Keskiviikon homojutut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Syytä olla ylpeä?

Joo
5
56%
Ei
4
44%
 
Ääniä yhteensä: 9

Dumis

Re: Keskiviikon homojutut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noppaelain kirjoitti:Otsikkoon viitaten, eilen baarin tupakkakopissa (olin siis tiistaina baarissa, hyi) joku känninen mies tervehti, ja vastasin kädenheilautuksella; reaktio: "Okei, hienoa, lähdetään täältä vittuun". En lähtenyt. Mies jäi vähäksi aikaa katselemaan ovelle. En tiedä, mikä minulta meni ohi :)
En tiedä mimmoinen homohoukutin olet ulkomuodoiltasi, mutta en muistaakseni ole kokenut tuommoista ikinä. Yhden aikaselvästi suoremman iskuyrityksen olen kyllä saanut.
Oletko varma ettei se luullut sua tutuksi/kaverikseen?

disclaimer: en nyt tarkoittanut tuolla homohoukuttimella mitään negaa. Jotkut kauniit pojat vaan ovat yllättäen enemmän homojen mieleen :)
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Keskiviikon homojutut

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Dumis kirjoitti:En tiedä mimmoinen homohoukutin olet ulkomuodoiltasi, mutta en muistaakseni ole kokenut tuommoista ikinä. Yhden aikaselvästi suoremman iskuyrityksen olen kyllä saanut.
Oletko varma ettei se luullut sua tutuksi/kaverikseen?

disclaimer: en nyt tarkoittanut tuolla homohoukuttimella mitään negaa. Jotkut kauniit pojat vaan ovat yllättäen enemmän homojen mieleen :)
Kaveriksihan se varmaan luuli, parempi tarina vaan noin, :) Homohoukutin tuskin olen: tällainnen pitkä, ruma, 100-kiloinen äijä. Aiemmin, esim. Kity-miiteissä lähinnä nörtin näköinen.

Samassa paikassa kuitenkin btw 5 vuotta sitten joku tuli sulkemisaikaan selittämään, etten varmaan ole ikinä samanlaista piiritystä nähnyt. (Mitään en ollut huomannut.) Olisi ollut "jotain tarjolla."
Vastaa Viestiin