Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Huoh.
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Vin Kiissel ei saa mun polvia notkahtamaan. Se yrittää olla niin kovaa jätkää kaikissa leffoissaan, onnistuen olemaan vaan vähäjärkisen näköinen (viikonloppuna kaverin kanssa naurettiin jollekin Dieselin leffalle vedet silmissä). Sorry :lol:
Ei sillä ole merkitystä. Merkitystä on sillä että tuo mies näyttäisi mun päällä helvetin hyvältä, minä sen päällä vielä tuplasti paremmalta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Älkää nyt ruokkiko provoa enempää.

Ninni ja Gattaga tekevät samantyylistä provoilua - ja elämässään mitä tykkäävät, riippumatta siitä miten hyvää tahtovat ihmiset saattaisivat yrittää auttaa tai neuvoa... tai kyseenalaistaa logiikkaa erinäisissä valinnoissa. Ja onhan heillä varmasti omaa hauskaa ja hupia siitä, miten ihmiset reagoivat.

Prööt.

Ja kummastakin on yleisölle suurta hupia.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
Ninni ja Gattaga tekevät samantyylistä provoilua - ja elämässään mitä tykkäävät, riippumatta siitä miten hyvää tahtovat ihmiset saattaisivat yrittää auttaa tai neuvoa... .
Ai niinku Manala?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea ymmärtää, etten halunnut pojalleni isänsä sukunimeä tai nimeä ees paperiin koska hän sai mm. 1,5 v tuomion mun pahoinpitelyistä?
:apuva:
AngryBird

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea ymmärtää, etten halunnut pojalleni isänsä sukunimeä tai nimeä ees paperiin koska hän sai mm. 1,5 v tuomion mun pahoinpitelyistä?
:apuva:
Tässä kohtaa on ehkä sopivaa käyttää sitä Zuzu Petals -vertausta? :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Ai niinku Manala?
Jep. Kyllä se on sua yrittänyt neuvoa ja tsempata historiassasi, ennen kuin se turhautui jossain vaiheessa siihen huomiohuoraukseen mitä sä teet joka tapauksessa ennen pitkää aina uudestaan ja uudestaan.
Manaaja

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Manskussa on se yllätysmomentti, kun ei voi tietää kummalla asenteella se milläkin kertaa lähestyy..
Siis minähän en ole alkuunkaan väkivaltainen ihminen, mutta en kyllä voisi allekirjoittaa etteikö minustakin tulisi naistenhakkaaja ninnin kanssa asuessa.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Manskussa on se yllätysmomentti, kun ei voi tietää kummalla asenteella se milläkin kertaa lähestyy..
Siis minähän en ole alkuunkaan väkivaltainen ihminen, mutta en kyllä voisi allekirjoittaa etteikö minustakin tulisi naistenhakkaaja ninnin kanssa asuessa.
Niin. On se jännää ku on ruoka valmiina pöydässä, koti siivottu ja lapset hoidettu. Ja ettei mun pyykinpesukoneeseen saa koskea. Tai keittiöön. Auts, siinähän se tulikin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niin, aines on vaan vähän heikkoa. Tästä sotapoliisista en tiedä, mutta ainakin rekkiksen historia oli käsittääkseni aika verinen jo ennen kohtaamista Ninnin kanssa, joten ehkä tässä on enemmän kyse heikosta arviointikyvystä kuin erinomaisesta kyvystä muuttaa henkilö väkivaltaiseksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Jotenkin toi ajatus Manalasta ja ninnistä asumassa yhdessä saa hykertelemään.

Siinä olisi uusi Reality TV-ohjelma.

Tosin en tiedä kuinka paljon rahaa pitäisi Manalalle tuotantoyhtitön luvata, ennen kuin se suostuisi.
küllküll

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Minä mistään mitään tiedä, mutta mutta...
omien havaintojeni mukaan tietyt henkilöt ajautuvat yhä uudelleen ja uudelleen ihmissuhteisiin väkivaltaisten ihmisten kanssa. Joku psykasta paremmin perillä oleva luultavasti tietää tämän ilmiön syntymekanisminkin, mä olen sen jostain lukenut ja sittemmin autuaasti unohtanut.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UK ei ole ollut koskaan väkivaltainen, ja asuttiin 10 v yhdessä. Ihan vaan tiedoksi. Nää kaks seuraavaa olivatkin sit shokkihoitoa eksyneelle ja onnettomalle vissiin.

Rekkis uskomaton narsisti, patologinen valehtelija ja niin mielin kielin, tää toinen vaan hiukka niksahtanut. Ei muuten lyönyt koskaan, mut kahdesti poliisit sen poisti asunnosta. Ite soitin, tommonen ei tos kunnossa ole mun lasten lähellä. Nita kyselee vieläkin molempien perään, kun tykkäs niistä eikä siis koskaan nähnyt mitään pahaa tapahtuvan.

Molemmat osas olla aivan ihania, kunnes se toinen puoli heistä paljastui. Menny usko miehiin kohtuullisesti juu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Älä menetä uskoasi miehiin, eihän niistä suurin osa ole tollasia.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Proggikset käynnissä! Toivottavasti saadaan asunto eteenpäin nopeasti sitä kovasti tarvitsevalle ja me säästettäis kuukauden vuokra.

SuomiSoffassa oli tänään MEIDÄN sohva. Mies aika paljolti nukahti kulmaukseen siihen istuttuaan. Konkurssipesähinta oli naurettava (ok, kauheesti rahaa silti)...

Selvisin tänään IKEA:sta alta 16 € ja 30 min. Sentään kävelin koko p*skan läpi. Olen ihme!

Mut olisko vähän siistii jos Gattaca ja Ninni huukkais up? Toisel on tarve seksiin, rahaa ku roskaa ja huono itsetunto; toisel on tarve seksiin, vähemmän sitä rahaa mut tarvetta silti ja tollain hanhiemo-syndrooma?! Musta tulis cupid :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Ei ei! Ninni tarjoilee Karhua Gattikselle.

Mut miten me saadaan Ninnille pystytisut.. DOH! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt kun sanoit ton, niin sehän on aivan itsestään selvää ja välttämätöntä. Kaikki voittaisivat. No panimoteolliseuus ehkä häviäs.
Ei ei! Ninni tarjoilee Karhua Gattikselle.

Mut miten me saadaan Ninnille pystytisut.. DOH! ;)
Mä taas näen, että Ninni laittais Gattiksen korkin kiinni. Pystytisuthan ovat yhtä lähellä kuin lähin puhelin, mutta veikkaan, että G kyllä unohtaisi pystytisuhaaveensa. Tää olisi oikeisti NIIN hienoa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä taas näen, että Ninni laittais Gattiksen korkin kiinni.
Joo, tästä on kyllä niin vankkumaton track record, että kyllähän ninni tekee sen helposti poikuudellekin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

http://www.voice.fi/index.php?mw=orgasm ... &cid=26354

Eli se on sitten fakta että naiset on aivottomia panopuita?
So Hard

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä vittua te lässytetätte? Ninni voi olla miesongelmainen mutta jos hää on on alko-ongelmainen niin minä, Elco. Munaaja, Dave yms. mennään rajusti ohi.

Tarkoitus oli heittää hauska pikku läppä, ei dissata Ninniä. Harmittaa jos muut ku Huima ja Nowa ei tajunnu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

öö?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:öö?
Tix taisi saada empatiakohtauksen.
So Hard

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:öö?
Tix taisi saada empatiakohtauksen.
Itse asiassa luin vain päissäni väärin, että jos Ninni sais korkin kiinni. My bad. Lisää paskaa housuun ja empatiakohtauksia kaikille!
Dumis

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vai että ninniporskaa taas.
Vastaa Viestiin