Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:Ei taida tulla Valion sponsoridiilejä muille kuin Granlundille.
Oli se aika tuiterissa sekin. Jos oikein näin niin ehkä jopa ainoa joka näkyi ryystävän kaljaa/siideriä pullosta bussin katolla.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en pysty lopettaa nauramista ku noita videoita pompsahtelee koko ajan lisää :D Mut toi Nurmisen ilmaveivi on kyl paras...
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Ei munkaan mielestä oo ihme, että tyypit on kännissä ehkä elämänsä suurimman voiton takia. Outoa on enemmänkin, jos voittoon täysin osattomat ihmiset vaatii niitä käyttäytymään jotenkin siten kuin koko kansan kultapoikien kuuluisi. Hieno saavutus tietty, mutta ei ne mun kultapoikia ole, ja sikäli mulle on aika sama, miten ne käyttäytyy. Onhan ne monien lasten idoleita ja noin tietty, mutta kyllä aikuinen ihminen saa lain ja melko väljien hyvähköjen tapojen raameissa itse päättää, miten saavutuksiaan juhlii.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
RP kirjoitti: Jos olisin itse tehnyt samanlaisen suorituksen, vetäisin semmoset jytky tumut, että kontaten sitä lavalle tultaisiin.
Samaa sanoin eilen ukolle juhlia töllöstä katsoessa. Olis melko kohtuutonta vaatia, että poikien pitäisi jaksaa edustaa skarppina moisen rykäisyn jälkeen. Noloa on ainoastaan se, että median vajukit edustajat oikean hakemalla hakevat "hauskaa" materiaalia lähetyksiin ja otsikoihin. Eikö kukaan ole kertonut niille, että omaan pesään ei kannata paskoa?
No jos aikuinen ihminen haluaa päästä väkisin lähetykseen sönköttämään, niin ei se nyt taas ole median vastuulla estää sitä. Eiväthän pelaajat holhottavia ole. Kyllähän he vastaavat itse itsestään. Sun ajatus siitä, että he ovat syyntakeettomia, on alentuva.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos sponsorina miettisin mihin rahani syydän, niin tuskin 'osaamaton' viinankäyttöryhmä olisi siellä kärkipäässä listaa. Varsinkin kun joutuu huomioimaan lapset ja nuoret, joille nuo ovat tärkeitä esikuvia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No jos aikuinen ihminen haluaa päästä väkisin lähetykseen sönköttämään, niin ei se nyt taas ole median vastuulla estää sitä. Eiväthän pelaajat holhottavia ole. Kyllähän he vastaavat itse itsestään. Sun ajatus siitä, että he ovat syyntakeettomia, on alentuva.
Pelaajat voittivat ison turnauksen, juhlivat sitä vetämällä kännit, median seuratessa koko ajan perässä. Luulisi sunkin muistavan, mimmoinen se harkintakyky on kun on enemmän tai vähemmän päissään, eli huono. Olen melko varma, että aika moni pojista ei täysin tajunnut kännisössötyksensä pääsevän jokapojan juutuubilinkiksi facebookiin.

Tässä taannoin nolasin itseni aika perusteellisesti kännipäissäni, sukulaisen häissä. Silloinkin yleisöä oli laajalti ja paikka suht julkinen. Mutta jos joku olisi tuohon tullut tallentamaan tilanteen ja olisi sen lykännyt vaikkapa nettiin, niin melko varmasti syyttäisin siinä vaiheessa pikkaisen enemmän sitä kuvaajaa kuin itseäni, vaikka toki itse olin vastuussa omasta käytöksestäni. Silti katson, että alkoholin nauttiminen sukulaisen häissä oli ainakin jossain määrin oikeutettua, eikä mua pitäisi siitä moralisoida tai mulle naureskella. Toki edellyttää käyttäytymään tilanteen mukaisesti, kännissäkin, mutta ei hieroa nenää paskakasaan enää vahingon satuttua.
Mun mielestäni tuo sun sukulaisten häät -vertaus ontuu pahasti. Sulla ei varmaankaan ollut etukäteen tietoa, että paikalla on lehtimiehiä ja tv-kuvaajia? Jos olisit etukäteen tiennyt, että on, ja silti vetänyt kännit, niin olisi mielestäni ollut oma vikasi, jos olisit päätynyt juutuubiin.

Pelaajat tiesivät, että lentokentällä on lehdistö ja tv-kamerat paikalla. Jos siitä huolimatta heittää automaattiohjauksen päälle, niin ei pidä syyttää muita kuin itseään. Jos siis häiriintyy siitä, että kännitoilailut päätyvät juutuubiin.

Mulla on kokemusta kännitoilailuista enemmän kuin lääkäri määrää ja tiedän, että ei sitä viinaa kukaan väkisin toisen kurkusta kaada alas.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mun mielestä vastaavassa tilanteessa saa juoda, kuten myös muissa työhommissa, joihin alkoholi 'kuuluu'. Pointti onkin se, että pitää osata esiintyä ja käyttäytyä suht korrektisti. Ja mitallisteille siihen tietty kuuluu juhliminen, mutta ilman örveltämistä tai kyseenalaisia haastatteluja tms.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mun mielestäni tuo sun sukulaisten häät -vertaus ontuu pahasti. Sulla ei varmaankaan ollut etukäteen tietoa, että paikalla on lehtimiehiä ja tv-kuvaajia? Jos olisit etukäteen tiennyt, että on, ja silti vetänyt kännit, niin olisi mielestäni ollut oma vikasi, jos olisit päätynyt juutuubiin.

Pelaajat tiesivät, että lentokentällä on lehdistö ja tv-kamerat paikalla. Jos siitä huolimatta heittää automaattiohjauksen päälle, niin ei pidä syyttää muita kuin itseään. Jos siis häiriintyy siitä, että kännitoilailut päätyvät juutuubiin.

Mulla on kokemusta kännitoilailuista enemmän kuin lääkäri määrää ja tiedän, että ei sitä viinaa kukaan väkisin toisen kurkusta kaada alas.
Musta tässä on kyse siitä, että näitä pelaajia syyllistetään nyt siitä kännien vetämisestä enemmän kuin kännissä esiintymisestä, kuten itsekin viimeisessä lauseessa viittaat. Musta taas on itsestään selvää, että kännissä harkintakyky pettää, joten ainoat keinot estää tällaisten tulosten syntymistä olisi joko a) jättää juomatta tai b) juoda siten, että median edustajia ei ole paikalla todistamassa tapahtumaa.

Ilmeisesti sun mielestäsi olisi pitänyt jättää juomatta kokonaan? Aika ankara vaatimus siihen nähden, että kyseessä on iso nuorten miesten sakki, joka on juuri voittanut sen maailmanmestaruuden, jota on haettu 16 vuotta. Jos taas juomalla juhliminen tässä tilanteessa on lähes kaikkien mielestä ymmärrettävää, niin sitten ei pitäisi ehkä pöyristellä ja ahdistua siitä, jos ne välttämättömät median edustajat saavat tällaista kuvamateriaalia.
En kai mä sanonut, että ei saa vetää kännejä?

Ahdistumisesta voin todeta, että onhan se helvetin typerää lasketua lentokoneesta naama edellä tai kertoa suorassa lähetyksessä kavereiden seksiseikkailusta (todellisista tai ei). Ei kait ole mitään syyllistämistä todeta tuota. Mun mielestäni se on enemmän sen toteamista, että vesi on märkää.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kaivoin just Youtubesta matskua vuoden -95 vastaavista juhlista. Kyllä sielläkin selvästi maistissa oltiin, mutta ei se niin törkeää örvellystä ollut kuin eilen. On eri asia juhlia tai olla lihan pelti kiinni tuolla lavalla ja astella "voittajana" punaista mattoa oksennukset rinnuksella.

Ja jos ajatellaan nyt tätä esimerkkiä ja nuorisoidoli-roolia, niin juuri tämä hyssyttely siitä, että "Kyllähän sitä nyt pitää saada poikien juhlia!" on ehkä tuota örvellystäkin pahempaa. Että jos on tarpeeksi hyvä syy, niin on OK vetää ihan jäätävä kooma päälle.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No olihan siellä osa porukasta varsin selvinpäin ja korrektisti, kivempi huomioida mediassa vaan niitä örveltäjiä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Musta oli median edustajilta typerää ja huonoa ammattitaitoa edes haastatella selvästi kaatokännissä olevia. Olihan sakissa vaikka kuinka monta selvempääkin kaveria, joilta olisi varmasti irronnut kunnollinen haastattelu. Umpituiteristen haastattelut olisi voinut jättää väliin, ja vaikka sulkea ne kamerat. En vaan tajua kenen etua nuokin pätkät muka palvelevat. Joo, känniset jätkät näkee kameran ja niistä on siinä tilanteessa ihan helvetin hauska läppä tulla siihen jotain sönköttämään. Voin veikata että niillä ei ole tänään/huomenna/viikon päästä yhtään niin hauskaa, ja ihan varmasti tämänkin tajusivat kuvaajat, haastattelijat ja muut selvin päin olevat ihmiset.

Olen osittain samaa mieltä, mutta esim. tässä tilanne tulee toimittajallekin takuulla aivan yllättäen

http://www.youtube.com/watch?v=OTGII5tYOgw

Oops nythän mä hokaan kouluruotsillani, että eihän se mitään kavereiden seksiseikkailuista puhunut, vaan 6-1 voitosta. :D :oops: :D

Edit: Vai sanooko se mycket sexen vai mycket sex-ett?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Musta on ehkä aavistuksen surullista, että edelleen se suunnilleen ainoa tapa, millä jotakin saavutusta voidaan juhlia on vetää nuppi turvoksiin. Siis eikö niistä voitonjuhlista jäisi paremmat muistot, jos niistä, no, muistaisikin jotakin?

Mutta eipä silti, yleensä urheilija joutuu kyllä viettämään koko kisakauden sen verran kurinalaista elämää, että kyllähän sitä tekee mieli irrotella sitten kun siihen vihdoin on tilaisuus.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Kuitenkin vain vähemmistö oli örvellyskännissä. Eli muistetaan se.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Kyllä isi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
So Hard

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Musta tässä on kaksi eri asiaa. Onhan se ok ja ymmärrettävää että kundit haluavat juhlia, mutta tositenutus olisi voinut odottaa että julkinen juhlaosuus on ohi - kyllä sitä sen verran ihailevia pikkupoikia on ottamassa mallia. Tosin enpä nyt liikaa yliarvioisi sen vaikutusta siihen juoko jeppe vai ei. Siltikin soisi että ördääminen tapahtuisi privaatimmin.

Mielenkiintoistahan tässä on se, että media on aina käsitellyt jääkiekkoilijoita aika lailla silkkihansikkain, sikailuista ei juuri raportoida ja niillä ei niin revitellä, koska muuten kyseinen urheilutoimittaja ei ole enää tervetullut kuvioihin. Sosiaalinen media ei moista suojelua harrasta. Minusta on toimittajiltakin kyllä ammattieettisesti arveluttavaa hakea eniten soosissa oleva sönkkäämään kameran eteen.

Enemmän kuin pelaajien otteet häiritsee kyllä niiden fani-idioottien temput, jotka käyvät esim. polttelemassa Ruotsin lippuja Haaparannassa. Se on niin iso fail että en nyt ihan pahempaa keksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Voihan tässä tietysti näin itsetuntemusanaalisondeeraus näkökulmasta olla kyse siitä, että paheksun sitä, mitä paheksun itsessäni.

Ja myös siitä, että ajattelen "ajatelkaa lapsia", vaikka samalla tiedän, että kotoa lapset sen olleellisimman mallin saavat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:^ Kyllä isi.
:(

Not my cup of tea.

*laskee veden pois porealtaasta*
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Ajatelkaa lapsia, pitää olla kiiltokuvamaisia idoleita. Ymmärrän kyllä että joku näin ajattelee ja vaatii korrrrrrektia käytöstä. Ihmisiä sitä jokainen tässä ollaan, ja by far mä toivon että oma tytsäni ei koskaan idolisoi "täydellistä kiiltokuvaa", joka tietenkin on aina ja iänkaikkisesti feikki. Järkyttyy pieni vielä kun astuu IRL. Tässä nyt kuvaa mitä se on kun ollaan tuhannen soosissa, tuskin se nyt ihailijakerhoa saa menemään brenkkupullon ääreen tällä sekunnilta.

Koomailivat, elämä jatkuu, itsensä kokoaminen järkytyksen jälkeen on aina hyvä puoli ihmisissä, joten toteuttakaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

No tää on tämmöstä.

Jääkiekkoliiton harkinta on hommissa pettänyt, kun ei ole ollut lastenvahteja paikalla - saati sitten kontrollia siinä, että mediaa pidettäisiin ruodussa jos tulee vähän ylikierroksia joillain.

Se oli nyt sellaista ja vähän rahvaanomaista. Mutta se onkin jääkiekkoa, ei mitään kyldyyriä.

Prööt! Korjaussarjaa kaikille! Juostaan Stokkaa ympäri munasillaan hullujen päivien kunniaksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

AngryBird kirjoitti:Kuva
Mua jo ensin pikkaisen harmitti, että olin huolimattomuuttani (tai tiedostamatonta pessimismiäni) järkännyt Ruotsinreissun just mm-finaalin ajaksi. Loppujen lopuksi sillä olikin sitten kuitenkin puolensa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kait sulla oli tää päällä?

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kyllä mä persujen vaalimenestyksen jälkimainingeissa pakkasin mukaan lähinnä tämän:
Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

^Sulla on selkeä pakkomielle. Olen hiukan huolissani sun mielenterveydestäs. Sekstataan se pois, oukki doukki.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Kait vanhana stalinistina kuitenkin todellisuudessa tämä:

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^Sä olet taas kuunnellut liikaa Elcoa: mähän olen jo aiemmin maininnut, että paitaidoleissa mennään tällä linjalla:
Kuva
Toi Che Kerava -juttu on kyllä hienoudestaan huolimatta vähän liikaa kahdessakin mielessä: ensinnäkin, Urpiainen mallia n. -89 ei niin hirveän kaukana tuosta ehkä ollut ja, toiseksi, tuollaisia kavereitahan alkaa taas Punavuoressa tulla vastaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin