittelystä, sillä muistan sinun saaneen paljonkin tsemppauksia ja osaanottoja asian myötä. Saattohoitopotilaan kuolema on kuitenkin yleensä helpotus kaikille, joten ehkä lopullista poismenoa ei sillä niin enää surkuteltu?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Pakko sanoa, että tällainen asiaan harjaantumaton (ja sinua tuntematon) palstalainen ei pysy millään enää perillä viime aikaisista kuvioistasi. Tre - Hki - Espoo - Jyskylä? Ei ole varmaan tylsää ainakaan.
Exsulla on monta miestä kierrossa samaan aikaan.
Dave

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pakko sanoa, että tällainen asiaan harjaantumaton (ja sinua tuntematon) palstalainen ei pysy millään enää perillä viime aikaisista kuvioistasi. Tre - Hki - Espoo - Jyskylä? Ei ole varmaan tylsää ainakaan.
Exsulla on monta miestä kierrossa samaan aikaan.
Nyt ymmärrän, että Exsu tarvii mua paremman arkistointisysteemin.
Vastaa Viestiin