Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
So Hard

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ninnin palstakiusaaminen on näköjään taas nousussa. Hupinsa kullakin.
Manalan mielestä kusipäisyys on ihan normikäytöstä jossa pitää ehtiä ensin että on paras.
Näinpä. Voitit ainakin puolella vuodella. Kymmenen pistettä ja tuplastandardimerkki!
Menes nyt onneton pösilö yrittämästä epätoivoisesti niiden tuplastadardiesi kanssa vaikka kädelle. Sä oot lyönyt Ninniä ihan kaikella mahdollisella millä pystyt oikealta ja vasemmalta viimeiset pari vuotta, minä en. Heti kun löydät viestin jossa väitän että Ninni on mutsinsa kuolemasta onnellinen, niin palaa asiaan. Voi olla aika hiljaista, ei kukaan muu tuon luokan kusipäisyyteen kykene kuin sinä.
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Toi äitini haudalla tanssiminen oli ehkä törkeintä sulta Manis ikinä. Ja paljon on paskaa vuosien varrella tullut.
No sehän nyt on kokemuksella selvää että sä saat mistä tahansa väännettyä marttyyriroolin itsellesi. Vaan siltä toi sun käytös usein ulos päin näyttää, joten kannattaa ehkä miettiä voisiko jälleen kerran vikaa olla myös siellä omassa puhelimessa.

Jos sä samaan hengenvetoon kerrottuasi mutsisi kuolleen naurat räkäisesti ja paskaisesti muille ihmisille sitä että sä olet nyt rikkaampi kuin a, b, ja c, ja että on millä mällätä, niin miltä sä kuvittelet sen vaikuttavan ulospäin ellei haudoilla tanssimiselta?
Niin paljosta paskasta olen selvinnyt, että saan varmasti olla onnellinen joistain asioista. Paitsi teidän mielestänne.
Valitettavasti kitinäraati vain on useampaan otteeseen tullut aika yksimielisesti siihen johtopäätökseen, että sen paskan olet itse itsellesi lapioinut. Jos ihan itse fuckuppaa elämässään kaiken kestävän ja saa sitten mutsinsa kuoltua jotain sukanvarsirahaa, niin en mä nyt tiedä kannattaako siinä vaiheessa räkäisesti nauraen ajatella niin täysillä ansainneensa sitä pelkästään sillä perusteella että on ylipäätään olemassa ja kokemassa niitä useimmiten omien tohelointiensa seurauksia jotka tuntuvat ikäviltä kestää.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:Mirkku, tais mennä ironia vähän ohi siitä kahvijutusta?
joo, ei tainnu mennä ohi, mutta jotkut voisivat siihen(kin) tarttua vittuilulla (niinkuin lähes kaikkeen, mitä tunnut sanovan).
edit: niinkuin so hard tossa sanoikin vähän samaa, että oli kyse mistä tahaan, joku puuttuu siihen varmasti. Ei siis ehkä kannata edes tuolla ironialla antaa toiselle syytä, tappeluksi se menee kuitenkin
küllküll

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Koska täällä vaihteeksi vaahdotaan, niin on-topic kysymys:
Kaipaisin muilta lapsellisilta hyviä reseptejä kotitekoiseen saippuakuplaliuokseen? Skidit rakastavat niiden puhaltelua.

Omatekoinen tiskiaine-vesi-sokeriliuos kuplii aika huonosti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja saira »

^En mä ainakaan ole laittanut muuta ku tiskiainetta ja vettä, hyvin on toiminut...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

küllküll kirjoitti: Kaipaisin muilta lapsellisilta hyviä reseptejä kotitekoiseen saippuakuplaliuokseen? Skidit rakastavat niiden puhaltelua.

Omatekoinen tiskiaine-vesi-sokeriliuos kuplii aika huonosti.
Tän mä tiedän!!! :]

* ½ dl astianpesuainetta
* ½ dl glyserolia (apteekista)
* 4 dl vettä
* 1 tl tomusokeria tai hienoa sokeria
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^^^ite tehtynä tosin on aika huonoa (ilman tota glyserolia). Mutta haepa Toys 'r' us- tai BR-leluista valmista tököttiä. Myyvät muistaakseni 2l tonkissa, hintaa vajaa 8e. Siitä riittää aika pitkäksi aikaa. :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tiskiaine + vesi riittää mainiosti. Tänä keväänä puhalleltu melkein joka päivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

So Hard kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Manalan mielestä kusipäisyys on ihan normikäytöstä jossa pitää ehtiä ensin että on paras.
Näinpä. Voitit ainakin puolella vuodella. Kymmenen pistettä ja tuplastandardimerkki!
Menes nyt onneton pösilö yrittämästä epätoivoisesti niiden tuplastadardiesi kanssa vaikka kädelle. Sä oot lyönyt Ninniä ihan kaikella mahdollisella millä pystyt oikealta ja vasemmalta viimeiset pari vuotta, minä en. Heti kun löydät viestin jossa väitän että Ninni on mutsinsa kuolemasta onnellinen, niin palaa asiaan. Voi olla aika hiljaista, ei kukaan muu tuon luokan kusipäisyyteen kykene kuin sinä.
Jopas nyt jurristia hiertää. Tää keskustelu on varsin hedelmätöntä sillä sä tuppaat venyttämään näitä standardeja niin pitkälle ajamaan omaa etuasi että et näe edes kakkosnelosta vaikka sen olisi vasaroinut sun sarveiskalvolle.

Nythän tosiaan ollaan tilanteessa että mitään mitä sä olet sanonut 30 vuoden aikana ninnille ei voi mitenkään verrata siihen "kusipäisyyteen" että mä totesin ninnin viestin olevan urpo missä se kalasti onnitteluja mutsinsa kuolinilmoituksen viereisessä lauseessa. Kusipäisyyttä tässä kyllä on havaittavissa, mutta se kyllä tulee jonkun ihan muun itseriittoisuuden muodossa. Niljakas jätkä.
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis hoi, tais mennä ohi sultakin se ironia että "mulla on enemmän rahaa kuin Tixillä ja Davella" sillon aikanaan. Mie kun yritän selvitä huumorilla.

Faija kävi just mutsin haudalla ja kysyin notta mitäs äitee, faija vastas: "aika hiljanen se oli, kerrankin." Joillekin huumori on tapa selvitä vaikeista asioista. Ymmärtääkö hän? Ei, et sä voi ymmärtää kun olet aina ja kaikessa niin oikeassa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tässäkin on ehkä omat ehtonsa, jotta huumorilla voisi käsitellä asioita. Meillä erään ystävän kanssa jo 15 vuoden aikana kehitelty tapa käsitellä mustia asioita mustalla huumorilla. Eräs vaikeimpia aiheita oli kai, kun yhteinen kummipoikamme sai muutama vuosi sitten diagnoosin, jonka mukaan tulee kuolemaan (kuoli 10 kuukauden ikäisenä). Viikko diagnoosin saamisen jälkeen pojan mummo vei pojan äidiltä miehen. Lisäksi kun pojan äiti lopulta kirjoittautui mielisairaalaan vain saadakseen lepoa asioista, oma äitinsä yritti saada hänet pakkohoitoon. (Kyllä, koko perhe on sekaisin... Pojan äiti ei nykyään tosin enää ole.) Mietimme tällöin ystäväni kanssa, että jos joku kuulisi meidän jutut, niin pitäisi meitä varmasti erittäin kylminä ihmisinä. Siksi emme heitelleet asiasta huumoria kuin keskenämme, koska tiesimme, että ihmiset eivät osaisi ottaa asiaa vain selviytymiskeinona.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
So Hard

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:Jopas nyt jurristia hiertää.
Mä luovutan. Sä olet oikeasti merkittävästi sekopäisempi kuin olisin koskaan voinut kuvitellakaan. Omassa pikku maailmassas sä oot vaan jaellut Ninnille hyviä neuvoja, Ninni on vittuillut sulle siitä ja mä oon ollut se tuplastandardoiva vittuileva sika. Myötähäpeä ja epäusko on sitä luokkaa, että pakko lopettaa. Aina sitä yllättyy miten villiä hulluutta netistä löytyy.
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Hienosti väännetty! Toi käsis kannattaa lähettää jo Solar Filmsillekin!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja elco »

Voisi tehdä leffan missä tulevaisuudesta lähetetään kyborgi vääntämään tälle palstalle. Tulevaisuudesta lähetettäisiin myös ketku juristi taistelemaan kyborgia vastaan. Leffan nimi olisi Termunator.

Ketku juristi sanoisi Ninnille sitten suunnilleen näin:
That Termunator is out there. It can't be bargained with. It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear. And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.


EDIT: leffan nimi vaihdettu
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Päättyykö tuokin leffa niin että ketku juristi kuolee siitettyään ensin ninnin ehkäisyasennosta josta sitten syntyy kyborgien vastarintaliikkeen johtaja El Connor?
Dave

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:Voisi tehdä leffan missä tulevaisuudesta lähetetään kyborgi vääntämään tälle palstalle. Tulevaisuudesta lähetettäisiin myös ketku juristi taistelemaan kyborgia vastaan. Leffan nimi olisi Termunator.

Ketku juristi sanoisi Ninnille sitten suunnilleen näin:
That Termunator is out there. It can't be bargained with. It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear. And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.


EDIT: leffan nimi vaihdettu
Olisko kyborgin erikoisaseena teleskooppipamppu?
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Hetkinen, tarkoittaako tämä sitä, että ketku juristi saa pillua ninniltä? :)
No olisi se kaiken tuon vaivannäön jälkeen vähintään kohtuullista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:Voisi tehdä leffan missä tulevaisuudesta lähetetään kyborgi vääntämään tälle palstalle. Tulevaisuudesta lähetettäisiin myös ketku juristi taistelemaan kyborgia vastaan. Leffan nimi olisi Termunator.

Ketku juristi sanoisi Ninnille sitten suunnilleen näin:
That Termunator is out there. It can't be bargained with. It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear. And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.


EDIT: leffan nimi vaihdettu
Olisko kyborgin erikoisaseena teleskooppipamppu?
Aseksuaalisuus hämmentäisi termunatorin?
Mikä nimeksi?

Tumunator? SypärHERO joka tumuttaa vai tumputtaa oikein kunnolla?
Termunaton? Näitä sankareita riittää palstallakin? Tämä olis kyllä täysi floppi? ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hetkinen, tarkoittaako tämä sitä, että ketku juristi saa pillua ninniltä? :)
No olisi se kaiken tuon vaivannäön jälkeen vähintään kohtuullista.
Vois tippuukki, on se niin komee mies tuo juristi ;)

Juu ei, mie en miehiä enää tartte. Mitä ny rekkistä sillon tällön käytän seksuaalisesti hyväkseni. Ja UK:ta kotihommissa. Ja oon umpi-ihastunut yhteen ihkuun mieheen, joka valitettavasti asuu liian kaukana.

Jatkakaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Jatkakaa.
Oon pudonnut kärryiltä, luulin että asut jonkun miehen kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:Mitä ny rekkistä sillon tällön käytän seksuaalisesti hyväkseni.
Nyt taisin kyllä kävellä suoraan provoansaan mutta olihan toi vitsi? Olihan??? :shock:
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jatkakaa.
Oon pudonnut kärryiltä, luulin että asut jonkun miehen kanssa.
Joo, tommosen 80 senttisen maailman komeimman pienen blondin pitkätukan kans.

Bliss: oli. Kuhan yllytän teitä, tää käy jo viihdyttäväks :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jatkakaa.
Oon pudonnut kärryiltä, luulin että asut jonkun miehen kanssa.
Joo, tommosen 80 senttisen maailman komeimman pienen blondin pitkätukan kans.
Oon siis tosiaankin pudonnut kärryiltä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mutta mitä tähän kaikkeen tuumaa sotilaspoliisi?
ninnithequeen

Re: Tiistaisin tulee tilattuna turpaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Mutta mitä tähän kaikkeen tuumaa sotilaspoliisi?
En tiiä eikä kiinnosta.
Vastaa Viestiin