jouden on laskeutunut!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
gullible

jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja gullible »

Maailman kaappihomoin naistenmies, Tahkovuoren Nero ja Pokaamisten Vantaanjoki on täällä! Kaveri, joka on fiilistellyt kaadoillaan enemmän kuin muu kity yhteensä ja jonka läppä on polttomerkitty kityläisten kollektiiviseen tajuntaan, joup poks zäp.

Kuis panee, jouska, onko mitään uutta naisrintamalla? Meillä on junou pikkujoulut tuossa joulukuun eka viikonloppu, voisit tulla zillee vähä paikalle niin olisi yks zeksuaalinenkin mies siellä? Ettei menis bileet ihan pelkäksi homoiluksi.
Viimeksi muokannut gullible, 08.11.2005 10:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie voin ainoastaan ilmaista hiljaisen kunnioitukseni asialle.
Parasta mitä kitylle on tapahtunut nams ever. Pokz.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
WanhaPervo

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:Maailman kaappihomoin naistenmies, Tahkovuoren Nero ja Pokaamisten Vantaanjoki on täällä!
Kuva

Sydämeni riemuitsee Herrasta,
Herra nostaa minun pääni pystyyn.

Ylistäkää Herran nimeä,
ylistäkää, te Herran palvelijat!
Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja aina!
Idän ääriltä kaukaiseen länteen saakka
kaikukoon Herran nimen ylistys!
Herra on korkea, kaikkien kansojen valtias,
yli taivaitten kohoaa hänen kirkkautensa.
Onko ketään Herran, meidän Jumalamme, vertaista?
Hän istuu valtaistuimellaan korkeuksissa
mutta näkee alas maan syvyyksiin.
Ei ole taivaassa, ei maassa ketään hänen vertaistaan!
Hän nostaa köyhän tomusta, hän kohottaa kurjan loasta
ja asettaa hänet ylhäisten joukkoon,
kansansa ylimysten vierelle.
killkill

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kukahan seuraavaksi? :roll:
Jouska on modellekin haaste. Miehen teksti on niin hämmentävää tavaraa, että sen tulkkaaminen on lukiopohjaltakin hankalaa.

AASI! Onnistuisiko jonkinlainen Jouden-Suomi -tulkkiapuväline?
Geetzu

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

kk, sä et vaan osaa! 8)
slam

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja slam »

Joukahaisen paluu. Naisten mies parhaasta päästä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

gullible kirjoitti:Maailman kaappihomoin naistenmies, Tahkovuoren Nero ja Pokaamisten Vantaanjoki on täällä! Kaveri, joka on fiilistellyt kaadoillaan enemmän kuin muu kity yhteensä ja jonka läppä on polttomerkitty kityläisten kollektiiviseen tajuntaan, joup poks zäp.

Kuis panee, jouska, onko mitään uutta naisrintamalla? Meillä on junou pikkujoulut tuossa joulukuun eka viikonloppu, voisit tulla zillee vähä paikalle niin olisi yks zeksuaalinenkin mies siellä? Ettei menis bileet ihan pelkäksi homoiluksi.

No kas kas ja mäkun ees yritin zilleen vetää niinkui semmottist näkymätöntä linjaa, ni eikö jo heti joku urpo ole huutamassa sitä ja tätä. No kelataas tätä askaa vaix näin, et jos teitä puppeleita ja muita hottentotteja on ollu tuol Zitys noin öbautsiarallallaa nin noin siis jotain varmaankin siis noin 50-100 jotka skrivailee sinne ja olen odottanut, toivonut, runkkaillutki (tosin vain itekseni) et joku sinne kirjoittais jotain muutakin kuin autojen kiihtyvyyksistä ja siitä viinan kittaamisesta, mutku ei ni ei..no on sinne Gee kivoja heitellyt (ehkä 3kpl) joten ei ole baljoo mun tarvinnu rivailla sinne jotta olisin enemmän saanut aikseX kuin te koskaan kaikki yhteensä ja koskaan myöhemminkään, niinköstä nii? Ja kun ette ole mun taiteellista arvoa tunnustaneet Zityssäkään, niin en kait teille mitään juttujakaan heittele EN..no jos semmosta ihqu-silkki-tussu-nuzzu-piparia joku vois järkäta..kelläköhän olisi semmottista bowerii et vois järkät mul jotku treffeliinit..liekö Tixuliini vaiko Aasius vai kuk?

Ja siis mitään uutta vai, noooh ainahan sitä on ainakin orkkuja omiin tarpeisiin. Mut siis ihan niinqu vakavasti ni kyl mul oli tosi namuska tytsiliini tossa heinäkuussa. Kelaa, tapasin hänet 1kk ja sen kk:n aikana 27 eri päivänä..kyllä kaikki on keskustietokoneella muistissa. No siis kuitenkin joku siinä mätti..daamilla olii hiukan vaikea elämäntilanne tms, en siitä sen enempää, no ja nii olihan se nousevalta merkiltä skorppari..tiiättekö ne on aina vittumaisia kusettajia ja ajattelee vain omaa etuaan..muistakaa tämä aina..ja aika monet niistä on vielä homojakin, kuten tuosta Manastakin luulen. Muuten mikähän se Poikuuspupplei olikaan horoskopeltaan?

No mut siis nyt taas siis on ollut taas aika hiljaistakin kyllä valitettavasti, ja varmaa tulLee olemaankin jos vain tähtien asento pitää paikkansa..vidu, mut kyl se Joulupipari onnex ees väbä lämmittää kaljupään mieltä..ja en en en vieläkää ole siis kokonaan poslari..niin joo kyllä kyllä kyl mä tietysti siistin sen kyrvän, leikaten sieltä täältä..hmm voisko peräti sanoa että vähän niinku brassistailii kenties..ja tästä kelvästi Nartun selkänä niin kiitos vaan kutsusta teidän homopileisiin mutta silloin olen juuri edellä mainitussa stailissa, elikästä jericoacoarassa..googlettakaa se ja runkatkaa ittennne tajuttomaxi.

Ja voisinhan mä muuten tulla mutkutkut te puppelit (siis jotkut) teette kaikkenne ettei Jouskari murmeli ees pääsisi jubaa kenenkään kanssa..hiii ja haa ja huu tästä tuleekin mieleeni se eka krt ku olin miitinkis hah..istuttiin trotylin kanssa päydässä ja kohta siellä oli jo heti muutama namu tekemässä MUHUNMUHUN tuttavuutta vaiks palstalla olikin haukuttu vaiks miks..joten saatanhan mä tulla jotain pikku-narttuu tullakin joskus kiusii..tiiäkkö zilleen et voin oikien tuntea kuinka se pillu hohtaa guumaa enrgyy ja voin vielä tuntea kuin se kiiman tuoksu vahvasti mieltäni kutittaa..voiskohan sitä nussia oikein kunnolla jossain vessassa, zilleen seinää vasten ja lopuksi "ime sitä kyrpää pikku narttu"..orks poks ja naps.

Nautitaan syksyn marjoista, kun niitä vielä on tarjolla, on nams.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

jouden-za kirjoitti:joudenia
Kukaan ei varmastikaan luule joudenia feikiksi? Ei tuota voi oikeasti feikata. Ei edes lähelle. =D
Repesin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja aasi »

jouden-za kirjoitti:kelläköhän olisi semmottista bowerii et vois järkät mul jotku treffeliinit..liekö Tixuliini vaiko Aasius vai kuk?
Repesin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jouden on ehdottomasti Kityn trend-setter.
"Guumaa Energyy" .. *nuuh*, haistan sloganin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Luin tuon ketjun otsikon "Joudenilla on laskeutunut"...

No kiva että jousipyssylläkin tippu kivekset.
HellBell

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Teretulemast, poks :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tervetuloa rakas kaksosmies Jou-Enska! Nyt jään odottamaan, milloin alat taas lähennellä kollektiivisesti ja yksitellen meitä palstan aivan vastustamattomia skorpioninaisia..
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mylwin kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:joudenia
Kukaan ei varmastikaan luule joudenia feikiksi? Ei tuota voi oikeasti feikata. Ei edes lähelle. =D
Repesin.
Kiitos luottamuksestanne..kumartaa mut ei kuiteskaan ihan sinne polviennne välkkyyn :)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:Luin tuon ketjun otsikon "Joudenilla on laskeutunut"...

No kiva että jousipyssylläkin tippu kivekset.

No voe hyänen aeka, no mittee se 1178 siel oekeeen höpäjää. Niinkö siinäs käyvä käpsähti et miun piikkiin mennä napsahti se että sun viime perjaintahi-ehtoon treffi meni vituiks..niinp nii. Ja ku mä nimenomaan sanosisin et ota rauhallisesti, rauhallisesti eikä mitään rakkaudenlurituksia EKOILLA treffeliineillä EI. No et sitten usonnu mua ja nyt kuitenkin mun syy ja mä saan sit laskeutuvia kiviä niskaani..justjoo ja hyvää Joulua vaan.

Bs. kuulin et olisit kuulem saanut pipariakin..onko tosiaan näin..avaudu meille? No ei hätä ole vielä menetetty tai muunkaan näköinen, nimittäin nainen on semmottinen otus et kun se kiinnostuu niin silloin se antaa vielä aina uuden mahdollisuuden, joten jos nyt haluut siis sitä pillua niin voin antaa sulle muutaman winkwink-sahduksen jos sitten vaix pääsisit nauttimaan elämän ihmeellisyyksistä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Guivan asiallisesti vois sanoo ettei tämä maata kaatanut, siis venettä, eli hyvää jatkoa sinne vuolaaseen koskeen, mihin Kity keskustelun virta vie...
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

jouden-za kirjoitti:No voe hyänen aeka, no mittee se 1178 siel oekeeen höpäjää. Niinkö siinäs käyvä käpsähti et miun piikkiin mennä napsahti se että sun viime perjaintahi-ehtoon treffi meni vituiks..niinp nii. Ja ku mä nimenomaan sanosisin et ota rauhallisesti, rauhallisesti eikä mitään rakkaudenlurituksia EKOILLA treffeliineillä EI. No et sitten usonnu mua ja nyt kuitenkin mun syy ja mä saan sit laskeutuvia kiviä niskaani..justjoo ja hyvää Joulua vaan.

Bs. kuulin et olisit kuulem saanut pipariakin..onko tosiaan näin..avaudu meille? No ei hätä ole vielä menetetty tai muunkaan näköinen, nimittäin nainen on semmottinen otus et kun se kiinnostuu niin silloin se antaa vielä aina uuden mahdollisuuden, joten jos nyt haluut siis sitä pillua niin voin antaa sulle muutaman winkwink-sahduksen jos sitten vaix pääsisit nauttimaan elämän ihmeellisyyksistä?
Tästä ei ymmärrä pyhä pietarikaan yhtään mitään.
Mitä sä vedät??? En tiedä, mutta nähtävästi sotkee kyllä kuupan aika hyvin...
HellBell

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

1108 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:....
Tästä ei ymmärrä pyhä pietarikaan yhtään mitään.
Mitä sä vedät??? En tiedä, mutta nähtävästi sotkee kyllä kuupan aika hyvin...
Se on vaan joudenia, pilkettä pokseissa ja poksia pilkkeessä..;)
bedlam

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Teretulemas, poks!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HellBell kirjoitti:Teretulemast, poks :)

Grazias oi sinä söpöliini_
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:Tervetuloa rakas kaksosmies Jou-Enska! Nyt jään odottamaan, milloin alat taas lähennellä kollektiivisesti ja yksitellen meitä palstan aivan vastustamattomia skorpioninaisia..

No mut kukas se täällä rypistelee (mitä? Sitä ei tarina kerro mut kuiskii..hmmm ekax kuikauksen korvaan semmosii ihania kivoja lurituksia, tyyliiin nyt narttu se perse paljaaks ja HETI), siis Kiklaus ja Koklaus, koklaus oli kyl vähän silloin mieles ku käytiin kaffetilla ja itsaisassa (siis joka mulla oli ihan kuumana 27/5 tai jotain semmosta sananlaskua junous) sä varmaan oikeen odotit et pyytäkse eiku käskeekse Jouskaliitti mut sinne vessaan ja seinää vasten. Do diih thai (tästä tulikin mieleeni et saatan lähtä seuraavax talvell tonne Kho Samuihin) näin niin lähtölaskenta on jo alkanut ja voitte vaan ruveta jännäämään että koska jos vaikka teille pikku-nartut kävis zäkä ja saisitte Jouskarilta lurituksia sinne iimeil-boxiiin..ja mielellään kaksi ainakin kerrallaan, oli kyseessä sitten skordari-mimmi tai muu, mutta jos olet sattumoisin HÄRKÄ-horoskope niin olet etulyöntiasemassa muihin nähden, joten eikun lykkyä koneeseen, tai kuten Keikaus sanoisi lyki mun konetta ja lujaa jos sulla on iso ja musta mutlukka siel jossain verkkareissa.

Pusnuzmus Keikaus:)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tervetuloa rakas kaksosmies Jou-Enska! Nyt jään odottamaan, milloin alat taas lähennellä kollektiivisesti ja yksitellen meitä palstan aivan vastustamattomia skorpioninaisia..

No mut kukas se täällä rypistelee (mitä? Sitä ei tarina kerro mut kuiskii..hmmm ekax kuikauksen korvaan semmosii ihania kivoja lurituksia, tyyliiin nyt narttu se perse paljaaks ja HETI), siis Kiklaus ja Koklaus, koklaus oli kyl vähän silloin mieles ku käytiin kaffetilla ja itsaisassa (siis joka mulla oli ihan kuumana 27/5 tai jotain semmosta sananlaskua junous) sä varmaan oikeen odotit et pyytäkse eiku käskeekse Jouskaliitti mut sinne vessaan ja seinää vasten. Do diih thai (tästä tulikin mieleeni et saatan lähtä seuraavax talvell tonne Kho Samuihin) näin niin lähtölaskenta on jo alkanut ja voitte vaan ruveta jännäämään että koska jos vaikka teille pikku-nartut kävis zäkä ja saisitte Jouskarilta lurituksia sinne iimeil-boxiiin..ja mielellään kaksi ainakin kerrallaan, oli kyseessä sitten skordari-mimmi tai muu, mutta jos olet sattumoisin HÄRKÄ-horoskope niin olet etulyöntiasemassa muihin nähden, joten eikun lykkyä koneeseen, tai kuten Keikaus sanoisi lyki mun konetta ja lujaa jos sulla on iso ja musta mutlukka siel jossain verkkareissa.

Pusnuzmus Keikaus:)
No kuules kultsukka, aika hidas olet, koska en vieläkään ole saanut sinulta herutusviestiä laatikkooni. Mutta ei se mitään, meillä on koko elämä edessä.

En mä kyllä odottanut mitään vessakäskyjä sillä kaffereissulla. Odotin mukavaa jutustelua ja sitä sain. Kiitos.

Toistan itseäni, mutta tuollainen tyyli ei pure tähän skorpioninaiseen. Olet aivan liian pelimies minun makuuni. Mutta elä huoli, muut merkit (etenkin vaaka, leijona, jousimies, vesimies ja oinas) pitänevät kovasti.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:No voe hyänen aeka, no mittee se 1178 siel oekeeen höpäjää. Niinkö siinäs käyvä käpsähti et miun piikkiin mennä napsahti se että sun viime perjaintahi-ehtoon treffi meni vituiks..niinp nii. Ja ku mä nimenomaan sanosisin et ota rauhallisesti, rauhallisesti eikä mitään rakkaudenlurituksia EKOILLA treffeliineillä EI. No et sitten usonnu mua ja nyt kuitenkin mun syy ja mä saan sit laskeutuvia kiviä niskaani..justjoo ja hyvää Joulua vaan.

Bs. kuulin et olisit kuulem saanut pipariakin..onko tosiaan näin..avaudu meille? No ei hätä ole vielä menetetty tai muunkaan näköinen, nimittäin nainen on semmottinen otus et kun se kiinnostuu niin silloin se antaa vielä aina uuden mahdollisuuden, joten jos nyt haluut siis sitä pillua niin voin antaa sulle muutaman winkwink-sahduksen jos sitten vaix pääsisit nauttimaan elämän ihmeellisyyksistä?
Tästä ei ymmärrä pyhä pietarikaan yhtään mitään.
Mitä sä vedät??? En tiedä, mutta nähtävästi sotkee kyllä kuupan aika hyvin...
No ei se mitn, koska en sitä usein itekään joten nautitaan vaan ja ollaan selällään ja välillä vähän polviasennossakin..hmm miettii siitä tuliski aika huono juttu, joten jätetään se tällä kertaa tonne huulille vaan, tosin niistä huulista voisin kertoa yhen lyhkä stoorin joka kertoo rakkauden kosteista huulista. Oookkona kuullut tahi koklannut kuinka se onkaan ihanaa laittaa huulet yhteen ja tuntea kuinka ne huulet saavat omasi aivan kosteaksi..voit tuntea kuinka se kosteus oikein tiivistyy huulillesi. Ja tuo ihana suolamageen kosteus tunkeutuu jokaiseen aistiisi..olet sekaisin tuosta piparista..ajattele kuinka huimat ovat nuo soma samettihuulet..ne on kuin silkkiä, ja onhan ne kuin samettitussu joka kauneudellaan sokaisee jokaisen jonka päästää makukontrahtiin..nams namuskaa haluu,,no mut ei voi saada kulta pikkunen..mutku mä haluun ja palon namua..

..ja namusta viel et olen ottanut semmosii rakkauden pillereitä ilmeisesti, en niitä Viagurapilsuja joita Poitsu alis Gattafäkötti ja Poksahtanut Manakin popsii, vaan semmosii luonnon herkkiä givoja namuskoita.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tervetuloa rakas kaksosmies Jou-Enska! Nyt jään odottamaan, milloin alat taas lähennellä kollektiivisesti ja yksitellen meitä palstan aivan vastustamattomia skorpioninaisia..

No mut kukas se täällä rypistelee (mitä? Sitä ei tarina kerro mut kuiskii..hmmm ekax kuikauksen korvaan semmosii ihania kivoja lurituksia, tyyliiin nyt narttu se perse paljaaks ja HETI), siis Kiklaus ja Koklaus, koklaus oli kyl vähän silloin mieles ku käytiin kaffetilla ja itsaisassa (siis joka mulla oli ihan kuumana 27/5 tai jotain semmosta sananlaskua junous) sä varmaan oikeen odotit et pyytäkse eiku käskeekse Jouskaliitti mut sinne vessaan ja seinää vasten. Do diih thai (tästä tulikin mieleeni et saatan lähtä seuraavax talvell tonne Kho Samuihin) näin niin lähtölaskenta on jo alkanut ja voitte vaan ruveta jännäämään että koska jos vaikka teille pikku-nartut kävis zäkä ja saisitte Jouskarilta lurituksia sinne iimeil-boxiiin..ja mielellään kaksi ainakin kerrallaan, oli kyseessä sitten skordari-mimmi tai muu, mutta jos olet sattumoisin HÄRKÄ-horoskope niin olet etulyöntiasemassa muihin nähden, joten eikun lykkyä koneeseen, tai kuten Keikaus sanoisi lyki mun konetta ja lujaa jos sulla on iso ja musta mutlukka siel jossain verkkareissa.

Pusnuzmus Keikaus:)
No kuules kultsukka, aika hidas olet, koska en vieläkään ole saanut sinulta herutusviestiä laatikkooni. Mutta ei se mitään, meillä on koko elämä edessä.

En mä kyllä odottanut mitään vessakäskyjä sillä kaffereissulla. Odotin mukavaa jutustelua ja sitä sain. Kiitos.

Toistan itseäni, mutta tuollainen tyyli ei pure tähän skorpioninaiseen. Olet aivan liian pelimies minun makuuni. Mutta elä huoli, muut merkit (etenkin vaaka, leijona, jousimies, vesimies ja oinas) pitänevät kovasti.
No et kait ole mitään voinut saada koska en edes tiennyt et olet täällä, silla en ole mitään luetteloo löytänyt vielä josta voisin kattoo et ketä urpoja tääl on. No sen kuvageigallerian kyl löysin tuon SkordariGeen avulla mut en muuta. Ja missä täällä on semmosii vähäpukeisia kuvia, niinku Zityssä?

Joo elämä edessä ja orkut takana.

Olit ihan paineessa siellä meidän miitissä..taisit olla ihan kuumana et liis Jouska laita se käsi mun pöksyihin ja tunnustele..no en tunnustele koska sulla ei ole lähelläkään posliiniusta ei.

Te ette vieläkään tiedä mikä on pelimies tai nainen..jos joku sen osaa niin kertoo tässä ja nyt, niin voin päivittää hiukan informaatiotanne?

Joo oot ihan oikeessa noissa merkeissä, mutta kuten itsekin tiedät että Varsinkin skorppioni on ton listan kärjessä, koska se on aina oman edun tavoittelija ja vitut välittää muista, eiksnii?

Ja mä olen kiinnostunut varsinkin Häristä!!!!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: jouden on laskeutunut!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

aasi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:kelläköhän olisi semmottista bowerii et vois järkät mul jotku treffeliinit..liekö Tixuliini vaiko Aasius vai kuk?
Repesin.
No hei kuule Aasi, tässä on nyt leikki kaukana. Ja kun tosiaan olen antanut itselleniKin usein ja myös ymmärtää, siis että sinä olet joku kityguardmaster tai jotain (en ymmärrä niistä mitään noista teidän nimityksistä), niin tokihan sä voisit jotkut kivat järkät tai joku muukin, koska sä olet varmaan grande hefe:)
Vastaa Viestiin