Tuoksu-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hitto jos joku alkais mun simpukkaa nimitellä joksikin hemmetin etupyllyksi niin saisi kyllä äkkiä iskun alanenäänsä. :leuhka:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aamupuuroa ja keitettyjä kananmunia, hitto kun ei ole maitoa ja aplaria. Noh täytyy tänään ostaa että huomenna on 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

KerranMunJee!

Ainakin pedofiilit tunnistavat sanaston, etupylly vain alkaa tuotantonsa myöhemmin ja jatkuu vähemmin aikaa takapylly paskoo jo mahdollisesti ennen syntymää ja viimeiset tuotokset se lantaa kuoleman jäkeen kun tulee se viimeinen rupsahdus!
Onneksi sain tästä merkittävästä kysymyksestä vain kitinän kautta? voin siis aina luottaa kitinään, joka antaa kaiken sen mitä et haluaisikaan tietää!
Oliko se alanenä? Olen kyllä tunkenut mostakin kertaa ylänenäni jonkun etupyllyyn ei siinä mitään, joskus etupylly tuoksuu hunajalle, hedelmille yms. joskus rautakin tuntuu maussa mutta no can do.. Mausta on hajua 90%.

Aktiivihiili suodattaa hajun pois, audiofiili kaiken kuuntelee, betonitiili pitää talon pystyssä, bibliofiili lukee kirjan ja toisenkin, debiili ei mitään tästä tajua, fennofiili eli persu, suomi suomalaisille, fertiili on somali joka paskoo lapsiaan tienpientareille, fossiili jää osasta meistä muistoksi ja kaivauksien aiheeksi, geotekstiili on jonkun keksimä sana, gerbiili juoksee häkissään olevassa juoksupyörässä, grillihiili palaa ja hehkuu iloisesti grillissäni, harjatiili valuttaa veden katolta kun hanhen selästä, hiili on kaiken elollisen(lähes) perusta, homofiili ei paljon haukuista perusta vaan hoonaa putkeaan, imuventtiili päästää kaasut kammioon, infantiili on So Long, infertiili on läski suomalainen ämmä, julkisivutiili peittää betonin, kalkkihiekkatiili mistä näitä tiiliä oikein tulee, kalkkitiili ei ole ainakaan synonyymi edelliselle, kansiventtiili on Manalan housuissa, kattotiili o toistoa turhaa, kermaviili käy salaatin kastikkeeksi, kevyttiili ei siitä kukaan mitään tee ehkä MC, kevytviili kuten kaikki muukin "kevyt" on huijausta, kirkkotekstiili palaa siinä kun muukin sisustus, kivihiili on tulevaisuutemme tuhlausta, kodintekstiili on sieltä, kohoventtiili on taas tekniikkaa, konsiili päättää asian.
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exsu kirjoitti:niin neuvolantäti saa luvan kutsua vehjettä vähintään melaksi.
X2

En voi tajuta tuollaisia ylisokeroituja nimityksiä. Mikä vika muka pippelissä on? Sen ymmärrän ettei lapsia opeteta puhumaan v*tusta tai k*rvästä, mutta herätkää nyt..
küllküll

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Tässä oli vähän foliohattuilua, mutta ei siitä enempää, ettei NSA pääse taas jäljilleni.
Siis vaimosi nimi on (A)NSA ?
*tekee muistiinpanoja pieneen mustaan kirjaan*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt Nykiin, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ystäväni Sonera lähetti mulle uuden Koti-tv-reitittimen. Soitin sinne ja irtisanoin liittymäni kolmannen kerran kuukauden sisään. Nyt sentään älysin vaatia irtisanomisvahvistuksen kirjallisena, olen ollut tähän asti liian naiivi uskoessani, että liittymä on todella katkaistu kun asiakaspalvelija puhelimessa niin sanoo.
ninnithequeen

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tapoin just viidennen ampiaisen viikon sisään. Vittujako ne tänne vitoskerrokseen asti tulee? ARGH!
küllküll

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Tästä tulee mieleen wanha vitsi.
Tai sitten näin - tapahtui muinaisessa Neuvostoliitossa:

Eräs perheenisä halusi poikansa olevan hieman etevämpi kuin muut.
Niinpä hän koetti opettaa kersalle mitä yhteyksiä on peruskäsitteillä kuten Puolue, Neuvostovalta, Isänmaa ja Kansa...

"Ajattelepa nyt esimerkiksi että minä olen Puolue, isoisä tuossa on Neuvostovalta, äiti on Isänmaa ja sinä olet Kansa. Ymmärrätkö nyt mistä on kysymys?"

Kun oppi ei tuntunut menevän perille, otteet kovenivat. Isä telkesi eräänä iltana oppitunnin päätteeksi kovakalloisen poikansa makuuhuoneen komeroon. "Etkä saatana tule sieltä ulos ennenkuin annan luvan!" Avaimenreiästä sentään pilkotti pieni valonsäde, niin ettei aivan pilkkopimeässä tarvinnut tulevan työnsankarin kärvistellä. Isoisä meni nukkumaan...

Ilta kului, ja kohta alkoi normaaliin avioelämään kuuluva pirullisen kiihkeä eroottinen meno... kuudennen aktin jälkeen, hieman levähdettyään isä havahtui, missäs poika - komerossako? Miten tämä nyt näin unohtui, anteeksi lapseni, ei ollut tarkoitus... Poika kömpi komerosta, kirkkain silmin, ja sanoi:

"Nyt ymmärrän mistä opetuksessasi on kyse! Neuvostovallan nukkuessa Puolue raiskaa Isänmaata, Kansan seuratessa tapahtumia avuttomana!"
Bruce Willisika

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Saksanläksyt ovat iloinen asia:

"ilmaiset ilosi siitä, että herra Müllerille maistuu kirjolohi:
Wunderbar, Herr Müller! Sie sind mein Held." Ekassa versiossani käänsin tuon muotoon "you are a good boy", mutta päätin sitten kuitenkin tunnustaa maata.

(Der Held = sankari)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bruce Willisika kirjoitti:Saksanläksyt ovat iloinen asia:

"ilmaiset ilosi siitä, että herra Müllerille maistuu kirjolohi:
Wunderbar, Herr Müller! Sie sind mein Held." Ekassa versiossani käänsin tuon muotoon "you are a good boy", mutta päätin sitten kuitenkin tunnustaa maata.

(Der Held = sankari)
Es freut mich, dass der Lachs Ihnen smeckt. .
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Langweilig. Pidättäydyin omassa vastauksessani.

Vikat saksanläksyt ehkä koskaan tehty. Jatkaisin mielelläni kielen opiskelua, mutta a) se syö resursseja tärkeämpien aineiden opiskelulta ja b) sen taitamisen tarpeen odotusarvo ei ole vahvasti positiivinen. Luultavasti kuitenkin jatkan...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johan nukuttaa. Nyt jos painuisi pehkuihin niin herätys tulisi varmaan kahden maissa, ilman mahdollisuutta uudelleennukahtamiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lapsenvahtina koko ilta. Olipas vaihteeksi kivaa, kun ketään ei tarvinnut raahata kirkuvana nurkkaan tms. Mut muija saa siivota nää sotkut, minen enää yksinkertaisesti kolmen tunnin unilla jaksa.
AngryBird

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Sähköposti :h:

Lähettäjä: harry676 <[email protected]>
Aihe: How have you feeling?
Päiväys: 12. toukokuuta 2011 20.47.59 UTC+3.00
Vastaanottaja:[email protected]

Okei. Poistin toki klikkaamatta tota auki. Vastaanottaja vaan on vähän jännä.
Viimeksi muokannut AngryBird, 12.05.2011 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

küllküll kirjoitti:Lapsenvahtina koko ilta. Olipas vaihteeksi kivaa, kun ketään ei tarvinnut raahata kirkuvana nurkkaan tms. Mut muija saa siivota nää sotkut, minen enää yksinkertaisesti kolmen tunnin unilla jaksa.
Mä lapsenvahteeraan ja siivoon sotkut joka päivä kolmen tunnin unilla...
Dumis

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Aamupuuroa ja keitettyjä kananmunia, hitto kun ei ole maitoa ja aplaria. Noh täytyy tänään ostaa että huomenna on 8)
Huomenna, muistin. Nyt lonkero ja olut jäkistä katellessa.
AngryBird

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti: Mä lapsenvahteeraan ja siivoon sotkut joka päivä kolmen tunnin unilla...
Kuva


:P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä kyl nukkuisin enemmän niin jaksaisin :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

AngryBird kirjoitti:Okei. Poistin toki klikkaamatta tota auki. Vastaanottaja vaan on vähän jännä.
Vastaanottaja ehkä arvostaisi hiukan jos poistaisit osoitteen myös foorumilta.
AngryBird

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

aasi kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Okei. Poistin toki klikkaamatta tota auki. Vastaanottaja vaan on vähän jännä.
Vastaanottaja ehkä arvostaisi hiukan jos poistaisit osoitteen myös foorumilta.
Joo, totta. Sikäli kun vastaanottajaa on oikeasti edes olemassa :?
Ihmettelen vaan miksi ja miten mun työosoitteeseen voi tulla noin osoitettua postia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

AngryBird kirjoitti: Ihmettelen vaan miksi ja miten mun työosoitteeseen voi tulla noin osoitettua postia.
Sähköpostiohjelman näyttämä vastaanottaja (ja lähettäjäkin) ovat tavallaan vain osa viestin tekstiä, ei se varsinainen tietue ("kirjekuori") mitä postipalvelimet käyttävät viestin kuljettamiseen. Ts. siinä voi lukea ihan mitä vain.
Vastaa Viestiin