jouden on laskeutunut!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

bedlam kirjoitti:Teretulemas, poks!
Kiitos ja samoin myös sinne Oulun-osaston vetäjälle..toivottavasti on jo sukset rasvattu, nimittäin täällä rasvataan vielä ihan muita liukkaita uuh.
SnapaHead

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Ah, Jouden! Burgerillani on kovin ikävä... Jos puuttuu suolakurkku niin ei se ole burgeri eikä mikään.

Olen täällä kosiskellut muutamaa nimeltä mainitsematonta pienen uimaretken merkeissä, joten mites olis... :wink:

Mut ennen sitä olis kivaa tietää kasvaaks murul karvat?
Ja että häiritseekö sua jos kaveri vaan käy suoraan kaluun kiinni?

Pientä vinkkiä kaipaisin etten heti alkuun kämmää.

Naisista olis kiva tietää, että onko se ok et iskee kaks sormee niiden harukkaan ja sitten niiden suuhun, että niinku mitä mieltä ne on omista elämännesteistään?

Ja kerro sitten päälle että jos sitä joskus pääsee nussimaan niin onko tärkeetä et niille sanoo et sä olit tosi hyvä panee vai pitäisikö olla vaan et etsä nyt niin kummoinen ollut?

Ja tykkääkö ne jos sitä mätästä kutsuu haarukaksi? Entä onko uskovaisilla jeesushaarukka vai ihan basictynnyri?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SnapaHead kirjoitti:Ah, Jouden! Burgerillani on kovin ikävä... Jos puuttuu suolakurkku niin ei se ole burgeri eikä mikään.

Olen täällä kosiskellut muutamaa nimeltä mainitsematonta pienen uimaretken merkeissä, joten mites olis... :wink:

Mut ennen sitä olis kivaa tietää kasvaaks murul karvat?
Ja että häiritseekö sua jos kaveri vaan käy suoraan kaluun kiinni?

Pientä vinkkiä kaipaisin etten heti alkuun kämmää.

Naisista olis kiva tietää, että onko se ok et iskee kaks sormee niiden harukkaan ja sitten niiden suuhun, että niinku mitä mieltä ne on omista elämännesteistään?

Ja kerro sitten päälle että jos sitä joskus pääsee nussimaan niin onko tärkeetä et niille sanoo et sä olit tosi hyvä panee vai pitäisikö olla vaan et etsä nyt niin kummoinen ollut?

Ja tykkääkö ne jos sitä mätästä kutsuu haarukaksi? Entä onko uskovaisilla jeesushaarukka vai ihan basictynnyri?
Heh.

No no kukas zubuska murtsikka tääl heittelee, long taim no hier.

Kuule otat sen gänginne kasaan ja siellä testaatten noit kuvioita, ja ja siis jättäkää Martta pois kuvioista. Laitatte sormet sinne sun tänne ja maistatte toisianne ja kunnolla kans sit. Ok?
SnapaHead

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

jouden-za kirjoitti: Laitatte sormet sinne sun tänne ja maistatte toisianne ja kunnolla kans sit. Ok?
Mua kyllä vähän ujostuttaa laittaa sormia sinne sun tänne. En ole oikein vielä sinut näiden seksihommien kanssa. Mutta mä opin hyvin! Ja olen tosi positiivisella mielellä, että kyllä se iso O vielä sieltä minullekin ratkeaa. Mutta osani on hirmuinen, pienipeniksisenä orgasmini ovat hyvin kivuliaita. Jos se nyt sinua kiinnostaa... tai ketään muutakaan. Mutta niinhän se on: jos ei nuorelle miehelle heltiä haarukkaa sitä on äkkiä hoppu huorastelemaan. Jotenkin tosi surullista, mutta mä yritän.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Olit ihan paineessa siellä meidän miitissä..taisit olla ihan kuumana et liis Jouska laita se käsi mun pöksyihin ja tunnustele..no en tunnustele koska sulla ei ole lähelläkään posliiniusta ei.

Te ette vieläkään tiedä mikä on pelimies tai nainen..jos joku sen osaa niin kertoo tässä ja nyt, niin voin päivittää hiukan informaatiotanne?

Joo oot ihan oikeessa noissa merkeissä, mutta kuten itsekin tiedät että Varsinkin skorppioni on ton listan kärjessä, koska se on aina oman edun tavoittelija ja vitut välittää muista, eiksnii?

Ja mä olen kiinnostunut varsinkin Häristä!!!!

Olet kyllä ihan väärässä tuosta miittiasiasta, mutta sen taidat tietää itsekin. Ei kaikki naiset voi olla lääpällään suhun. Eikä varsinkaan kaikki skorpioninaiset. Sä et tuoksu siltä miltä mun ukon pitää tuoksua etkä ole sopivasti sellainen, että antaisit naisen heiluttaa tahtipuikkoa, mikä minua suuresti miellyttää. Sitten se mies saisi vähän tarvita mua ja pälä pälä...

Sinä olet pelimies, aina naiset ja pelit mielessä.

Nyt sitten toivotaan härkien tarttuvan sarveesi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jouska ja Snapa!
Isot miehet elkä söpistelkö tuolla intensiteetillä toisillenne!
Karmea epäilys alkaa vallata jo mielen?
Sanoo ja poistuu ja jättää kahden..
Pyyhin Netikettiin..
mustanikki

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Niba kirjoitti:Karmea epäilys alkaa vallata jo mielen?
Sanoo ja poistuu ja jättää kahden..
Että Snapahead onkin uskoton? Taistele rakkautesi puolesta, kuoma. Taistele!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Olit ihan paineessa siellä meidän miitissä..taisit olla ihan kuumana et liis Jouska laita se käsi mun pöksyihin ja tunnustele..no en tunnustele koska sulla ei ole lähelläkään posliiniusta ei.

Te ette vieläkään tiedä mikä on pelimies tai nainen..jos joku sen osaa niin kertoo tässä ja nyt, niin voin päivittää hiukan informaatiotanne?

Joo oot ihan oikeessa noissa merkeissä, mutta kuten itsekin tiedät että Varsinkin skorppioni on ton listan kärjessä, koska se on aina oman edun tavoittelija ja vitut välittää muista, eiksnii?

Ja mä olen kiinnostunut varsinkin Häristä!!!!

Olet kyllä ihan väärässä tuosta miittiasiasta, mutta sen taidat tietää itsekin. Ei kaikki naiset voi olla lääpällään suhun. Eikä varsinkaan kaikki skorpioninaiset. Sä et tuoksu siltä miltä mun ukon pitää tuoksua etkä ole sopivasti sellainen, että antaisit naisen heiluttaa tahtipuikkoa, mikä minua suuresti miellyttää. Sitten se mies saisi vähän tarvita mua ja pälä pälä...

Sinä olet pelimies, aina naiset ja pelit mielessä.

Nyt sitten toivotaan härkien tarttuvan sarveesi.
Olenko tosiaan väärässä, hittolainen sentään Kiksaus. Eikö kaikki olekaan lääpällään, heh soot sekasin, jos nyt ees joku olisi niin olisin ihan häppy. Ja mitä mun tuoksuun tulee, niin sanottakoon että tuoksun ihan hunajanjyvälle, no joskus myös vähän giimalle. Ja kun olen huomannut miltä mustat tuoksuu tai ne kyl haisee ja helvetin pahalle, ei kaikki mutta suurin osa kuitenkin. En tiedä mistä niiden ominaisuustuoksu tuleekaan, mut niin tosiaan en kuulukaan sun tuoksugategoriaan:(

Ja toi mitä sanot että haluat heiluttaa sitä tahtipuikkoa, todistaa sen että sinä se just oletkin pelaaja kuten suurin osa naisista. Todettakoon vielä kerran kaikille miehille yksi oleellinen juttu: Ääh laittaisko topikin tästä.
slam

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja slam »

Joutsenet muuttavat talven tultua etelään ja purot jäätyvät kiinni pientareisiin. Joutsen poika ei saa niitä beibejä, joista se tykkää ja hän istuu nyreissään jäätyvän lammen rannalla.

Mr joutsen tarjoaa sammakkoa vastaavalle lintunaaraalle, mutta "ei tää ota sitä vastaan" ja joutsen saa nyreissään istahtaa lammen jäälle. "Kumppanit eivät huolineet minua tänä kesänä," hän murahtaa kurkkuäänellä ja nousee siivilleen.
Vastaa Viestiin