Kivojen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitähän Miska isona sanoo, kun kuulee että hänellä on 8 sisarusta (tai herraties kuin monta niit viel tulee)
Jokaisen äidin kanssa olen yhteyksissä ollut, ja kaikilla sama idea: rekkis on kusipää valehtelija eikä välitä vitun vertaa yhdestäkään lapsestaan.

2 sisarustaan (Nitan ja 3 v tytön) Miska on tavannut. Niin ja rekkiksen äidin.

My life is a joke :roll:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:Pannaas sit teemaan sopiva toivebiisi, jota kukaan ei pyytänyt :)

(Oli muuten vaikea valita alkuperäisen, George Michaelin ja Was Not Wasin versioiden väliltä. Ehkä tää alkuperäinen voittaa syrjähypyn mitalla, eikä vähiten pitkäna ja tunnelmallisen Shaft-intron vuoksi)

Hieno. Tuo wah-wah kuulostaa aina tosi seksikkäältä.
So Hard

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

She olis taas kesäloma, kärpäset ja kitinättömyys. :cheer: :cheer: :cheer:

Sossupokettakaa toisianne!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Xiberia kirjoitti:Mulla on ollut kaulassa iät ja ajat sellainen pienen kirsikkatomaatin kokoinen mölliskä, onx mulla syöpä? :D
Son aataminomena!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti:Eikös se mennyt niin, että kaikista ei tartte tykätä, mutta kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen?

(Kyllä musta valitettavasti heti huomaa kun en tykkää. :roll:)
No kyllä, ja niiden kanssa, joista ei tykkää, ei tarvi viettää aikaa jos ei ole pakko.

Mustakin huomaa kyllä heti jos en tykkää. En kyllä tiedä onko se huono ominaisuus, koska pyrin aina olemaan kohtelias ja käyttäytymään hyvin, huolimatta tykkäämättömyydestä. Se oleminen on vaan silloin semmoista kylmää ja persoonatonta ja se johtaa siihen, että ihminen jonka seurasta en välitä ei edes yritä pyrkiä mun seuraan. Helpointa kaikille.

Nukuin pommiin ja istun taas kotona paliksessa. :roll:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nykyään kun ihmisten on niin helppoa mennä yhteen ja erota, tulee näitä ihmeellisiä perheita ja niitten kokoelmia, toista oli ennen, yhdessä oltiin niin kauan kunnes mies joi itsensä hengiltä tai hakkasi vaimonsa kuoliaaksi, ne oli päiviä ne, ns. toisessa sosiaaliluokassa varsinkin. Toisessa luokassa tissuteltiin herraskaisesti samalla tuloksella.

Kiss my ass I kiss yours!
:wink:
Pyyhin Netikettiin..
AngryBird

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

So Hard kirjoitti:She olis taas kesäloma, kärpäset ja kitinättömyys. :cheer: :cheer: :cheer:

Sossupokettakaa toisianne!
Luultavasti otan tästä mallia. Kesälomaan on tosin vielä kaksi ja puoli viikkoa. :P
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tulipas nukuttua.. ja näin vapaapäivänä mä nökötön työkoneen ääressä :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Tuo puppy kylään :]

Nyt on sit sähköt, netti- ja kaapeliyhteydet solmittu uuteen osoitteeseen.. samoin kotivakuutusta muutettu ja lapsen päivähoito lopetettu. Perhana mikä rumba!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Onnea uuteen kotiin!


Voi vittu et väsyttää. Mikään määrä unta ei riitä. Töissä painan puolella teholla ja sählään vaan. Kauheen kiva :roll:
Äiree voi olosuhteisiin nähden hyvin ja päivä kerrallaan mennään.
ninnithequeen

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:^Tuo puppy kylään :]

Nyt on sit sähköt, netti- ja kaapeliyhteydet solmittu uuteen osoitteeseen.. samoin kotivakuutusta muutettu ja lapsen päivähoito lopetettu. Perhana mikä rumba!
TOU! Nuokin vielä. Ja yhtään en oo pakannu. No on täs aikaa...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mietin kiivaasti että haenko yhteen työhön vai en. Ärsyttävää kun ei voi päättää noin vain että tottakai haen.

En "uskalla" hakea koska en tiedä olenko oikeanlainen ihminen siihen työhön ja toisaalta haluan hakean koska työ kuulostaa tosi kiinnostavalta.

Nössö.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Eihän sulla ole mitään menetettävää!

Hae.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

No ei olekaan ja siksi tämä onkin niin outoa! Olen ennen hakenu jos jonkinlaisiin paikkoihin sovin tai en ja sanonu aina että ei siinä mitään menetä jos hakee mut nyt on jostain syystä eri juttu. Ärsyttää ja ihmetyttää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:No ei olekaan ja siksi tämä onkin niin outoa! Olen ennen hakenu jos jonkinlaisiin paikkoihin sovin tai en ja sanonu aina että ei siinä mitään menetä jos hakee mut nyt on jostain syystä eri juttu. Ärsyttää ja ihmetyttää.
Se syy on lamaantuminen. Sitä on liikkeellä noissa kuvioissa. Odottaa vaan kuin lammas teuraalle menoa.
Huolimatta siitä että mua ei irtisanota.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Huolimatta siitä että mua ei irtisanota.
Kun jokainen liike voi olla vikaliike niin ei uskalla tehdä mitään.
En oo koskaan kokenu mitään tämmöstä. Vituttaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pienellä (päähän)potkimisella, jonka suoritti ystävättäreni, hakemus lähetetty.

EDIT siis taustatietona että tämä paikka ei ollu tämän päivän ongelma. Se oli aikaisemmin jo auki ainakin 3 vkoa enkä saanu haettua. Nyt se avattiin uudestaan työmarkkinoille. Oon siis miettiny tätä asiaa vajaan kuukauden jo, viime viikolla ilmotettiin että siihen on sopiva kandi löytynyt. Ei sitten vissin ollukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Tsemii tsemii jaksaa jaksaa! Alun kun saa vedettyä niin loppu menee itsekseen. Sijaistoimintoja vaan peliin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Dumis

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä voisin kohta olla kuukauden kännissä :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kreitsu kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Lupasin itselleni olla kuukauden selvinpäin, mutta jo nyt - neljäntenä päivänä - alkaa tuntua vaikeaa pitää päätöksestä kiinni :(
Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Minä lupasin olla paastonajan selvinpäin. Sehän EI tarkoita sitä että viinaa ei saisi juoda, sitä vaan ei saa juoda niin paljoa että humaltuisi. Ei ollu kauhian vaikiaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kreitsu kirjoitti: Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Mä oon tällä määritelmällä aika pitkälti absolutisti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

annepa kirjoitti:
Minä lupasin olla paastonajan selvinpäin. Sehän EI tarkoita sitä että viinaa ei saisi juoda, sitä vaan ei saa juoda niin paljoa että humaltuisi. Ei ollu kauhian vaikiaa.
Mutta mäpäs olin ihan kokonaan absolutisti melkein kuukauden!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kivojen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exsu kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: Mä oon ollut kohta kuukauden selvinpäin. Oli yllättävän helppoa ja ajattelin jatkaa tällä linjalla toistaiseksi.

Paitsi että viikonloppuna saa ottaa sapuskan kanssa max. kaksi lasillista viiniä. Ja reissuilla saa aina dokata niin paljon kuin sielu sietää, jos huvittaa. :P
Mä oon tällä määritelmällä aika pitkälti absolutisti.
Multa lähti oikeasti mopo käsistä "tissuttelun" suhteen eli olin joka viikonloppu ihan päissäni. Oli pakko katkaista se kierre, koska se ei ollut enää kivaa.

Nyt aloitin ihan uuden tavan nauttia alkoholista eli ruuan kanssa pari lasillista ja sitten tietty, jos tapaa kavereita ja mennään baariin tmv. niin ei tartte mitään jäävettä juoda ja känniinkin saa tulla. :)
Vastaa Viestiin