Kivojen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään kaikki on toooosi kivoja toisilleen eix nih?
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muuten kaikkee muuta ku kivaa, siivouspäivä nääs.

Mut pääsen taas naapuriin vähä mittailemaan paikkoja :]
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä oon aina kiva kaikille - paitsi, jos mulle vittuillaan.

Yöllä on nähtävästi satanut. Taisikin olla eka kerta kuukauteen muutamaa parin minuutin roisketta lukuun ottamatta.
Dumis

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Täälläkin on yöllä satanut!
Perjantaina meikä lähtee shoppaileen, vihdoin.
Tai siis kiintiöshoppailua tiedossa kun farkkumääräkin laski alle hälytysrajan.
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Tääl tuli kahen aikaan yöllä vettä ku aisaa - nyt paistaa aurinko.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen tänäänkin oma itseni. On tärkeä olla oma itsensä, koska muuten kadottaa todellisen identiteettinsä ja punaisen elämän lankakerän. En siis ole jättekiva, en edes ganska kiva.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en oo kyllä kovin kiva omana itsenäni. Paitsi niille joita pidän kivana, niille oon. Muille oon joko kylmän asiallinen tai vaan kylmä. Joku syntymävamma varmaan, jo lapsena vastustin vahvasti joidenkin kasvattajahenkilöiden "kaikki pelaa" -asennetta, jossa yritettiin pakottaa leikkimään myös aina niiden kakaroiden kanssa, joista ei oikeasti pitänyt lainkaan. Tilanne ratkesi, kun silloisen parhaan ystävän kanssa pistettiin aina pakkokaveria lapiolla päähän hiekkalaatikolla siihen saakka, että lopulta meidät eristettiin leikkimään kahdestaan "erityishuoneeseen" eli johonkin varastoon.
AngryBird

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mustanaamion laki.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No jaa, mä nyt en jaksa mitään ihmissuhdeleikkejä tai että pitää esittää kuulia kovista. Tykkään mutkattomista (tarkoittaa sitä, ettei joka asiasta pidä tehdä niin saatanan vaikeaa) ihmisistä, jotka ei jauha paskaa selän takana eivätkä koe tarvetta vittuilla ainakaan huvin vuoksi. Joku syy pitää olla!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä olen kait vähän sellainen kaikkien kanssa pitää leikkiä. Ainakin luulisin. Tosin en ole mitenkään erityisen sosiaalinen, mutta en kuitenkaan halua, että joku jää porukan ulkopuolelle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päätti sitten tekijä X herättää meikäläisen neljän maissa ilman mahdollisuutta uudelleennukahtamiseen. Onneksi duunin kahvinkeittimessä oli eiliset kahvit vielä kuumana. Tällä pääsee pitkälle, tai ainakin vessaan.

Neljäs työpisteen siirtyminen kahden vai kolmen viikon sisällä tulossa. Onneksi firmat ei vaihdu ihan noin nopeaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:Mä en oo kyllä kovin kiva omana itsenäni. Paitsi niille joita pidän kivana, niille oon.
No tässä tää mustanaamion laki tulikin silleen nätisti sanottuna :)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mut herätti klo 05 perheen pienempi chihu. Itkemällä. Yritin jatkaa unia, ajattelin, että se vaan haluaa päästä jonkun huoneeseen. Itku vain jatkui. Lopulta menin katsomaan. Oli hypännyt sohvalta ilmakiekkopelin päälle ja ei uskaltanut tulla alas.

awww
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:Tosin en ole mitenkään erityisen sosiaalinen, mutta en kuitenkaan halua, että joku jää porukan ulkopuolelle.
Joo, näin mullakin. Paitsi jos ihminen on ilkeä dorka, niin sitten ignoraan. En nyt kuitenkaan jaksa nuolla kenenkään perseitäkään, jos ovat takakireitä kiukkupusseja.
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^^Mä en tiedä kumpi on söpömpää, toi tapaus vai se et sul on chihuja :h:

(ulkoiluttaakohan joku perheestäs niitä täällä meilläpäin, asut käsittääkseni hyvin lähellä ja tääl pyörii parikin taluttajaa kahden chihun kans?)
küllküll

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exsu kirjoitti:Mä en oo kyllä kovin kiva omana itsenän
Ollaankohan me saman isän alta?
Ne harvat ihmiset joista pidän, niille jaksan olla mukava. Muut menkööt meren pohjaan, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^jaa-a. Ei voi tietää :wink:
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:^^jaa-a. Ei voi tietää :wink:
Ilkimys!!!!111 :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tosin en ole mitenkään erityisen sosiaalinen, mutta en kuitenkaan halua, että joku jää porukan ulkopuolelle.
Joo, näin mullakin. Paitsi jos ihminen on ilkeä dorka, niin sitten ignoraan. En nyt kuitenkaan jaksa nuolla kenenkään perseitäkään, jos ovat takakireitä kiukkupusseja.
Ollaan ihan samixii.
AngryBird

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

küllküll kirjoitti: Ne harvat ihmiset joista pidän, niille jaksan olla mukava. Muut menkööt meren pohjaan, ei voisi vähempää kiinnostaa.
:h:

Oon löytänyt jo toisen kadonneen veljen internetistä! :]
Dumis

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kauhean välinpitämätöntä porukkaa täällä, mä ainakin rakastan lähes kaikkia ihmisiä :h:
küllküll

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Meikäläisen faijan libidon tuntien - lehtolapsiparven löytyminen olikin vain ajan kysymys :h:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tosin en ole mitenkään erityisen sosiaalinen, mutta en kuitenkaan halua, että joku jää porukan ulkopuolelle.
Joo, näin mullakin. Paitsi jos ihminen on ilkeä dorka, niin sitten ignoraan. En nyt kuitenkaan jaksa nuolla kenenkään perseitäkään, jos ovat takakireitä kiukkupusseja.
Ollaan ihan samixii.
Otetaax huone!
Dumis

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

küllküll kirjoitti:^ Meikäläisen faijan libidon tuntien - lehtolapsiparven löytyminen olikin vain ajan kysymys :h:
Arvasin et vaan esität kovista!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä yritän jaksaa olla aluksi edes neutraali kaikille, mutta en siihen huonona päivänä pysty. Ohjenuorani on se, että yritän olla esmes työkavereille (joita on satoja) sen verran mukava, etten löydä edestäni paskaa, jota olen kylvänyt. Painotus on oman hyvän olon maksimointi pitkällä tähtäimellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin