Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Laskuttaisin joka ikiseltä jenkkiläiseltä yritykseltä dollarin tililleni. Nojoo, työläämpi ja hankalampi homma. Mutta jonkinlaisen "Olette voittaneet 10M lottovoiton, lähettäkää $20,000 tililleni että voimme lähettää lottovoittonne teille T: Nigerian pallogrillikeisari" -sähköpostiscammin voisin pistää pystyyn maailmanlaajuisesti. En pidä tuollaista niin kovin rikollisena, sillä tuollaiseen lankeaminen on omavalintaista tyhmyyttä. Tyhmät ihmiset ansaitsevatkin päästä eroon rahoistaan.

Lisäksi jos en koskaan jäisi kiinni, tarkastaisin aina autoni huippunopeuden ajaessani kolmos- tai nelostietä kehä kolmosen ulkopuolelle saakka. Enkä koskaan pysähtyisi iltaisin tai öisin punaisiin niittykummun susipaskan liikennevalo-ohjauksen takia.
AngryBird

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:Enkä koskaan pysähtyisi iltaisin tai öisin punaisiin niittykummun susipaskan liikennevalo-ohjauksen takia.
Mä otan tän myös!!!!!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Enkä koskaan pysähtyisi iltaisin tai öisin punaisiin niittykummun susipaskan liikennevalo-ohjauksen takia.
Mä otan tän myös!!!!!
Oottekste te vähän löysämunaisia? En mä ainakaan jää punaisiin, jos ketään ei näy missään.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti: Noita suvisvinkumisia ketjusta toiseen lukiessa on alkanut vähän siltä tuntua. Tosin ymmärrän kyllä, että haet varmaan jotakuta jolle voi rauhassa piruilla ilman pelkoa toiseksi jäämisestä.
No pistä tähän vaikka alkuun tältä vuodelta sellainen puoli tusinaa pointteria, missä pilkkaan nimenomaisesti sinua? Tiedän, et jaksa etsiä; mutta ei niitä myöskään ole.

Suvis=suvaitsevainen, ei välttämättä aina liity juuri sinuun. Hyvä vainoharhaisuus kuitenkin, siitä pisteitä.
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Enkä koskaan pysähtyisi iltaisin tai öisin punaisiin niittykummun susipaskan liikennevalo-ohjauksen takia.
Mä otan tän myös!!!!!
Oottekste te vähän löysämunaisia? En mä ainakaan jää punaisiin, jos ketään ei näy missään.
Kyllä mä jonkun aikaa yleensä jaksan odotella. Ts. ainakin pysähdyn ja kunnioitan stop-merkkinä enkä vain aja vauhdilla päin. Jos muutamiin sekunteihin ei tapahdu mitään niin kyllä mäkin yleensä päin ajan keskellä yötä jos missään ei näy ketään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Mä otan tän myös!!!!!
Oottekste te vähän löysämunaisia? En mä ainakaan jää punaisiin, jos ketään ei näy missään.
Kyllä mä jonkun aikaa yleensä jaksan odotella. Ts. ainakin pysähdyn ja kunnioitan stop-merkkinä enkä vain aja vauhdilla päin. Jos muutamiin sekunteihin ei tapahdu mitään niin kyllä mäkin yleensä päin ajan keskellä yötä jos missään ei näy ketään.
No en mäkään tietenkään nilkka ojossa aja punaisia päin, pysähdyn kyllä katsomaan, että ketään ei näy missään.
AngryBird

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Enkä koskaan pysähtyisi iltaisin tai öisin punaisiin niittykummun susipaskan liikennevalo-ohjauksen takia.
Mä otan tän myös!!!!!
Oottekste te vähän löysämunaisia? En mä ainakaan jää punaisiin, jos ketään ei näy missään.
No kyllä mä autolla ajaessa pysähdyn odottamaan valon vaihtumista. Moottoripyörällä sitä saakin sitten odotella seuraavaan aamuun asti.

Niin että joo, tunnustan olevani velttokulli.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et

Viesti Kirjoittaja Mayah »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää kiinni?
Ryöstäisin pankin.
Tämä.

Bluntlyn saudeilta kavaltaminen ois vielä parempi, mutta niin pirun hankalaa että parempi tyytyä vähäisempään saaliiseen.

Joskus on tehnyt mieli murhata muutama ihminen, mutta tällä hetkellä ei ole sellaisia fiiliksiä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tappaisin yhen ihmisen.
Tää menee jännäksi. Kumpi se olisi: rekkis vai Ukkokulta?
Mä veikkaan rekkiksen vaimoa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti: Kuitenkin viesti, joka alunperin sai minut huolestumaan mielenterveytesi puolesta, taisi sisältää ihan allekirjoittaneeseen viittaavan henkilökohtaisen vittuilun.
Siis tämä tämänpäiväinen? Puoluettomat tarkkailijat varmaan vetävät mielessään johtopäätökset kumman meistä postaukset tähän ketjuun kielivät suuremmasta pahasta olosta. En mä olisi ketään tappamassa vaikka kuinka villin kortin saisin.

EDIT: Ei lakkaa ihmetyttämästä tämä itseään suviksina pitävien - kuten tässä tapauksessa Suvisen - kanta, että väärintekijät ja vieläpä väärinajattelijat pitäisi tai saisi tappaa. Semminkin kun tappaminen tehtäisiin erityisen julmalla tavalla. Eikö suvisten (sekä yksilö että yhteisö) pitäisi suvaita muutakin kuin paskasakkia ja neekereitä?
Viimeksi muokannut elco, 15.05.2011 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ai niin, jos jotenkin onnistuisin steriloimaan 95% maailman väestöstä niin sen tekisin myös. Maapallo kiittäisi. Tietysti positiivinen vaikutus tulisi viiveellä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä mä jonkun aikaa yleensä jaksan odotella. Ts. ainakin pysähdyn ja kunnioitan stop-merkkinä enkä vain aja vauhdilla päin. Jos muutamiin sekunteihin ei tapahdu mitään niin kyllä mäkin yleensä päin ajan keskellä yötä jos missään ei näy ketään.
No en mäkään tietenkään nilkka ojossa aja punaisia päin, pysähdyn kyllä katsomaan, että ketään ei näy missään.
Tohon vielä semmonen lisäys että odotan kyllä "tuntemattomissa" valoissa eri tavalla. Mutta jos kyse on esim. noista Merituulentien valoista varsinkin kehä kakkosen liittymien yhteydessä joiden tietää olevan olleen vuosikausia toimimattomat niin ettei ne välttämättä vaihdu vihreiksi ikinä ennenkuin ehkä joskus 10 minuutin kuluttua jos jostain toisesta suunnasta sattuu tulemaan auto, niin sitten kyllä ajan myös herkemmin niitä punaisia päin pysähtymisen jälkeen.

Nykyään noikin valot on kai kuitenkin korjattu. Ainakin eilen kun ajoin illalla Merituulentietä länteenpäin ja käännyin kehä kakkosen loppupätkälle jatkaakseni Länsiväylää Hankoonpäin, niin tulin aika sulavassa vihreässä aallossa niittarin mäkkäriltä saakka.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja elco »

Mayah kirjoitti:Maapallo kiittäisi.
Kiittäisi ketä?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti: Kuis kummassa sua ei ollenkaan tuntunut häiritsevän Sikiksen tappamisajatukset? Vai onko niiden julkituominen sallittua, koska Sikis ei ole mainostanut olevansa Suvaitsevainen Viherpiiperö? Ja jos mennään hiusten halkomiseen, niin itseasiassa taisit itse toivoa viestissäsi allekirjoittaneen päästämistä päiviltä (Sikadexter voisi varmaan päästää Suvisdexterin päiviltä ihan heti alkuun).
Bzzzzt, väärin, mikä sinänsä ei yllätä.

Siksi, että villin kortin tapauksessa täältä ilmoittautui kaksi dexter-copycat vigilantea. Jälkimmäinen näistä ilmoitti haluavansa kiduttaa kuoliaaksi eläinrääkkääjät, jolloin minusta tämä vigilante kakkonen on merkittävästi vastenmielisempi ja vaarallisempi rikollinen kuin vaikkapa raiskaaja tai perusmurhaaja - näinollen kun vigilante kakkonen ei kerta voi poliisille jäädä kiinni niin olisi varmaan kaikkien edun mukaista, että vigilante ykkönen päästäisi kakkosen päiviltä.

Maailman halailu ja väärintekijöiden kiduttaminen ovat juu mun kirjoissa aika kaukana toisistaan. Traagista tässä on se, että mä olen aivan saatanasti suvaitsevaisempi ihminen kuin sä, mutta ethän sä sitä kykene ymmärtämään.

Enivei, sä oot vähän liian Zuzu Petals, että mä jaksaisin jatkaa keskustelua sun kanssa.
RP

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä voisin yhtyä tuohon Aasimuksen vaihtoehtoon.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Mayah »

elco kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Maapallo kiittäisi.
Kiittäisi ketä?
Minua tietenkin! :mrgreen:
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Mä voisin yhtyä tuohon Aasimuksen vaihtoehtoon.
Mutta miten tuo käytännössä tapahtuisi? Miten tuon edes voisi toteuttaa teknisesti? Kysehän tässä oli että pitäisi tehdä joku toteutettavissaoleva rikos, josta vain ei jäisi kiinni. Lottovoiton huijaaminen itselle taas kuulostaisi vähän "matkustaisin tulevaisuuteen kattelemaan lottonumeroita enkä jäisi kiinni" -mielikuvitushommilta.

Eli kertokaa sitten miten moisen meinaisitte toteuttaa, tai ootte tymiä joita ei lasketa.
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Oiskohan palstalla enää yhtään tyyppiä, joka ei olis kuullut tuota sun Zuzu Petals- vertausta ainakin kolmeen eri tyyppiin noin kaksitoista eri kertaa?
Odotas kunhan se ilmoittaa pyyhkivänsä sulla lattiaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti:Jos sun suvaitsevaisuuslinjaan kuuluu mm. eläinrääkkääjien ymmärtäminen ja terapiaan passittaminen, niin todentotta, taidat tosiaan olla aika paljon suvaitsevaisempi kuin minä. Ei tee edes mieli väittää vastaan.
Pistät sanoja suuhuni: en kiduttaisi niitä kuoliaaksi.

Suvinen kirjoitti:
Oiskohan palstalla enää yhtään tyyppiä, joka ei olis kuullut tuota sun Zuzu Petals- vertausta ainakin kolmeen eri tyyppiin noin kaksitoista eri kertaa?
Niinno, olen käyttänyt sitä kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla osui sinuun.
Viimeksi muokannut elco, 15.05.2011 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tappaisin yhen ihmisen.
Tää menee jännäksi. Kumpi se olisi: rekkis vai Ukkokulta?
Mä veikkaan rekkiksen vaimoa.
Ei kukaan mainituista.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hmm, voisin ruveta nykyajan robin hoodiksi. Muutaman kultalusikka perseessä syntyneen rahavarat voisi sosialisoida. Ihan vaan että jos niillä välähtäisi päässä että ei se että on paalua tee susta mitään parempaa ihmistä. Näissä tapauksissa se on tehnyt ko. ihmisistä vaan alentuvan kusipään.

Etsisin entisen eskarini tädin ja pakkosyöttäisin sille aprikoosipuuroa kunnes lasse lentäisi. Sitten syöttäisin vielä lisää. Kosto on suloinen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Saattaisin ehkä varastella joskus jotain pienehköä sekä itselle että toisille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onpa aika yllätys.

Että ihan oikeasti tekisitte väärin, jos vain saisitte.

Voin sanoa AIVAN VARMASTI että minusta ei ole tappamaan yhtään mitään.

Enkä tosiaan ryöstä ketään! Eikö tule mieleen, että se raha on toisen? Aikas yllättävää ja käsittämätöntä!

Mutta eräitten vastauksesta olen henkilökohtaisesti tyytyväinen hihhih.

Omalle Mussukalleni terveisiä :h: ja pusunus: Älä nyt ole niin herkkä mussu, kakkaahan täällä aina puhutaan! Ethän sinäkään varmasti ketään tappaisi oikeasti. Se on varmasti valtava kynnys ja vain todelliset rikolliset luonteet siihen pystyvät. Minä olisin vastaavassa herkkyydessä kuin sinä jo kuollut 423 kertaa hehheh.

Mitä tulee liikennevaloihin niin on kyllä totta, että joskus odotus täysin tyhjällä paikalla on aikamoisen tyhmää suorastaan. Mutta en ota tahallani sakkoja. Ehkä joskus ajan päin punaista ehkä en hehheh. Arvatkaa. En ainakaan tunnusta!

MUTTA sen tunnustan, että kohta vahtaan

LÖPPYÖTTELYÄ



STADIN A

Ai kuka Stadin A? No SA toki! Ai SA, siis meidän Arskalaisten johtaja! No tietysti, kiva mies Stadista! No juuri hän! Arska Stadista! Vauvauvau!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Melkeen olin unohtaa.

Tappaisin Stadinarskan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Minkä rikoksen tekisit, jos olisi aivan varmaa, että et jää

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Lusikalla?

Ryöstäisin pankin tai ison kassillisen timantteja jostain. Ehkä niitä timantteja, koska ne ovat tytön parhaita ystäviä. Ei musta olisi tappamaan edes niitä pahimpia "vihamiehiä", mutta voisin tehdä heille kaikenlaista vittumaista jäynää.
Vastaa Viestiin