Tuoksu-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eikö kukaan? No minä sitten. En tajua miksi olen hereillä tähän aikaan. Taas nämä aamuyöheräämiset nähtävästi alkaa, plääh.

Lähdenkö lenkille vai yritänkö vielä saada unta :?:
küllküll

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Täällä puhelin herätti lähes samalla minuutilla kuin Kreitsu postasi.

No ei siinä mitään, pitää soittaa jos hätä on. Mutta turha kuvitella että minä roikun odottamassa puhelimessa aamuviideltä että sinun tietokoneesi sammuu, jos olen selittänyt kolme kertaa peräkkäin miten kylmäbuutti tehdään. Idari.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Onko Dave "uusiutumassa" vai peräti KSE?
Joo, pahus. Hallitusvneuvottelut käynnistyvät, persut tuottavat oma viihdettään lähes päivittäin. Mä haluan jatkaa Daven kanssa vääntämistä näistä asiosta!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ilmeisesti sanat pippeli ja pimppi ovat perverssejä ilmauksia. Nykyään pitäisi käyttää sanoja alanenä ja etupylly. WTF? Tai siis voi etupylly!
Paras päivä ikinä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tpk!
Parin päivän puserrus on tuottanut hedelmää, työkiire ohi :) hetkeksi

Kaunista huomenta kaikille :h:
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Ilmeisesti sanat pippeli ja pimppi ovat perverssejä ilmauksia. Nykyään pitäisi käyttää sanoja alanenä ja etupylly. WTF? Tai siis voi etupylly!
Wat? Missä tämmöistä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ainakin jossain vauvapalstoilla olen törmännyt.

Kaveri oli neuvolassa töissä ja yhdessä perheessä poikalapsen vehkeistä piti käyttää termiä "nappi". Ei kovin ylentävää! Jos meille tulee poikalapsi, niin neuvolantäti saa luvan kutsua vehjettä vähintään melaksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Piti vielä mainita, että varsin mukavaa ettei isoD poistunut lopullisesti, vaan hoiti vain historianpuhdistuksen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No lapsiin liittyvillä palstoilla tällaisia viljellään, mutta ilmeisesti termit ovat joillain sekopäisen ahdistuneilla vanhemmilla käytössä myös puhekielessä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tässä oli vähän foliohattuilua, mutta ei siitä enempää, ettei NSA pääse taas jäljilleni.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Alkoiko vaimo vihjailemaan jotain WanhaPervo-läppää? Vai joku asiakas?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:Alkoiko vaimo vihjailemaan jotain WanhaPervo-läppää? Vai joku asiakas?
Jos kertoisin, joutuisin tappamaan sinut.
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti:Alkoiko vaimo vihjailemaan jotain WanhaPervo-läppää? Vai joku asiakas?
Jos kertoisin, joutuisin tappamaan sinut.
Jos tappaisit Huiman, joutuisin kertomaan vaimollesi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
huima kirjoitti:Alkoiko vaimo vihjailemaan jotain WanhaPervo-läppää? Vai joku asiakas?
Jos kertoisin, joutuisin tappamaan sinut.
Jos tappaisit Huiman, joutuisin kertomaan vaimollesi.
En voi voittaa :(
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On se kurjaa, kun ei voi avoimesti kirjoittaa edes nimimerkin takana. Etupylly!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:On se kurjaa, kun ei voi avoimesti kirjoittaa edes nimimerkin takana. Etupylly!
Juuri tästä syystä en vältsyyn aina diggaa että kirjoitusteni yhteydessä käytetään vanhoja nimimerkkejäni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:No lapsiin liittyvillä palstoilla tällaisia viljellään, mutta ilmeisesti termit ovat joillain sekopäisen ahdistuneilla vanhemmilla käytössä myös puhekielessä.
Eli siis aikuiset ihmiset puhuvat keskenään asioista kiertoilmauksilla? Taitaapi olla niin, että niillä ihmisillä etunenää ei niistetä tarpeeksi usein etupyllyyn kun noinkin luonnollinen asia saa noin kiusaantuneeksi.

Toisaalta jos on vanhempia jotka kutsuvat itseään sudeksi ja karhuksi, ei kai pitäisi olla yllättynyt että asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:No lapsiin liittyvillä palstoilla tällaisia viljellään, mutta ilmeisesti termit ovat joillain sekopäisen ahdistuneilla vanhemmilla käytössä myös puhekielessä.
Eli siis aikuiset ihmiset puhuvat keskenään asioista kiertoilmauksilla? Taitaapi olla niin, että niillä ihmisillä etunenää ei niistetä tarpeeksi usein etupyllyyn kun noinkin luonnollinen asia saa noin kiusaantuneeksi.
Toisaalta jos on vanhempia jotka kutsuvat itseään sudeksi ja karhuksi, ei kai pitäisi olla yllättynyt että asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä.
Ainakin kunnes toisin tosiaan todistetaan, mä kyllä pistäisin roponi likoon lähes davemaisen subtiilin ironian puolesta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Ainakin kunnes toisin tosiaan todistetaan, mä kyllä pistäisin roponi likoon lähes davemaisen subtiilin ironian puolesta.
Vanhemmuus on nykyään jotain niin tavattoman vaikeaksi ja virhealttiiksi glorifioitua toimintaa (erityisesti netin supermutsien keskuudessa), että en missään nimessä pistä roposia likoon minkään subtiilin ironian puolesta.
RP

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en tiedä mikä mutteri pitää olla löysällä aivoissa, jos ei voi puhua asioista asioiden oikeilla nimillä. Tiedä millaisia seksuaalisia fuck uppeja tuollaisten lapsista tulee.
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:Mä en tiedä mikä mutteri pitää olla löysällä aivoissa, jos ei voi puhua asioista asioiden oikeilla nimillä. Tiedä millaisia seksuaalisia fuck uppeja tuollaisten lapsista tulee.
Hei beibi, mä haluaisin laittaa napin sun etupyllyysi!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Penis ja vagina taitaisivat olla liian kliinisiä. Siitin ja emätin kuulostavat myös hupsuilta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Hei beibi, mä haluaisin laittaa napin sun etupyllyysi!
Nyt se nenä mun etupyllyyn. Sori beibi, en nuuski perseitä, moro.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä en tiedä mikä mutteri pitää olla löysällä aivoissa, jos ei voi puhua asioista asioiden oikeilla nimillä. Tiedä millaisia seksuaalisia fuck uppeja tuollaisten lapsista tulee.
Hei beibi, mä haluaisin laittaa napin sun etupyllyysi!
Tässä tehtiin nyt jonkinlaista palstahistoriaa, koska tämä tosiaan taitaa olla ensimmäinen viestisi evö mikä ei koskettanut simpukkaa ollenkaan, ei pienen pientäkään värähdystä, värinää. HÄLYTYS!

Riemumieli: pilkun nussintaa harrastaa hän. Anyways, käytän sanaa pimppi ja pippeli, koska toi kyrpä ja pillu ei oikein kuulosta lapsen suussa niin kauniilta. Että silleen itsekin hiukan sievistelen.
So Hard

Re: Tuoksu-torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:Tässä tehtiin nyt jonkinlaista palstahistoriaa, koska tämä tosiaan taitaa olla ensimmäinen viestisi evö mikä ei koskettanut simpukkaa ollenkaan, ei pienen pientäkään värähdystä, värinää. HÄLYTYS!
Se oli vähän niinkuin ei-subtiilin ironian tarkoituskin.
Vastaa Viestiin