Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mii laav juu nussukat :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä vaan heitän huonoa läppää, Ninni onneksi tuntee mut ja tietää ettei tän parempaa tulekaan :P
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:Sentään kävelin koko p*skan läpi. Olen ihme
Niin totta.

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opeliksi on taas melkein laillinen, mutta ainakin liikkuu tasaisesti kesänakeilla. Koeajolla tuli kannettua jopa talon kaikki lasikamat kierrätykseen ja nämähän sisälsivät vain kurkkupurkkeja ja mustaherukkamehupulloja eikä esimerkiksi kahta kassillista Salitospulloja.

No vastapainoksi huomenna tulee kuraa silmille duunissa ja reilusti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

FB-kaveri kirjoitti aika hauskasti:
"Taaperona luulin, että filmi nimeltä "Lätkä veressä" tarkoitti jotain kauheata tautia. Niinhän se olikin." :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jahas, seitsemän sivua paskaa. Keitänpä kahvit ja lukasen.

Tulin juuri saamasta piikkiä, oli ihanaa. Ja vielä on kaksi piikitystä edessä, iih!
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:FB-kaveri kirjoitti aika hauskasti:
"Taaperona luulin, että filmi nimeltä "Lätkä veressä" tarkoitti jotain kauheata tautia. Niinhän se olikin." :)
Mä oon hihitelly ku koko FB on ihan täys pelkkää Ruotsi-mollausta ja Suomihehkutusta.

Mm. "Tukholmassa on huvipuisto nimeltä Gröna Lund. Huomenna se avataan klo 6 nimellä Gran Lund ja siellä on uusi uskomaton laite, nimeltään Ilmaveivi!"

"♫♪ "On meillä hauska Leijona, tuo Suomen Leijona, kun Leijona tulee torille on näky komea! Kas näin heiluu lippu ja lippu heiluu näin, kas näin heiluu lippu ja lippu heiluu näin. On meillä upea Leijona, tuo Suomen Leijona, kun Leijona tulee torille on kultaa kaulassa! Kas näin juhlii Suomi, mut Ruotsi itkee vaan. Me Leijonille huudetaan ja Ruotsi tutit saa!" ♪♫♪♫"

Ja sit ne tuttipaitakuvat ja kaikki. Hih.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pakko olla se tylsimys joka sanoo että hyi helvetti mä häpeän kännisiä kiekkotähtiä. Ylpeä olen tottakai, mutta sniff. Yäk.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä testaan taas uutta:

Labneh eli jogurttijuusto
1 l maustamatonta jogurttia
2 tl suolaa
Sekoita jogurtti ja suola keskenään. Laita harso juustomuottiin tai käytä siivilää ja isompaa astiaa. Kaada jogurtti muotiin tai siivilään. Jätä tippumaan yön yli (12 h). Valmista tuli.
Voidaan käyttää tuorejuuston tapaan leivän päällä tai muotoilla palloiksi, jotka kastellaan oliiviöljyyn ja ripotellaan tuoretta minttua päälle.

Mustikoita tai vadelmia sit sekaan...
Viimeksi muokannut saira, 16.05.2011 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bruce Willisika

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Vitut. Suomalainen Mies on Äijä, se uskaltaa mennä lavalle keskellä Kauppatoria vaikka kännissä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Sääli, ettei Paranormal Oskar ollut yhtä murskaava juuroviisuissa: olisi ollut mahtavaa nähdä se jodlaamassa lavalla umpitunnelissa.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nurminen meni komeesti nurin ja Jutila oli vissiin jo sammunu :P
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Pakko olla se tylsimys joka sanoo että hyi helvetti mä häpeän kännisiä kiekkotähtiä. Ylpeä olen tottakai, mutta sniff. Yäk.
Höh, miksi. Niillähän vasta on syy olla kännissä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mun mielestä saa olla kännissä, mutta pitää olla tolkuissaan ja toimintakykyinen.
Tuota noudatan itse mm duunijutuissa. Muut usein kyselee, josko olin vesiselvä kun eivät muista mun olleen kännissä.
Kuten kerrankin kun olin vetänyt klo 18-23 välillä 18 GT:tä. Olin kuulema ihan kuin selvä. En ihan saattanut olla, mutta ns toimintakykyinen kuitenkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pakko olla se tylsimys joka sanoo että hyi helvetti mä häpeän kännisiä kiekkotähtiä. Ylpeä olen tottakai, mutta sniff. Yäk.
Höh, miksi. Niillähän vasta on syy olla kännissä.
Elppis myötähäpeilee :D
No kyl mäkin vähän olin että "toivottavasti eivät nyt mokaa koko kansan edessä". Siitäkös sitten otsikot olis revitty, nyt lähes kaikki urpoilu menee vanhojen starojen Jutilan ja Nurmisen piikkiin 8)
Bruce Willisika

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

En keksinyt muuta tekemistä, joten kävin ostamassa tupakkaa. Onneksi en ehtinyt tekemään mitään todella epäterveellisiä ratkaisuja: koska mäkkäri oli tupaten täynnä veljiäni leijonamieliä, en viitsinyt käydä samalla matkalla kipaisemassa himoitsemaani pigmäkkiä. No, toi maitorahka ajaa saman asian.
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:
RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pakko olla se tylsimys joka sanoo että hyi helvetti mä häpeän kännisiä kiekkotähtiä. Ylpeä olen tottakai, mutta sniff. Yäk.
Höh, miksi. Niillähän vasta on syy olla kännissä.
Elppis myötähäpeilee :D
No kyl mäkin vähän olin että "toivottavasti eivät nyt mokaa koko kansan edessä". Siitäkös sitten otsikot olis revitty, nyt lähes kaikki urpoilu menee vanhojen starojen Jutilan ja Nurmisen piikkiin 8)
En mä vaan kykene samaan. Jos olisin itse tehnyt samanlaisen suorituksen, vetäisin semmoset jytky tumut, että kontaten sitä lavalle tultaisiin. Iso juttu, not. Niin suomalaista ettei oikein jaksa hetkauttaa humala siellä sun täällä :o
Dumis

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Anssi hoitaa :D


edit: jaaha, ei toimi tuubaus tuolla lyhyemmällä osolla.
Bruce Willisika

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Ehhehee, reilujen kerhon kokous! Toivottavasti kyseessä kuitenkin veljellinen pikku kepponen, vaikken itse ehkä moisesta viistsisi julkisesti vitsailla - paitsi tietenkin, jos voisin sen tehdä suorassa tv-haastattelussa kännissä ja kissankakka huulessa.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:rofl:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Bruce Willisika kirjoitti:^Ehhehee, reilujen kerhon kokous! Toivottavasti kyseessä kuitenkin veljellinen pikku kepponen, vaikken itse ehkä moisesta viistsisi julkisesti vitsailla - paitsi tietenkin, jos voisin sen tehdä suorassa tv-haastattelussa kännissä ja kissankakka huulessa.
Jep. Oli silleen naamapalmu parhaasta päästä.

Tuli varmasti jätkille ihan vitun hyvä fiilis.

Maajoukkueelle vähän mediavalmennusta, niin jää hyvät läpät sinne jätkien keskuuteen - tai sitten mediamiehet suojaamaan porukkaa, kuten UKK:n aikana poliitikkoja.

Eihän sitä jätkät voi hoitaa samaan aikaan sekä ryyppäämistä, että edustamista.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Taivas varjele.... eipä voisi olla suomalaisempaa tapaa saattaa pokaalia kotio. LOL.
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:^Ehhehee, reilujen kerhon kokous! Toivottavasti kyseessä kuitenkin veljellinen pikku kepponen, vaikken itse ehkä moisesta viistsisi julkisesti vitsailla - paitsi tietenkin, jos voisin sen tehdä suorassa tv-haastattelussa kännissä ja kissankakka huulessa.
Jep. Oli silleen naamapalmu parhaasta päästä.

Tuli varmasti jätkille ihan vitun hyvä fiilis.

Maajoukkueelle vähän mediavalmennusta, niin jää hyvät läpät sinne jätkien keskuuteen - tai sitten mediamiehet suojaamaan porukkaa, kuten UKK:n aikana poliitikkoja.

Eihän sitä jätkät voi hoitaa samaan aikaan sekä ryyppäämistä, että edustamista.
Kännissä saa olla mutta vittumaisuus on toinen asia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Ei taida tulla Valion sponsoridiilejä muille kuin Granlundille.
Vastaa Viestiin